عمومیکسب و کار ایرانی

آموزش افزودن ایمیل به پیج اینستاگرام

با نحوه تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام با مای ممبر یعنی https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام در خدمت شما هستیم. گاهی اوقات پیش می‌آید که نیاز به تغییر ایمیل و شماره تلفن خود در اینستاگرام را داریم. خوشبختانه این امکان به آسانی برای کاربران از سوی اینستاگرام فراهم شده است. در آموزش تغییر ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام، سعی شده است با بیانی روان و با استفاده از تصاویر تک به تک مراحل توضیح داده شود.

تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام

دو راه برای کاربران اینستاگرام در هنگام تغییر ایمیل و شماره تماس وجود دارد. در واقع کاربر می تواند هم از طریق اپلیکیشن و یا حتی نسخه تحت وب اقدام به چنین کاری کند. دلایل مختلفی پیش می آید که لازم می شود شماره یا ایمیل اینستاگرام خود را تغییر بدهید. و علاوه بر این اگر شما برای دو اکانت یک شماره و ایمیل را قرار دادید. لازم است که حتما آنها را عوض کنید. و تنها برای یک اکانت یک ایمیل را اختصاص دهید.

تغییر ایمیل اینستاگرام

تغییر ایمیل اینستاگرام یکی از اقدامات مهمی است که باید توسط افراد همیشه انجام بگیرد تا بتوانید ایمیل خودتان را به ایمیل جدیدتر تغییر نمایید.

  1. برای تغییر ایمیل اینستاگرام در ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  1. روی گزینه Edit Profile کلیک کرده تا به صفحه تغییر پروفایل خود وارد شوید.
  2. در صفحه‌ای که باز شده است می‌توانیم ایمیلی که قبلا برای ثبت نام وارد کرده بودیم را ببینیم. حال می‌توانیم ایمیل جدید را جایگزین کنیم. (حتما توجه داشته باشید که بعد از وارد کردن ایمیل جدید تیک آبی بالا را کلیک کرده تا تنظیمات جدید ذخیره شود.)
  3. حال به صندوق پیام‌های ایمیل جدید خود مراجعه کرده و منتظر ایمیل ارسالی از طرف اینستاگرام باشید. این ایمیل حاوی لینکی خواهد بود که باید روی لینک کلیک کرده تا عملیات احراز هویت به درستی انجام شود. و پس از این کار ایمیل جدید شما به درستی ثبت خواهد شد.(مراحل تغییر ایمیل اینستاگرام به همین سادگی به پایان رسید)

تغییر شماره اینستاگرام

در این بخش می خواهیم به شما آموزش دهیم که تغییر شماره در اینستاگرام چگونه است. شما به آسانی در این مرحله می توانید تغییر شماره در اینستاگرام را انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید. در صفحه باز شده شماره تلفن (با پیش شماره 98+ برای ایران) مورد نظر خود را در بخش مشخص شده وارد می کنیم. سپس گزینه Next را می‌زنیم.

در مرحله آخر برای احراز هویت از سوی اینستاگرام پیامکی حاوی کد شش رقمی برای شما ارسال می‌شود. که باید در بخش مشخص شده وارد کنید. سپس گزینه Next را برای اتمام کار فشار دهید. علاوه بر تغییر ایمیل شاید نیاز داشته باشید چند اکانت اینستاگرام بسازید برای این کار با مقاله همراه شوید.

مراحل تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام از طریق مرورگر

در این روش شما بدون نیاز به اپلیکیشن و صرفا از طریق مرورگر و سایت اینستاگرام نیز می‌توانید به راحتی اقدام به تغییر ایمیل یا شماره تلفن خود کنید:

  1. در ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. روی گزینه Edit Profile کلیک کرده تا به صفحه تغییر پروفایل خود وارد شوید.
  1. حال می‌توان بخش مربوط به ایمیل و شماره تلفن را دید که به آسانی قابل تغییر می‌باشند. می توانید در قسمت های مورد نظر ایمیل و شماره موبایل جدید خود را قرار دهید و بر روی Submit بزنید.
  2. در آخر برای احراز هویت از دکمه‌های آبی رنگ (Confirm) استفاده می‌کنیم.

چگونه ایمیل اینستا را عوض کنیم

بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال روش هایی برای تغییر ایمیل اینستاگرام هستند. همچنین ممکن است بخواهید آدرس ایمیل تان را به دلایل مختلف تغییر دهید. بنا به هر دلیلی با اینستای خود مشکل دارید و اگر می خواهید پروفایل خود را از دست ندهید، آدرس ایمیل تان را تغییر دهید. گاهی هک شدن یا رمز عبور خودتان را فراموش نمایید می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد که اگر ایمیل اینستا را عوض کنید این مشکل رفع خواهد شد.

تغییر ایمیل اینستاگرام بسیار آسان است و اگر یک حساب ایمیل جدیدی ایجاد کرده اید، یا ایمیل دیگری دارید که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، ممکن است بخواهید آدرس ایمیل خود را در حساب اینستاگرام تان تغییر دهید. ما در این بخش به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را روی دسکتاپ و موبایل انجام دهید. اگر شما ایمیل خودتان را تغییر داده یا به آن ایمیل دسترسی ندارید، نباید نگران باشید چون ما روش تغییر ایمیل اینستاگرام در موبایل (iOS و اندروید) را خدمتتان توضیح می دهیم. همچنین اگر از ایمیل قبلی یا نادرست استفاده کرده اید، این مراحل را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه ایمیل خود را در اینستاگرام تغییر دهید.

برای به‌روزرسانی اطلاعات نمایه‌تان، از جمله نام، نام کاربری و آدرس ایمیل مرتبط با حسابتان:
به پروفایل خود بروید
روی Edit Profile ضربه بزنید.
اطلاعات خود را تایپ کنید و روی ارسال ضربه بزنید.

چگونه ایمیل اینستاگرام را در آیفون و اندروید تغییر دهیم؟

اگر از جمله کاربران اینستاگرامی هستید که ترجیح می دهید از این برنامه در گوشی خود استفاده کنید، ممکن است دوست داشته باشید نحوه تغییر ایمیل اینستاگرام آیفون و اندروید را بدانید. چه از آیفون یا دستگاه اندرویدی استفاده کنید، همانطور که قبلاً توضیح دادم، می توانید ایمیل اینستاگرام خود را تغییر دهید.

روی نماد اینستاگرام ضربه بزنید و برنامه را در گوشی خود باز کنید.
عکس نمایه خود را در گوشه سمت راست پایین صفحه های منو انتخاب کنید.
گزینه Edit Profile را انتخاب کرده و به صفحه Edit Profile بروید.
ایمیل را در قسمت اطلاعات خصوصی انتخاب کنید.
آدرس ایمیل جدید خود را به فیلد اضافه کنید.
Done را انتخاب کنید و آدرس ایمیل خود را به روز کنید.

چگونه آدرس ایمیل کسب و کار خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

اگر از یک اکانت تجاری و بیزینسی برای اینستاگرام بهره می برید، اما نمی دانید که چگونه ایمیل را در حساب تجاری اینستاگرام تغییر دهید، در این بخش به شما توضیح می دهیم. به راحتی می توانید وارد برنامه اینستا شوید و اطلاعات تماس حساب حرفه ای و دسته بندی و موضوع کسب و کارتان را آپدیت نمایید. در اکانت حرفه ای خود وارد بخش Edit Profile شوید و اطلاعات شماره موبایل و ایمیل تان را به راحتی تغییر دهید و در بخش ایمیل می توانید یک آدرس جدید قرار دهید.

تغییر شماره در اینستاگرام :

در بخش بالاتر روش عوض کردن شماره موبایل در اینستاگرام را آموزش داده ایم. تغییر شماره همانند ایمیل بسیار آسان می باشد و به راحتی وارد تنظیمات پروفایل تان شوید و در بخش Phone شماره موبایل جدیدتان را قرار دهید و در پایان بر روی گزینه Done بزنید. به راحتی می توانید تغییر شماره در اینستاگرام را انجام دهید. فیسبوک و اینستاگرام برای افزایش امنیت حساب کاربری خود به افراد توصیه می کنند که شماره تلفن خود را اضافه کنند. به طور خاص برای استفاده از احراز هویت دو مرحله ای، باید شماره تلفن خودتان را ارائه دهید. اما اگر شماره تلفن قدیمی دارید و می خواهید آن را با شماره موبایل جدید تعویض نمایید باید اقدام به عوض كردن شماره تلفن اينستا نمایید.

تغییر شماره اینستاگرام شامل مراحل زیر می باشد:

  • وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
  • روی آواتار خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا بخش پروفایل باز شود.
  • روی «ویرایش پروفایل» ضربه بزنید.
  • به سمت پایین به کادر ورودی شماره تلفن بروید.
  • به حذف شماره فعلی خود و جایگزینی آن با شماره جدید ادامه دهید و سپس روی “next” ضربه بزنید. در این مرحله اینستاگرام یک کد تایید به شماره قدیمی شما ارسال می کند.
  • کد تایید را وارد کنید.
  • حالا کد مورد نظر قبول شده است و باید بر روی علامت تیک تایید نمایید.
  • خب حالا شماره تلفن خود را تغییر دادید

حالا شما به آسانی توانسته اید تغییر شماره اینستا را انجام دهید.

سوالات متداول

سوال اول : آیا میتوانیم ایمیل اینستاگرام را عوض کنیم ؟

پاسخ سوال اول : بله ، به وسیله اپلیکیشن یا از طریق وب میتوانید ایمیل خود را عوض کنید

سوال دوم: ایا تغییر ایمیل اینستاگرام بدون ورود به اکانت امکان پذیر است ؟

پاسخ سوال دوم: خیر ، انجام این کار بدون ورود به حساب کاربری امکان پذیر نیست

سخن آخر

مقاله تغییر ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام به پایان رسید. سعی کنید همیشه ایمیل و شماره تلفن خود را بروز نگه دارید. در این صورت در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کردید؛ از طریق ایمیل و یا شماره تلفن می توانید اقدام به بازگردانی اکانت خود کنید. این را نیز فراموش نکنید که اگر شماره تماس و یا ایمیل خود را در دسترس ندارید حتما آن را در اینستاگرام تغییر دهید تا اگر به صورت ناخودآگاه و به دلایل مختلف از اکانت خود خارج شدید بتوانید مجدد به اکانت خود بازگردید.