اجتماعی

تهران شرایط بسیار شکننده‌ای دارد/فقط ۶۲ درصد تهرانی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

فرمانده ستاد عملیاتی مدیریت بیماریهای کرونا منطقه تهران گفت: شرایط ادامه راه از سرگیری کار و انجام کار ، رعایت دقیق مقررات بهداشتی است.

به گزارش گیلونا ، دکتر زالی در مصاحبه ای با تلویزیون زنده خاطرنشان کرد: همه افرادی که در سیستم وزارت بهداشت مشغول تجارت هستند ، متعهد هستند که توافق نامه بهداشت را رعایت کنند. وی گفت: تیم های نظارت و بازرسان سلامت سه دانشکده پزشکی صاحبان مشاغل مختلف هستند. نظارت دقیق تر و فعال تر توافق نامه های بهداشتی. اما مشخص است که استان تهران دامنه به مراتب بیشتر از استانهای دیگر است و تعداد مشاغل و مشاغل در تهران بسیار زیاد است.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: “همانطور که بارها اشاره کردیم ، شرایط در تهران بسیار شکننده است. ما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم که می تواند ثبات خاصی را به وجود آورد.” ، یعنی می توانیم کاهش کار آماری را عملیاتی تر کنیم.

دکتر زالی معتقد است که وضعیت تهران به اندازه سایر کلانشهرها ناپایدار و شکننده است و به دلیل هرگونه تغییر در رفتار و عدم اتخاذ روشهای بهداشتی ، به ویژه عدم توجه به بهداشتی ، می توانیم وضعیت تهران را ببینیم متفاوت و نگران کننده است.

وی افزود: در شهرهایی مانند تهران معمولاً تغییرات مشتری در مراکز درمانی بعد از 14 تا 9 روز تعیین می شود و بیمارستان ها فقط بعد از 2 تا 3 هفته تغییر می کنند. »بنابراین ، به دلیل افزایش ترافیک ، ممکن است در آینده طی چند روز تغییرات را مشاهده کنید.

دکتر زالی به این واقعیت اشاره کرد که تنها 62 درصد از تهرانی ها به رهنمودهای بهداشتی پایبند هستند و وی از مردم خواست که بیش از گذشته به نکات و نکات بهداشتی توجه کنند.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر زالی به این نتیجه رسید که براساس این گزارش ، خوشبختانه روز به روز تعداد افرادی که از ماسک استفاده می کنند در مترو در حال افزایش است و خداوند حاضر است مذاکره کند تا شرایط و زیرساخت های لازم را بر این اساس فراهم کند. مخصوصاً در شرکتهای اتوبوسرانی

انتهای پیام