عمومیکسب و کار ایرانی

زندگینامه ناصر غلامی هوجقان خبرنگار تبریزی

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در محله ذوالفقار جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد. او ساکن تبریز است و در تبریز بزرگ شده است. ناصر غلامی دارای مدرک کارشناسی مدیریت حرفه ای عملیات امداد و نجات است.

تاريخ عمل ناصر غلامي هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان ناجی غریق وارد هلال احمر تبریز شد و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات جاده ای و امداد هوایی مشغول به کار شد. او در عین حال برای نجات جان قربانیان می شتابد و در صنعت خبر فعالیت می کند. وی در زلزله های بم، ورزگان و آذرشهر سابقه امداد رسانی و امدادرسانی به افراد بی شماری را دارد.

ناصر غلامی هوجقان یکی از خبرنگاران فعال در حوزه رویدادها، اجتماعی، گردشگری، ورزشی فرهنگی و … است. ناصر غلامی هوجقان سابقه کار با پایگاه های خبری مانند خبر روز، آخرین اخبار آذربایجان شرقی، صدای تبریز، درخور و روزنامه شیمی ایران را دارد.

او همچنین گزارش های زیادی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی نوشت، مانند قبرستان اسرارآمیز و عجیب تبریز، کوه های مریخ (دولر بازاری) در سیوان، جاذبه های طبیعی ناشناخته، کوه های مریخ در تبریز. جاذبه های طبیعی ناشناخته، آرامگاه و حرم پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (سنگ گریان) خوی، اسرار ناشناخته عمارت پیرآباد ایلخچی و… را بشناسید. در کارنامه روزنامه نگاری خود

همکاری در اطفای حریق و شرایط اضطراری

وی سه دوره داوطلبی، کمکی و ویژه آتش نشانی را گذرانده و چندین بار در عملیات هایی مانند اطفای حریق در شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرده است. نصیر غلامی نیز دوره پیشرفته CPR را گذراند و در مورد اورژانس ها مطالبی را بیان کرد، در یک آمبولانس در مصلی تبریز به بیماران مراقبت و مراقبت های پیش بیمارستانی انجام داد تا به بیمارستان شهید مدنی تبریز رسیدند.

ناصر غلامی که به مدت دو سال به عنوان مسئول رسانه و مدیر رسانه هیات گردشگری ورزش استان اردبیل فعالیت می کرد، اخیرا به عنوان مسئول روابط عمومی و روابط عمومی شین کیو کشین کونگ فو آزاد منصوب شد. رئیس جمهور هو کونگ فو

انتصاب به عنوان مسئول روابط عمومی شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 طی حکمی از سوی رضا اکبری عدلی نماینده شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب شد. بر این اساس ناصر غلامی هجقان با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی با برگزاری مراسم معارفه ای کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

در این قطعنامه آمده است: جناب آقای ناصر غلومی هوجقان با عنایت به تجربه همکاری و فعالیت های ارزنده به مدت یکسال به سمت مسئول روابط عمومی شین کیوکوشین کاراته منطقه آذربایجان شرقی منصوب شد. سال از تاریخ فوق در سایه جلال و سلامتی خداوند. امیدوارم تداوم حضور و تاثیر آن عزیز در راستای گسترش سبک و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش موفق باشد. .