اقتصادیکسب و کار ایرانی

قیمت خدمات چاپ و بسته بندی 1403

برای سفارش خدمات چاپ و بسته بندی در مرحله اول باید به دو نکته توجه کرد، مواد مصرفی و ظرفیت تولید کارخانه، کارخانه های معتبر در این کار و بزرگترین در این کار از بهترین ها مواد اولیه محصولات خود را می سازند. یکی از بهترین چاپخانه های تهران که در این زمینه فعالیت می کند، صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک می باشد.

افرادی که به دنبال چاپ لیبل و ساک دستی برای ارائه محصولات خود به مشتریان هستند، سعی می کنند یک لیبل یا ساک دستی با قیمت مناسب را انتخاب کنند. استفاده از برچسب و ساک دستی برای تبلیغ محصولات و برندها همیشه یک روش موثر است. اما در نظر داشته باشید که هزینه چاپ لیبل یا ساک دستی مناسب است و بهترین طراحی و چاپ را دارد تا بیشترین بهره را از برند خود ببرید.

قیمت چاپ لیبل و ساک دستی مانند سایر محصولات چاپی به عوامل متعددی بستگی دارد که هر کدام منجر به تغییر در هزینه های تولید می شود. در زیر به تحلیل هر یک از این موارد می پردازیم.

قیمت و تعرفه چاپ لیبل

هزینه های چاپ لیبل با وجود شرایط فعلی بازار کشور قیمت ثابتی ندارد و نمی توان قیمت نهایی را بدون جزئیات تخمین زد. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، عواملی وجود دارد که اگر در حین چاپ لیبل رعایت شود، می توانید به راحتی هزینه نهایی چاپ برچسب را کنترل کنید. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حجم تیراژ سفارش
  • اندازه برچسب
  • هزینه طراحی لیبل
  • جنس و نوع لیبل
  • نوع برش

توجه داشته باشید که رعایت هر یک از فاکتورهایی که به شما گفته ایم می تواند در هزینه چاپ کمک زیادی به شما کند. به همین دلیل است که باید هر کدام را از قبل به خوبی بشناسید. به عنوان مثال، هر چه تعداد برچسب های بیشتری سفارش دهید، هزینه هر برچسب کمتر می شود. همچنین پیچیدگی طرح و تعداد رنگ ها و روش های چاپ از عواملی هستند که می توانند به طور مستقیم بر هزینه چاپ تاثیر بگذارند. برای سفارش چاپ هولوگرام، انواع لیبل UV، لیبل شیشه ای و لیبل با روکش سلفون مات و براق به چاپخانه معتبری مانند www.lemonpack.ir مراجعه نمایید.

تخمین هزینه چاپ ساک دستی

قیمت چاپ کیسه ای مانند سایر محصولات در صنعت چاپ و بسته بندی ثابت نیست. دلیل اصلی این امر بی ثباتی در بازار ارز است. قیمت محصولات مختلف به طور مداوم در حال تغییر است، این امر در مورد مواد اولیه چاپ لیبل نیز صدق می کند. به همین دلیل قیمت ساک دستی های تبلیغاتی نیز هر دقیقه تغییر می کند. اما برخی از عوامل موثر بر قیمت شاپینگ بگ تبلیغاتی عبارتند از:

  • نوع ساک دستی دستی
  • میزان چاپ
  • روش چاپ
  • طرح ساک دستی
  • ابعاد ساک دستی

برای اطلاع از قیمت های به روز ساک دستی کاغذی می توانید وب سایت لمون پک را بررسی کنید. باید هر کدام را به دقت بررسی کنید و جزئیات ذکر شده را با هم مقایسه کنید تا مناسب ترین ساک دستی را برای کسب و کار خود بیابید.

به یاد داشته باشید که چاپ یک ساک دستی تبلیغاتی خوب مستلزم رعایت موارد ذکر شده است اما باید به ساک دستی و متریال استفاده شده توجه کرد. گاهی اوقات قیمت پایین یک ساک دستی نشانه کیفیت پایین آن است. افرادی هستند که برای جذب مشتری و کسب سود بیشتر سعی در چاپ ساک دستی های دستی با استفاده از مواد ارزان قیمت دارند. به همین دلیل برای این کار باید به یک شرکت معتبر و چاپخانه بزرگ مراجعه کنید.

نکات مهم برای کاهش هزینه های چاپ و تولید جعبه

در صنعت چاپ و بسته بندی، هر یک از محصولات عرضه شده در حوزه عرضه محصول، کارکردهای خاص خود را دارند و هر کدام می توانند هدف و جایگاه ویژه ای داشته باشند و بهترین کارایی را داشته باشند و مناسب تر از بقیه باشند. موارد محصولی که چاپ می کنید باید بهترین طراحی و چاپ را برای برند شما داشته باشد. انتخاب رنگ های زیاد و رنگ های دلپذیر به افزایش فروش محصول کمکی نمی کند. چاپ و تولید جعبه، اگر به درستی انجام شود، می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر فروش و بازاریابی برند داشته باشد. به عنوان مثال، تولید جعبه میوه، کارتن سه لایه، جعبه فیلتر، جعبه فست فود و هاردباکس نیاز به دانش بالا و ماشین آلات پیشرفته دارد.

بررسی هزینه تولید کارتن لمینتی

کارتن و جعبه های لمینتی در بسته بندی صادراتی محصولات کاربرد فراوانی دارد و یکی از پایه های اصلی صنعت برای تحویل و ارائه محصول به شمار می رود. لازم به ذکر است که هزینه ای که برای تولید مقواجعبه لمینتی صرف خواهید کرد بسته به عوامل مختلف متفاوت خواهد بود. به همین دلیل بهتر است با مواد و نحوه ساخت این جعبه آشنا شوید. برای کسب اطلاعات درباره مزیت های کارتن لمینتی این مطلب را بخوانید.

در فرآیند کارتن سازی، هزینه مقوای چند لایه ساخته شده از مقوای سه و پنج لایه بسته به تعداد لایه ها می تواند متفاوت باشد. قیمت کارتن پنج لایه بیشتر از مقوای سه لایه است زیرا هزینه آن به تعداد لایه ها و مواد اضافی بستگی دارد. همچنین روش چاپ و طرحی که برای چاپ روی مقوای لمینت انتخاب می کنید، مستقیماً بر قیمت تمام شده این جعبه تأثیر خواهد داشت. روش های چاپ متفاوتی برای چاپ با وضوح و ساک دستییت متفاوت وجود دارد که هر کدام هزینه متفاوتی دارند.

تعرفه تولید هارد باکس

جعبه سخت یا هاردباکس یکی از گران ترین جعبه ها است. در تولید لایه های هاردباکس می توان از مواد مختلفی مانند مقوا سخت، چوب، ام دی اف، فلز آلومینیوم و غیره استفاده کرد. هزینه تولید هاردباکس با نمونه هایی که ذکر کردیم متفاوت است. طراحی روی جعبه هارد باکس و طراحی ساختار آن نیز در قیمت موثر است. اگر برای طرح روی جعبه از پارچه یا چرم استفاده کنید، هزینه نهایی بسیار بیشتر خواهد بود.

سفارش خدمات چاپ و بسته بندی با کمترین قیمت

برای تهیه لیبل یا ساک دستی با کیفیت و قیمت مناسب باید به چاپخانه ای مطمئن مراجعه کنید. در اولین قدم برای انتخاب یک چاپخانه یا شرکت بسته بندی خوب باید به دو نکته توجه کرد، اول تجهیزات کارخانه و دوم ظرفیت تولید. بهترین و بزرگترین کارخانه ها در این زمینه باید از با کیفیت ترین مواد برای ساخت محصولات خود استفاده کنند.

یکی از بهترین چاپخانه های تهران که در این زمینه فعالیت می کند، صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک می باشد. لمون پک با خطوط تولید پیشرفته و مدرن خود توانسته است طیف وسیعی از محصولات را در صنعت چاپ و بسته بندی مانند کاغذ ساندویچ، جعبه لامپ، لیبل های شیشه ای و … به مشتریان خود ارائه دهد. با بیش از 30 سال تجربه، رضایت مشتری خود را هدایت می کند.