اجتماعی

شناسایی کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شرق تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از پلمب کارگاه تولید موادمحترقه و کشف بیش از ۲۳ هزار موادمحترقه در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گیلونا، سرهنگ  سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر تولید مواد محترقه غیرمجاز توسط مالک کارگاهی در منطقه خاک سفید تهران، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان پس از انجام تحقیقات جامع میدانی هویت  مالک کارگاه را شناسایی کردند.

وی ادامه داد:‌ همچنین در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که مالک کارگاه بدون اخذ مجوزهای قانونی به تولید مواد محترقه غیرمجاز در این محل پرداخته و قصد دارد این تا مواد را توزیع کند. 

راستی ا بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و مجوز عملیات دریافت شد، گفت: با دستور قضائی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند  در یک عملیات پلیسی مالک کارگاه را دستگیر و تعدادی فراوانی مواد محترقه و تجهیزات کارگاهی را از مخفیگاه وی کشف و ضبط کنند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت:‌ در این عملیات ۲۳ هزار و ۲۴۳ عدد مواد محترقه کپسولی و یک دستگاه مخصوص تولید و ساخت مواد منفجره ،۲۰۰ متر فیتیله آتش زنه و همچنین ۲۱ کیلوگرم مواد پیش ساز بسته انفجاری کشف و کارگاه مذکور پلمب شد. متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.