عمومیکسب و کار ایرانی

مزایای خرید فریزر درب شیشه ای

آیا در رابطه با مشخصات و مزایای فریزر ایستاده چیزی می دانید؟ درباره کاربرد و چگونگی عملکرد این یخچال ها چطور؟ یکی از مهمترین نیاز ما انسان ها محسوب می شود که با وجود آن طول عمر بسیاری از مواد غذایی فاسد شدنی افزایش پیدا می کند. اهمیت استفاده از یخچال ها به سبب قدرت خنک کنندگی بالایی است که دارند. همچنین قابلیت نگهداری و حفظ میزان دمای خنک داخل خود را نیز تا مدت طولانی خواهند داشت. یخچال ها بر اساس نوع کاربرد و مدل و طرح های مختلف تقسیم بندی هایی دارند. که فریزر ایستاده بهترین و پرکاربردترین مدلی است که در ادامه در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه می دهیم.

اهمیت جلوگیری از فاسد مواد غذایی یکی از مهمترین پارامتر هایی است که باعث می شود به اهمیت استفاده از یخچال های فریزر زیر پی ببریم. یخچال یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای ما انسان ها به منظور حفظ مواد غذایی در صنایع مختلف می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیز شاهد روی کار آمدن انواع مختلفی از این یخچال ها هستیم که هر یک با مشخصات خاص و قابلیت‌ های ویژه‌ ای روانه بازار می‌ شوند.

یکی از رایج ترین مدل های مورد استفاده در فروشگاه ها فریزر ایستاده است. این مدل فریزر ها که به صورت عمودی طراحی می ‌شوند معمولاً در ارتفاع های مختلفی به تولید می رسند. و شما کاربران نیز برحسب نوع نیاز خود بایستی یکی از ابعاد مناسب این فریزر را انتخاب نمایید. فریزرهای ایستاده خود در مدل های تک درب، دو درب و سه درب طراحی شده اند که جنس، کیفیت، روش باز و بسته شدن درب، اندازه و غیره در این مدل یخچال گوناگون است. همین پارامترها مهمترین اصل تقسیم بندی یخچال ها خواهند بود و این مدل های ایستاده معمولاً فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

این مدل یخچال نیز با تکنولوژی روز دنیا طراحی می شود و به همین منظور دارای ظاهر، اندازه، ساختار و قدرت عملکرد متفاوت تری نسبت به مدل های دیگر خواهد بود. آنچه مهم است میزان اهمیتی می باشد که این فریزرها در رابطه با سلامت و تازگی مواد غذایی دارد. بی شک که ما به دنبال بهترین فریزرهایی هستیم که به بهترین شکل ممکن انواع مواد غذایی را با طول عمر بسیار زیادی نگهداری کند.

با این حساب می توان گفت فریزر ایستاده را با در نظر قرار دادن تمامی مشخصات و مزایا، می توان به عنوان بهترین مدل یخچال موجود در بازار برشمرد که هم طول عمر بالا و هم قدرت مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایطی چون ضربه و خراش دارد. محصولات پربازدید: یخچال ویترینی انواع فریزر ایستاده همانگونه که اشاره شد، یخچال ها یکی از مهمترین و اصلی ترین نیاز ما انسان ها هستند که در صنایع مختلف از آن ها به منظور عملکردهای متفاوتی استفاده می کنند. مدل های ایستاده به عنوان برترین یخچال فریزر شناخته می شوند که مزیت های بسیار زیادی دارند.

یخچال فریزر ایستاده خود در جنس، ابعاد و حتی برندهای بسیار مختلفی وجود دارد که برخی از انواع مدل های آن عبارتند از: یخچال فریزر ایستاده مدل درب شیشه ای یخچال فریزر ایستاده مدل درب شیشه ای یکی از متداول ترین انواع طرح های یخچال های فریزر شناخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست درب این یخچال از جنس شیشه مقاوم و دو جداره است. مقاومت این شیشه ها به حدی زیاد است که مانع از تنفس هوا، ورود گرد و غبار و همچنین در برابر ضربه و خراش نیز مستحکم هستند. یخچال های شیشه ای قابلیت نمایش تمام محتویات داخلی را به مشتری می دهند و این مدل فریزرها برای تمامی غذاها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید برای تمامی فروشگاه مواد غذایی از این مدل ها در ابعاد مختلف استفاده کنید. مدل های درب شیشه ای از لحاظ طراحی شیشه می توانند به انواع مختلفی تقسیم شوند. شکل ظاهری شیشه مورد استفاده برای یخچال ها باعث زیبایی دو چندان شدن آن ها خواهد شد. برای اینکه فروشگاه خود را جذاب تر جلوه دهید و مشتریان زیادی را از این طریق جلب نمایید، بهتر است علاوه بر کیفیت و قابلیت فریزر ایستاده به زیبایی ساختار آن نیز توجه داشته باشید.

چرا که یک مشتری در گام نخست محو زیبایی و دکوراسیون فروشگاه شما خواهد بود. در کنار زیبایی سایز یخچال نیز باید حائز اهمیت قرار بگیرد؛ چرا که همین طراحی مدل شیشه یخچال می تواند به گونه ‌ای باشد که فضای بیشتری را اشغال کند. شما باید با در نظر قرار دادن تمامی فاکتورهای مهم خرید یخچال مناسبی را انتخاب نمایید. فریزر ایستاده فریزرهای صنعتی ایستاده مدل های صنعتی چند بخشی نیز یکی از انواع فریزر ایستاده شناخته می شود که معمولاً از چند بخش مختلف می توانند تشکیل شده باشند.

این مدل یخچال ها را می توان در تمامی صنایع مورد استفاده قرار داد و بیشتر هم مناسب آشپزخانه ها به منظور قرارگیری انواع مواد غذایی مختلف هستند. شما می توانید انواع گوشت، چاشنی ها و برخی از نوشیدنی ها را در این یخچال نگهداری کنید. مدل های بیشتر در آشپزخانه‌ ها، فست فود، غذا خوری ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از یخچال های ایستاده را متناسب با نوع فضای خود می توان در ابعاد مختلفی خریداری نمود چه بسا این که تقسیم بندی یخچال های ایستاده بر اساس تعداد درب نیز می بایست مورد توجه قرار بگیرد. چرا که این درب ها از یک تا چهار درب طراحی می ‌شود و معمولاً هرچه تعداد درب ها بیشتر باشد.

ابعاد یخچال بزرگتر و گنجایش بیشتری نیز خواهد داشت. اگر برای یک فروشگاه بزرگ با فضای زیاد می‌ خواهید یخچال ایستاده خریداری کنید، بایستی به سراغ مدل های چند درب آن با ابعاد وسیع تر بروید که مواد غذایی بیشتری را در خود جای می دهد. در مدل های تک درب نحوه باز شدن درب به صورت لولایی اما در مدل های دوتا چند در به صورت کشویی طراحی شده اند. چگونگی نحوه باز و بسته شدن درب یخچال یکی از مهمترین مزیت های آن ها به شمار می ‌رود. چرا که علاوه بر ایستاده بودن برای باز و بسته کردن درب نیز به فضای زیادی احتیاج ندارند. عملکرد این مدل یخچال ها بسیار عالی است.

و مواد غذایی را در طولانی مدت تازه و سالم نگهداری می کند. همچنین قابلیت های مختلف آن به راحتی امکان تنظیم دارند و شما می توانید دمای داخلی و حتی ابعاد کشوها را به راحتی تنظیم کنید. محصولات پر بازدید: فریزر ایستاده ویترینی بهترین مدل پر فروش فریزرهای ویترینی یکی از انواع فریزر ایستاده هستند که هم اکنون در تمامی فروشگاه ها و وجود دارد. ایران استیل از جمله ی تولید کننده یخچال قنادی است که با استفاده از بهترین متریال ها بهترین و با کیفیت ترین یخچال قنادی و شیرینی فروشی را تولید و روانه بازار می کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت یخچال قنادی و همچنین قیمت ویترین قنادی و شیرینی فروشی سایت را ببینید و با توجه به بودجه ای که کنار گذاشتید و با کمک تیم فروش هرکدام که متناسب با بودجه شما می باشد را خریداری کنید.

این مدل فریزرها به صورت ویترینی بوده و محتویات داخلی آن ها به راحتی قابل مشاهده خواهند بود. شما می توانید مدل های ویترینی را در ابعاد ۶۰ و ۷۰ و ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متر با ارتفاع ۲ خریداری کنید. همچنین از نظر تعداد درب مدل های ویترینی تقسیم ‌بندی می ‌شوند. جنس درب شیشه ای این یخچال ها معمولاً از سکوریت نشکن دوجداره است که مانع از اتلاف انرژی می گردد.

این مدل یخچال ها زیبایی بسیار زیادی دارند و در کنار قدرت عملکرد خوب، کیفیت بالا و برخی از قابلیت ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. یخچال های ویترینی خود بر اساس نوع مواد غذایی که در آن ها قرار می گیرد تقسیم بندی می شوند: * یکی از انواع فریزر ایستاده ویترینی مدل هایی هستند که مناسب انواع نوشیدنی می باشد. شما می توانید برای خنک نگه داشتن تمامی نوشیدنی های خود از مدل های تک تر به این یخچال استفاده نمایید.

یکی دیگر از انواع فریزر ایستاده ویترینی مدل هایی است که برای قنادی ها استفاده می کنند. این مدل از فریزرها تعداد طبقات زیادی دارند و شما برای انواع شیرینی می توانید از این مدل در طرح های پشت بسته و دو طرف نما استفاده نمایید. دیگر انواع فریزر ایستاده ویترینی مدل هایی است که در قصابی ها از آن ها استفاده می کند. این مدل یخچال های فریزر در مدل های طبقه دار و آویز طراحی می شوند که توسط قلاب های مخصوصی گوش را داخل یخچال به جهت دید بهتر آویزان خواهند کرد.

یخچال های ایستاده لبنیاتی نیز یکی دیگر از انواع مدل یخچال های فریزری است که مخصوص استفاده برای مواد لبنیاتی و پروتئینی است. این مدل یخچال ها با توجه به نوع موتور به انواع یخچال موتور سابکول، دانفوس، امبراکو و غیره تقسیم بندی می شوند. فریزر ایستاده نتیجه از دیرباز تا کنون با بهره مندی از علم روز و پیشرفت روز افزون تکنولوژی شاهد تولید انواع محصولات مختلف با قابلیت و کیفیت بهتری هستیم. یخچال فریزر ایستاده یکی از مدل یخچال های فروشگاهی است که دارای طراحی خاصی می باشد.

مزایای خرید فریزر درب شیشه ای ( فریزر ایستاده فروشگاهی)

اختراع یخچال و فریزر صنایع غذایی را دگرگون کرده و اداره مشاغل مربوط به مواد غذایی بدون سیستم تبرید مناسب امکان پذیر نخواهد بود. ذخیره مواد غذایی در دمای مطلوب به حفظ مواد غذایی تازه برای مدت طولانی کمک می کند. فریزر ایستاده درب شیشه ای (فریزر فروشگاهی) می توانند علاوه بر ذخیره محصولات غذایی آن ها را نمایش بدهند. این یک ابزار عالی برای کسب و کار موفق است.

یخچال و فریزر فروشگاهی طی سال های متمادی تکامل یافته و نقش آن ها نیز در تجارت پر رنگتر شده است. فریزر فروشگاهی بخش مهمی از بازاریابی موفق برای هر مواد غذایی که نیاز به منجمد شدن دارد، است.

وسایل تبرید درب شیشه ای فقط برای نگه داری مواد غذایی مورد استفاده قرار نگرفته و به عنوان ابزار بازرایابی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. طیف وسیعی از فریزرهای درب شیشه ای در بازار وجود دارد؛ انواع مختلفی از لحاظ اندازه، شکل، ظرفیت برای نگه داری انواع مختلف مواد غذایی. این فریزرها به آخرین فناوری روز دنیا مجهز شده و مصرف انرژی آن ها بسیار کم تر از مدل های قدیمی تر می باشد. همچنین مقرون به صرفه تر نیز هستند. این فریزرها دامنه های مختلفی از دما را بسته به نوع مواد غذایی مورد نظر در اختیار صاحبان خود قرار می دهند.

مزایای استفاده از فریزر درب شیشه ای

فریزر ایستاده درب شیشه ای مزایای زیادی دارد که آن ها را برای کسب و کار مربوط به مواد غذایی مناسب می سازد. در این جا به برخی از دلایل مهم برای داشتن فریزر درب دار اشاره می کنیم :

1.نمایش جذاب محصولات

فریزر ایستاده درب شیشه ای برای بیزینس مربوط به مواد غذایی بسیار مناسب هستند، زیرا از محصولات ذخیره شده در خود نمایش بسیار خوبی را ارائه می دهند. منطقه نمایش داده شده توسط یخچال یک راه عالی برای جذب مشتریان است.

این فریزرها وسایل تبلیغاتی محصولات غذایی هستند که توسط فروشندگان ارائه می شوند. درب شیشه ای فریزر این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان محصولات داخل آن ها را بدون باز کردن درب فریزر به وضوح ببینند.

2.کارآمد

فریزرهای فروشگاهی با درب شیشه ای این اجازه را به مشتریان می دهند که بدون باز کردن درب فریزر محصولات داخل آن را ببینند. باز کردن پی در پی درب فریزر باعث بیرون رفتن هوای سرد داخل فریزر می شود. در نتیجه برای خنک نگه داشتن محیط داخلی فریزر، به موتور آن فشار زیادی وارد می شود. به همین دلیل درب شیشه ای موجب می شود مشتریان ابتدا محصولات داخل آن را ببینند و بعد از تصمیم گیری درب آن را باز کرده و محصول مورد نظر خود را از داخل فریزر بردارند. بدین ترتیب مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

3.شارژ مجدد آسان محصولات

همانطور که همه محصولات داخل فریزر قابل مشاهده هستند، جایگزین کردن دوباره آن ها نیز کار راحتی است. فروشنده می تواند محصولاتی را که نیاز به شارژ مجدد دارند، ببیند و این امر نیازی به باز کردن درب فریزر ندارد. بنابراین موجب می شود هوای گرم داخل فریزر بیرون نرفته و محصولات مدت زمان طولانی تری را درون فریزر تازه و سالم بمانند. این امر عمر فریزر و کارایی آن را نیز بیشتر می کند.

4.چیدمان بهتر و منظم تر محصولات

از آن جایی که محصولات داخل فریزر ایستاده درب شیشه ای همواره قابل مشاهده هستند، فروشنده را مجبور می کند تا محصولات را منظم تر درون فریزر بچیند. محصولاتی که به درستی سازماندهی شده باشند، مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب می کنند. مرتب بودن محصولات داخل فریزر موجب می شود خریداران به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

5.نظافت آسان تمیز کردن فریزرهای درب شیشه ای کار بسیار راحتی است، اگر لکه ای روی درب فریزر وجود داشته باشد به راحتی از بیرون قابل مشاهده بوده و با یک پارچه مرطوب به راحتی تمیز می شوند.