علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

کرم پودر ضد جوش با پوشانندگی بالا

بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

آرایشی که روی صورت نمی‌ماند، پوستی که دست روی آن لیز می‌خورد، منافذی که باز هستند و پیشانی و گونه‌هایی که از چربی برق می‌زنند! افرادی که پوست چرب دارند، تمام این موارد را تجربه کرده‌اند. برای اینکه بتوانید چربی پوست‌تان را کنترل کنید و در طول روز پوستی تمیز و یکدست داشته باشید، کرم پودرهایی مانند کرم پودر مک طراحی شده‌اند که شما را به این خواسته‌ها می‎‌رسانند. در این مقاله 10 کرم پودر عالی برای پوست چرب و جوش‌دار را به شما معرفی خواهیم کرد.

کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

محصولات آرایشی آلمان جزو بهترین محصولات آرایشی دنیا به شمار می‌آیند. برند آرت دکو نیز یکی از برندهای معروف این کشور است. کرم پودر فاقد چربی آرت دکو یکی از بهترین محصولات برای پوست‌های چرب و مختلط است که بافتی سبک دارد، پوست را مات می‌کند و پوشش‌دهی بالایی دارد. این محصول نمی‌گذارد نواحی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه که مستعد چرب شدن هستند، ذره‌ای برق بیفتد.

کرم پودر فاقد چربی آرت دکو دارای ویتامین E و اسید هیالورونیک هم هست که منجر به جوانسازی و رطوبت رسانی قوی پوست می‌شوند. از دیگر مزایای این محصول تیره نشدن آن بعد از استفاده روی سطح پوست و با طراوت ماندن آرایش در تمام طول روز است.

کرم پودر ضد آکنه آموتیا

اگر دوست دارید کرم پودر شما علاوه بر قدرت پوشاندن آکنه‌ها، چربی پوست‌تان را کاهش دهد و به مرور از میزان آکنه‌تان کم کند، کرم پودر ضد آکنه آموتیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کرم پودر به واسطه نداشتن چربی و داشتن ترکیبات ضد جوش مانع از تشکیل آکنه شده، چربی پوست را کنترل کرده و مانع از ترشح زیاد آن می‌شود.

کرم پودر آموتیا بافتی بسیار سبک و مخملی دارد که با قدرت پوشانندگی بسیار بالا و چهار طیف رنگی بسیار شیک همراه شده است. این کرم پودر همچنین حاوی ویتامین E است که تاثیر جوانسازی و ضد چروک برای کسانی دارد که به مراقبت از پوست اهمیت می‌دهند. پوشاندگی این کرم پودر قابل مقایسه با کرم پودر استی لادر است و می توانید آنرا جایگزین این کرم پودر نمایید.

کرم پودر آنتی آکنه 2 اریکه

برای کسانی که پوست مستعد آکنه دارند، وجود ترکیبات ضد التهابی و آنتی باکتریال در محصولات پوستی‌شان بسیار مهم است. کرم پودر آنتی آکنه اریکه دارای این ترکیبات است و از همین طریق هم مانع از ایجاد جوش، به ویژه جوش‌های چرکی می‌شود.

با استفاده از این کرم پودر می‌توانید ترشح چربی پوست‌تان را کاهش دهید و از داشتن پوستی تمیز و مخملی لذت ببرید. از دیگر ویژگی‌های این محصول قدرت بالای پوشانندگی آن است که می‌تواند اسکار یا جای جوش‌های قدیمی و لکه‌های ناشی از آن‌ها را بپوشاند. کرم پودر آنتی آکنه اریکه در سه رنگ بژ روشن، بژ معمولی و بژ تیره طراحی شده است که هر کدام با توجه به رنگ پوست شما نتیجه‌ای بسیار زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.

کرم پودر کامفورت کالیستا

اگر به دنبال یک محصول با حجم و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر کامفورت کالیستا را از دست ندهید. کرم پودر کامفورت کالیستا مخصوص پوست چرب و مختلط طراحی شده است تا بتواند آن را یکدست کرده و مانع از پس دادن چربی روی آرایش شود. بنابراین زمانی که از این محصول استفاده کنید، پوست‌تان چربی کمتری تولید کرده و در نتیجه آرایشی تمیز و مرتب خواهید داشت. حجم این محصول 30 میل است و پوشش دهی و دوام بسیار بالایی دارد.

کرم پودر فاقد چربی اکستریم کاور پوپا با قابلیت پوشانندگی لک و جای جوش

کسانی که پوست چرب دارند، می‌دانند که آرایش روی صورت‌شان فیکس نشده و ماندگاری بالایی نخواهد داشت؛ مگر اینکه یک محصول تخصصی با دوام بالا را انتخاب کنند. کرم پودر اکستریم کاور برند ایتالیایی پوپا فیکس شدن آرایش و ماندن کرم پودر روی صورت شما را به مدت 48 ساعت تضمین می‌کند. بنابراین لازم نیست نگران از بین رفتن آرایش صورت‌تان بعد از گذشت چند ساعت باشید.

این محصول همان‌طور که از اسم آن پیداست، قدرت پوشش‌دهی و پیگمنت‌های بسیار بالایی دارد که منجر به محو شدن انواع کک و مک، آکنه، قرمزی یا لک‌های ناشی از جای جوش خواهد شد. نکته مهم درباره کرم پودر پوپا این است که این میزان پوشانندگی با سنگینی یا بستن منافذ پوست همراه نخواهد بود و پوست شما هم‌چنان امکان تنفس آسان را خواهد داشت.

کرم پودر اکسترا کاور پوپا حاوی عصاره بهار نارنج و مرکبات است که منجر به تغذیه پوست شده و حالتی جذاب و شاداب به چهره شما خواهد داد. این محصول در هفت طیف رنگ متنوع و بسیار شیک تهیه شده و حجمی معادل 30 میل دارد و نتیجه نهایی استفاده از این محصول میکاپی سبک، مات و مخملی است.

ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی تیوبی پوست حساس و  چرب SPF40 مدیسان

چنانچه می‌خواهید به جای استفاده روزانه از دو محصولِ کرم ضد آفتاب و کرم پودر، تنها از یک محصول استفاده کنید که کار هر دو را انجام می‌دهد، ضد آفتاب کرم پودری گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. ضد آفتاب کرم پودری مخصوص پوست چرب و حساس مدیسان بافتی بسیار سبک دارد، به راحتی روی پوست نشسته و ظاهری طبیعی به شما خواهد داد.

این محصول دارای SPF40 است و می‌تواند از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند. ترکیبات به کار رفته در این کرم پودر خاصیت ضد التهابی دارد و به همین دلیل منجر به تحریک پوست‌های حساس نخواهد شد.

مدیسان، ضد آفتاب کرم پودری خود را طوری طراحی کرده که بتواند با قدرت بالای پوشانندگی جای انواع لک را محو کرده و پوستی صاف و مات به جا بگذارد؛ پوستی که عرق نخواهد کرد و از این جهت هم آرایشی فیکس به شما خواهد داد. این محصول در حجم 30 میل و سه رنگ بژ طبیعی، بژ خیلی روشن و بژ روشن تهیه شده و قابل خرید است.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوبی بلک دایموند مای

برند «مای» یک لاین تخصصی برای تولید کرم پودرهای ضد آکنه دارد که با استقبال خوبی مواجه شده است. کرم پودرهای این لاین علاوه بر اینکه فاقد چربی هستند و خاصیت مات کنندگی بالایی دارند، دارای SPF 8 هم هستند که می‌‎تواند تا حدودی از پوست در برابر آفتاب مراقبت کند.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین مای، قدرت پوشانندگی و ماندگاری زیادی دارد و به همین دلیل می‌تواند به یک گزینه ایده‌آل برای خرید کرم پودر تبدیل شود. این محصول 35 میل بوده، بافت بسیار سبکی دارد و قیمت آن هم به صرفه و اقتصادی است.

کرم پودر مات کننده قوی با SPF 15 نوت

اگر پوست‌تان به قدری چرب است که با وجود استفاده از پرایمر و کرم پودرهای فاقد چربی هم حریف آن نمی‌شوید، خرید کرم پودر مات کننده قوی نوت را مد نظر داشته باشید. این محصول با قدرت مات کنندگی بسیار بالا مانع از تحریک غدد چربی و تولید چربی زیاد می‌شود و می‌تواند برای مدت زمانی طولانی پوست شما را تمیز و یک دست نگه دارد. در ساخت این محصول از روغن سدر، عصاره اسپیره و انواع ویتامین‌های A، B و F استفاده شده است که همگی به از بین رفتن التهاب، حساسیت و خستگی پوست کمک کرده و پوستی طبیعی و سالم را به نمایش می‌گذارند.

کرم پودر مات کاپریس

برند فرانسوی کاپریس سال‌هاست که امتحان خود را در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی با کیفیت پس داده و فروش بالای کرم پودر مات این برند تنها یکی از نمونه‌های اعتماد مشتری‌ها به کاپریس است.

یکی از نکاتی که مشتری‌‎ها در نظرات‌شان راجع به این محصول بارها تکرار کرده‌اند، جمع نشدن کرم پودر در یک بخش از صورت بر اثر حرکت پوست است؛ برای مثال کرم پودر کاپریس در نواحی اطراف چشم یا دهان که معمولا بر اثر خنده یا صحبت کردن زیاد حرکت می‌کنند، جمع نشده، خط نمی‌افتد و آرایش شما را به هم نخواهد زد.

این محصول دارای سلول‌های بنیادی سیب و عناصر فعال دیگری است که تاثیر استرس‌های روزانه را از بین برده، مانع از تشکیل چروک شده و پوستی شاداب و زیبا را به شما هدیه خواهد داد.

کرم پودر مات کاپریس در تمام طول روز روی صورت می‌ماند و جلوه‌ای کاملا طبیعی از خود به جا می‌گذارد. بعد از استفاده از این محصول متوجه محو فوری لکه‌های صورت خواهید شد. این کرم پودر 30 میل حجم دارد و در چهار رنگ بسیار طبیعی و زیبا ارائه شده است.

کرم پودر اولترا کاور مات با پوشانندگی بالا ماردینی

کرم پودر اولترا کاور مات ماردینی یک محصول بسیار عالی برای به دست آوردن پوستی صاف و یکدست است. کافی است این کرم پودر را روی صورت بزنید تا متوجه تفاوت قبل و بعد چهره خود شوید؛ لکه‌ها و جوش‌ها به سرعت پنهان می‌شوند و تمام پوست بدون اینکه ذره‌ای احساس سنگینی کنید، پوشانده خواهد شد. از مزایای این محصول عدم استفاده از پارابن، مواد آلرژی‌زا و عناصر معطر است که استفاده از آن را به ویژه برای کسانی که پوست بسیار حساس دارند، مناسب است. کرم پودر ماردینی در هشت رنگ متنوع با ماندگاری 12 ساعته، قابل خرید و استفاده است.

کرم اکتی پور برای پوست چرب  و جوش دار

اگر پوست چرب شما دارای جوش دائمی است یا مستعد جوش زدن هستید و با کوچکترین تغییرات هورمونی و تغییر مواد غذایی به جوش مبتلا می‌شوید،کرم پودر اکتی پور محصول فرانسه در شرکت نوروا مخصوص به شماست.

 این کرم پودر در سه رنگ بی رنگ (مناسب برای انواع پوست)، بژ تیره (برای پوست‌های گندمی تیره و سبزه) و بژ روشن(پوست‌های سفید و روشن) به صورت اختصاصی برای انواع پوست چرب و جوشدار فرموله شده است. ساختار سبک با پوشش دهی عالی دارد و بعد از چندین ساعت از مصرف هم چنان مات باقی می‌ماند.

یکی از مشکلات دارندگان پوست چرب برق افتادن پوست بعد از استفاده از انواع کرم پودر است؛ اکتی پور اما با پوشش کاملا مات می‌تواند ساختار آرایش شما را برای چندین ساعت حفظ کند، بدون اینکه احساس سنگینی داشته باشید. کرم پودر اکتی پودر با سبکی خاص اصلا باعث بسته‌شدن منافذ پوست و احساس سنگینی ناشی از استفاده کرم پودر غلیظ نمی‌شود و با کمترین میزان مصرف پوشش دهی عالی دارد.

به دلیل فرمول انحصاری در درمان و پیشگیری از جوش با چند بار استفاده پیوسته می‌توانید از بهبود جوش‌های کوچک مطمئن باشید. همچنین به دلیل داشتن کمپلکس ویتامین pp و سرامید(برای رطوبت رسانی فوق العاده)، ترشح چربی در سبوم پوست را کم می‌کند و با کم‌شدن التهاب‌های پوستی ناشی از تکثیر باکتری‌‌های موجود در روی پوست،جوش‌ها را از بین می‌برد.

بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار (آشنایی با ۵ کرم پودر مناسب برای پوست جوش دار)

اگر با وجود مراقبت‌های پوستی متاسفانه هنوز صورتتان جوش دارد، نگران نباشید. در این گونه مواقع یک کرم پودر مناسب برای پوست جوش دار شما را نجات خواهد داد. همیشه یک کرم پودر خوب تصور ما را برای داشتن پوست صاف و یک‌دست به واقعیت تبدیل می‌کند. به نظر شما بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار محصول چه برندهایی می‌باشند؟ اگر هنوز در پاسخ دادن به این سوال و خرید کرم پودر مناسب صورت جوش دار تردید دارید، با این مقاله از عسل بانو همراه شوید تا انتخابی مطمئن و رضایت‌بخش داشته باشید.

کرم پودر مناسب برای پوست جوش دار

احتمالا وقتی نوجوان بودید به شما می‌گفتند که با بالا رفتن سن و رسیدن به بزرگسالی از شر تمام جوش و آکنه‌های صورتتان خلاص می‌شوید، ولی آیا این اتفاق واقعا ممکن است؟ خوشبختانه یا متاسفانه این مساله به میزان چرب بودن پوست فرد و مراقبت‌های پوستی که انجام می‌دهد، وابسته است. اما به طور کلی می‌توان گفت که یکی از علت‌های شایع جوش زدن در سن بزرگسالی، تغییرات هورمونی است.

خوب می‌دانیم که آرایش کردن با صورت جوش دار چقدر سخت است. یکی از مهم‌ترین چالش‌های آرایشی، پیدا کردن بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار است که پوست شما را نامناسب نشان ندهد؛ چرا که انتخاب اشتباه می‌تواند وضعیت جوش و آکنه‌های صورتتان را بدتر کند. بنابراین کرم پودرها نقش اساسی در سلامت پوست و چگونه به نظر رسیدن ظاهر کلی شما دارند. اگر می‌پرسید به هنگام انتخاب چه محصولاتی را در اولویت خرید خود قرار دهیم؟ به لیستی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، توجه کنید.

·         کرم پودر Fit Me برند میبلین

آیا صورتی پر جوش و آکنه دارید یا می‌ترسید که به طرز بدی جوش بزنید؟ برند میبلین، کرم پودر مایع و کلاسیکی به نام Fit Me دارد که برای پوست‌های مستعد جوش و آکنه بی‌نظیر است. در واقع جایگاه اولین و بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار متعلق به این محصول از برند میبلین است.

کرم پودر مورد نظر روی پوست سنگینی نمی‌کند و میزان پوششی در اندازه سبک تا مدیوم دارد. فیت می حاوی میکروپودرهایی است که روغن اضافی پوست را جذب کرده و در نهایت صورتی زیبا، مات و صاف از شما به نمایش می‌گذارند. این محصول از برند میبلین ۴۰ سایه و رنگ متنوع و مختلف دارد؛ بنابراین با هر رنگ پوستی، نگرانی بابت انتخاب کرم پودر میبلین مناسب خود نخواهید داشت.

از جمله مزیت‌های دیگر این محصول می‌توان به ماندگاری بالا، محو کردن منافد باز، عدم تحریک پذیری پوست، قیمت مناسب آن اشاره کرد. این کرم پودر حتی برای عکس‌برداری هم عالی است. اگر قرار است عکس‌های یادگاری بگیرید یا آتلیه بروید، استفاده از این کرم پودر را فراموش نکنید. اغراق‌آمیز نیست اگر بگوییم که این کرم پودر خوشبختانه هیچ عیب یا نکته منفی ندارد؛ چرا که محصول مورد نظر توسط متخصصین پوست هم مورد ارزیابی قرار گرفته است.

·         کرم پودر Infallible برند لورال

اگر طرفدار محصولات برند لورال هستید و به دنبال بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار می‌گردید، خوب است بدانید که این برند کرم پودر مایع و ماتی دارد که برای پوشاندن جوش، آکنه و جای لکه‌های پوستی عالی عمل می‌کند. با استفاده این محصول روی صورت‌تان احساس سبکی خوبی خواهید داشت و از دیدن پوست صاف و یک‌دست خود لذت می‌برید.

کرم پودر Infallible ماندگاری بالا و ۲۴ ساعت دارد و در ۲۲ سایه مختلف قابل خریداری است. از مزیت‌های دیگر این کرم پودر می‌توان به پاک شدن آسان آن از روی پوست، مناسب بودن برای پوست‌های حساس و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. تنها نکته‌ای که باید هنگام استفاده از کرم پودر مات لورال رعایت کنید، این است که ابتدا کرم پودر را با اسفنج، براش یا انگشتانتان از مرکز صورت شروع بمالید تا به گوشه‌ها برسید.

·         کرم پودر Colorstay برند رولون

کرم پودر این برند آمریکایی برای خانم‌هایی که پوست چرب دارند و از جوش‌های صورت خود ناراضی هستند، انتخاب خوبی است؛ چرا که تاثیر چشم‌گیری روی پوست آن‌ها بر جای می‌گذارد. اکثر خانم‌هایی که پوست چرب دارند از این شاکی هستند که بعد از گذشت مدت زمانی صورت‌شان از چربی‌های نشسته روی پوست برق می‌زند. خوشبختانه بهترین کرم پودر برای صورت جوش دار و چرب، این محصول از برند رولون است که تمام روز روی پوست بدون مشکل باقی می‌ماند. از آنجائی که کرم پودر مورد نظر فرمولاسیون سبکی دارد، به صورت یکپارچه روی پوست صورت پخش می‌شود.

بنابراین با خرید این محصول، کرم پودر روی خطوط چین و چروک پوست ته‌نشین نمی‌شود. برند رولون از این مدل کرم پودر برای پوست‌های نرمال و خشک هم محصول تولید کرده است که با ۴۳ سایه‌های رنگی مختلف در بازار موجود است. از مزیت‌های این محصول می‌توان به ماندگاری بالا، خاصیت SPF ، سطح پوشش متوسط و مات، وجود اسید سالیسیلیک که به کنترل چربی پوست کمک می‌کند، فرمولاسیونی بدون روغن و مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. تنها نکته منفی این کرم پودر این است که ممکن است به راحتی جذب پوست نشود.

·         کرم پودر Double Wear برند استی لودر

اینطور به نظر می‌رسد که روز به روز بر محبوبیت برند استی لودر و کالکشن کرم پودرهای بی‌نظیرش افزوده می‌شود. اگر کرم پودری وجود داشته باشد که بعد از مدتی نتوانید کنارش بگذارید، قطعا محصول این برند جهانی است. تاثیر کرم پودر دابل ور برند استی لودر بر پوست‌های جوش دار فوق‌العاده است. این محصول فول کاور، ضد عرق و رطوبت است. استی لودر این کرم پودر را در بیشتر از ۵۰ سایه رنگی متنوع ارائه کرده است.

از مزیت‌های کرم پودر دابل ور می‌توان به سبک بودن روی پوست، ماندگاری بالا، ضدآب، قدرت آمیختگی قوی آن با پوست اشاره کرد. این محصول استی لودر توسط متخصصان پوست مورد ارزیابی قرار گرفته است. خوب است بدانید که در ترکیبات کرم پودر مورد نظر از کومدوژنیک که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، استفاده نشده است. پس با خیال راحت کرم پودر دابل ور استی لودر را انتخاب کنید که مناسب برای هر نوع پوستی به شمار می‌آید. تنها نکته منفی این محصول این است که کمی گران‌تر از تصور است.

·         کرم پودر SkinClearing از برند نوتروژنا

کرم پودر برند نوتروژنا برای انواع پوست‌های چرب، ترکیبی و حساس کاربردی است. این محصول با داشتن اسید سالیسیلیک در فرمولاسیون خود، نه تنها به خوبی قابلیت رفع جوش و آکنه را دارد بلکه از بروز آن‌ها هم پیشگیری می‌کند. با استفاده از این کرم پودر دیگر نگران پس دادن چربی و برق زدن پوست خود در میانه روز نخواهید بود. برند نوتروژنا این محصول را در ۱۴ سایه رنگی مختلف تولید کرده است.

از مزیت‌های دیگر کرم پودر مورد نظر میتوان به فرمولاسیونی بدون روغن، هیپوآلرژنیک بودن، سبک بودن روی پوست، مسدود نکردن منافذ باز و درمان لکه‌های پوستی اشاره کرد. تنها نکته منفی این محصول این است که ممکن است قرمزی پوست را نپوشاند و گاهی در موراد خیلی نادر قسمت‌های حساس پوست را تحریک کند.

خرید کرم پودر مناسب صورت جوش دار با قیمت مناسب

با افزایش روز به روز محصولات فیک و قیمت‌های گران آنها، آشنایی با یک آنلاین‌شاپ مطمئن با محصولات قیمت مناسب هر خانمی را خوشحال خواهد کرد. اگر شما هم از قیمت‌هایی حال حاضر کرم پودرهای موجود در بازار به شدت ناراضی هستید، به شما کرم پودر هدی بیوتی را پیشنهاد می کنیم که در سایت ما نیز موجود است. سایت جذاب و کاربردی عسل بانو یک سایت فروشگاهی با انواع محصولات آرایشی بهداشتی متنوع با تخفیف‌های بالاست.

تیترهای مطلب پنهان کردن تیترها