عمومیکسب و کار ایرانی

با انواع روکش صندلی پراید آشنا شوید

نحوه بستن روکش صندلی پراید و نحوه قرار دادن روکش صندلی خودرو به طور کلی یکی از دغدغه های مردم است. در واقع، بسیاری از صاحبان خودرو علاقه مند به تعویض روکش صندلی خودرو خود هستند تا از آسیب و فرسودگی صندلی های خودروی خود محافظت کنند. در این مقاله در مورد انواع روکش صندلی پراید و یا روکش صندلی پراید صبا صحبت می کنیم.

انواع روکش صندلی ماشین

قبل از صحبت در مورد نحوه بستن روکش صندلی پراید، بهتر است با انواع روکش صندلی و ویژگی های آنها آشنا شوید. در ادامه به بررسی انواع روکش صندلی می پردازیم.

تنوع رنگ و طرح در این نوع روکش صندلی به چشم می خورد. همچنین از آنجایی که روکش از تمامی پارچه ها ساخته شده است، می توانید از انواع پارچه در نواحی مختلف استفاده کنید که باعث جذابیت و بحث بیشتر خودروی شما می شود. این مقاله یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید صندلی پراید است.

روکش چرمی

این مدل روکش دارای جنس چرم کامل می باشد. به دلیل چرم بودن، تنوع رنگ در این مدل بسیار کم است. این نوع روکش برای جوانان بسیار جذاب است و جلوه زیبایی به خودروی شما می دهد. چرم مصنوعی در رنگ های مشکی، قهوه ای، قرمز و … پرطرفدارترین است که با یک موم ساده یا حتی یک دستمال مرطوب می توانید آن را مانند روز اول تمیز کنید و ظاهری براق به آن ببخشید.

ترکیب چرم و پارچه

در هنگام خرید روکش صندلی می توانید طرح اسپرت آن را انتخاب کرده و از ترکیب چرم و پارچه استفاده کنید و این امر زیبایی دو چندان خودروی شما را به همراه خواهد داشت. این نوع روکش ها به زمان دوخت بیشتری نیاز دارند و طراحی آن ها زمان بیشتری می برد، بنابراین قیمت بالاتری نسبت به روکش های چرمی دارند. اگر علاقه مند به اسپرت شدن فضای داخلی خودرو هستید، حتما سعی کنید از این نوع روکش استفاده کنید.

نحوه برداشتن روکش صندلی پراید صندلی جلو

هنگام آموزش بستن روکش صندلی پراید باید از صندلی جلو شروع کنید. این قسمت از روکش صندلی را روی زمین صندلی قرار دهید و با حرکات دست روی صندلی قرار دهید تا همه درزها روی هم قرار گیرند. روکش دوم باید طوری روی جلد اول قرار گیرد که تمام درزها روی هم قرار گیرند. سپس در زیر روکش دوم یک کش وجود دارد که می توانید از انگشتان خود استفاده کنید و زیر روکش اول زیر صندلی بدوید. این کش را زیر نشیمنگاه محکم ببندید یا می توانید کش را زیر فنر تودوزی ببندید و با کش بافته آن را بکشید و محکم ببندید.

نحوه بستن ساپورت یا پشتی

در آموزش نحوه بستن روکش صندلی پراید در این مرحله به نصب نشیمنگاه و پایه تکیه گاه یا پشتی روکش می پردازیم. در روند کار مانند مرحله اول از صندلی جلو شروع کنید، در این مرحله باید روکش را از نیمه عوض کرده و به پشت صندلی بکشید، باید مانند مرحله قبل عمل کنید. way همه نقاط روی هم هستند. در این زمان باید کش ها را از زیر صندلی جلوی خودرو در شکاف بین تکیه گاه یا قسمت پشتی و صندلی رد کنید. حالا باید کش ها را زیر صندلی و البته زیر فنرها ببندید.

نحوه نصب روکش صندلی عقب خودرو

تاکنون نحوه برداشتن روکش صندلی پراید برای صندلی جلو را دیده ایم. حال باید برای نصب روکش صندلی عقب خودرو اقداماتی انجام دهیم. مانند مراحل قبلی، از کف روکش صندلی یا پشتی صندلی شروع می کنید. اکثر روکش‌های صندلی‌های عقب دو تکه هستند. در این مرحله لازم است کف عقب خودرو را از بدنه جدا کرده و در جای خود قرار دهید. پس از انتقال کف به مکان دیگری، باید روکش صندلی را روی کف صندلی قرار دهید و مانند مراحل قبلی در راهنمای نصب روکش صندلی، این کار را انجام دهید. شما باید دو نوار لاستیکی را در یک زمان ببندید و نوارهای بافته شده را محکم ببندید. قطعه، شما باید این کار را برای این مرحله و همچنین برای قسمت بعدی تکرار کنید.

مرحله بعدی تکیه گاه صندلی عقب است و باید مطمئن شوید که قسمت تکیه گاه صندلی یا پشتی از بدنه خودرو جدا نشده باشد، بنابراین این مرحله در داخل خودرو انجام می شود. این مرحله را انجام دهید، باید پوشش قسمت پشتیبانی را قرار دهید. خودت یک صندلی درست کن درزها باید مطابقت داشته باشند. نوارهای لاستیکی که روکش را نگه می دارند باید به هم بسته شوند تا روکش صندلی شل نشود.

ویژگی های بهترین روکش صندلی پراید

روکش صندلی برای محافظت در برابر سرقت.

رنگ مناسب پارچه، این رنگ نباید باعث خستگی چشم شود.

در برابر نور خورشید رنگ پوشش را تغییر نمی دهد

کمتر عرق کن

تمیز کردن و شستشوی آسان

نکته آخر نحوه بستن روکش صندلی پراید است

در آخرین مرحله از نحوه بستن روکش صندلی پراید، باید قسمت پایینی صندلی های خودرو را بپوشانید. لطفا توجه داشته باشید که خودرو دارای سری خودرو در زیر در صندلی های جلو و عقب است. با پوشاندن صندلی های جلو و عقب خودرو باید این جزئیات نیز پوشانده شود. این قسمت به راحتی پوشانده می شود.

سخن پایانی

در این مقاله نحوه پوشاندن روکش صندلی پراید را به شما آموزش داده ایم و تمامی نکات و مواردی که در نصب روکش صندلی پراید باید به آن ها توجه کنید را بیان کرده ایم. با رعایت این نکات و نکات می توانید به راحتی روکش صندلی های خودروی خود را جا بیندازید. برای خرید انواع لوازم جانبی و روکش صندلی در انواع متریال به وب سایت بهنیکان مراجعه کنید.