کسب و کار ایرانی

سریال پدر گواردیولا کی و از کجا پخش میشه؟

زمان پخش سریال پدر گواردیولا; سریال پرهزینه سعید نعمت الله

سریال پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت الله و با بازی مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان قرار است از شبکه نمایش خانگی سرگرمی پخش شود.

سریال پدر گواردیولا از کجا پخش میشود؟

سریال ایرانی پدر گواردیولا سریالی درام، معمایی و اجتماعی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. «پدر گواردیولا» نام سریال جدید شبکه نمایش خانگی است که مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و هینگامه قاضیانی در آن به ایفای نقش می پردازند. این مجموعه ثبت نام خود را به پایان رسانده و همچنان در حال آماده سازی نهایی برای انتشار می باشد. این سریال به زودی در فیلم نت منتشر خواهد شد.

زمان و تاریخ پخش سریال پدر گواردیولا: از 21 مرداد هر هفته پنجشنبه

لیست پدر گواردیولا اولین فعالیت سعید نعمت الله در قالب شبکه های اجتماعی در اینترنت است که به زودی به عنوان یکی از پروژه های جدید این پلتفرم فاش خواهد شد. سعید نعمت الله یکی از کارگردانان جوان و شیرین سیمنا ایران است. از آثار او می توان به آثاری چون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و پای مادر اشاره کرد.

فیلمنامه سریال پدر گواردیولا توسط سعید نعمت الله نوشته شده و اکنون مراحل فیلمبرداری و تدوین به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده به بسته ای گران قیمت برای پدر گواردیولا تبدیل شده است.

مهران مدیوری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا حمسه، سیامک صفری، امیرمهدی جوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مریان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی‌خا، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری. حبیبی منش و … در این سریال نقش آفرینی می کنند.

دستمزد نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا

دستمزدهای نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا خبرساز شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران موسیقی در توییتر خود نوشت این سریال باید نامیده شود:

ستاره شناسان

جالب است بدانید در سینمای ما از پول استفاده می شود و شمارش آن ها یکی از سخت ترین کارهاست. پرداخت دستمزدهای کلان به بازیگران این سریال کمتر شده است.

پیش بینی می شود به دلیل عدم حضور حمید فرخ نژاد، پخش تلویزیونی این سریال که در تیرماه 1401 تصویربرداری آن انجام شد، با مشکل مواجه شود. اما با توجه به اخبار و پخش سریال «پاییز» با بازی حمید فرخ نژاد، پدر گواردیولا به زودی روی آنتن خواهد رفت.