عمومیکسب و کار ایرانی

نقش سایبان مغازه در تبلیغات؟

سایبان های تبلیغاتی که در اصطلاح به آن سایبان مغازه نیز می گویند، یک یاز مدرن ترین و استانداردترین های موجود در بازار است که به صورت کاملا مدرن طراحی شده و کیفیت بسیار بالایی دارد.جنس پارچه های این سایبان ها به گونه ای است که می توان بر روی آن طرح و یا نوشته خاصی را نصب کرد. در ادامه به نقش ها در برندسازی اشاره می کنیم.

سایبان تبلیغاتی مغازه چیست؟

تحقیقات و نتایج بدست آمده ثابت کرده است که تبلیغات محلی بالاترین نتیجه را بر روی برندسازی و فروش محصولات دارد. یکی از بهترین محصولات در زمینه تبلیغات به شمار می رود. بدین صورت که شما می توانید با استفاده از دستگاه های مخصوص شعار تبلیغاتی و برند مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کنید. بنابراین در صورتی که قصد برندسازی و معرفی محصولات خود را دارید تنها کافیست از سایبان های تبلیغاتی استفاده کنید.

The role of shop canopy in advertising

تاثیر سایبان تبلیغاتی مغازه بر روی برند سازی

سایبان ها از دو بخش ابزار و یراق و پارچه ساخته می شوند. انتخاب نوع پارچه بر اساس شرایط جوی صورت می گیرد. بسیاری از افراد برای تبلیغات و ماندگار کردن برند و محصولات خود از روش های مختلفی استفاده می کنند که هر کدام از این روش ها هزینه های بسیاری را به دنبال دارد.

ولی استفاده از سایبان های تبلیغاتی نه تنها هزینه تبلیعات شما را کاهش می دهد، بلکه شما می تواند از سایر مزایای آن نیز بهره مند شوید. این سایبان ها تا مدت های طولانی می توانند در سر در مغازه شما باقی بمانند و در ذهن مخاطبین ماندگار شوند. در این حالت عابرین با هر بار عبور از جلوی مغازه لوگوی شما را مشاهده کرده و آن را به خاطر می سپارند.

چرا استفاده از سایبان تبلیغاتی مغازه برای برند سازی الزامی است؟

استفاده از سایبان تبلیغاتی ارزان تنها برای برند سازی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه این سایبان ها مزایای بسیار زیادی را نیز با خود به همراه دارد. از دیگر مزایای سایبان های تبلیغاتی و ضرورت استفاده از آن به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از سایبان های تبلیغاتی از ورود اشعه های خورشید به داخل مغازه جلوگیری می کند.
  • این سایبان ها باعث ممانع از ورود بازار و گرد و غبار به داخل مغازه می شود.
  • کیفیت در ساخت این سایبان ها عمر و ماندگاری آن را افزایش می دهد.
  • این سایبان ها رنگ بندی متنوعی دارد و با نمای سایبان های شما هماهنگ می شود.

انواع سایبان تبلیغاتی مغازه

سایبان کالسکه ای

سایبان مغازه کالسکه ای از جمله روش هایی است که برای برندسازی به کمک سایبان تبلیغاتی مغازه مورد استفاده قرار می گیرد. این سایبان ها از دو بخش کناره و بخش رویی سایبان تقسیم بندی می شود. در هر دو سمت این سایبان ها امکان درج برند و نوشته وجود دارد و با استفاده از آن می توانید برند سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. سایبان های تبلیغاتی مغازه کالسکه ای از مغازه شما در برابر نور خورشید و باران محافظت می کند و عمری طولانی دارد.

سایبان چتری

این سایبان ها همان طور که از نامش مشخص است ظاهری شبیه به چتر داشته و می توان آن را به صورت دستی و برقی باز و بسته کرد. سایبان های چتری وزن پایینی دارند و معمولا برای مغازه های سیار از جمله رستوران ها و فست فودی ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند. این سایبان ها دارای سه پایه جهت نصب بوده و هزینه تبلیغات پایین تری دارد.

دلیل استقبال از سایبان مغازه برای تبلیغات چیست؟

یکی از مهم ترین دلیل برند سازی به کمک سایبان تبلیغاتی مغازه ، پایین بودن هزینه های تبلیغات در این روش می باشد. در واقع شما با پرداخت هزینه ای مناسب می توانید تا سال ها برند و لوگوی خود را تبلیغ کنید.

این روش تبلیغات نیازی به پرداخت هزینه بابت تعمیر و نگهداری نداشته و نیازی به پرداخت هیچ گونه عوارض شهرداتبلیغات روی سایبان مغازه یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از این نوع سایه بان ها می باشد. شاید تا به حال مشاهده کرده باشید که برخی از مغازه ها برای تبلیغ و افزایش مشتریان خود، بنر هایی را در سطح شهر در مکان هایی که شهرداری تعیین کرده نصب می کنند و هزینه هایی را پرداخت می کنند.

با استفاده از می توان تبلیغات مورد نظر را بر روی روکش سایه بان فروشگاه چاپ کرد. چاپ کردن تبلیغات روی سایه بان مغازه باعث می شود تا نام تجاری، برند، لوگو، شعار تبلیغاتی و هر چیزی که بر روی سایه بان نقش بسته، هر روز در مقابل دیدگان مشتریان و حتی افرادی که خرید نمی کنند و از مقابل مغازه عبور می کنند، باشد. این موضوع می تواند در مدت زمان نه چندان زیادی باعث افزایش چشمگیر مشتریان یک مغازه شود. در هنگام چاپ تبلیغات روی سایبان فروشگاه اگر توجه بیشتری به رنگ های مورد استفاده بشود، این مزیت را فراهم می کند که تبلیغات تاثیر بسیار بهتری بر روی مخاطب داشته باشند.

تنوع رنگ ها باید به گونه ای باشد که عموم افراد آن را بپسندند، و یا اگر حوزه کاری شما مشتریان خاصی داشته، انتخاب رنگ ها باید بر اساس سلیقه مشتریان انتخاب شود. چاپ تبلیغات روی می تواند از هزینه های تبلیغاتی هر کسب و کاری بکاهد. با توجه به اینکه هر چه هزینه های روزمره یک مغازه یا فروشگاه کاهش یابد و میزان مشتریان افزایش یابد، سود دهی مغازه بیشتر شود، لذا استفاده از سایبان مغازه می تواند برای همه مغازه ها مفید و کاربردی باشد. چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه ایران سایبان کمک می کند تا بتوان حتی مغازه های تازه تاسیس را نیز در مدت زمانی نه چندان زیاد جا انداخت. جا افتاد بسیار بیشتر از قبل شده است.

 سایبان‌ تبلیغاتی ایران سایبان

سايبان‌ تبليغاتي ايران سايبان علاوه بر حفاظت از  محصولات، در برابر باران و آفتاب،تبلیغات شرکت و کسب و کار خود را نیز می توانید گسترش دهید. سايبان‌تبليغاتي ما براي نصب سر درب مغازه،رستوران،جلوی پنجره ها و هرکابرد تبليغاتي ديگري، ايده‌آل هستند.، سايبان‌هاي خود را از باکيفيت‌ترين مواد موجود می سازد.

پارچه آن را از پارچه كره اي 2 رو، پي وي سي، فلكسي يا بنر بسيار مرغوب تهيه مي‌کنيم تا سايباني بادوام همراه با چاپ  باکيفيت و ماندگار بر روي آن به دست آيد.يک فضاي مجلل در محوطه‌هاي سرباز استفاده مي‌شوند، يک راهکار بسيار خوب براي تبليغ شرکت، محصولات يا خدمات شما مي‌باشد.شما مي‌توانيد منحصر به فرد خود را از بين مدل‌هاي متعدد ما که در رنگ‌ها و طرح‌هاي بسيار متنوعي عرضه شده‌اند، انتخاب کنيد. براي ويترين‌ها که نام، لوگو و عکس‌هاي تبليغاتي شما بر روي آن چاپ شده است و يا چترها و سايبان‌هايي که براي تدارک
ما اعتقاد داريم که کيفيت در هر کاري حرف اول را مي‌زند و نيز تأکيد بسيار زيادي بر عرضه انتخاب‌هاي متعدد و متنوع براي مشتريان خود داريم تا مشتري بتواند هر نياز و کاربردي که دارد به راحتي برآورده نمايد.

ویژگی‌های سایبان تبلیغاتی:
* سهولت استفاده چاپ در سایبان‌ تبلیغاتی
*  طرح‌ها و اندازه‌های متنوع چاپ در سایبان‌ تبلیغاتی
* دوام و استحکام بالا سایبان تبلیغاتی
* طراحی چشمگیر و جذاب چاپ در سایبان‌ تبلیغاتی
* وزن سبک سایبان تبلیغاتی
* عدم نیاز به نگهداری و مراقبت‌های خاص در سایبان تبلیغاتی

انواع مواد مورد استفاده در سایبان مغازه

در کنار طراحی سایبان، متریال استفاده شده نیز در مورد موفقیت فعالیت سایبان در بازاریابی یک برند بسیار مهم است. متریال ایده آل برای راه اندازی سایبان باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • بادوام
  • ضد آب
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • مقاوم در برابر آتش

تاپ‌های سایبان پلی استر

سایبان‌های پلی استر بهترین مواد سایبان هستند، به ویژه برای مشاغل کوچک که بودجه کمی برای خرید سایبان برای بازاریابی دارند. سایبان‌های پلی استر در شرایط آب و هوایی ایران بادوام بوده اما ضد آب نیستند.

تاپ‌های سایبان پلی اتیلن

تاپ‌های سایبان مغازه پلی اتیلن در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و مقاومت خوبی در برابر آب از خود نشان می‌دهند. از آنجایی که سایبان‌های تبلیغاتی پلی اتیلن به سرعت در هنگام بالا و پایین رفتن فرسوده می‌شوند، بهتر است از این ماده بر روی قاب‌هایی استفاده شود که ثابت هستند و در جای خود باقی می‌مانند.

تاپ‌های سایبان وینیل

سایبان‌های وینیای از سایبان‌های پلی استر ساخته شده‌اند و دارای روکش وینیل هستند. این سایبان‌ها به دلیل پوشش وینیل، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر آتش و بادوام بوده و نسبتاً سنگین هستند و برای نصب سایبان‌هایی استفاده می‌شوند که قرار است در مدت زمانی طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.

مزایای سایبان مغازه برای تبلیغات

فعالیت‌های سایبان یکی از کارآمدترین استراتژی‌های کمپین تبلیغاتی برای نمایش یک محصول یا خدمات است. استفاده از چادر سایبان سفارشی سرپناه کافی برای بازدیدکنندگان و محصولات شما فراهم می‌کند. موارد زیر مزایای انجام فعالیت‌های سایبان برای برند شما هستند و هم سایبان‌های پایه کنار و هم پایه وسط در این راستا بسیار مفید هستند. برای مشاهده و پایه کنار به صفحه محصولات ما مراجعه نمایید.

تعامل چهره به چهره با مشتریان خود

قابلیت‌های سایبان فرصتی فوق‌العاده به کسب‌وکارها برای ملاقات با مشتریان، ارائه محصولات و خدمات خود و جمع‌آوری بازخورد می‌دهد. همچنین به ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه به توسعه آگاهی از برند، شناخت و وفاداری مشتری کمک می‌کند.

دعوت از مشتریان برای کشف محصول/خدمات شما

فروشگاه‌های سایبان‌دار از طریق نمایش‌ها و دموها، مشتریان را تشویق می‌کنند تا محصول یا خدمات شما را امتحان کنند. غرفه‌های دارای سایبان در فضای باز به برندها این امکان را می‌دهد که به صورت فیزیکی در جایی که مشتریان خود هستند حضور داشته باشند و ارتباط آنها با شما را آسان و راحت می‌کند.

ایجاد آگاهی از برند

غرفه‌های سایبان باعث ایجاد آگاهی از برند در مشتریان شده و مشتریان با عناصری مانند تصویر برند، هویت برند، ارزش برند و داستان برند آشنا می‌شوند.

ایجاد فوریت خرید در مشتریان

اگر مشتریان بتوانند برند شما را از نزدیک کاوش و تجربه کنند، مجبور به خرید کالای شما خواهند شد. این یک واقعیت شناخته شده است که رویدادهای موفقیت آمیز سایبان باعث افزایش ترافیک در فروشگاه می‌شود و در نتیجه فروش و درآمد را افزایش می‌دهد.

بهترین عنصر اجرای فعالیت‌های سایبان در بازاریابی ایجاد ارتباط با مشتری است. مشتریان با میل و رغبت اطلاعات تماس خود را هنگامی که برند شما را در غرفه‌های سایبان تحسین می‌کنند، رها می‌کنند و در نتیجه سرنخ تبلیغاتی ایجاد می‌شود.

اثربخشی هزینه

نصب یک سایبان هزینه بسیار کمی دارد. این پول صرف یافتن مکان ایده‌آل برای ملاقات با مشتریان و قرار دادن جنبه‌های خلاقانه در غرفه می‌شود و غرفه‌های سایبان ساخته شده از مواد بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا مانند الیاف پلی استر بسیار کارامد هستند.

سهولت سازماندهی

بر خلاف سایر رویکردهای کمپین بازاریابی، راه اندازی غرفه‌های سایبان زمان زیادی نمی‌برد. چادرهای ممکن است تقریباً در هر مکانی نصب شوند. به عنوان مثال، سایبان‌های چتری برای نصب و جابجایی ساده هستند و هر بار هزینه نصب یک سایبان جدید را کاهش می‌دهند.

سخن پایانی

شناسایی بازار هدف شما و تعیین خواسته‌های آنها اولین مرحله در توسعه یک استراتژی موفق برای میز تبلیغاتی و بازاریابی به کمک سایبان در ایران است. با تلاش های بازاریابی خود قصد دارید چه کسانی را هدف قرار دهید؟ مشکلات و سختی‌های آنها چیست؟ شرکت شما چه راهکارهایی می تواند برای آنها ارائه دهد؟ در سایبان ثامن، ما طیف گسترده‌ای از طرح‌های سایبان مانند چادر سایبان چاپی، سایبان تبلیغاتی PVC، سایبان‌های فضای باز، سایبان‌های تبلیغاتی، سایبان‌های چتری و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهیم. چادر سایبان سفارشی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است، که یافتن مورد مناسب برای شما را آسان می‌کند تا مناسب‌ترین نیازهای کسب‌وکار شما را برآورده سازد. چادرهای سایبان بادوام ما به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به آب و هوا، کسب و کار خود را در هر رویدادی نمایندگی کنید. بنابراین، فعالیت‌های بازاریابی از طریق سایبان موفق نه تنها مشتریان جدیدی را برای برند ایجاد می‌کند، بلکه پیوند شما را با مشتریان فعلی تقویت خواهدکرد.