اجتماعی

مدرسه فوتبال رایگان برای کودکان کار و کم‌برخوردار شروع به کار می‌کند

یک مدرسه فوتبال رایگان برای کودکان کار و افراد کم درآمد در مناطق غربی تهران شروع به کار می کند.

به گزارش گیلونا ، با همکاری شهرداری منطقه 5 ، یک مدرسه فوتبال برای کودکان کار و معلولان باید به صورت رایگان به بهره برداری برسد. مدرسه فوتبال که از تابستان 1400 به بهره برداری می رسد ، توسط مجید جلالی ، مربی مشهور فوتبال ایران اداره می شود.

در همین رابطه مجید جلالی در گفت وگو با گیلونا اظهار داشت: ما سال گذشته جلسات زمستانی با شهردار منطقه 5 داشتیم و در این جلسه به آنها گفتم كه اگر تسهیلاتی فراهم كنم مدیریت مدرسه فوتبال را برای رایگان. آموزش غنی و علاقه مند به فوتبال.

وی افزود: این مدرسه فوتبال کاملا رایگان است و شورای منطقه 5 کلیه امکانات از جمله توپ ، زمین ، تجهیزات و مربیان را فراهم می کند و من افتخار مدیریت این مجموعه را برای نظارت بر امور فنی و آموزشی بر عهده دارم.

وی همچنین گفت: برای انتخاب محل تمرین ، محلی نزدیک ایستگاه مترو را انتخاب کردیم تا کودکانی که قصد دارند از مسافت های دور بیایند به راحتی سفر کنند. این مدرسه فوتبال فقط مخصوص کودکان فقیر ، غفلت شده ، بی خانمان و کار است. به محض ثبت نام ، این کودکان باید نامه ای از یک موسسه یا موسسه خیریه دریافت کنند تا ثابت کند که آنها کودکان فقیر ، سرپرست بد یا کودک کار هستند.

جلالی افزود: در حال حاضر برای تابستان برنامه داریم اما اگر شهرداری کمک کند می توانیم این کار را در مکان های بیشتری در تهران انجام دهیم و ادامه خواهد داشت.

همچنین به این س answeredال پاسخ داد که ثبت نام در کدام گروه سنی انجام می شود؟ وی گفت: كودكان زیر 16 سال می توانند ثبت نام كنند و این كار استعدادیابی نیست و ما از علاقه مندان استقبال می كنیم. اگر شهرداری های مناطق دیگر آماده باشند ، می توانیم این کار را گسترش دهیم.

جلالی در پایان گفت: مربیان این مدرسه فوتبال و فصول آموزشی ، نظارت آموزشی همه تحت مدیریت من هستند و قصد دارم از معلمان آموزش بیشتر استفاده كنم.

انتهای پیام