اجتماعی

بازسازی ۱۴۰۰ اتوبوس در تهران تا پایان سال

دستیار ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرکت اتوبوسرانی گفت: تا پایان امسال 800 دستگاه اتوبوس شخصی (دو کابین) و 600 دستگاه اتوبوس تک کابین شخصی در شهر تهران نوسازی می شود.

به گزارش گیلونا، مهدی علیزاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرکز تعمیرات اساسی و بهسازی کوچ های دوکابین سامانه 5 اتوبوس، گفت: بخشی از تعمیرات، تعمیر و تعمیرات اساسی ناوگان و اتوبوس های تحت پوشش شب و روز انجام می شود. بخش نگهداری، بازرسی و سرریز روغن از دیگر اقدامات مراکز اتوبوسرانی است.

دستیار ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرکت اتوبوسرانی با اشاره به اینکه 6 سامانه اتوبوسرانی در شهر تهران وجود دارد، گفت: تعمیرات اساسی اتوبوس در سه سطح انجام می شود. بخش خصوصی اتوبوس‌های خصوصی تک کابین را برای یارانه‌ای که دریافت کرده‌اند، نوسازی می‌کند.

بازسازی 1400 اتوبوس تا پایان سال

علیزاده در تشریح آمار نوسازی اتوبوس گفت: 800 دستگاه اتوبوس شخصی (دو کابین) و 600 اتوبوس تک کابین شخصی تا پایان امسال نوسازی می شود.

وی با بیان اینکه کار نوسازی و بهسازی از شهریورماه امسال آغاز شده است، گفت: از شهریور تا شهریور امسال 550 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و خصوصی (243 اتوبوس خصوصی) نوسازی و ارتقا یافته است. بر اساس بررسی و تهیه چک لیست، تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوس ها در سه سطح صورت می گیرد.

دستیار ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرکت اتوبوسرانی با تشریح سطوح نوسازی و بهسازی اتوبوس ها گفت: سطح اول شامل تعمیرات اساسی کل اتوبوس مانند موتور و گیربکس است. سطح دوم شامل اتاق و بدنه و سطح سوم شامل بدنه داخلی، صندلی ها، نورپردازی و … می باشد.

به گفته علیزاده، در صورت نیاز اتوبوس به قطعه جدید، تعمیرات بیش از 24 ساعت طول می کشد اما در غیر این صورت در همان روز انجام می شود.

سامانه ویژه جانبازان و معلولان شهرداری تهران

وی در پایان گفت: از 6 سامانه موجود در شهرداری، سامانه ویژه جانبازان و معلولان وجود دارد.

به گزارش سایت شهر، در این بازدید خبرنگاران از سه مرکز تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوس های عمومی (متعلق به شهرداری تهران)، اتوبوس های شخصی و شرکت شهاب خودرو بازدید کردند.

انتهای پیام