اقتصادیکسب و کار ایرانی

وام سیم کارت به چه سیم کارت‌هایی داده می شود؟

چرا وام سیم کارت؟

به نقل از کارشناسان موسسه وام پایتخت؛ سیم کارت یک کالای با ارزش برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار محسوب می‌شود. به نوعی، سیم کارت شما، اعتبار شماست و مردم خیلی راحت‌تر به کسی که خط ثابت و ارزشمندی دارد، اعتماد می‌کنند. اکثر مردم در زمان وقوع احتیاج مالی به فکر فروش اموال ارزشمند خود می‌افتند. یکی از اموالی که ارزشمند است خط تلفن همراه شماست. اگر با افراد زیادی در ارتباط هستید در نتیجه سیمکارت شما اعتبار شماست و به نوعی وسیله کسب و کارتان بشمار می‌رود و فروش آن کار درستی نیست.

وام سیمکارت یک نوع روش دریافت وام می‌باشد که شما به اندازه ارزش سیم کارت خود دریافت می‌کنید. از آنجایی که سیم کارت همراه اول دائمی کد یک، دو یا سه شما یک سرمایه ارزشمند است ؟ ما در وام پایتخت امکان دریافت وام فوری و بدون ضامن روی سیم کارت را برای شما فراهم کرده ایم. مزیت مهم وام سیم کارت این است که شما می توانید ۱۰۰ درصد ارزش آن را وام دریافت کنید و همچنان از سیمکارت خود استفاده کنید . با ضمانت گذاشتن سند مالکیت سیم کارتتان، در کمتر از یک ساعت وجه وام خود را دریافت می کنید. این وام فرصتی را به شما میدهد که سیم کارت خود را نفروشید و بتوانید معادلش وام دریافت کنید.

پروسه بازپرداخت این وام می‌تواند در اقساط ۴ تا ۲۴ ماه طبق درخواست خودتان تعیین گردد که به خط‌های ۹۱۲ تعلق‌ می‌گیرد. مقدار این وام نسبت به رندی و پس شماره‌های بعدی خط سیم کارت شما تعیین خواهد شد و همچنین این قیمت گذاری نسبت به نیاز شما مشخص شده که می‌توانید آن را در صورت تناسب با ارزش قیمت سیم کارت خود بیشتر یا کمتر کنید. شما با زدن سند مالیکت خط خود به نام شرکت وام دهنده، به اندازه  ارزش آن را می‌توانید وام بگیرید. همچنین وام سیم کارت شرکت وام پایتخت در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی در مدت یک ساعته با داشتن مدارک مورد نیاز ، صورت می‌گیرد و پول و مبلغ تعیین شده، به حساب یا کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

مقاله مرتبط: مدارک لازم برای خرید سیم کارت ایرانسل

شرایط وام سیم کارت همراه اول

با وام پایتخت نیازی به فروش خط تلفن همراه نیست و شما عزیزان می‌توانید ۱۰۰درصد ارزش سیم کارت خود را وام بگیرید. در نتیجه همچنان با افراد مورد نظرتان در ارتباط هستید و سیم کارت خود را دارید و کسی هم متوجه این قضیه نمی‌شود. در پی شرایط نامطلوب اقتصاد جامعه، به دلیل کمبود نقدینگی و ناتوانی مردم در خرید و توسعه کسب و کار، موسسات مختلفی برای حمایت از مشاغل، وام روی خط ۰۹۱۲ را به صورت فوری به متقاضیان، ارائه می‌دهند.

گرفتن وام سیمکارت همچنین وام های دیگر مثل وام طلا و وام روی سند خودرو در موسسات معتبر،  بسیار راحت و ساده است. تنها چیزی که برای دریافت وام روی خط موبایل همراه اول دائمی نیاز دارید، یک سیم کارت، با کد ۰۹۱۲ است. متقاضیان دریافت این وام می‌توانند، به راحتی و با اطمینان، پس از وثیقه قرار دادن سیم کارت خود، در کمتر از یک ساعت، وام را دریافت کنند. قبل از پرداخت وام نیز، قراردادی رسمی و معتبر، میان شما و موسسه، منعقد می‌شود که یک نسخه از آن نیز، نزد شما باقی می‌ماند.

پس از دریافت وام سیم کارت می‌توان از آن استفاده کرد؟

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این نوع وام، امکان استفاده از سیم کارت در زمان دریافت وام است. یعنی شما همچنان می‌توانید از سیم کارت استفاده کرده و با مخاطبان خود در ارتباط باشید. فقط مالکیت آن تا زمان بازپرداخت وام در اختیار موسسه خواهد بود. بعد از بازپرداخت اقساط نیز دوباره مالکیت آن به شما برمی‌گردد.

مزایای استفاده از وام با سیم کارت چیست؟

گرفتن وام سیم کارت، مزایای متعددی دارد که در ادامه، به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • امکان استفاده از سیمکارت در زمان دریافت وام
  • شما می توانید، ۱۰۰% ارزش کل سیم‌ کارتتان را بصورت وام دریافت کنید بدون اینکه مجبور به فروش سیمکارت خود شوید.
  • نیازی به گذراندن مراحل اداری نیست.
  • در کمتر از یک ساعت، وام با سیم کارت خود را دریافت می‌کنید.
  • پس از پایان دوره اجاره، می‌توانید مجدداً وام خود را تمدید کنید.
  • پرداخت وام، به شماره حساب معرفی شده توسط شما انجام می‌شود.
  • این کار، با توجه به افزایش روزانه قیمت سیم کارت، بسیار سودآور است.
  • دریافت وام، بدون ضامن، چک، سفته و غیره، انجام می‌شود.
  • بازپرداخت وام به صورت اقساط است و شما می‌توانید، اقساط بین ۱ تا ۳۶ ماهه را انتخاب کنید.
  • پرداخت وام، بدون نیاز به کارمزد و هزینه‌های جانبی، انجام می‌شود.

چگونه تنها با یک سیم کارت وام بگیریم؟

در مجموعه وام پایتخت ابتدا شما با کارشناسان متخصص در این خصوص صحبت خواهید کرد و به طور کلی شیوه ی کار برایتان توضیح داده شده و فرایند ارائه درخواست را برای شما آسان تر می‌کند. کارشناسان ما ابتدا لیست مبالغ وام  را برای شما عزیزان ارسال نموده و ارزش و کیفیت خط همراه اول هم بررسی می‌شود. پس از آن شما مبلغ درخواستی خود را اعلام خواهید کرد و شرایط مالکیت سیمکارت بررسی خواهد شد تا بعد از تایید سیم کارت شما توسط کارشناسان وام پایتخت مابقی اطلاعات هم داده شده و وام به حساب شما واریز خواهید شد.

دریافت وام سیم‌ کارت ۰۹۱۲ در یک ساعت

وام سیم‌کارت آسان ترین و سریع ترین وام فوری در ایران است که مالک خط همراه اول 0912 فقط با در رهن گذاشتن سند خط سیم کارت خود بدون چک و سفته و یا حتی ضامن سریعا و در کمترین زمان وام فوری شماره موبایل خود را دریافت می‌کند. با توجه به اینکه دریافت وام  بر روی سیم کارت نیاز به ارائه چک، سفته و ضامن ندارد، در کمترین زمان ممکن پس از ارائه مدارک و تایید آن‌ها، وام را دریافت می‌کنید. ما در وام پایتخت تنها در یک ساعت به بررسی مدارک پرداخته و مبلغ مورد نیاز را به حسابتان واریز می‌کنیم تا بدون معطلی مشکل مالی خود را حل کنید و سیم کارتتان را هم حفظ نموده و از آن استفاده نمایید. با ما تماس بگیرید تا تمامی شرایط با توجه به نیاز شما را به اطلاعتان برسانیم.

از کجا وام سیم کارت بگیرم؟

موسسه وام پایتخت با سابقه ۱۵ ساله در زمینه وام دهی روی سند سیم کارت یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وام دهی ایرانی است. چند مزیت مهم دریافت وام از وام پایتخت را در ذیل مشاهده نمایید:

  • واریز مبلغ وام در کمتر از یک ساعت انجام می شود.
  • دریافت وام تا ۱۰۰ درصد از ارزش سیم کارت.
  • انجام تمامی مراحل زیر نظر وکیل و مراکز اسناد رسمی.
  • دریافت کمترین میزان کارمزد مشارکت.
  • انتخاب شرایط بازپرداخت وام توسط متقاضی

در نهایت دریافت وام با سند سیم کارت یکی از بهترین و سریع ترین روش ها برای تامین سرمایه مورد نیاز شماست.