اجتماعی

تخصیص اعتبار پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان/ افزایش دریافتی نیروهای خدماتی

وزیر آموزش و پرورش درباره افزایش حقوق پرسنل خدماتی گفت: با هماهنگی های انجام شده در ماه گذشته یک میلیون تومان به صورت اضافه کاری به درآمد آنها اضافه شده است. علاوه بر این ، اعتبارات جایزه برای پایان خدمات تأمین اجتماعی اختصاص داده شده است که باید تضمین شود و در هفته های آینده پرداخت می شود.

به گزارش گیلونا ، محسن حاجی میرزایی در پنل تخصصی “تحول و نیروی انسانی” در سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش که در اردوگاه باهنر برگزار شد ، با بیان اینکه تا پایان سال جاری هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان تعیین و تعطیل می شود ” ارتقا of سطح کیفی معلمان یکی از اهداف اصلی رتبه بندی معلمان است و به افزایش انگیزه معلمان کمک می کند. “

وی افزود: یک برنامه کارآمد در معاون ابتدایی رئیس جمهور و یک برنامه یادگیری جامع در معاون متوسطه ریاست جمهوری برای سال تحصیلی جدید وجود دارد که منجر به ارتقا صلاحیت معلمان می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دوره های تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان 20 رشته تحت شرایط جدید بررسی و به وزارت علوم ارسال شد. وی در ادامه اظهار داشت: اقدامات لازم برای افزایش کیفیت دانشگاه انجام شده است. ما الگویی با 14 شاخص برای منابع انسانی طراحی کرده ایم و هیچ مدرسه ای نباید در آغاز سال تحصیلی بدون معلم باشد.

حاجی میرزایی در پاسخ به س aboutالی در مورد افزایش حقوق کارگران خدماتی گفت: در قانون هیچ راهی برای افزایش حقوق کارگران خدماتی وجود نداشت اما با هماهنگی انجام شده در ماه گذشته حقوق آنها یک میلیون تومان به صورت در طول زمان. علاوه بر این ، اعتبارات جایزه برای پایان خدمات تأمین اجتماعی اختصاص داده شده است که باید تضمین شود و در هفته های آینده پرداخت می شود.

وی همچنین در گروه تخصصی “تحول درسی” اظهار داشت که در حال حاضر ماهیت برنامه درسی به دلیل پیچیدگی این رشته به کندی پیش می رود و باید برای چند سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی شود: نقشه راه آینده باید در برنامه درسی باشد تعیین دوره گامهای خوبی برای تهیه یک برنامه درسی مناسب برداشته شده است که امیدواریم در توضیح نقش والدین به خوبی عمل کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال حاضر ، تهیه محتوای آموزشی مناسب برای سازمان ملی آموزش دوره کودکی در حال انجام است. سازمان آموزش کودکان یکی از نهادهای اصلی ماست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه برای ایجاد یک برنامه درسی مناسب باید از ظرفیت های اجتماعی استفاده کنیم ، گفت: این امر بر استفاده از مهارت های بیرونی تأکید دارد. آموزش و پرورش باید متناسب با تحولات باشد. ما بدون شک در سال تحصیلی جدید در این زمینه از سالهای گذشته جلوتر هستیم.

وی تأکید کرد: “هیچ تغییری بدون تغییر در برنامه درسی امکان پذیر نیست. برای دستیابی به اهداف سند تغییر اساسی ، ما به یک برنامه درسی مناسب نیاز داریم.” در سند تحول بنیادین ، ​​قاعده رویکرد آموزشی ذکر شده است و لازم است از رویکرد آموزش مبتنی بر حافظه به سمت آموزش و پرورش برای انسان رشد کنیم تا مطابق با اهداف سند تغییر اساسی رشد کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نسل ما باید از برنامه درسی برای بلوغ ، خلاقیت ، تحقیق و تحقیق خارج شود ، گفت: روش های مختلف آموزشی مورد مطالعه قرار گرفته است ، باید از روش های م effectiveثر بر اساس نتایج و ایجاد فرصت های یادگیری استفاده شود. .

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ، ما وارد یک اکوسیستم جدید شدیم که قبلاً آمادگی لازم را نداشتیم ، گفت: این آماده سازی نیز باید در برنامه درسی ایجاد شود.

انتهای پیام