علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

آشنایی با کپسول پروستافورت نوتراکس

ترکیبات پروستافورت نوتراکس (به ازای يک کپسول) :

عنوان مقدار نیاز روزانه
Pumpkin Seed Oil 360 mg *
30 IU 88 %

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

Acquaintance with Nutrax Prostafort capsules

نحوه ی مصرف کپسول پروستافورت نوتراکس :

روزانه 1 عدد کپسول نوتراکس پروستا فورت یا طبق دستور پزشک، همراه با یک لیوان آب و ترجیحا با غذا مصرف گردد.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

هشدار مصرف

– مصرف فرآورده برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی گردد، مگر با توصیه پزشک.

– در صورت مصرف همزمان با سایر فرآورده ها، داروهای دیگر، قبل از مصرف فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

– در صورت ابتلا به هرگونه بیماری، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

– دو هفته قبل از عمل جراحی مصرف این فرآورده مجاز نمی باشد.

– در صورت حساسیت به فرآورده و یا هریک از اجزای آن، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

– در صورت پیدایش هرگونه علائم حساسیت و یا عوارض گوارشی، مصرف فرآورده را قطع نموده و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

– بیش از میزان ذکر شده مصرف نگردد مگر با توصیه پزشک.

– این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی باشد.

– مطابق دستور پزشک یا داروساز، فرآورده را مصرف نمایید.

عوارض جانبی کپسول پروستا فورت نوتراکس :

این فرآورده معمولا به ندرت و خفیف دیده می شود. مصرف طولانی مدت و بیشتر از میزان توصیه شده این فرآورده ممکن است برخی عوارض جانبی را به همراه داشته باشد. در صورت ادامه یا بدتر شدن عوارض جانبی، مصرف را قطع نموده و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

مکانیزم اثربخشی کپسول پروستافورت نوتراکس :

دانه کدو تنبل سرشار از زینکو منیزیمبه‌همراه ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است. همچنین منبع خوبی برای پتاسیم، کلسیم، آهن و برخی از ویتامین‌ها می‌باشد. عنصر زینک برای عملکرد طبیعی پروستات ضروری است و سطح آن در افراد مبتلا به بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات کاهش می‌یابد. زینک و آنتی‌اکسیدان‌های دانه کدو تنبل برای پیشگیری و کمک به درمان BPH مفید بوده و فیتوکمیکال‌های موجود در آن جلوی رشد غده پروستات را می‌گیرند.

به‌همین دلیل روغن دانه کدو تنبل در درمان بزرگ شدن خوش‌خیم پروستات موثر است. همچنین مصرف این ترکیب باعث کاهش التهاب، تقویت عملکرد مثانه و سلامت مجاری ادراری شده و جریان ادرار را در افراد مبتلا به BPH بهبود می‌بخشد. روغن دانه کدو تنبل اثرات مثبتی بر سلامت پوست و مو، به‌ویژه در آقایان دارد و به درمان ریزش مو آندروژنیک کمک می‌کند. همچنین به‌دلیل داشتن منیزیم برای بهبود خلق‌وخو و پیشگیری از اضطراب و افسردگی نیز مفید است.

ویتامین E : کپسول پروستافورت نوتراکس 30 عددی، یک مکمل تغذیه ای است که با دارا بودن خواص متنوع و خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، به صورت تخصصی برای آقایان قابل مصرف می باشد. این کپسول باعث بهبود عملکرد سیستم ادراری آقایان شده و از التهاب و بزرگ شدگی پروستات آقایان جلوگیری می کند.

بسیاری از آقایان در سنین بالا با مشکل پروستات مواجه می شوند و نیاز به استفاده از داروهای شیمیایی برای بهبود عملکرد این ارگان از بدن دارند. به هر حال در مواردی که عملکرد پروستات با مشکل مواجه شود، نیاز به عمل جراحی نیز می باشد. به همین خاطر، بهترین روش برای پیشگیری از این مشکلات، استفاده از داروهای پیشگیری کننده می باشد. کپسول پروستافورت نوتراکس یکی از انواع مکمل های تغذیه ای است که برای بهبود مشکلات پروستات در آقایان استفاده می شود. این کپسول سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده و از این جهت نقش بسیار موثری را در سلامت عمومی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها ایفا می کند. کپسول پروستافورت نوتراکس می تواند با کاهش عوارض ناشی از بزرگ شدن پروستات، در بهبود سیستم ادراری آقایان موثر باشد و باعث پیشگیری از یک سری از مشکلات مربوط به بدن آقایان شود. از طرفی ترکیبات موجود در این کپسول، در تقویت سیستم ایمنی آقایان در سنین بالا نیز موثر هستند.

با کپسول پروستافورت نوتراکس بیشتر آشنا شویم

در اثر افزایش سن بسیاری از آقایان با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. تکرر ادرار و نداشتن تحمل برای نگه داشتن ادرار در مثانه، از جمله مشکلاتی است که متاسفانه بسیاری از آقایان را به خود درگیر کرده است. پروستات یک ارگان خاص بوده که بسیار نزدیک به سیستم ادراری آقایان واقع شده است.

در اثر بزرگ شدن پروستات و تورم آن، به مثانه و سیستم ادراری آقایان فشار زیادی وارد می شود و همین موضوع باعث می شود که آقایان نتوانند ادرار خود را نگه دارند و مدام و در یک مدت زمان کوتاهی، مجبور به خالی کردن مثانه خودشان هستند. یکی از علائم شایع بزرگ شدن پروستات، عدم تحمل برای نگه داشتن ادرار است. زیرا تورم پروستات به صورت مستقیم بر روی عملکرد دستگاه ادراری تاثیر می گذارد و می تواند باعث کاهش عملکرد دستگاه ادراری شود. در صورتی که ورم پروستات، بد خیم باشد؛ حتما نیاز به انجام عمل جراحی است.

ولی در صورتی که تورم و بزرگ شدگی پروستات را در همان زمان اولیه بتوان تشخیص داد، می توان با کمک یک سری از ترکیبات مغذی، داروها و … آن را درمان کرد. در واقع، درمان بزرگ شدگی پروستات خوش خیم با کمک مصرف داروها امکان پذیر است. امروزه لابراتوارهای مختلفی اقدام به تولید مکمل های تغذیه ای تخصصی برای آقایان کرده اند. ولی متاسفانه، تعداد مکمل های تغذیه ای که برای بهبود عملکرد پروستات آقایان به تولید رسیده اند، محدود هستند. کپسول پروستافورت نوتراکس یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای است که با دارا بودن دو ترکیب، نقش بسیار موثری را در سلامت پروستات آقایان ایفا می کند و می تواند عملکرد سیستم ادراری آقایان را بهبود ببخشد. این کپسول حاوی دانه کدو و ویتامین ای می باشد که هر دوی این ترکیبات دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی هستند و از این جهت باعث بهبود شرایط جسمی آقایان نیز می گردند.

عصاره دانه کدو به کار رفته در کپسول پروستافورت نوتراکس، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. این عصاره گیاهی دارای ویتامین های ضروری بوده و حتی می تواند برخی از املاح و اسیدهای چرب ضروری را نیز برای بدن تامین کند. با توجه به اینکه عصاره دانه کدو، ترکیبات مختلفی دارد؛ پس استفاده از آن باعث بهبود عملکرد و کارایی بسیاری از ارگان ها خواهد شد. طبق اطلاعات موجود، مشخص شده است که عصاره دانه کتان می توان باعث بهبود عملکرد پروستات شود و در افزایش کارایی و سلامت سیستم ادراری نیز موثر باشد. عصاره دانه کتان با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، می تواند التهاب موجود در پروستات را کاهش دهد و باعث بهبود عملکرد مثانه نیز شود.

ویتامین ای در کنار خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره کدو، کپسول پروستافورت نوتراکس را به یک کپسول با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی تبدیل کرده است. این ویتامین می تواند مانع از اکسید شدن اسیدهای چرب غیر اشباع شود و همچنین در بهبود عملکرد سلول های بدن نقش بسیار موثری دارد. ویتامین ای با رادیکال های آزاد موجود در بدن واکنش می دهد و می تواند از از بین رفتن سلول های سالم بدن جلوگیری کند. مصرف روزانه ویتامین ای، نقش بسیار موثری را در کاهش احتمال بزرگ شدن پروستات خواهد داشت. کپسول پروستافورت نوتراکس به عنوان یک مکمل تخصصی و با اثربخشی خاص برای آقایان قابل خریداری می باشد. این کپسول ساخت کشور ایران بوده و در بسته بندی های 30 عددی به تولید رسیده است. این کپسول ساخت کشور ایران بوده و در شرکت داروسازی پارس حیان تولید شده است.

ویژگی های کپسول پروستافورت نوتراکس

بزرگ شدگی پروستات در اثر افزایش سن در آقایان، بسیار شایع است. ولی می توان مشکلات پروستات را با مصرف یک سری از ترکیبات مغذی کاهش داد و یا باعث بهبود آن ها شد. کپسول پروستافورت نوتراکس، یک مکمل تغذیه ای است که با دارا بودن خواص متنوع نقش بسیار موثری را در سلامت عمومی بدن ایفا می کند و می تواند باعث کاهش شدت بیماری پروستات در آقایان شود. این فراورده حاوی ویتامین ای و عصاره دانه کدو بوده که هر دوی این ترکیبات خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارند. پس مصرف کپسول پروستافورت نوتراکس باعث بهبود شرایط جسمی و پیشگیری از ابتلا به مشکلات مختلفی در بدن می شود. به هر حال خواص و ویژگی های کپسول پروستافورت نوتراکس شامل موارد زیر می باشند.

  1. کمک به کاهش شدت بیماری های ناشی از پروستات
  2. موثر در بهبود عملکرد سیستم ادراری آقایان
  3. کمک به جلوگیری از بزرگ شدگی پروستات در سنین بالا
  4. کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  5. دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
  6. با خاصیت و اثربخشی ضد التهابی
  7. کاهش شدت بیماری های مختلف در آقایان
  8. حاوی عصاره دانه کدو و ویتامین ای
  9. پیشگیری از تخریب سلول های سالم در اثر فعالیت رادیکال های آزاد موجود در بدن

نکاتی درباره استفاده از کپسول پروستافورت نوتراکس

کپسول پروستافورت نوتراکس از جمله مکمل های تغذیه ای تخصصی است که با داشتن ترکیبات مفید، نقش بسیار موثری را در سلامت عمومی بدن ایفا می کند. کپسول پروستافورت نوتراکس با رعایت موارد و نکات زیر برای افراد قابل مصرف می باشد.

  • تداخلات دارویی: ویتامین ای به کار رفته در کپسول پروستافورت نوتراکس می تواند باعث رقیق شدن خون شود. لذا بهتر است در صورت مصرف هر نوع دارو، به ویژه داروهای ضد انعقاد و مکمل هایی که دارای اثر رقیق کنندگی خون می باشند، برای مصرف این کپسول با پزشک مشورت کنید.
  • بازه سنی مصرف: مصرف کپسول پروستافورت نوتراکس برای آقایان بالای 18 سال مجاز است. ولی استفاده از این کپسول در افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود؛ مگر اینکه پزشک به دلیل خاصی اقدام به تجویز این کپسول کند.
  • منع مصرف: افرادی که نیاز به استفاده از کپسول پروستافورت نوتراکس دارند، می بایست در ابتدا ترکیبات به کار رفته در این کپسول را مشاهده کنند و در صورتی که به هر یک از ترکیبات موجود در این کپسول حساسیت دارند، از مصرف این محصول خودداری کنند.

دو هفته قبل از جراحی، بهتر است که مصرف کپسول پروستافورت نوتراکس قطع شود.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: کپسول پروستافورت نوتراکس برای آقایان به تولید رسیده است و بانوان باردار و شیرده مجاز به مصرف این کپسول نمی باشند.
  • عوارض جانبی دارو: معمولا مصرف به اندازه از این کپسول، نمی تواند عارضه جانبی خاصی را ایجاد کند. ولی در صورت تداوم به مصرف این محصول و یا مصرف بیش از حد این کپسول، احتمال بروز واکنش های آلرژیک و یا مشکلات گوارشی وجود دارد. در صورت تشدید علائم خود، از ادامه مصرف این کپسول خودداری کند.

شیوه مصرف

  • آقایان می توانند روزانه 1 عدد از کپسول پروستافورت نوتراکس را با یک لیوان آب مصرف کنند.
  • بهتر است این کپسول بعد از غذا مصرف شود.

ترکیبات

در جدول زیر ترکیبات به کار رفته در کپسول پروستافورت نوتراکس را مشاهده می کنید.

نام ترکیب مقدار در 1 کپسول
Pumpkin Seed Extract 360 میلی گرم
Vitamin E Acetate (As DL-Alpha Tocopherol Acetate) 30 آی یو (IU)

کاربردهای محصولات نوتراکس

از جمله ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این برند، دارا بودن لابراتورهای پیشرفته است که به وسیله‌ آن‌ها تحقیقات و آزمایش‌هایی پیچیده صورت می‌گیرد. تیم کنترل کیفی نیز با دقت و دشواری بالا، آزمون‌های حساس و مصممانه را برروی مکمل‌ها اجرا می‌کند. این مراحل دقیق و دشوار نهایتاً به تولید محصولاتی مناسب و با کیفیت برای افزایش سطح سلامتی افراد جهانی منجر می‌شود که با افتخار به دست مصرف‌کنندگان در امتداد سراسر کره زمین می‌رسد.

برخی از پرطرفدارترین محصولات نوتراکس

محصولات برند نوتراکس با هدف رفع نیازهای جسمانی و بهبود بیماری‌های فردی، محصولات متنوعی را راهی بازار کرده است. در این قسمت به معرفی برخی از پرکاربردترین محصولات این برند جهانی می‌پردازیم:

انواع محصولات نوتراکس را از داروخانه آنلاین ویتامین ث بخرید!

شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد نحوه خرید و قیمت محصولات نوتراکس با روش خريد دارو اينترنتي اقدام کنید.