علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

سیگار الکترونیکی از کجا بخریم؟

سیگار الکترونیکی برای ترک سیگار در مدت کوتاه

سیگار الکترونیکی بهتر است یا ویپ؟ همه افراد سیگاری تمایل به ترک سیگار دارند، با کمک دستگاه سیگار الکترونیکی میتوان در مدت کوتاهی خیلی راحت سیگار را کنار گذاشته و پس از مدتی خود این دستگاه الکتریکی را هم کنار گذاشت. این دستگاه که مخصوص افراد سیگاری ساخته شده است به آنها کمک میکند تا علاوه بر شبیه سازی سیگار کشیدن برای آنها، هزاران ماده خطرناک و سمی سیگار را نداشته و ضرر آن در مقایسه با سیگار بسیار کمتر است.

البته قطعا میدانید که دود برای انسان مضر است، اما جایگزینی این سیگار الکتریکی به جای سیگار توتون و تنباکویی علاوه بر کاهش هزینه های خرید سیگار مواد و سموم بیشمار سیگار واقعی را ندارد، در نتیجه استفاده کنندگان این دستگاه تاکنون از آن ابراز رضایت کرده اند و توانسته اند با کمک آن سیگار را به راحتی ترک کرده و سلامتی خود را بازیابند. اگر شما هم از افرادی هستید که سیگار میکشید و تاکنون به طور مکرر چندین بار تمایل به ترک آن داشته اید و موفق نشده اید این سیگار الکترونیکی یا پاد ویپرسو میتواند به شما کمک کند تا سیگار را راحتتر ترک کنید و پس از مدتی خود این دستگاه را ترک کنید.

تفاوت این دستگاه با سیگارهای الکترونیکی که قبلا وارد بازار شده بود و به شکل خود سیگار بود در کیفیت و کارایی آن است. سیگارهای الکتریکی قدیمی به شکل سیگار طراحی شده بود اما هزینه های زیادی برای خرید کارتریج داشت و به طور مکرر باید اقدام به تعویض آن میکردید، اما این مدل از سیگار جدید بدون نیاز به هیچ کارتریجی بوده و فقط کافیست روغن آن را درون مخزن آن ریخته و دستگاه را خیلی راحت شارژ کنید و از آن استفاده کنید. این مدل دستگاه با دستگاه هایی که به ویپ معروف هستند تفاوت دارد و می توانید آنرا از بهترین سایت خرید دستگاه ویپ تهیه نمایید.

تفاوت سیگار الکترونیکی با سیگار واقعی:

سیگارهایی که با پوسته های کاغذی مورد استفاده اکثر افراد سیگاری قرار میگیرد حاوی برگ های خشک و پودر شده گیاه تنباکو هستند که استعمال آنها از طریق دود کردن علاوه بر اینکه مقادیر زیادی نیکوتین وارد بدن میکند هزاران ماده خطرناک و سمی را در غالب دود سیگار وارد ریه ها میکند که در وحله اول باعث آسیب دیدن ریه ها و دشواری تنفس میشود و در مراحل بعدی سموم آن وارد خون و قسمت های دیگر بدن فرد میشود. سیگار های الکترونیکی مناسب افرادی است که میخواهند اقدام به ترک سیگار کنند و این کار برای آنها دشوار است، در واقع این سیگارها با کمک المنت داخلی و تبدیل روغن به بخار کار شبیه سازی سیگار را انجام میدهد و علاوه بر آن تنها مواد یا همان نیکوتین مورد نیاز بدن فرد سیگاری را با درصد خیلی خیلی کم رفع میکند.

این سیگار الکترونیکی که برخی به اشتباه از آن به عنوان ویپ یاد میکنند متفاوت از ویپ هستند و فقط برای افراد سیگاری که میخواهند سیگار را ترک کنند مناسب است. جالب است بدانید ما مشتریانی داشته ایم که طبق اظهار نظر خود آنها روزانه بیش از 16 تا 17 نخ سیگار میکشیده اند و توانسته اند آن را به صفر برسانند یا به میزان قابل توجهی تعداد آن را کاهش دهند. اینکار علاوه بر کاهش هزینه های خرید سیگار ظرف مدت کوتاهی باعث کم شدن آثار منفی سیگار بر روی بدن خواهد شد، به نحویکه تنفس راحتتر شده و اکسیژن بیشتری از طریق ریه ها وارد خون خواهد شد، همچنین خشکلی لب و سیاهی آن کاهش خواهد یافت که خود این موارد فرد سیگاری را به ترک سیگار تشویق خواهد کرد.

روش استفاده از سیگار الکترونیکی آسان بوده و میتوان به راحتی از آن استفاده کرد وهمچنین هر زمان که روغن آن تمام شد میتوان با هزینه اندک از قسمت روغن دستگاه ترک سیگار اقدام به تهیه آن کنید.

چگونه سیگار الکتریکی به ترک سیگار کمک میکند؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار به نظر میرسد، ولی در واقع روش کارکرد و کمک به ترک سیگار با آن بسیار ساده است. همانطور که گفتیم این دستگاه سیگار برقی علاوه بر ایجاد بخار کمی که حالت سیگار کشیدن را برای فرد سیگاری تداعی میکند درصد خیلی کمی از مواد مورد نیاز بدن فرد سیگاری را تامین میکند. در نتیجه علاوه بر اینکه شخص سیگاری در مدت کوتاهی از سیگار متنفر خواهد شد( به واسطه افزایش اکسیژن ریه ها در نتیجه نبود دود سیگار واقعی) بدن وی با درصد کم نیکوتین عادت کرده و میتواند بدون استفاده از سیگار واقعی که هزاران ماده سمی در دود آن وجود دارد.

واقعا جای سوال است که چرا برخی افراد یا حتی پزشکانی که تاکنون این سیگار الکترونیکی را از نزدیک مورد تجزیه و تحلیل قرار نداده اند بدون هیچ آزمایشی اظهار میکنند که این دستگاه مضر است، درحالیکه استفاده هزاران نفر در سرتاسر دنیا نشان از تاثیر گذاری زیاد آن برای ترک سیگار داشته است، البته برخی از بنگاه های تبلیغاتی و شرکت های تولیدی سیگار برای سودجویی های خود با فروش سیگار اقدام به تبلیغات علیه دستگاه های ترک سیگار میکنند که قطع یقین برخی از به ظاهر پزشکان وابسته به همین گوره های تولید کننده سیگار هستند. مشتریان زیادی با خود ما تماس گرفته و از نتیجه بخشی این سیگار برقی برای کمک به ترک سیگار آنها ابراز رضایت کرده اند.

بعد از چه مدت استفاده از این دستگاه میتوان سیگار را به طور کامل کنار گذاشت؟

به محض شروع استفاده از سیگار الکتریکی شما میتوانید سیگار واقعی خود را دور بیاندازید و این کار یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه است که نیازی به صرف زمان و تحمل درد های شکنجه آور برای ترک سیگار ندارد. همانظور که اشاره شد این سیگار برقی با تامین مواد مورد نیاز بدن فرد با درصد خیلی کم علاوه بر اینکه مواد سمی حاصل از دود سیگارهای کاغذی را ندارد بلکه بدن فرد را در مدت کوتاهی از اعتیاد به سیگار دور میکند و به دنبال آن شخص سیگاری هیچ تمایلی به استفاده از سیگار نخواهد داشت.

در نتیجه بر خلاف روش های دیگر ترک سیگار که به مرور با روش کاهش مصرف روزانه تعداد نخ های سیگار اقدام به ترک دادن فرد سیگاری میکنند، این دستگاه از همان لحظه اولین استفاده که جایگزین سیگار میشود باعث میشود تا نیاز به سیگار کشیدن رفع شود و فرد سیگاری اکسیژن بیشتری را در نتیجه نبود دود مضر سیگار که حاوی سموم مختلفی است در ریه های خود تنفس کند.

اگر برای شما این سوال پیش آمده که بعد از چه مدتی میتوان این دستگاه را هم کاملا کنار گذاشت باید گفت این بستگی به خود شما دارد، و به عواملی مانند طول سالیان سیگاری بودن شما و همچنین تعداد نخ هایی که روزانه مصرف میکرده اید در آن دخیل است. اما معمولا برای افرادیکه تمایل به ترک سیاگر دارند بعد از یک ماه میتوانند مصرف این دستگاه را بسیار راحتتر از خود سیگار کاهش داده و در نهایت آن را کنار بگذارند.

اگر روغن سیگار الکترونیکی تمام شد از کجا تهیه کنیم؟

در گذشته مدل هایی از دستگاه ترک سیگار ساخته شده بود که به شکل خود سیگار بود تا بتواند فرد سیگاری را ترقیب به استفاده از آن کند، اما معایب بسیاری داشت از قبیل پر هزینه بودن آن برای خرید کارتریج، که کارتریج آن برخلاف سیگارهای الکترونیکی یک بار مصرف بوده و با روغن قابل شارژ کردن نبود، بدین ترتیب مصرف کننده برای ترک سیگار باید هزینه ای به مراتب بیشتر از خرید خود سیگار صرف خرید کارتریج دستگاه ترک سیگار میکرد.

اما در مدل دستگاه فعلی با کارکرد آسان نیاز به خرید هیچ قطعه اضافی نبوده و یک عدد روغن به همراه آن می باشد که تقریبا و همچنین بر اساس استفاده فرد سیگاری حدودا تا سه هفته جواب خواهد داد، بعد از آن در صورت نیاز مجدد به خرید روغن اضافه میتوانید با قیمت اندک از همین فروشگاه اقدام به تهیه آن کنید. روغن همراه دستگاه دارای رایحه های گوناگونی بوده که به ترک آسان سیگار با سیگار الکترونیکی کمک میکند. ارسال این رایحه ها به صورت کاملا رندوم ارسال میشود، همچنین رنگ دستگاه متفاوت بوده و به صورت رندوم ارسال میشود

روش کارکرد دستگاه سیگار الکترونیکی:

کاردکر این دستگاه الکترونیکی به صورت کاملا خودکار انجام میشود، اجزای داخلی آن شامل المنت داخلی برای تبخیر روغن به حالت بخار بوده و با کام گرفتن بخار از آن خارج میشود. این دستگاه دارای یک باطری داخلی است که به المنت و شاسی آن متصل شده است، زمانیکه شاسی فشرده شود المنت گرم شده و بخار از قسمت دهانی آن خارج می شود. نخ هایی درون مخزن آن قرار دارد که کار رساندن روغن به المنت را بر عهده دارند، این نخ ها خیس میشوند و مانند یک فتیله عمل میکنند. همچنین این دستگاه دارای یک سنسور داخلی است که وقتی کلید را بیش از حد نگه دارید جریان برق المنت را قطع کرده و باعث افزایش کارایی و عمر آن میگردد.