عمومیکسب و کار ایرانی

ویژگی های دستگاه dvr 8 کانال داهوا

در این بخش بر آنیم تا شما را با دستگاه DVR داهوا 5108HS-X1 به عنوان یک دستگاه کاملا کاربردی و در نوع خود به روز در بین محصولات لایت دوربین مدار بسته داهوا آشنا نماییم. دستگاه 8 کانال DVR داهوا XVR5108HS-X1 یک دستگاه 8 کانال می باشد و قابلیت ورودی 8 کانال دوربین مدار بسته به صورت ورودی BNC را داراست.همچنین دستگاه DVR داهوا 5108HS-X1 این قابلیت را داراست که در کنار 8 کانال ذکر شده از 4 کانال تحت شبکه که جمعا می شود 12 کانال نیز پشتیبانی نماید.

یکی از نقاط قوت دستگاه DVR داهوا 5108HS X1 که باعث شده این دستگاه دی وی آر کاربردی باشد فرمت فشرده سازی H.265 به کار رفته در این سیستم دوربین مدار بسته می باشد که این امر باعث می شود تا تصویر دوربین مدار بسته در هنگام ضبط و فشرده سازی به صورت چشمگیری فضای حداقلی را روی هارد سیستم اشغال نماید.

در ادامه ویژگی های دستگاه داهوا XVR5108 HS-X1 می توان به کیفیت قابل پشتیبانی این دستگاه دی وی آر اشاره کرد.از آنجایی که دستگاه DVR داهوا 5108HS-X1 یک دستگاه دی وی آر سری 5 می باشد این توانایی را دارد تا دوربین مدار بسته تا کیفیت 5 مگاپیکسل را با جزییاتی کر در ادامه خواهیم گفت پشتیبانی نماید. با سایت پکیج امنیتی همراه باشید.

مشخصات ظاهری دستگاه DVR داهوا 5108HS-X1

دستگاه DVR داهوا مدل XVR 5108HS-X1 Dahua

در قسمت اول در مورد مشخصه ظاهری دستگاه XVR داهوا 5108HS-X1 باید بگوییم که این دستگاه دی وی آر دارای کیس تک هارد بوده و از نظر اندازه جز کیس های نسبتا کوچک به شمار می آید.

اندازه ابعاد فیزیکی دستگاه DVR داهوا مدل XVR 5108HS-X1 Dahua

نکته بعدی در مورد دستگاه 8 کانال DVR داهوا XVR5108HS-X1 پورت های ورودی و خروجی در سیستم می باشند که هر کدام از این پورت ها را در این به صورت کاملا عملی توضیح خواهیم داد.

پورت های ورودی و خروجی دستگاه DVR داهوا مدل XVR 5108HS-X1 Dahua

در دستگاه 8 کانال DVR داهوا XVR5108HS-X1 از آنجایی که به صورت اسمی 8 کانال می باشد تعداد 8 پورت BNC دوربین مداربسته در پشت دستگاه دی وی آر تعبیه شده است.در کنار تک تک این پورت ها در دستگاه 8 کانال XVR داهوا XVR5108HS-X1 یک عدد تعبیه شده است که بیانگر کانال در سیستم می باشد. ورودی های BNC در پشت دستگاه هشت کانال DVR داهوا 5108HS X1 در دو ردیف 4 تایی زوج و فرد قرار دارند که ردیف پورت زوج در بالا و ردیف پورت فرد کانال دوربین مدار بسته در پایین قرار دارند.

دستگاه DVR 8 کانال داهوا

دستگاه 8 dvrکانال داهوا دستگاهی است که برای ضبط تصاویر ویدیویی از 8 دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می شود. این دستگاه برای مشاغلی که نیاز به نظارت امنیتی با کیفیت بالا دارند، مانند ادارات، هتل ها و بیمارستان ها ایده آل است.

مشخصات فنی:

  • تعداد کانال ها: 8 کانال
  • وضوح تصویر: 1080p یا بالاتر
  • فریم ریت: 25/30 فریم بر ثانیه
  • پشتیبانی از دوربین های: آنالوگ
  • قابلیت جستجوی آسان و ضبط تصاویر: دارد
  • امکان اتصال به شبکه برای مشاهده از راه دور: دارد
  • پورت های ورودی و خروجی: HDMI، VGA، USB، LAN
  • فضای ذخیره سازی: هارد دیسک (HDD)

مزایای استفاده از دستگاه DVR 8 کانال داهوا:

  • ضبط ویدیو با کیفیت بالا: دستگاه DVR 8 کانال داهوا می تواند ویدیو را با وضوح 1080p یا بالاتر ضبط کند. این بدان معناست که می توانید تصاویر واضح و دقیقی از محیط خود داشته باشید.
  • پشتیبانی از طیف وسیعی از دوربین های مداربسته آنالوگ: دستگاه DVR 8 کانال داهوا از طیف وسیعی از دوربین های مداربسته آنالوگ پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید از دوربین های موجود خود با دستگاه DVR جدید خود استفاده کنید.
  • قابلیت جستجوی آسان و ضبط تصاویر: دستگاه DVR 8 کانال داهوا قابلیت جستجوی آسان و ضبط تصاویر را دارد. این بدان معناست که می توانید به سرعت و به آسانی تصاویر ضبط شده را پیدا و مشاهده کنید.
  • امکان اتصال به شبکه برای مشاهده از راه دور: دستگاه DVR 8 کانال داهوا امکان اتصال به شبکه را برای مشاهده از راه دور دارد. این بدان معناست که می توانید از هر کجا و در هر زمانی به تصاویر ضبط شده خود دسترسی داشته باشید.
  • نصب آسان: دستگاه DVR 8 کانال داهوا نصب آسان دارد.

قیمت:

قیمت دستگاه DVR 8 کانال داهوا بسته به مدل و ویژگی های آن از حدود 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر است.

محل خرید:

شما می توانید دستگاه DVR 8 کانال داهوا را از فروشگاه های لوازم امنیتی و یا به صورت آنلاین خریداری کنید.

برخی از مدل های محبوب دستگاه DVR 8 کانال داهوا:

  • Dahua XVR1B08H-I
  • Dahua XVR5B08H-I
  • Dahua XVR4B08H-I

نکاتی برای انتخاب دستگاه DVR 8 کانال داهوا:

  • تعداد کانال ها: به تعداد دوربین های مداربسته ای که می خواهید استفاده کنید فکر کنید. اگر به 8 دوربین یا کمتر نیاز دارید، دستگاه DVR 8 کانال کافی است.
  • وضوح تصویر: به وضوح تصویری که می خواهید ضبط کنید فکر کنید. اگر به تصاویر با جزئیات بالا نیاز دارید، دستگاه DVR با وضوح 1080p یا بالاتر را انتخاب کنید.
  • ویژگی ها: به ویژگی های اضافی که می خواهید دستگاه DVR شما داشته باشد فکر کنید. برخی از ویژگی های اضافی عبارتند از دید در شب، تشخیص حرکت و قابلیت اتصال به شبکه.
  • قیمت: به بودجه خود فکر کنید. دستگاه های DVR 8 کانال داهوا در طیف وسیعی از قیمت ها موجود هستند.

Dahua 8 channel dvr device features

پورت تصویر خروجی در 5108HS-X1

دستگاه DVR داهوا مدل XVR 5108HS-X1 Dahua برای این که بتوانید تصویر دوربین مدار بسته مورد نظر و همچنین منوی تنظیمات دستگاه ضبط هشت کانال XVR داهوا XVR5108HS-X1 را مشاهده نمایید نیاز به یک صبحه نمایش دارید.HDMI در دستگاه ضبط 8 کانال XVR داهوا مدل DAHUA XVR5108HS-X1 VGA دستگاه ضبط 8 کانال XVR داهوا مدل DAHUA XVR5108HS-X1

شبکه در دستگاه 8 کانال DVR داهوا XVR5108HS-X1

پورت network در دستگاه ضبط 8 کانال XVR داهوا مدل DAHUA XVR5108HS-X1 در دستگاه 8 کانال XVR داهوا XVR5108HS-X1 از آنجایی که از دوربین مدار بسته تحت شبکه پشتیبانی می کند باید این دستگاه دی وی آر 5108 X1 داهوا از طریق یک کابل شبکه به یک سوییچ به وسیله پورت شبکه وصل شود.استفاده دیگر پورت شبکه در دستگاه داهوا XVR 5108 HS-X1 در انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد. برای این منظور باید پورت شبکه به یک مودم دارای اینترنت وصل شود.

کیفیت در 5108HS-X1

مشخصات فنی دستگاه DVR داهوا مدل XVR 5108HS-X1 Dahua دستگاه XVR داهوا 5108HS-X1 این قابلیت را داراست که تمام تکنولوژی های گفته شده را با کیفیت تصویر دوربین مدار بسته 1080 و 4 و 5 مگاپیکسل را به صورت فول فریم نمایش دهد.

انتقال تصویر دستگاه 8 کانال DVR داهوا XVR5108HS-X1

یکی از مقوله های مهم و کاربردی در یک سیستم دوربین مداربسته و همچنین دستگاه DVR داهوا XVR5108HS-X1 مقوله انتقال تصویر می باشد. انتقال تصویر در دستگاه DVR داهوا 5108 HS-X1 به صورت رایج از طریق P2P و همچنین آیپی استاتیک صورت می گیرد.برای بهره وری از قابلیت اتقال تصویر دوربین مداربسته باید در ابتدای امر نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته داهوا را با عنوان dmss دانلود و نصب نمایید. این نرم افزار برای گوشی های تحت اندروید به صورت gdmss و برای گوشی های تحت آیفون به صورت idmss می باشد.

اپلیکیشن iDMSS برای سیستم عامل IOS و ارتباط با داهوا XVR 5108HS-X1

بعد از آنکه نرم افزار موبایلی دستگاه 8 کانال DVR داهوا XVR5108HS-X1 را دانلود و روی گوشی خود نصب کردید آیکون نرم افزاری آن مطابق شکل بالا می باشد.نمونه تصویر ضبط شده با دستگاه DAHUA XVR 5108HS-X1 محیط نرم افزار dmss مطابق شکل بالا می باشد. در این نرم افزار در ابتدای امر باید دستگاه داهوا XVR5108HS-X1 را در داخل این نرم افزار رجیستر نمایید.

نحوه استفاه از اپلیکیشن های P2P برای مدیریت XVR5108HS-X1

برای این کار باید کد QR سریال دستگاه 5108HS X1 را از طریق اسکن قسمت مربوطه که در ادامه توضیح خواهیم داد بدست آورده و سپس با وارد کردن یوزرنیم و پسورد دستگاه داهوا XVR5108HS-X1 را به این نرم افزار اضافه نمایید.در این نرم افزار شما می توانید تصاویر دوربین مداربسته مورد نظر را که روی هارد دستگاه داهوا XVR5108HS-X1 ذخیره شده است را به تفکیک روز و ساعت بازبینی نمایید. این قابلیت از طریق بستر اینترنت و در هر زمان و مکان قابل پیاده سازی می باشد.

از دیگر قابلیت های نرم افزار دستگاه داهوا 5108 HS-X1 این است که کاربر می تواند صدای تک تک کانال های سیستم دوربین مدار بسته را به صورت جداگانه و کلیک کردن روی کانال مورد نظر بشنود. همچنین با نگه داشتن یک دکمه می تواند با محلی که دستگاه DVR داهوا XVR5108HS X1 وصل است و مجهز به یک اسپیکر است صحبت نماید.

راه اندازی اولیه و ابتدایی 5108HS-X1

برای راه اندازی دستگاه داهوا XVR5108HS X1 ابتدا باید یکی سری اقدامات سخت افزاری انجام دهید.در ابتدای امر باید برای سیستم دوربین مداربسته خود یک هارد تهیه نمایید و از آن جایی که دستگاه داهوا 5108HS-X1 قابلیت پشتیبانی هارد تا 10 ترابایت را دارا می باشد شما با توجه به نیاز خود هارد را تهیه کرده و با باز کردن کیس دستگاه هارد در داخل دستگاه دی وی آر پیچ نمایید.

منبع:

cctv dahua