عمومیکسب و کار ایرانی

قیمت مه پاش مرغداری

در مکان های صنعتی اغلب از نازل های مه پاش برای خنک کردن محیط استفاده می شود. گرم شدن محیط باعث کاهش راندمان نیروی کار و تاثیر منفی بر عملکرد تجهیزات و ماشین آلات این منطقه می شود. بنابراین استفاده از مه پاش در فصل زمستان گاهی اجتناب ناپذیر و حتی گاهی اجباری است.

نیاز و ضرورت استفاده از سیستم مه شکن صنعتی باعث شده است که در این مقاله یکی از انواع مه پاش مرغداری معرفی شود.

معرفی دستگاه مه پاش طیور

مه پاش مرغ چیست و استفاده از آن چه فوایدی دارد؟ هنگام خرید این نوع مه پاش چه فاکتورهایی را باید در اولویت قرار داد؟ در ادامه قصد داریم اطلاعاتی کاربردی در این زمینه ارائه دهیم و راهنمای جامعی را برای خرید مرغ مه پاش با بهترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهیم. با ما بمان

با توسعه مرغداری های صنعتی، مه پاش مرغ جایگاه وسیع تری به دست آورد. این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید زیرا هرگونه بی احتیاطی در این زمینه آسیب های عمده ای را به همراه خواهد داشت. این سیستم حدود 17 سال پیش در ایران معرفی شد و کاربران صنایع و بخش های مختلف از آن بهره مند شده اند. اولین نمونه های این نوع مه پاش ها با توجه به مکانیزمی که داشتند کارایی کافی و غیر استاندارد نداشتند اما امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث کارایی بیشتر مه پاش مرغداری شده است بنابراین امکان پذیر است. با اطمینان کامل از اثربخشی آن استفاده کنید. البته، این به شدت وابسته است که شما مراکز قابل اعتماد را هدف قرار دهید. دلیل اصلی استفاده از مه پاش مرغ در مرغداری ها ایجاد رطوبت کافی و در نتیجه جلوگیری از هدر رفتن جوجه ها می باشد. در اکثر موارد این یکی از الزامات اجراست وگرنه در چنین سال هایی حق پرورش جوجه نخواهید داشت.

مزایای استفاده از خوراک طیور

استفاده از مه طیور مزایای زیادی دارد به طوری که در مدت زمان کوتاهی می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند. برای خرید مه پاش طیور می توانید همین الان خرید اینترنتی مه پاش طیور را در اولویت قرار دهید و بدون اتلاف وقت این محصول را خریداری کنید. استفاده از مه مرغ آز در جاهایی که فضای کافی در مرغداری ها در مرغداری های صنعتی وجود ندارد بسیار موثر است. زیرا زمانی که رطوبت به میزان لازم باشد دمای بدن جوجه بالا نمی رود و از طرفی وجود رطوبت مطلوب نیز از بروز برخی بیماری ها جلوگیری می کند. البته بهره مندی از جوجه کشی مزایای بسیاری دارد که در زیر می توان به آنها اشاره کرد:

افزایش رشد

افزایش راندمان تولید بالا

گرد و غبار موجود در اتاق را کاهش دهید

کاهش دمای بدن پرنده

ایجاد شرایط مطلوب در فصل گرما

استرس گرمایی را کاهش دهید

جلوگیری از درگیری بین پرندگان

هزینه اضافی برای تهویه مطبوع

هوای مناسب برای تنفس جوجه ها ایجاد کنید

بدن پرنده در برابر بیماری ها مقاوم است

بوهای نامطبوع را از بین ببرید

با استفاده از مه پاش مرغ می توانید از سلامت جوجه ها در سالن ها اطمینان حاصل کنید. البته توجه داشته باشید که اسپری شکسته و بی کیفیت می تواند صدمات زیادی را به همراه داشته باشد، بنابراین این نوع محصول را از منابع معتبر خریداری نکنید. ما به عنوان یکی از فروشگاه های پیشرو در فروش جوجه بخار، مفتخریم که در این سال ها توانسته ایم با خدمات خوب رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

عدم استفاده از مه پاش طیور می تواند خسارات زیادی ایجاد کند. همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، رطوبت کافی یکی از مهم ترین نیازهای اتاق های پرورش مرغ است، در غیر این صورت بیماری های مختلف می تواند جوجه ها را تهدید کند. در فصول گرم، محیط رطوبت خود را از دست می دهد، بنابراین باید از دستگاه مه پاش طیور استفاده کنیم. در صورت عدم استفاده، آسیب های زیر ممکن است رخ دهد:

وزن گله های گوشت گاو را کاهش دهید

کاهش تخم مرغ

کم آبی جوجه ها

کم آبی بدن

تشکیل چسبندگی در جوجه ها

تاخیر در رشد

کاهش تولید

کاهش سود

افزایش دمای بدن پرنده

تصادف در روزهای گرم

ظاهر هوای خشک

درجه حرارت

یک وضعیت ناخوشایند

با تعاریف ذکر شده مشخص می شود که در سالن نگهداری طیور به چه میزان مه طیور نیاز است. اگرچه برای خرید آن هزینه ای پرداخت می شود، اما ارزش آن را دارد زیرا در این صورت می توانید مطمئن باشید که از رطوبت کم به جوجه ها آسیبی نمی رسد. هنگامی که دمای بدن پرنده افزایش می یابد، حالت تهاجمی پیدا می کند و این امر می تواند منجر به عوارض مختلفی از جمله خود تغذیه شود. اکنون می توانید مه پرنده مورد نظر خود را سفارش دهید و سریع آن را دریافت کنید.

هنگام خرید دستگاه مه پاش مرغداری به یاد داشته باشید که کیفیت یکی از مهمترین فاکتورها است، زیرا اگر محصولی از مرغداری که اصل و بی کیفیت نیست خریداری شود، نه تنها پول خرج شده است که آسیب می بیند. همچنین . از بین رفتن جوجه ها می تواند صدمات زیادی را به همراه داشته باشد از آنجایی که در هنگام خرید امکان خاصی برای اطمینان از اثربخشی محصول نداریم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تنها گزینه مناسب خرید محصول با کیفیت، تمرکز باشد. در شرکت های معتبر یک شرکت و موسسه شناخته شده با فروش محصولات بی کیفیت برای کسب سود ناچیز، اعتبار خود را زیر سوال نخواهد برد. حواستان باشد که مه پاش های مختلفی در بازار وجود دارد و باید نمونه های مناسب برای مرغ خانه خریداری کنید.

مه مرغی بخرید

برای خرید سمپاش طیور هم اکنون گزینه خرید اینترنتی دستگاه سمپاش طیور را برای شما فعال کرده ایم. شما می توانید به راحتی آنها را در بخش فروش وب سایت ما سفارش دهید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات انواع اتومایزر گنجانده شده است. اگر سوالی دارید می توانید با ما همراه باشید و مشاوره دریافت کنید.

هر یک از انواع مرغداری های موجود در لیست بازار ما دارای کیفیت و کارایی عالی بوده و مورد تایید کارشناسان ما می باشد. محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب با ما خریداری کنید. استفاده نادرست از فریزر مرغ می تواند آسیب جدی ایجاد کند. البته در هنگام خرید به اولویت محصول و بهترین عملکرد توجه کنید. زیرا افراد سودجوی زیادی در بازار وجود دارند که برای فروش محصولات تقلبی خود همواره می خواهند قیمت پایینی به آنها داده شود تا توجه خریدار را به خود جلب کنند. برای جلوگیری از هر گونه آسیب ناشی از کاهش رطوبت، حتما از دستگاه کف زدای طیور استفاده کنید. باید گفت با توجه به وجود این نوع سیستم از آنجایی که شرایط مناسبی را برای نگهداری جوجه ها ایجاد می کند قادر است کیفیت تولید را افزایش دهد. در هر صورت از انتخاب و استفاده از فوم مرغ پشیمان خواهید شد. در واقع در بسیاری از موارد استفاده از این نوع سیستم یکی از الزامات اصلی است.

مه پاش قیمت مرغ

قیمت پیشنهادی برای خرید پرنده به نژاد و کیفیت آن بستگی دارد. در واقع استراتژی های دیگر می توانند هزینه این نوع سیستم ها را کنترل کنند. برای اطلاع از پرداخت درخواستی می توانید با شماره های موجود با ما تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید. به منظور ارائه خدمات دوستانه سعی در ارائه قیمت های کاربرپسند برای خرید میستر پرنده داریم. از جمله عوامل موثر بر قیمت مه حیوانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت

کارت

ظرفیت

استاندارد موجود

هر یک از عوامل فوق می تواند به طور قابل توجهی بر ارزش نهایی غبار پرنده تأثیر بگذارد. به یاد داشته باشید که وقتی چنین سیستمی با قیمتی کمتر از استاندارد بازار به شما ارائه می شود، باید به کیفیت آن شک کنید زیرا دلیلی وجود ندارد که یک محصول باکیفیت را با قیمت کمتر و کمتر بفروشید. قیمت.

بایدها و نبایدها برای لک کردن مرغ

فوکر برای مرغ ها این قابلیت را دارد که جوجه ها را برای سال ها عقیم کند. برای استفاده حداکثری از آنها، سعی کنید خدمات دوره ای این سیستم ها را در اولویت قرار دهید و در صورت وجود مشکل در عملکرد آنها، تماس با افراد مجرب را فراموش نکنید.

با قرار دادن ماده ضدعفونی کننده در ظرف شبنم پرنده به راحتی می توانید باکتری ها و هر گونه قارچ روی بدن و پرهای پرنده را از بین ببرید. این یکی از مهمترین ویژگی های استفاده از سیستم های مه پاش مدرن است. شما می توانید مدل های مختلف را در وب سایت ما مشاهده کنید و با توجه به ظرفیت و کارایی مورد نظر خود محصول مورد نظر را خریداری کنید. مکانیسم های مختلفی در اثربخشی این نوع سیستم ها دخیل هستند، اما به طور کلی کار با آنها بسیار آسان است و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند. محصولات مناسب و با کیفیت را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ماست پس تلاش می کنیم با ارائه محصولات و سیستم هایی با عملکرد عالی رضایت کامل شما را به دست آوریم.

مه دود صنعتی

استفاده از سیستم های مه پاش در کارخانه های باز منجر به افزایش کیفیت کار می شود. مناطق صنعتی نیز در مزارع دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند و در خدمت کارایی و اثربخشی کار هستند.

سیستم مه پاش پروانه ای یکی از انواع مه پاش صنعتی است که می توان از آن برای کاهش ذرات آب به حداقل اندازه استفاده کرد.

با منبع آب در این سیستم، آب به دیسک منتقل می شود. چرخش پیچ مانند آب روی یک دیسک دوار پنج بار در ثانیه باعث کاهش قطر ذرات آن می شود. مه پاش با نیروی گریز از مرکز کار می کند و به دلیل سرعت بالا به کاهش قابل توجه قطر ذرات آب کمک می کند. در این حالت ذرات آب تبدیل به پودر شده و از سیستم حذف می شوند.

در کنار دیسک چرخان در مه پاش صنعتی یک قسمت منحنی و سوراخ دار وجود دارد که قطرات بزرگ آب را حذف می کند. در واقع زمانی که ذرات آب تبدیل به پودر می شوند، ممکن است در تولید پودر اشتباهاتی رخ دهد و برخی از قطعات مات باشند. بنابراین این سیستم قطره ای از خروج قطرات بزرگ جلوگیری می کند.

در نهایت در سیستم مه پاش صنعتی پروانه ای وجود دارد که آب را در داخل سیستم حرکت داده و هوا را با آن مخلوط می کند. فشارشکن عملکردی مشابه سیستم قطره چکانی دارد با این تفاوت که در پشت دستگاه قرار دارد و می تواند چکه های بزرگ را از راه دور حذف کند. در این حالت راندمان مه پاش پروانه صنعتی افزایش یافته و مه خروجی از این سیستم به راحتی قابل جمع آوری است.

ویژگی های سیستم های مه پاش صنعتی

رطوبت سازها به انواع و عملکردهای مختلفی تقسیم می شوند، به این معنی که همه آنها ویژگی ها و مزایای متفاوتی دارند.

ویژگی واضح و موثر مه پاش طول آن است. علاوه بر این، این مه پاش از فولاد ساخته شده و به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض آب در برابر زنگ زدگی مقاوم است. برای افزایش این کیفیت از طیف رنگی استفاده می شود که از گالوانیزه گرم کشیده می شود. رنگ در این فرآیند در کوره ای با دمای 200 درجه سانتیگراد قرار می گیرد و به همین دلیل پوسیدگی یا تخریب قطعات آن کاهش می یابد.

فشار پایین یکی دیگر از قسمت های سیستم پروانه مه گیر صنعتی است که باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. قدرت این سیستم باعث کارآمدی و کارایی آن در کارخانه ها و سالن های بزرگ شده و مصرف برق کم آن را ایده آل کرده است.

هزینه نگهداری این دستگاه کم است و نیازی به تعویض قطعات ندارد نصب آسان نیز می تواند از مزایای این سیستم باشد

از دستگاه های مه پاش صنعتی پروانه ای می توان برای خنک سازی محیط های صنعتی در فصول گرم سال استفاده کرد. همچنین این سیستم قابلیت اتصال به سنسورهای کنترل دما را دارد و به همین دلیل به صورت خودکار در زمان مناسب وصل و قطع می شود.

به همین دلیل است که صفحات و سایر اجزای به کار رفته در این سیستم از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند، به طوری که تغییری در سختی آب، مواد جامد محلول و ذرات معلق ایجاد نمی شود تا بتوان از آن به عنوان یک سیستم کارآمد در محیط های صنعتی استفاده کرد. به عنوان تغذیه طیور استفاده می شود.

اندازه و ظرفیت اتومایزر

بسیاری از تولیدکنندگان تردمیل در تلاش برای بهبود کیفیت و کارایی این محصول هستند. بنابراین در ظرفیت ها و اندازه های مختلف تولید می شود که نتایج عالی را به همراه دارد. اهمیت این سیستم در مراکز صنعتی با توجه به مقادیر مختلف تولید قابل بررسی است. با استفاده از این روش، مصرف کنندگان بسته به نوع استفاده از دستگاه، قیمت های کمتری را پرداخت می کنند و در نتیجه گزینه های بیشتری را متناسب با نیاز خریدار به دست می آورند.