علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

سرم های ضد جوش واقعی ان

سرم ضد جوش کوین برای آبرسانی عمیق صورت و از بین انواع آکنه بهترین تاثیر گذاری و کارایی را دارد. همچنین مواد تشکیل دهنده فوق العاده قوی سالیسیک اسید، چای سبز و آلورا ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد و در طول یک دوره درمانی بهترین نتایج را برای از بین بردن آکنه بر جای خواهد گذاشت سرم ضد آکنه لیالان در کاهش رنگدانه های پوستی، از بین بردن لکه ها و کک و مک کاربرد زیادی دارد. می تواند چربی پوست را تنظیم کند و سیستم غدد ریز درون پوست را عادی کند. همچنین این سرم، می تواند مواد غیر بهداشتی و سموم روی پوست را از بین ببرد. استفاده از این سرم، برای هر نوع پوستی مناسب است و باعث بسته شدن منافذ و محکم شدن پوست می شود.

ضد جوش فوق العاده قوی
ترمیم جای جوش و منافذ
کاهش کک و مک و لایه بردار سطحی
رفع تیرگی و شاداب کننده پوست
حاوی سه عصاره سالیسیلیک اسید_درخت چای و آلوئه ورا
سفارش کره و بسیار با کیفیت
تضمین کار در عرض 1هفته

این سرم، بر روی گردن و دست ها هم قابلیت استفاده را دارد و شما می توانید با استفاده از این محصول شگفت انگیز، دست هایتان را نیز مرطوب نگه دارید. ابن سرم با داشتن ترکیبی از عصاره طبیعی چای سبز و کلاژن باعث نرم و شفافیت شده پوست شما شده و از و سر سفید جلوگیری می کند.  و سلول های مرده سطح پوست را از بین برده و باعث باز سازی و ترمیم پوست شما می شود. این های صورت شما را دفع کرده و از پیری زود رس جلوگیری می کند شما بلافاصله بعد از استفاده از این سرم متوجه خواهید شد که پوستتان روشن تر شده و براقیت خاصی را مشاهده خواهید نمود.

طریقه استفاده از سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین ، صورت خود را خوب تمیز کنید و مقدار مناسبی از سرم را روی دست خود بریزید و آن را به آرامی روی صورت و گردن خود، به طور مساوی بمالید و سپس ماساژ دهید تا مواد بهتر جذب پوست شود. پس از آن اجازه دهید تا سرم ضد آکنه لیالان، به مدت 15 تا 20 دقیقه، روی پوست بماند. بعد از آن می توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید. (توجه داشته باشید که شب قبل از خواب هم می توانید از این سرم بر روی صورت خود بزنید و صبح صورتتان را بشویید.) برای مشاهده سربع ,آسان و خرید مطمن ما را در دنبال کنید

ممکن است تاه به حال درمورد بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و ، مطالب مفیدی را شنیده باشید.، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی را شنیده اید؟ با کمپانی سایان سنتر همراه باشید .تا با خواص استاگزانتین آشنا شوید. استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها شناخته می شود .که از جنبه های بسیاری برای سلامت پوست و بدن برخوردار است. این آنتی اکسیدان، از کاهش چین و چروک گرفته. تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما را انجام می دهد. و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد. و حتی باعث افزایش باروری در مردان نیز می شود..

از همه مهمتر اینکه به آسانی می توانید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید .و به راحتی در طیف گسترده ای از منابع غذایی که حاوی مواد مغذی هستند نیز یافت می شود. استاگزانتین نوعی کاروتنوئید که یک رنگدانه طبیعی در انواع غذاها است. به طور خاص، این رنگدانه مفید رنگ قرمز- نارنجی را به مواد غذایی مانند کریل، جلبک، سالمون و خرچنگ می دهد. همچنین می تواند به شکل مکمل نیز یافت شود و همچنین به عنوان رنگ غذایی خوراکی در خوراک حیوان و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات نشان می دهند که استاگزانتین یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های موجود در طبیعت است که اغلب به نام “پادشاه ” خوانده می شود. به همین علت، ، در برخی از لوازم بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی سرم ضد جوش و ضد آکنه

ایمیجز، ترکیبی از یک مولکول کوچک پپتید بسیار فعال و یک ماده ضد پیری معروف است که می تواند. چین و چروک صورت را به طور فوق العاده ای کاهش دهد. همچنین استفاده از این سرم، سنتز کلاژن و الیاف الاستیک را تقویت کند و بدین ترتیب پوست را سفت کرده. و مانع از شل شدگی و افتادگی پوست صورت می شود. می کند. این سرم، از اسیدهای آمینه و استاگزانتین تشکیل شده است. که کار مرطوب سازی، جوان سازی، تحریک پوست، بازسازی سلول های پوست و لطافت پوست را به عالی ترین نحو ممکن انجام می دهد..از همه مهمتر اینکه به آسانی می توانید .آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید .و به راحتی در طیف گسترده ای از منابع غذایی که حاوی مواد مغذی هستند. نیز یافت می شود.

روش استفاده از سرم ضد آکنه ایمیجز صورت خود را خوب تمیز کنید و مقدار مناسبی از سرم را روی دست خود بریزید. و آن را به آرامی روی صورت و گردن خود، به طور مساوی بمالید و سپس ماساژ دهید تا مواد بهتر جذب پوست شود. پس از آن اجازه دهید تا سرم ضد آکنه استاگزانتین ایمیجز، به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، روی پوست بماند. بعد از آن می توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید. (توجه داشته باشید که شب قبل از خواب هم می توانید از این سرم بر روی صورت خود بزنید و صبح صورتتان را بشویید.) برای خرید اسان و مطمن ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

3.کانال وییرا شاپینگ  یکی از معیارهای تعیین‌کننده در زیبایی چهره، داشتن صورتی بدون جوش است. در واقع پوستی شفاف، صاف و بدون جوش، به‌طور نسبی زیبایی صورت شما را تامین می‌کند. با توجه به این که جوش و آکنه، در اغلب اوقات بدون رسیدگی و به خودی‌خود رفع نمی‌شوند، خرید محصولات درمانی همچون سرم ضد جوش به افراد دارای جوش صورت توصیه می‌شود. قطعا استفاده از سرم سیر سیاه دکتر بیز در کنار روتین پوستی مناسب، تا حد زیادی احتمال ایجاد جوش صورت را از بین می‌برد. سرم‌های پوستی از جمله سرم ضد جوش، محصولی شبیه به مرطوب‌کننده هستند که به مراتب، تاثیرگذاری بالاتری دارند. مایعی رقیق و سبک با سرعت جذب بالا که در مدتی کوتاه، مشکلات پوستی را حل خواهند کرد.

انواع سرم ضد جوش

قبل از این که با انواع سرم ضد جوش آشنا شوید، باید اصلی‌ترین دلایل ایجاد جوش صورت را بشناسید. جوش‌ها یا ریشه باکتریایی دارند، یا در اثر انباشت سلول‌های مرده ایجاد شده‌اند، یا در نتیجه منافذ باز پوستی هستند و یا به‌واسطه چربی بیش از حد و التهاب پوست، به وجود می‌آیند. با شناخت دلیل ایجاد جوش صورت، می‌توانید سرم ضد جوش مناسب پوست خود را تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که بالاترین تاثیرگذاری سرم ضد جوش، زمانی است که پوست شما با شوینده مناسب شسته شده باشد و فاقد آلودگی باشد.

به عنوان مثال، اگر صورت شما ترشح چربی بیش از حد دارد و ملتهب به نظر می‌رسد، خرید سرم نیاسینامید 10 درصد مناسب انواع پوست سیمپل را به شما توصیه می‌کنیم. محصول مناسب برای منافذ باز نیز کرم ضد جوش و جمع کننده منافذ بایودرما مدل سبیوم گزینه است. برای درمان جوش‌های باکتریایی که دارای التهاب هستند، محصولات پوستی دارای عصاره درخت چای را زیر نظر بگیرید. سرم ضد جوش SOS درخت چای دکتر سی تونا فارماسی، برای جوش‌های ملتهب و با ریشه باکتریایی در فروشگاه شیمن شاپ موجود است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.