اجتماعیکسب و کار ایرانی

چرا پیامک ورود به تلگرام را دریافت نمی کنم؟

چرا پیامک کد تلگرام نمیاد؟

ارسال نشدن کد فعال سازی پنج دلیل اصلی دارد که در ادامه گفته شده است، البته شاید مشکل شما جای دیگری هست ولی حتما باید اول این موارد و بخونید و من خودم احتمال میدم 99 درصد مشکل شما با این آموزش حل خواهد شد.

آیا ترابرد کردید؟

برای سفارش تبلیغات در تلگرام لطفا کلیک کنید. شماره تلفن همراه فرایندی است که کاربران سیم کارتهای کشور می‌تواند با حفظ شماره تلفن همراه خود از یک اپرتور تلفن همراه به خدمات دهنده دیگر تلفن همراه انتقال دهند.

رایج ترین دلیل کد ندادن تلگرام ترابرد هست. خب اونایی که اینکارو کردند در صدر کسانی بودند که کد تایید براشون ارسال نمیشه و علت اون هم مشخص نیست. اگر ترابرد کردید با اپراتور خود تماس بگیرید یا اگر اطلاعات مهمی در اکانت خود دارید ترابرد را لغو کنید.

دیلیت اکانت بیش از حد !

بارها گفتیم عمل بیش از حد میتواند در آینده مشکلاتی برای شما بوجود آورد. کد ندادن و محرومیت طولانی از عواقب اینکار است. اگر اینکارو انجام دادید راه حلی برای مشکل وجود ندارد، یا صبر کنید چند مدت یا بیخیال این سیم کارت بشید.

تلاش مکرر در چند دقیقه!

اگر به هر دلیلی مانند کندی اینترنت و عدم رعایت نکات بالا سعی زیاد برای دریافت شماره کرده باشید، موقتا محدود میشوید اما جای نگرانی نیست، چون پس از 24 ساعت این مسدودی رفع می‌شود.

پر بودن حافظه گوشی برای دریافت پیامک

چک کنید ایا گوشیتون پیامکی دریافت میکنه یا خیر، در غیر اینصورت چند پیامک غیرمهم و تبلیغاتی را پاک کنید تا حافظه آزاد شود. همچنین چک کنید یوقت ارسال پیامک از طریق غیرمخاطبین را مسدود نکرده باشید!

مشکل از طرف اپراتور یا خود تلگرام

شاید هیچکدوم از موارد بالا نباشه و صرفا مشکل از سمت خود اپراتور یا سیاست‌های تلگرام باشد. اگر مطمئن هستید همه چیز درسته و پیامک دریافت نمی‌کنید، اصلا نگران نباشید و با انجام 4 روش بهتون خواهم گفت چجوری به حساب خود مجدد وارد شوید.

گرفتن کد پنج رقمی تلگرام از 3 روش!

عجله را کنار بزارید و اول اتصال خود به اینترنت را چک کنید، پروکسی یا ویپی‌ان خوب استفاده کنید که قطع و وصل نشه تا مشکلی بابت اتصال پایدار نداشته باشید، مشکل اتصال خودش عاملی هست که شما نتوانید کد و دریافت کنید.

پس از اینکه از اتصال پایدار مطمئن شدید، شدیدا توصیه می‌کنم و نصب کنید و هرچی دیگه داشتید همین الان حذفش کنید، حالا به ادامه آموزش توجه کنید. (تلگرام اصلی خیلی مهمه دوستان)

1- دریافت کد تلگرام از طریق تماس تلفنی یا وریفای خودکار

برای تبلیغات پیج اینستاگرام لطفا کلیک کنید. در نسخه سال قبل تلگرام تلگرام قابلیتی اضافه کرده است که هنگام ورود به اکانت تلگرام، اکنون بجای دریافت کد از طریق پیامک، می‌توانید کد ورود را با استفاده از تماس صوتی با روشی جدید دریافت کنید.

پس از نصب تلگرام اصلی بررسی کنید که دسترسی‌های لازم به برنامه را داده باشید. به تنظیمات گوشی بروید و از لیست برنامه‌ها تلگرام و انتخاب کنید. حالا یه بخشی مثل Permissions (دسترسی‌ها) باید باشه که در اون باید همه رو روشن کنید. (مهمه)، همچنین سیم کارت درون همون گوشی باشد که می‌خواهید روش تلگرام نصب کنید.

خب وقتی از دسترسی‌ها و سیم کارت مطمئن شدید حالا تلگرام و باز کنید و شمارتون و بزنید: (با دو حالت مواجه خواهید شد که ابتدا هردو حالت و بخونید)

حالت اول : اگه صفحه زیر براتون اومد یعنی شما نیاز نیست اصلا کاری کنید، باهاتون تماس میگیره و هرگز نباید جواب بدید. بعد 8 الی 15 ثانیه خود به خود وارد حساب شما خواهد شد.

حالت دوم : اگه با صفحه زیر مواجه شدید و کد نیومد اون پایین بهتون میگه بعد 3 دقیقه شما می‌توانید درخواست تماس کنید. بعضی موقع هم نیازی به سه دقیقه نیست و درجا باهاتون تماس میگیره که اینبار حتما باید جواب بدید! اگرم گفت کد را به دستگاه دیگر فرستادیم کافیه دکمه “ارسال کد بصورت پیامک” را بزنید تا بهتون زنگ بزنه، اگه دیدید زنگ نمیزنه صبر کنید و از صفجه خارج نشید چون 99 درصد باهاتون تماس میگیره.

پس از جواب دادن درجا بزارید روی بلندگو تا کد و واضح بشنوید. کد ممکن است به زبان انگلیسی خوانده شود. کد دوبار خوانده میشود پس اگر بار اول را از دست دادید صبر کنید تا مجدد برای شما قرائت شود.

این آموزش کاملا تست شده روی ایرانسل و همراه اول هست و تصاویر هم خودم براتون اسکرین گرفتم، پس هیچ مشکلی ندارد و اون دسته از افرادی که قادر به انجام نیستند صد در صد یا تلگرام اصلی نیست یا اینکه وی‌پی‌ان خوب ندارند و بخاطر قطع و وصلی با مشکل مواجه می‌شوند

همچنین اگه با خطای (بیش از اندازه تلاش کردید) مواجه شدید باید حتما 24 ساعت صبر کنید و برگردید مجدد آموزش بالارو انجام بدید بهتون قول میدم صد در صد موفق خواهید شد.

2- با تلگرام وب وارد شوید

به صفحه بروید و اگه صفحه زیر اومد اون پایین “Log in by phone number” و بزنید. حالا چک کنید (توجه کنید این ادرس فیلتر میباشد!)

حالا شمارتون و وارد کنید و Next بزنید

وقتی کد داد و تونستید وارد بشید حالا برنامه تلگرام خود را باز کنید و شماره و وارد کنید و کد میاد به این تلگرام وب و دیگه به پیامک نیاز ندارید و براحتی وارد خواهید شد.

⚠️ مسدود شدن پیامک در هفته های اخیر

طبق گزارش‌های مختلف، مشترکین همراه اول و ایرانسل و … در دریافت پیامک کد فعالسازی تلگرام دچار مشکل شده‌اند.
درحال حاضر تلگرام در صورت عدم دریافت پیامک، از طریق تماس تلفنی کد را به شما اعلام می‌کند که این مشکل مشخص نیست از سمت تلگرامه یا خیر !!

در صورت مسدود شدن تماس تلفنی، در صورتی که شما بر روی همه دستگاه‌ها از حساب تلگرام خود خارج شوید، امکان ورود مجدد وجود نخواهد داشت. حتما حساب خود را روی یک دستگاه (موبایل، لپ‌تاپ، نسخه وب، …) نگه دارید تا کد فعالسازی بجای پیامک، بر روی خود تلگرام برای شما ارسال شود.

اگر حساب تلگرام خود را فقط بر روی یک موبایل دارید، حتما بر روی کامپیوتر یا گوشی دیگه هم وارد شوید تا در صورت بروز مشکلات مختلف، امکان ورود مجدد به حساب تلگرام برای شما فراهم باشد.

خب اگر راه دیگری بلد هستید با ما در میان بزارید یا اگر مشکل دیگری دارید با پشتیبانی ما تماس بگیرید

 

منبع :  drtelegram.com