علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

چرا لیزر بیکینی حرام است؟

لیزر موهای زائد بیکینی در مقایسه با روش های قدیمی که خط بیکینی خود را از موهای ناخواسته پاک می کند، مانند اصلاح یا اصلاح، به سرعت می تواند طرز فکر شما را در مورد زنان تغییر دهد.  از نظر برترین پزشک، این یک راه دائمی و بدون دردسر برای خلاص شدن از شر موهای زائد ناحیه بیکینی برای همیشه است.

با لیزر موهای زائد، دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن قسمت های حساس بدن خود باشید و نواحی سخت تراشیده با پوستی نرم و صاف باقی بمانید. خط بیکینی شامل قسمت بالای پاها و قسمت داخلی ران است که معمولاً موها با لباس زیر یا بیکینی پوشانده نمی شوند و قابل مشاهده هستند.

لیزر موهای زائد خط بیکینی چگونه به شما کمک می کند؟

لیزر موهای زائد خط بیکینی برای هدف قرار دادن رنگدانه یا رنگ مو استفاده می شود. هنگامی که لیزر استفاده می شود، فولیکول مو آسیب می بیند و رشد نمی کند و موهای ناخواسته اطراف خط بیکینی را از بین می برد. اگر رشد نکند موها فر نمی شوند. انجام لیزر درمانی با لیزر موهای زائد نیز به بهبود پوست ناحیه درمان کمک می کند تا صاف و بی عیب باشد.

چگونه موهای لیزر بیکینی را حذف کنم؟

در این قسمت‌های بدن، موهای زائد معمولاً ضخیم‌تر و تیره‌تر از سایر قسمت‌ها هستند و به دلیل تنوع بیشتر در رنگ پوست و این موها، لیزر موهای زائد با سهولت بیشتری انجام می‌شود. متخصصان مجرب لیزر موهای زائد، متوسط ​​جلسات لیزر موهای زائد بیکینی در مناطق 6 و 8 بین جلسات اعلام می شود.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

در کنار حس تمیزی و نظافت در این مناطق، دیگر نگران تعمیر این مناطق نباشید.

در این نواحی پوستی نرم و لطیف خواهید داشت.

می توانید با خیال راحت انواع مدل بیکینی و لباس زیر را بپوشید.

شما احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنید.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد خط بیکینی فواید زیادی دارد. اگرچه نیاز به نگهداری مداوم دارد، اما می توانید با برداشتن مو از خط بیکینی کاملاً خود را نجات دهید. به جای عجله برای اصلاح قبل از رفتن به ساحل یا هر چیز دیگری، می توانید فقط مایو خود را بپوشید و آماده رفتن شوید. بعد از اینکه درمان لیزر موهای زائد شما به دلخواه شما انجام شد، در زمان و زمان صرف شده برای اصلاح یا اصلاح صرفه جویی خواهید کرد، که مال شما خواهد بود.

علاوه بر زمان، بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران می توانید در هزینه های زیادی نیز صرفه جویی کنید. لیزر موهای زائد ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما پس از اتمام درمان، هزینه حذف موهای زائد کمتر از قبل خواهد بود.

در صورت لزوم می توانید بعداً دوباره به لیزر مراجعه کنید، بسته به کلینیکی که برای لیزر موهای زائد به آن مراجعه کرده اید، این جلسه مجدد تحت عنوان بسته قبلی شما خواهد بود.

اما این مانند اپیلاسیون نیست که باید هر چند هفته یک بار یک نوبت بگیرید و پول زیادی را صرف محصولات و خدمات زیبایی کنید. حذف مو یا اپیلاسیون می تواند بسیار گران باشد، به خصوص اگر پوست شما حساس باشد. اگر فقط قیمت اصلاح را در نظر نمی گیرید، به هزینه کرم و پماد سوختگی نیز توجه کنید.

آیا حذف موهای زائد توسط شخص دیگری و اپیلاسیون تمام بدن مجاز است یا خیر؟

اپیلاسیون یا حذف موهای زائد به روش های حذف موهای زائد به ویژه از بین بردن موهای زائد بدن انسان اشاره دارد.

اپیلاسیون واژه ای انگلیسی است که وارد زبان فارسی شده و در گذشته به معنای برداشتن موهای بدن از قسمت ها و به هر شکلی به کار می رود.

روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد و مواد متعددی در آن استفاده می شود مانند لیزر (لیزیک)، کرم ها و اسپری های موبر، موم و ….

اپیلاسیون با موم داغ رایج ترین روش از بین بردن موهای زائد در مردان است.

روش دیگری که اکثر افراد در خانه انجام می دهند استفاده از موم سرد است

به هر حال سوال این است که آیا فردی می تواند موهای زائد، حتی موهای ناحیه تناسلی را از هر قسمتی از بدن شخص دیگری پاک کند؟

نمی‌توان کتمان کرد که متأسفانه در سال‌های اخیر، علی‌رغم وجود منع شرعی و ملاحظات اخلاقی و عوارض اجتماعی آن، این عمل به‌ویژه در بین زنان و در سالن‌های زیبایی زنانه رایج شده است. البته یکی از علل آن را باید جهل به موازین شرعی، نادیده گرفتن آثار غیر تربیتی و اجتماعی و بی توجهی به تأثیری که در تضعیف تدریجی حیا و از بین رفتن پایه های عفت عمومی می گذارد، دانست.

از نظر فقهی ما دو مسئله داریم، یکی اینکه تصمیم به کندن مو از بیرون را هرکسی که بخواهد می تواند بگیرد و دوم اینکه این کار را زن یا مردی انجام دهد که در آن دخالتی ندارد. ، روابط زناشویی انسان. و این چیزی است که پرسیده می شود.

در اسلام رفع موهای زائد بدن حرام شمرده شده است و این زمانی است که شخص برای حج یا عمره حرام شده و در حال احرام است. (رجوع کنید به کتاب تحریر الوسیله امام خمینی ج 1 ص 401).

همچنین در امر اعتکاف آمده است که برخی از امور مانند آمیزش، بوسیدن و غیره حرام است. احتياط آن است كه از ساير اعمال متقيف محرم پرهيز شود، ولى از نظر علما پرهيز از همه آنها لازم نيست، مخصوصاً پوشيدن لباس دوخته، كندن موى بدن، خوردن گوشت وحشى و ازدواج و غيره جايز است. به او (رجوع کنید به تحریر الوسیله؛ ج 1، ص 292).

اگرچه کندن مو در حال احرام حرام است، اما پاک کردن بدن قبل از احرام و کندن موهای زیر بغل و ناحیه شرمگاهی از ریش های سیاه احرام است. (رجوع کنید به مناسک زندگانی امام خمینی، صفحه 98).

بر اساس این روش، رفع موهای زائد بدن برای فردی که احرام ندارد، فی نفسه اشکال ندارد و جایز است، هرچند در مواردی مستحب است. اما همانطور که در بالا ذکر شد، این موضوع مربوط به رفع موهای زائد بدن و نقش و مشارکت زنان و مردانی است که با فرد دریافت کننده خدمات ازدواج نکرده اند.

این عمل به معنای از بین بردن کامل موهای بدن توسط شخص دیگری است زیرا نگاه کردن به بدن شخص دیگر به خصوص عورت شخص دیگر بسته به قوانین نگاه ضروری است.

بنابراین با در نظر گرفتن حرام احرام و احکام عزلت و با در نظر گرفتن مباحات و ممنوعیت ها و محدودیت های قانونی در مورد رؤیت، باید گفت:

1- اگر زن و شوهر در احرام نباشند، خالى كردن و خالى كردن تمام اعضاى بدن از جمله عورت جايز است، زن و شوهر هم مجازند همه اعضا را ببينند، پس اشكال ندارد. چیدن موی یکدیگر و چیدن مو در احرام حرام است.

2- پاره كردن و كشتن تمام اعضاء بدن به جز جنس همجنس (مونث و مذكر) و جنس مخالف كه محرم شخص است وگرنه احرام اگر بد نباشد جايز است.

3- برهنه كردن و درآوردن هر قسمت از بدن توسط نامحرم حرام است.

4- اپیلاسیون و اپیلاسیون نواحی صمیمی توسط اشخاصی غیر از زن و شوهر صرف نظر از همجنس بودن، محرم بودن یا نبودن آنها ممنوع است. زیرا هیچ مرد و زنی حق ندارد به عورت دیگری نگاه کند، مگر در مواردی که اقتضا کند یا بین آنها رابطه زناشویی برقرار باشد. و واضح است که برنامه به طور کلی بی فایده است.

5- در تمام این موارد که اپیلاسیون مجاز است بنابر احتیاط توصیه می شود که انجام نشود.