علمی و پزشکی

پیش بینی تمهیدات بهداشتی، اجرایی و نظارتی در هشتمین انتخابات نظام پزشکی

انتخابات اعضای هیئت مدیره نظام سلامت تهران بزرگ و شهرهای استان از ساعت 8:00 تا 20:00 جمعه 25 تیرماه با الزامات لازم توسط کمیته های اجرایی و ناظران انجام می شود. .

به گزارش گیلونا ، دکتر. عباس مسجدی آرانی ، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سیستم بهداشت استان تهران ، تأکید کرد که با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مجری انتخابات ، کلیه موارد لازم از جمله الزامات بهداشتی ، اقدامات اجرایی و نظارتی مورد بررسی قرار گرفت. انتخابات با کاندیداهای متنوعی از سلایق مختلف که گواهی شده اند ارائه می شود. ما امیدواریم که همه اعضای سازمان نظام سلامت استان در این انتخابات شرکت کنند و با مشارکت بالا بتوانند بهترین افراد جامعه پزشکی را انتخاب کرده و با اطمینان مسئولیت چهار سال آینده سازمان نظام پزشکی را به آنها بسپارند.

وی به اعضای سازمان نظام پزشکی توصیه کرد: همکاران ما سعی کنند از ابتدا در انتخابات شرکت کنند تا به دلیل شرایط ویروس کرونا تأخیر و صف نداشته باشند و در عین حال فضای کافی را فراهم کنند.

مسجیدی آرانی همچنین افزود: از همكارانم می خواهم قبل و بعد از رای گیری در مراكز اخذ رأی و ساختمان ها جمع نشوند تا به دلیل شرایط عروق كرونر و انتظاراتی كه مردم از جامعه پزشكی دارند ، رویه های بهداشتی خوب باشد. و سلامتی همکاران سخت کوش جامعه پزشکی را تهدید نمی کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام سلامت استان تهران گفت: صندوق های رأی در سه ساختمان دانشگاه علوم پزشکی ایران باید در ساختمان مرکز همایش های رازی دندانپزشکی ، داروسازی و L زنان و زایمان در ساختمان دانشکده علوم پزشکی و آزمایشگاهی و کارشناسان مجاز در ساختمان کتابخانه مرکزی مستقر هستند.

مسجدی همچنین به زمان تبلیغات کاندیداهای سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و هشدار داد: زمان تبلیغات در ساعت 8:00 صبح امروز پنجشنبه 24 ژوئیه به پایان رسید و هرگونه تبلیغات توسط نامزدها پس از این زمان ممنوع است. دانشگاه از نظر اجرای اقدامات تبلیغاتی تحت نظارت قرار می گیرد و در صورت تخلف اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده به هیئت نظارت برای افزایش تعداد صندوق های رای گیری و مراکز رای دهی و همچنین تهیه صندوق های سیار گفت: با توجه به نبود زیرساخت های الکترونیکی لازم و حتی یک درصد احتمال خطا و از دست دادن حقوق قابل قبول نیست ؛ مخالفت هایی با افزایش صندوق های رای گیری و مراکز رای دهی و همچنین مراکز رای دهی سیار وجود دارد ، بنابراین تنها مرکز اخذ رای در تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران در نزدیکی برج میلاد است.

مسجدی افزود: البته با هماهنگی هیئت مدیره و دانشگاه های تهران تصمیم بر این شد که تمهیدات لازم برای ارائه خدمات حمل و نقل به همکاران به ویژه ساکنین در نظر گرفته شود تا آنها بتوانند در زمان های مشخص در انتخابات شرکت کنند.

رئیس شورای نظارت بر انتخابات نظام سلامت تهران گفت: اگرچه اعضای شورای نظارت در همه مراکز اخذ رأی حضور دارند و کل روند رأی گیری را مشاهده می کنند ، نامزدها و رأی دهندگان می توانند با شماره 88622546 هیئت نظارت و 86702803 برای کمیته اجرایی از امور ضروری مطلع می شود.

مسجدی در پایان گفت: هیئت نظارت و هیئت مدیره بزودی پس از پایان دور رأی گیری بازگشایی نظرسنجی ها و شمارش آرا را آغاز می کنند و نتایج در اسرع وقت اعلام می شود.

انتهای پیام