علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

طرز استفاده از دندان لمینت

لمینت متحرک دندان چیست :

اگر نمیدانید لمینت متحرک دندان چیه باید بگوییم این محصول شامل دو  عدد قالب گیر و دو عدد خمیر دندان است که شما باید در خانه طبق فیلم های اموزشی که در فضای مجازی قرار گرفته برای خود لمینت بسازید که از صفر تا صد این کار با شما خواهد بود البته نوع دیگری از لمینت متحرک دندان در لابراتوار ساخته میشود که قیمت ان بالا میباشد که شاید خلی افراد بخاطر گران بودنش سمتش نمیروند البته کیفیتش بالا تر از لمینت های خانگی است.

چیکار کنیم رنگ لمینت تغییر نکند :

یکی از انواع لمینت دندان نوع متحرک آن است. فوايد لمينت متحرک دندان قیمت مناسب ان است گر بخواهیم صادقانه بگوییم هر کاری کنید بعد از چند ماه ممکن است کمی رنگ لمینت تغییر رخ دهد و فرقی هم نمیکند چه مارکی و چه قیمتی از لمینت را تهیه کرده اید چون این محصولات ارزان هستند و نباید از آنها عمر بالایی را توقع داشت چه بسا لمینت های چند میلونی هم با گذشت زمان کمی تغییر رنگ میدهند اما شما میتوانید از مواد غذایی رنگی استفاده نکنید و اگر هم استفاده شد بعد لمینت را سریعا شستشو بدهید.

لمینت متحرک برای چه دندان هایی مناسب است:

این سوالی است که خیلی از مشتریان از ما میپرسند که  مناسب است لمینت متحرک برای چه سنی است که باید خدمتتان عرض کنیم برای کودکان و نوجوانان که دندان سالمی دارند استفاه نشود و اگر شخصی تعداد زیادی دندان ندارد هم مناسب نبست چون ممکن است از دهانش خارج شود در مودر ندان کج هم ایراد ندارد چون قالب گیری خواهد شد اما کسانی که میخواهید یک عدد دندان را قالب گیری کننند با دست میتوانند این کار را انجام بدهند و نیازی به قالب سفید رنگ نمیباشد.

ایا باید برای قالب گیری به دندانپزشکی برویم :

خیر بلکه فقط با مشاهده فیلم های اموزشی که در سایت ما وجود دارد یا در گوگل میتوانید در منزل با ساده ترین روش ممکن لمینت را ساخته و از آن استفاده نمایید چون این محصول نیازبه تخصص خاصی ندارد و با نرم کردن خمیر و قرار دادن ان روی دندان قالب گیری انجام میشود البته باید دقت نمایید چون هر چقدر کار تمیز در انجام گیرد لمینت شما واقعی و زیبا تر خواهد شد.

چرا خمیر مخصوص لمینت از جنس رزین و سیلیکون است :

توجه نمایید اگر خمیر مخصوص لمینت کاملا سفت باشد بدون شک با قرار دادن ان روی دندان خود باعث میشود که دندان شما اسیب ببیند چون قرار داست تا چند ساعت روی دندان شما بماند چون این لمینت همانند لمینت ثابت به صورت جدا گانه روی دندان قرار نمیگیرد و تمام قالب باید روی دندان قرار بگیرد پس اگر خمیر کاملاس سفت باشد فاشر ناشی از لمینت باعث اسیب به دندان شما خواهد شد و این نکته را باید در نظر بگیرید.

چرا نباید لمینت متحرک را بدون اموزش قالب گیری نکرد :

به دلیل این که صفر تا صد کار با شماست و باید قبل حتما اموزش را مشاهده نمایید مخصوصا کسانی که اصلا تا به حال قالب گیری دندان را مشاهده نکرده اند بدون اموزش بدان معناست که هیچ وقت نمیتوانند لمینت بسازند اما مورد بعدی استفاده ان برای چند روز در خانه است ان هم به دلیل این که باید به ان عادت کنید نوع صبحت کردن شما و حرکات دندان با زمانی که لمینت در دهان ندارید متفاوت خواهد بود که باید به این موضوع دقت کنید.

ایا میتوانم با لمینت متحرک غذا بخورم :

سازنده این محصول گفته است که میشود مواد غذایی نرم استفاده کرد که بهتر است با این محصول غذاهای رنگی و یا فشار زیادی روی ان وارد نشود چون نباید از یک محصول با این قیمت توقع زیادی داشت و همانطور که میدانید این مدل کاملا از لمینت سرامیکی مجزا و متفاوت است و جنس کاملا ضعیفی دارد.

پس بهتر از فقط برای زیبایی استفاده شود و موقع صرف غذا هم به دندان فشار نیاورید و با دندان های اسیاب غذا میل بفرمایبد البته حتما در خانه این دندان را مدتی استفاده نمایید و بعد اقدام به استفاده در بیرون خانه نمایید و به قول معروف تا قلقش دستتان بیایید. البته اب و غذاهای سبک بی رنگ میتوانید میل بفرمایید.در کل با هیچ لمینت متحرک نباید غذا خورد چون هم به لمینت فشار وارد میشود و هم به دندان شما پس مراقب باشید.

ایا لمینت متحرک تغییر رنگ میدهد :

بدون شک وقتی دندان طبیعی ما تغییر رنگ میدهد این محصولات هم به مرور زمان در صورت استفاده از مواد غذایی رنگی و حتی رعایت نکردن بهداشت دهان تغییر رنگ خواهد داد و باید نکات بهداشتی و شسشتو خمیر لمینت را فراموش نکنید.

طول عمر لمینت دندان موقت چقدر است:

طبیعتا شما نباید از این لمینت دندان توقع لمینت های چند میلیونی را داشته باشید اما اگر از این محصول درست استفاده شود و مواد غذایی استفاده نشود مخصولا غذاهای رنگ دار میتوانید تا چند سال از این لمینت ها استفاده نمایید که همه چیز بستگی به خودتان دارد.باز هم تاکید میکنیم بستگی به میزان استفاده ونگهداری دارد و عمر محصول برای هر شخص متفاوت است.

لمینت متحرک دندان خوبه:

این محصول بیشتر مناسب کسانی است که توان هزینه های سنگین دندان پزشکی را ندارند و حتی کسانی که نمیخواهند دندان آنها تراشید شود یا حتی انهایی که میخواهد فقط یک دندان خود را با خمیر لمینت پوشش دهند مناسب خواهد بود و طبیعتا با این قیمتی که دارد نباید با لمینت های چند میلونی مقایسه شود اما این یک محصول جهانی میباشد و فقط در فروشگاهای ایران موجود نیست.

آیا لمینت متحرک باعث پوسیدگی دندان میشود:

خیر چون این محصول یک روکش دندان است و فقط زمانی که نیاز است و قصد رفتن به جایی دارید استفاده میکنید و علت پوسیده شدن دندان نمیتواند شود چون نه مواد غذندی دارد نه نوشابه گاز دار است که به دندان شما اسیب وارد کند اما اگر از قبل دندان پوسیده دارید برای شما مناسب نیست چون به دندان پوسیده شما ممکن است اسیب وارد کند همانند زمانی که وقتی دندان پوسیده دارید و با انگشت خود ان را لمس میکنید مکی درد بگیرد این روکش هم چون روی دندان قرار میگیرد و اگر دندان پوسیده شود پس ممکن است دندان شما درد بگیرید.