اقتصادیکسب و کار ایرانی

معرفی سامانه‌ اونیکس؛ وام گرفتن آسان شد!

اونیکس اولین و بزرگترین مرکز مورد اعتماد وام، ضامن و سرمایه گذار در سراسر ایران و جهان است. با این سیستم می توانید به راحتی خرید، فروش و یا ضامن وام پیدا کنید.

امروزه گرفتن وام و گرفتن نقدینگی یکی از مواردی است که برای انجام آن باید از هفت خوان رستم عبور کرد، اما اونیکس وام گرفتن را آسان و فوری کرد.

اونیکس اولین و بزرگترین مرکز معرفی وام، ضامن و سرمایه گذار در سراسر کشور است. برای استفاده از سیستم اونیکس، می توانید از وب سایت اونیکس استفاده کنید.

از طریق این سیستم می توانید با هزاران کارگزار وام، ضامن و سرمایه گذار ارتباط برقرار کنید.

سایت اونیکس در واقع یک پایگاه و واسطه بین خریداران و فروشندگان است. این سایت به شما این امکان را می دهد که بدون واسطه با فروشندگان اعتباری ارتباط مستقیم داشته باشید.

از طریق سامانه اونیکس وام های مختلفی برای فروش معرفی می شود، مثلا وام ازدواج زوجین که 30 میلیون تومان است در این صفحه 3 تا 5 میلیون تومان قیمت دارد یا وام رهن جانبازان 100 است. میلیون تومان. تومان و با اقساط ماهیانه 600 هزار تومان عرضه می شود. در این سایت با قیمت 20 تا 25 میلیون تومان قابل خرید است.

در واقع اونیکس راه حلی برای دریافت وام فوری است.

یکی دیگر از ویژگی های سایت اونیکس، معرفی ضامن و رهن ملک است. اگر برای دریافت وام نیاز به ضامن دارید، نگران نباشید. از طریق سایت اونیکس به راحتی می توانید ضامن پیدا کنید و ضامن وام را ضمانت می کند. مقدار کمی دریافت کنید. همچنین می توانید برای بانک وام مسکن ملکی تهیه کنید. و همچنین از طریق سیستم اونیکس فضا پیدا کرد.

افرادی که نمی خواهند از طریق بانک مراجعه کنند، دیگر نگران نباشند، اونیکس  راه حل دیگری دارد. از طریق وب سایت اونیکس می توانید با هزاران سرمایه گذار ارتباط برقرار کنید. این افراد با دریافت وثیقه هایی مانند چک و سفته، اسناد ملکی، اسناد خودرو یا وثیقه طلا، وام ها را پرداخت می کنند یا افراد را در کار خود دخالت می دهند.

با اونیکس می‌توانید آگهی رایگان ثبت کنید و مشکل را سریع‌تر برطرف کنید.

یکی از بهترین ویژگی های اولین و بزرگترین مرکز مرجع وام کشور، امکان دریافت مشاوره بسیار تخصصی در زمینه اخذ وام، رفع آثار سوء چک های برگشتی، اخذ وام و سایر موارد مرتبط با بانک است. .

این ایده عالی و کاربردی برای اولین بار در جهان و ایران توسط تیم اونیکس اجرا و اجرا شد و مهارت و خلاقیت عالی جوانان ایرانی را به اثبات رساند. وب سایت اونیکس هیچ کمیسیونی برای تراکنش دریافت نمی کند و شما می توانید به سادگی با پرداخت هزینه اشتراک به کلیه خدمات اونیکس دسترسی کامل داشته باشید.

خدمات اونیکس عبارتند از:

1. معرفی وام برای فروش

2. مقدمه ای بر احراز هویت و تأیید

3. سرمایه گذار را معرفی کنید

4. تعامل با سایر کاربران

5. صفحه ثبت آگهی رایگان

6. مشاوره تخصصی دریافت کنید

7. آموزش حرفه ای

8. پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته

برای دسترسی به وب سایت اونیکس به سایت www onyxgp.ir مراجعه کنید.