علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

روتین پوستی شامل چه مواردی است؟ + بهترین محصولات مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست با محصولات ایرانی

روتین پوستی ایرانی چیست؟ در این مطلب میخوایم راجب روتين مراقبت از پوست صحبت كنيم و يه سرى محصول پيشنهاد بدم بهتون كه البته شما ميتونين ها محصولى كه خودتون ازش راضى هستين رو جايگزين كنين. خوندن این مطلب برای هر خانومی لازمه و خیلی به دردتون میخوره. حتما تو مطالب بعدی که براتون میزارم  به طور اختصاصی راجب هر کدوم از این محصولاتی که معرفی میکنم توضیح میدم. اينا كل محصولاتى هستن كه همتون بايد داشته باشين و به ترتيبى كه مينوسيم بايد ازشون استفاده كنين:

✔️اولين مرحله پاک كردن پوست از آلودگى و ميكاپه:

تو اين مرحله ميتونين از ميسلار واترها استفاده كنين،

از برندهاى ايرانى من از سينره و نيوساد راضى بودم.

✔️ مرحله بعدى استفاده از يه شوينده مناسب با جنس پوستتونه، اينم باز فرقى نميكنه چه برندى باشه.

مثل سينره، سى گل و ژنوبايوتيک

✔️ بعد از شستشوى پوستتون حتما بايد از تونر استفاده كنين كه Ph پوست تون رو تنظيم كنه:

من هم از اين تونر سى گل، هم از اون صورتى ش استفاده كردم حالا بعدا نقد ميكنم براتون.

✔️ حالا نوبت مرطوب كننده و آبرسانه:

ميدونين كه پوست هر كسى نياز به آبرسان و مرطوب كننده داره، برندهايى كه من راضى بودم: پرودرما، ژنوبايوتيک، سى گل …

✔️ كرم دور چشم

 کرم دور چشم هم خيلى مهمه كه بايد همتون بعد از ٢٢ سالگى بنظرم بزنين اما سبک باشه حتما، من خودم از دكتر ژيلا و سى گل راضيم اما بعضى با دكتر ژيلا ميليا ميزنن.

✔️ و ضدآفتاب…

فکر كنم ديگه همه تون بدونين كه چقد ضدآفتاب مهمه. ازش غافل نشين بچه ها كه دليل اصلى چين و چروک و لک و خيلى از مشكلات پوستى عدم استفاده از ضدآفتابه. من راسن رو پيشنهاد ميدم خيلى خيلى خوبهههه.

چندتا نكته كوتاه:

ضدآفتاب فقط واسه تابستون نيس، تمام فصل ها بايد ازش استفاده كنين مهم نيس كه هوا بارونيه يا برفى. ضدآفتاب رو ترجيحا با روغن هاى پاک كننده يا ميسلار پاک كنين و بعد بشورين.

ضدآفتاب با SPF30 كافيه، نهايتا ٥٠ بزنين.

ضدآفتاب نياز به تمديد داره ازش غافل نشين.

حداقل يک بند انگشت بايد بزنين.

كرم دور چشم رو ضربه اى با انگشت حلقه بزنين.

يادتون باشه كه ترتيب استفاده از كرم، سرم يا هر چى، هميشه از رقيق ترين به غليظ ترينـه.

بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی

برای داشتن بهترین برنامه­‌ی مراقبت از پوست لازم ­است با توجه به نیازهای پوست خود، بهترین محصولات مراقبت از پوست را بشناسید. هیچ روتین پوستی یکسانی وجود ندارد که برای همه‌­ی آدم‌­ها کار کند. با این حال محصولاتی وجود دارند که بارها و بارها توسط افراد مختلف استفاده شده‌­اند و بازخورد مثبتی دریافت کرده‌­اند. دنیای محصولات بهداشتی پوست، روز به روز وسیع‌­تر می­‌شود و هر روز برندهای جدیدی وارد بازار می‌­شوند. تنوع محصولات پوستی، انتخاب را برای همه­‌ی ما سخت کرده­‌است؛ علاوه بر این نیازهای پوست، با افزایش سن و همگام با تغییرات آب و هوا تغییر می­‌کند. اما سوال اصلی اینجاست: بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی کدامند؟

در این مطلب تصمیم داریم ضمن معرفی کشورهای پیشرو در تولید بهترین محصولات بهداشتی پوست دنیا، بهترین محصولات مراقبتی برای انواع پوست و محصولات لیاشو 1402 را معرفی کنیم. این مطلب یک راهنمای جامع است که به شما کمک می­‌کند موثرترین محصولات را برای پوست خود شناسایی کنید. لازم به ذکر است محصولات معرفی شده در این مطلب بر اساس نظرات کاربران و با نگاهی به بهترین محصولات مراقبت پوست در سال 2020 جمع آوری شده‌اند. از شما دعوت می­‌کنیم با ما در مجله داروخانه آنلاین چاپار آنلاین همراه باشید و با به اشتراک گذاشتن نظرات خود ما را در راه ارائه مطالب با کیفیت یاری کنید.

کدام کشورها بهترین محصولات بهداشتی پوست دنیا را دارند؟

هر کشوری یک محصول خیلی معروف دارد. این محصول می‌­تواند یک غذای لذیذ، صنایع دستی سنتی، یا حتی محصول پوستی ساخته شده با ترکیبات خاص باشد. در ادامه با کشورهایی آشنا می­‌شوید که محصولات پوستی آن‌ها در کل دنیا مشهور هستند.

    استرالیا: Lano از معتبرترین برندهای استرالیایی است. محصولات این برند با لانولین – یک روغن مخصوص برگرفته از پشم گوسفند – فرموله می‌­شوند. استرالیا نسبت به کشورهای دیگر گوسفندان زیادی دارد و به همین خاطر تامین لانولین در این کشور آسان است.

    ایسلند: چشم انداز بکر و دست نخورده­ی ایسلند، این کشور را تبدیل به مکان مناسبی برای استخراج قدرتمند­ترین ترکیبات طبیعی کرده ­است. به عنوان مثال محصولات برند محبوب Skyn با ترکیبات منحصر به فرد طبیعی همین کشور فرموله شده‌اند. بدیهی است این ترکیبات در کشورهای دیگر به ندرت یافت می­‌شوند.

    مجارستان: این کشور بیشترین سهم چشمه­‌های آبگرم را به خود اختصاص داده ­است. Omorovicza از مشهورترین برندهای پوستی است که محصولات آن بر پایه‌­ی آب­ معدنی چشمه­‌های بوداپست فرموله می‌­شوند.

    کره­ی جنوبی: محصولات مراقبت پوستی این کشور به دلیل فرمولاسیون علمی پیشرفته، خلاقیت در بسته بندی و قیمت مناسب بسیار محبوب و در کل دنیا مشهور هستند.

    ژاپن: زغال­‌سنگ توانایی جذب سموم را دارد و به همین دلیل در اکثر محصولات مراقبت پوستی ژاپنی دیده می­‌شود. این ترکیب منجر به شفافیت و درخشندگی پوست خواهد شد.

    مراکش: این کشور آفریقایی محل تولد یکی از شگفت انگیزترین ترکیبات پوستی، یعنی روغن آرگان است. این روغن جادویی به دلیل توانایی فوق­العاده‌ای که در درمان مشکلات زیبایی (از اگزما گرفته تا خشکی مو) دارد، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌­است.

    فرانسه: زنان فرانسوی به طور انکار ناپذیری زیبا هستند. علت این مسئله تبحر آن‌ها در مراقبت از پوست و البته دسترسی به بهترین برندهای پوستی است. خوشبختانه کشور فرانسه بیشترین صادرات محصولات پوستی را دارد و بسیاری از این محصولات در ایران هم در دسترس هستند. بیودرما، اون، ویشی، لاروش پوزای و نوکس از محبوب­‌ترین برندهای فرانسوی در کل دنیا هستند.

آمریکا و آلمان از دیگر کشورهای موفق در تولید محصولات مراقبت از پوستی با کیفیت هستند. معمولا محصولات پوستی این کشورها خواص درمانی دارند و با استفاده از فرمول­‌های اختصاصی (پتنت) و به وسیله­‌ی ترکیبات آزمایشگاهی تولید می­‌شوند.

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی

در ادامه لیست بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی و ایرانی را مشاهده خواهید کرد. این محصولات براساس نظر خریداران معتبرترین سایت­‌های آنلاین جمع‌آوری شده‌اند.

    کرم اکسیژن رسان بایو اکسیژن گینو؛ بهترین مرطوب کننده­‌ی خارجی برای پوست­‌های نرمال تا خشک

با سرد شدن هوا، لازم­ است یک کرم غنی پیدا کنیم که چرب نباشد و بتواند خشکی و قرمزی پوست را تسکین دهد. کرم اکسیژن رسان بیواکسیژن گینو برای همه‌­ی پوست­‌ها (به غیر از پوست جوش­دار) مناسب است. این محصول حاوی عصاره‌­ی چای سبز و ویتامین E است که علاوه بر برطرف کردن خطوط ریز و علائم پیری، از پوست در برابر محرک‌­های محیطی از جمله سرما محافظت می­‌کند.

    ژل ضد­جوش دیفرین؛ بهترین مراقبت برای پوست­‌های چرب و مستعد جوش

ژل دیفرین با نام ژنریک آداپالن از قدرتمند­ترین محصولاتی است که متخصصان پوست برای درمان آکنه تجویز می‌­کنند. استفاده‌­ی روزانه از این محصول علاوه بر کنترل التهاب به انقباض منافذ و درمان جوش کمک می­‌کند.

    سرم هیالورونیک اسید اوردینری؛ بهترین آبرسان قابل استفاده برای انواع پوست

احتمالا می­‌دانید که مرطوب‌­کننده­‌های معمولی نمی­‌توانند پوست را آبرسانی کنند. هیالورونیک اسید، پوست شما را نرم و یکدست می­‌کند. بدن بطور طبیعی این ترکیب را تولید می­‌کند، اما شما می‌­توانید برای تقویت اثرات آن از یک سرم جداگانه هم استفاده کنید. سرم هیالورونیک اسید اوردینری یکی از محبوب­‌ترین سرم‌­های آبرسان است که توجه عده‌­ی زیادی از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده‌­است. پودر کلاژن کلاژینو، هم در ترکیب خود از هیالورونیک اسید به همراه 4 ماه موثر دیگر استفاده کرده است.

    تونیک پیکسی گُلو؛ بهترین تونر شفاف کننده برای پوست­‌های نرمال تا چرب

تونر پیکسی گُلو که خواص لایه بردار دارد، در بین فروشگاه‌­های آنلاین اینترنتی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این محصول در کنار گلیکولیک­اسید، آلوئه­‌ورا هم دارد و به همین­ خاطر علاوه­ بر روشن­ کردن پوست، سبب تسکین و بازسازی آن هم می­‌شود. خبر خوب این است که همه­‌ی پوست­‌ها می‌­توانند از خواص درخشان این تونر بهره ببرند.

    ماسک هیدرافیز اینتنس لاروش پوزای؛ بهترین ماسک آبرسان برای پوست­‌های دهیدراته

معمولا همه­‌ی افراد به ماسک­‌های آبرسان نیاز دارند. لاروش پوزای یک برند درمانی است که در داروخانه‌ها به فروش می­‌رود. ماسک هیالورونیک اسید این برند فرانسوی پوست‌­های خیلی خسته را آبرسانی می‌­کند. اگر روزهای کاری سختی دارید، حتما این محصول را امتحان کنید. کرم آبرسان راکوتن هم می‌تواند به عنوان یک محصول ایرانی تخصصی در آبرسانی و رطوبت دهی به پوست استفاده شود.

منبع:

سایت لوازم ارایش چاپار آنلاین