فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی

آموزش رقص ترکی در تهران

رقص ترکی یکی از رقص های سنتی و بسیار زیبا که توسط گروه رقص آذربایجانی بیاض با اصولی ترین روش ممکن آموزش رقص ترکی داده می شود. این رقص زیبا را با ملودی های مختلف اجرا می شود. رقص آذربایجانی را می توان به عنوان یک هنر و ورزش در نظر گرفت. آموزش رقص ترکی در تهران در کلاس های گروه رقص آذربایجانی بیاض تحت نظر استادان حرفه ای آموزش داده می شود.

آموزش رقص ترکی

در رقص ترکی شاهد تنوع حرکات و زیبایی حرکات هستیم. که هر آهنگی مناسب با ریتم آهنگ حرکات مخصوص خود را دارد و برای هر موقعیتی از یک روش ویژه جهت این رقص استفاده می شود. رقص ترکی از جمله رقص های بسیار مهم جهان است که یک هنر به شمار می آید که این هنر زیبا را گروه رقص آذربایجانی بیاض با بهترین روش ممکن به علاقمندان این هنر آموزش می دهد.

آموزش رقص آذری در تهران

آموزش رقص ترکی در تهران توسط گروه رقص آذربایجانی بیاض توسط مربیان آقا و خانم و توسط سرپرست این گروه استاد مهران عظیمی در حال برگزاری است که اینکلاس ها و هنر زیبا در محیط و فضای کاملا پرانرژی و شاد برگزار می شود و رقص ترکی همانطور که اطلاع دارید مزایای خیلی زیادی دارد که همه دوستان می توانند از این مزایای ذیل بهره مند شوید.برخی از مزایا :

1 – اعتماد به نفس انسان را بالا می برد.
2 – رقص آذربایجانی یک ورزش سخت و قدرتی است.
3 – رقص گروهی آذربایجانی نماد اتحاد و همدلی می باشد که به صورت خیلی واضح به بیننده این حس رو منتقل می کند
4 – رقص آذربایجانی همانند انواع رقص ها موجب آرامش جسمی و ذهنی می شود.
5 – رقص سرگرمی و زندگی پر از نشاط به شما هدیه می دهد و انرزی های منفی را از شما دور می کند
6 – رقص به شما انگیزه و به زندگیتون هدف می بخشد.
7 – رقص آذربایجانی یعنی هماهنگی عضله با عصب که این موضوع باعث بالا بردن تمرکز شما در همه امور می شود.
و………

آموزش رقص آذربایجانی در تهران

انسان‌ ها از قدیم به دنبال رقص و موسیقی بودند تا بتوانند حالات روحی خود را به طریقی متفاوت به نمایش بگذارند و شاد باشند. هر منطقه و قومی رقص و آواز مربوط به خود را دارد و بیشترِ رقص های کهن و باستانی با وجود گذشت چندین سال، هنوز هم اجرا می‌شوند. در این نوشته، درباره یکی از این رقص های قدرتی،زیبا و پرتنوع یعنی رقص آذری یا رقص ترکی صحبت خواهیم کرد.

این رقص در مناسبت های خاص مانند جشن و عروسی ها، اعیاد، همایش‌ها و … انجام و نمایش داده می شود که این هنر زیبا با مربی با تجربه که چندین سال با برگزاری کلاس های آموزش رقص ترکی در تهران و ورکشاپ های فشرده در شهرهای مختلف و اجرا در صحنه های بزرگ توسط سرپرست گروه رقص آذربایجانی بیاض، استاد مهران عظیمی آموزش داده می شود.که شما هم می توانید عضو گروه رقض آذربایجانی بیاض باشید.

آموزش رقص در تهران

آیا شما هم جهت آموزش رقص آذری در تهران به دنبال یک گروه خوب و استاد با تجربه و حرفه ای هستید؟ شما با گروه رقص آذربایجانی بیاض می توانید بهترین و با اصولی ترین آموززش رقص آذری راتجربه و یاد بگیرید!

رقص آذربایجانی تلفیقی از رقص های فولکلوریک است که از زمان گذشته به صورت نسل به نسل به زمان حال حاضر منتقل شده‌ است. در واقع این نوع رقص‌ ها بیشتر جزو آیین مذهبی، آمادگی برای جنگ و گرم نگه داشتن خود در ایام سرد دور آتش بوده‌ و هم اکنون در درمجالس شادی،برنامه های ورزشی وگردهمایی‌ها،جشنواه های محلی ویژه و … این رقص زیبا اجرا میشود. رقص و انجام حرکات نمایشی و هنری همیشه برای مردم آذربایجان و ایران اهمیت خیلی زیادی داشته  و برای مناسبت‌ های زیادی همچون شکار، جنگ، فرا رسیدن بهار، سوگواری و غیره رقص‌ های ویژه‌ ای انجام می‌ گردد. چرا که هنرمندان این رقص با پرش و جهش‌ های سریع، ریتم تند تلاش می کنند تا شادی و نشاط را به همه هدیه دهند.

تخصص گروه بزرگ رقص آذربایجانی بیاض

آموزش رقص ترکی در تهران که تخصص و حرفه گروه رقص آذربایجانی بیاض است در سمت میدان انقلاب برگزار می شود. وقتی صحبت از تخصص و حرفه می شود یعنی آموزش رقص آذری را با اصولی ترین متد آموزش و با اسم حرکاتی که در این دوره به هنرجو آموزش داده و این امر موجب یادگیری بهتر و راحتتر هنرجو می شود.

آموزش رقص آذری از ساده ترین حرکت

آموزش رقص آذری توسط گروه رقص آذربایجانی بیاض به صورت ترمی از سطح مبتدی تا حرفه ای برگزار می شود و دوستانی که اصلا با این هنر اصلا شناختی و آشنایتی ندارند می توانند با استاد با تجربه و کار بلد این گروه این رقص و هنر لذت بخش را یاد بگیرند. آموزش رقص ترکی در تهران همانطور که اشاره کردیم به صورت ترمی بوده و هر ترم حرکات مربوط به حود را دارد و گروه رقص آذربایجانی بیاض تلاش می کند در ترم یک نیز حرکاتی را آموزش داده تا هنرجو بتواند این حرکات را به صورت پیوسته و ریتمیک اجرا کند.

منبع : گروه رقص آذربایجانی بیاض