علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

عکس رژ لب لاکچری کوین

راهنمای جامع خرید رژ لب حجم دهنده لاکچری کوین

اگر به دنبال مطلوب ترین و درعین حال سبک ترین رژلب در ایران می گردید بد نیست سری به محصولات آقای بیز که نمایندگی شرکت آقای بیز می باشد بزنید. رژ لب مایع لاکچری کوین فرانسوی 143 یکی از رنگ های خاص است که کیفیت بسیار بالا و منحصر به فردی دارد.

نکاتی جهت خرید رژ لب

یکی از نکات مهم توجه به رنگ پوست است. با توجه به رنگ پوست شما می توانید یک رژ لب زیبا را انتخاب نمایید.

افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند، رژلب قرمز، بژ، قهوه‌ای، طلایی، نارنجی، بنفش، زرشکی و مسی مناسب پوستشان خواهد بود.

کسانی که پوست سفید یا روشن دارند می‌توانند از رژلب کالباسی، صورتی، آلبالویی، شرابی، بنفش کم‌ رنگ و رژلب هلویی می توانند استفاده کنند.

افرادی که پوست گندمی و میانه دارند، می‌توانند از بیشتر رنگ‌های رژلب استفاده کنند.

در مرحله بعدی اندازه لب ها نیز بسیار تاثیر گذار است.

نوع پوست لب حایز اهمیت است. چرا که اگر برای لب های خشک رنگ مات انتخاب نمایید رژ برروی لب پوسته پوسته می شود. بهترین انتخاب، رژلب مایع برای این لب ها می باشد.

تاریخ انقضای رژلب نیز بسیار مهم است. چرا که در خیلی از مواقع ما با آرایش غذا یا نوشیدنی میل می کنیم.

احتمال اینکه به همراه غذا وارد بدن شود بسیار است. از این روباید مراقبت های لازم را انجام داد.

رژلب مایع لاکچری کوین

یکی از قسمتهای صورت که نقش زیادی در زیبایی و گیرایی چهره دارند، داشتن لبهای زیبا و جذاب می باشد. خانم ها برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود هر هزینه ای صرف می کنند اما در اکثر موارد به لب صاف، نرم با رنگی زیبا دست پیدا نمی کنند. در ادامه با بررسی رژ لب مایع لاکچری کوین با ما همراه باشید. برای داشتن چنین لبهایی باید از رژ لبی استفاده کنید، که لبهای شما را صاف و نرم کند و رنگی زیبا و ماندگار را روی لبهایتان باقی بگذارد تا آرایش شما بی عیب و نقص باشد.

  • رژ لب مایع لاکچری کوین دارای بافتی نرم بوده که با رنگ دانه های خود نمایی زیبا به لب ها می بخشد.
  • رژلب مایع لاکچری کوین، حاوی ترکیباتی منحصر به فرد جهت ایجاد پوششی یکنواخت و رنگ دهی بالا به لب ها می باشد.
  • این محصول بر روی لب ها نمایی مات ایجاد نموده و برای مدت زمان طولانی بدون تغییر رنگ بر روی لب ها باقی خواهد ماند.

رژ لب مایع لاکچری کوین 143

این رژ لب ساختاری بسیارنرم را دارا می باشد. که باعث شده رنگ دانه های این رژلب مایع روی لب خودنمایی زیبایی بکند و خط لب را به صورت کامل کاور کند.

ویژگی های خاص رژ لب مایع لاکچری کوین 143:

  • سوپر مات
  • رنگ ثابت و پایدار
  • پوشش دهی بسیار بالا
  • واتر پروف 100% (استخری)
  • بدون دون و زبری و همچنین پوسته شدن
  • بدون چسبندگی قبل و بعد از خشک شدن روی لب
  • زمان خشک شدن رژ لب کوین کمتر از 30 ثانیه می باشد.
  • رژلب مایع لاکچری کوین خیلی سبک بوده و بدون چربی می باشد.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد. بیشتر از 12 ساعت بر روی لب دوام دارد.

رژ لب مایع لاکچری کوین بیز در چه رنگ های موجود است؟

رژ لب یکی از انواع لوازم آرایشی می باشد که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند چرا که به راحتی با استفاده از یک رژ لب با ماندگاری بالا می توانند صورت خود را از حالت بی روح و ساده خارج کرده و یک زیبایی نسبی را به صورت خود هدیه دهند. امروزه برند های مختلفی در عرصه تولید رژ لب ها فعالیت می کنند همین مورد باعث شده است تنوع بی نظیری بین انواع رژ لب ها به وجود بیاید. از جمله انواع رژ لب ها می توان به رژ لب ماتیکی، رژ لب مدادی و رژ لب مایع اشاره کرد.

رژ لب مایع از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین رژ لب ها محسوب می شود. یکی از برند هایی که در تولید رژ لب های مایع فعالیت گسترده‌ ای از خود نشان داده است، برند لاکچری کوین می باشد. رژ لب های مایع لاکچری کوین یکی از بهترین رژ لب های موجود در بازار هستند، که قیمت مناسب و ماندگاری بالایی دارند.

رژ لب های لاکچری کوین تنوع رنگی بی نظیری دارند که افراد با هر نوع رنگ پوستی می توانند رنگ رژ خود را انتخاب کنند. برای نمونه رژ لب های قرمز لاکچری کوین برای افرادی که پوست سفید دارند مناسب می باشد. در کنار تناسب رنگ رژ با پوست، افراد می توانند در رنگبندی های متنوع رژ لب های لاکچری کوین بر اساس سلیقه خود نیز انتخاب خوبی را تجربه کنند. رژ لب مایع لاکچری کوین در رنگ های اصلی صورتی، گلبهی، قهوه ای و قرمز تولید می شود که هر یک از این رنگ ها طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شوند.

ویژگی و خصوصیات رژ لب های لاکچری کوین

جالب است بدانید رژ لب های مایع برند لاکچری کوین با موادی کاملا طبیعی و گیاهی تهیه می شود، که به بافت لب آسیب نرسانده و باعث ایجاد خطرات احتمالی چون جوش، قارچ و پوسته پوسته شدن لب نمی شود. در کنار تمامی این موارد لب ها همیشه نرم و لطیف خواهند بود و ماندگاری آن ها به نسبت سایر محصولات لاکچری کوین مشابه بهتر و بیشتر است.

قیمت رژ لب مایع لاکچری کوین چقدر است؟

یکی از سوالاتی که اکثر خانم ها در هنگام خرید رژ لب مایع لاکچری کوین به دنبال اطلاع از آن هستند، قیمت این محصولات دکتر بیز می‌ باشد. لاکچری کوین برای قیمت گذاری محصول های خود سعی کرده است واسطه ها و دلالان را حذف کند و از مقدار سود خود نیز بکاهد تا بتواند رژ لب های لاکچری کوین را با قیمت منصفانه به متقاضیان خود عرضه کند.

قیمت رژ لب لاکچری کوین بر اساس عوامل مختلفی چون ابعاد و اندازه رژ لب، کیفیت مواد استفاده شده، رنگ رژ لب، نرخ ارز و افزایش آن مشخص می گردد. بر اساس نوساناتی که به وجود آمده است نمی توان قیمت مشخصی را برای این محصول بیان نمود اما به طور کلی قیمت این محصول چندان زیاد نمی باشد. برای اطلاع از قیمت های روز این محصول کافی است به فروشگاه آقای بیز مراجعه کنید.