علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

کرم ترمیم کننده گاتیو برای جای جوش

بدون شک داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند رعایت مراقبت‌های خاص می‌باشد. وجود هرگونه جای زخم یا جوش بر روی صورت می‌تواند مسئله ای بسیار آزار دهنده برای اکثر افراد، به خصوص بانوان باشد. اگر به دنبال کرم فوق‌العاده برای ترمیم و رفع جای جوش و زخم های خود هستید، کرم ترمیم کننده گاتیو که از محصولات پر فروش کرم گاتیو است که می‌تواند انتخابی عالی در وب سایت آقای بیز برای شما باشد.

کرم ترمیم کننده گاتیو مناسب برای افرادی است که دوران نقاهت بعد از عمل‌های زیبایی را طی می‌کنند و برای بهبود و ترمیم جای جوش، آکنه، سوختگی‌ها و درمان زخم‌ها مناسب می‌باشد. کرم ترمیم کننده گاتیو 40 میل، از جمله محصولاتی است که به دلیل ترکیبات بینظیر خود توانسته است، در رفع و ترمیم جای جوش و زخم‌های پوستی، بهبود التهابات پوستی، جلوگیری از عفونت ناشی از زخم‌ها و تسکین درد و ورم در محل زخم، توجه بسیاری از خانم‌ها را به خود جلب نماید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این محصول از کرم گاتیو بینظیر آشنا کنیم.

آیا بازسازی پوست امکان پذیر است؟

فناوری بازسازی بافت به طور قابل توجهی ترمیم پوست را از طریق اپیدرمیزه کردن مجدد، فعل و انفعالات سلولی اپیدرمی- استرومایی، رگزایی، و ساکن شدن اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئیدها افزایش می دهد. میزان موفقیت در ترمیم پوست برای آسیب های سوختگی با استفاده از جایگزین های مختلف پوست به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

آیا پوست آسیب دیده بازسازی می شود؟

توانایی پوست برای التیام حتی پس از آسیب قابل توجه به دلیل وجود سلول های بنیادی در درم و سلول های لایه پایه اپیدرم است که همگی می توانند بافت جدیدی تولید کنند.

چه چیزی به بازسازی پوست کمک می کند؟

هنگامی که پوست شما بهبود می یابد، به کلاژن نیاز دارد که پروتئین اصلی تشکیل دهنده پوست شما است. به منظور ساخت کلاژن، به ویتامین C نیاز دارید. خوردن غذاهای حاوی ویتامین C می تواند با تحریک سلول های جدید پوست برای رشد در ناحیه آسیب دیده، ترمیم پوست را تقویت کند.

بازسازی پوست چگونه عمل می کند؟

اپیدرم به طور مداوم خود را تجدید می کند: سلول های جدید در لایه های زیرین اپیدرم ساخته می شوند. اینها در عرض چهار هفته به سطح می آیند . این تجدید دائمی برای جایگزینی سلول هایی است که از بین رفته و هنگام مالش پوست به صورت تکه های ریز پوست روی زمین می افتند

کرم ترمیم کننده گاتیو قیمت در وبسایت آقای بیز

تمامی محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند، دارای بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشند تا شما عزیزان با خیال آسوده محصول مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایید. جهت آگاهی از قیمت محصولات آقای بیز و خرید کرم گاتیو می‌توانید، با کارشناسان ما در این فروشگاه تماس بگیرید و پس از کسب راهنمایی و مشاوره‌های لازم محصول مورد نظر خود را از طریق مراجعه به وبسایت فروشگاه تهیه و خریداری نمایید. کرم ترمیم کننده گاتیو یکی از بهترین محصولات برند گاتیو ساخت ایران است که فرمولاسیون ساخت مواد تحت لیسانس کشور ایتالیا می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پوست چقدر سریع می تواند رشد کند؟

در واقع، پوست شما تقریباً هر 27 روز یکبار خود را بازسازی می کند. مراقبت مناسب از پوست برای حفظ سلامت و شادابی این اندام محافظ ضروری است.

پوست چقدر سریع خود را تجدید می کند؟

نوسازی سلول های پوست از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما برای اینکه به شما ایده بدهیم – در نوزادان، تجدید سلول های پوست حدود 14 روز طول می کشد. برای نوجوانان، حدود 28 روز است. در میانسالی بین 28-42 روز طول می کشد. و برای 50 به علاوه، می تواند تا 84 روز باشد.

چه ویتامین هایی برای بهبود پوست مفید هستند؟

  • بهترین ویتامین ها برای بازسازی و التیام پوست
  • ویتامین A
  • ویتامین B
  • ویتامین سی
  • ویتامین دی
  • ویتامین E
  • کلاژن
  • فلز روی
  • اسید هیالورونیک

پوست آسیب دیده چقدر طول می کشد تا بهبود یابد؟

با توجه به پزشکی جانز هاپکینز، پس از حدود 3 ماه ، بیشتر زخم ها ترمیم می شوند. به گفته مرکز پزشکی دانشگاه روچستر، پوست و بافت جدید حدود 80 درصد به اندازه قبل از آسیب دیدگی قوی است. اگر پزشک شما آن را بخیه بزند، بریدگی بزرگ یا عمیق سریعتر بهبود می یابد.

کرم ترمیم کننده گاتیو

کرم ترمیم کننده یکی از محصولات برتر برند گاتیو (GATIEAU) است. این کرم زیبایی بهترین گزینه انتخابی برای کسانی است که دوران نقاهت بعد از عمل های زیبایی را می گذرانند یا درگیر جای جوش، آکنه، سوختگی، بریدگی و … شده اند. ترمیم کردن پوست کار ساده ای نیست. به خاطر همین مواد قوی و اثر بخشی در ساختار کرم ترمیم کننده گاتیو استفاده شده است. کرم‌ ترمیم‌ کننده گاتیو و با ترکیبات فوق العاده ای که دارد اپیدرمال پوست شکننده حساس را ترمیم می‌بخشد و تقویت کننده لایه های هیدرولیپید های پوست به حساب می آید.

این کرم ترمیم کننده به خاطر اثربخشی فوق العاده ای که دارد توجه درصد زیادی از خانم ها را به خود جلب کرده است.

ترکیبات کرم ترمیم کننده گاتیو

ماده اصلی سازنده کرم ترمیم کننده گاتیو به غیر از مواد ضد التهابی و ضد قارچ که تسکین بخش التهاب و درد هستند، دو ماده دیگر را می توان مواد اصلی سازنده کرم ترمیم کننده گاتیو دانست. پپتاید و سراماید، نقش اساسی در کرم ترمیم کننده ایفا می کنند و استفاده موضعی هر دوی آن ها برای درمان چین و چروک، بهبود جای جوش و آکنه، درمان جای زخم و… توصیه شده است.

درست است که این دو ماده کم و بیش در خود بدن تولید می شوند، اما باید بدانید استفاده موضعی آن ها در قالب کرم ترمیم کننده گاتیو می تواند به پروسه بهبود اپیدرمال های پوست سرعت ببخشد. پپتاید از ساختار آمینو اسیدی برخوردار است و سراماید در زمره یکی از کلاس های اسید چرب یعنی لیپید قرار می گیرد.

مزایای استفاده از کرم ترمیم کننده

  • بهبود درد و ورم
  • جلوگیری از عفونت (به خاطر خاصیت آنتی باکتریال بودن)
  • التیام بخشیدن به پوست
  • ترمیم سریع جای اسکار، زخم، سوختگی، جوش، آکنه و …
  • درمان تحریک های پوستی
  • و مواردی از این قبیل…

طریقه مصرف کرم ترمیم کننده

یک ابتدا پوست را پاکسازی کنید شستن پوست با آب ولرم و شوینده مناسب باعث زود آلودگی ها و پاکسازی سطحی میشود. برای شستشوی موثر پیشناهد میشود که ار صابون تخصصی لایه بردار استفاده کنید.

  • دو مقداری از کرم را روی قسمت هایی که جای زخم سوختگی آکنه و جوش هست بمالید
  • آرام با انگشت کرم را در محل آن قدر ماساژ دهید تا جذب پوست شود

    نکته: استفاده از این کرم به صورت روزانه در یک وعده صبح یا از توصیه میشود.

محدودیت های استفاده از کرم ترمیم کننده:

باید گفت محدودیت سنی در استفاده از کرم ترمیم کننده گاتیو معنا ندارد و افراد در هر سنی برای ترمیم پوست و از بین بردن جای زخم می توانند از آن استفاده نمایند.

هشدار:

داشتن حساسیت پوستی باعث می شود تا بعد استفاده از کرم ترمیم کننده، پوست دچار تورم، خارش، قرمزی و … شود. در این صورت توصیه می شود سریعاً کرم را از محل مورد نظر پاک کرده و به پزشک مراجعه کنید.