علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

5 دکتر برتر جراحی پلاستیک در تهران + تخفیف

جراحی پلاستیک، یک تخصص پزشکی است که بر اصلاح یا بازسازی ظاهر بدن انسان تمرکز دارد. این جراحی می تواند برای بهبود ظاهر پس از آسیب، بیماری یا نقص مادرزادی انجام شود. همچنین می تواند برای تغییر ظاهر به دلایل زیبایی انجام شود.

جراحی پلاستیک می تواند به دلایل مختلفی انجام شود، از جمله:

  • بازسازی

جراحی پلاستیک برای بازسازی ظاهر پس از آسیب، بیماری یا نقص مادرزادی انجام می شود. به عنوان مثال، جراحی پلاستیک می تواند برای بازسازی چهره پس از سوختگی، بازسازی بینی پس از سرطان یا بازسازی سینه پس از سرطان انجام شود.

  • اصلاح

جراحی پلاستیک می تواند برای اصلاح ظاهر بدن انجام شود. به عنوان مثال، جراحی پلاستیک می تواند برای کاهش اندازه سینه، کوچک کردن بینی، یا از بین بردن چین و چروک انجام شود.

  • تغییر جنسیت

جراحی پلاستیک می تواند برای تغییر جنسیت انجام شود. به عنوان مثال، جراحی پلاستیک می تواند برای برداشتن اندام های جنسی مردانه یا زنانه، یا ایجاد اندام های جنسی جدید انجام شود.

انواع مختلفی از جراحی پلاستیک وجود دارد، از جمله:

  • جراحی زیبایی

جراحی زیبایی، نوعی جراحی پلاستیک است که برای بهبود ظاهر به دلایل زیبایی انجام می شود. به عنوان مثال، جراحی زیبایی می تواند شامل جراحی بینی، جراحی سینه، جراحی زیبایی صورت، یا جراحی زیبایی بدن باشد.

  • جراحی ترمیمی

جراحی ترمیمی، نوعی جراحی پلاستیک است که برای بازسازی ظاهر پس از آسیب، بیماری یا نقص مادرزادی انجام می شود. به عنوان مثال، جراحی ترمیمی می تواند شامل جراحی سوختگی، جراحی سرطان، یا جراحی نقص مادرزادی باشد.

  • جراحی پلاستیک زیبایی

جراحی پلاستیک زیبایی، نوعی جراحی پلاستیک است که هم برای بهبود ظاهر و هم برای بازسازی انجام می شود. به عنوان مثال، جراحی پلاستیک زیبایی می تواند شامل جراحی بینی ترمیمی زیبایی، یا جراحی سینه ترمیمی زیبایی باشد.

جراحی پلاستیک یک جراحی پیچیده است که باید توسط یک جراح پلاستیک باتجربه انجام شود. قبل از جراحی پلاستیک، مهم است که با جراح خود در مورد اهداف جراحی، خطرات و مزایای آن صحبت کنید.

5 دکتر برتر جراحی پلاستیک در تهران

  1. دکتر کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی متولد 1346 می باشند ایشان در سال 1365 با رتبه ممتاز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ملی سابق) شدند و پس از طی دوره 7 ساله پزشکی عمومی در سال 1372 با معدل ممتاز از این دانشکاه فارغ التحصیل شدند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام بیش از هزاران جراحی موفق در زمینه زیبایی از جمله پزشکان مسلط و سرشناس و منصف در این مقوله می باشند.

رزومه دکتر کربلایی خانی

_

فوق تخصص جراحی

ترمیمی اعصاب دست و محیطی

جراحی پلاستیک و زیبایی بینی سینه شکم و پیکر تراشی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران

عضو جامعه جراحان ایران

عضو انجمن جراحان و ترمیمی و دست ایران

برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت جراحی پلاستیک با شماره زیر تماس بگیرید.

آدرس مطب تهران

میدان ونک، ابتدی ولیعصر، به سمت شمال، خیابان صانعی، پشت دادگاه خانواده، پلاک ۳۳ ، ساختمان پزشکان صدف ، طبقه سوم شرقی، واحد ۳۰

02188192610

02188192611

09123211699

  1. دکتر علی اکبر مروتی

بورد تخصص جراحی، فوق تخصص جراحی پلاستیک_ زیبایی و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1387 می باشند

  1. دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، فارغ التحصيل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی هستند. در طول دوره تحصیل با توجه به علاقه ای که به کارهای پژوهشی داشتند با چاپ بیش از ده مقاله در ژورنال هاى معتبر به عنوان محقق برتر انتخاب شدند.

  1. دکتر نجف بیگی

دکتر آرش نجف بیگی بهترین دکتر پیکرتراشی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور و از بهترین جراحان در تهران می باشند.

  1. دکتر فذناز پری افسای

دکتر فرناز پری افسای ‎ورودی ۸۴ دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند. ‎دو سال طرح را در منطقه محروم تنگستان بوشهر گذراندند. در سال ٩٨ تخصص جراحی که با نمره عالی پایان نامه و قبولی دانشنامه ( بورد ) فارغ التحصیل شدند. ‎سال ۱۴۰۰ طرح تخصص جراحی را در منطقه زرند و کوهبنان کرمان گذراندند و سال ۱۴۰۲ در تهران با توجه به سابقه کاری و تجربه زیاد در زمینه جراحی موفق به گرفتن پروانه مطب شدند.در حال حاضر هم در مسیر هییت علمی دانشگاه آزاد تهران هستند. ایشان متبحر در تمام جراحی های عمومی و زیبایی هستند.