علمی و پزشکی

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون خودرویی در پادگان ۰۶ نیروی زمینی ارتش

مرکز واکسیناسیون خودرو در پادگان 06 ارتش با همکاری ستاد فرمان امام (ره) در منطقه پاسداران تهران افتتاح شد.

به گزارش گیلونا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون خودکار که با حضور دریادار امیر سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار شد ، ابراز امیدواری کرد که مرگ و میر کاهش یابد. در صورت بروز موج یک بیماری جدید با کمک افزایش میزان ایمنی جمعی با واکسیناسیون ، گفت: واکسیناسیون علاوه بر اقدامات بهداشتی ، نقش موثری در کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب دارد ، بنابراین یکی از شرایط لازم برای از بین بردن اثرات این بحران تسریع و تسهیل فرایند واکسیناسیون است.

دکتر زالی با تأکید بر اینکه برای پاسخگویی به ثروت عمومی مردم ، ایجاد مراکز یکپارچه با دید همگرا ضروری است ، افزود: زیرساخت های مرجع عمومی باید به گونه ای فراهم شود که با حداقل زمان ، حداکثر کارایی و سهولت در تکمیل این اجازه دهید مراحل را گام به گام پیش ببریم.

وی با بیان اینکه سطح دسترسی و توان مالی دو م componentsلفه مهم و م inثر در میزان بهره مندی افراد از خدمات نظام سلامت است ، گفت: در بحث واکسیناسیون ، هر دو جزء به ویژه با استقرار پایه های یکپارچه چندین آژانس در کشور ، به همراه سیستم بهداشتی ، از تمام دانش ، پشتیبانی فنی ، علمی ، فنی و لجستیکی خود در زمینه های مختلف استفاده کرده اند و این یک تجربه موفق در مدیریت بحران است ، هرچند همکاری خارجی از زمان شروع. شکل گرفت و در زمینه واکسیناسیون به اوج خود رسید.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری های تاج در تهران ضمن قدردانی از حمایت ارتش جمهوری اسلامی ، نیروهای زمینی ارتش ، معاون ارتش ، ستاد فرماندهی امام و بنیاد برکت ، گفت: با توجه به وسعت فضای فیزیکی ، طرفدار هستند تجلی موفقیت امروز ما کار گروهی و تمرین بین بخشی است.

دکتر زالی از علامت گذاری این مرکز برای تکمیل مراحل واکسیناسیون دانشجویی خبر داد و گفت: این مجموعه آماده ایجاد سایت و ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: تعداد پایگاه ها در استان تهران شامل مجموع مراکز بهداشت محله و مراکز درمانی برون سپاری شده به بالای هزار مرکز رسیده و در حال افزایش است. تا به امروز ، 10 میلیون و 500 هزار واکسن در پایتخت تزریق شده است که حدود 3 میلیون از آنها هر دو دوز را دریافت کرده اند.

در نهایت وی گفت: در آینده نزدیک قابلیت ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در این مرکز وجود دارد.

انتهای پیام