اجتماعیعمومیکسب و کار ایرانی

آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام

دانلود ویدیو از اینستاگرام فعالیتی است که از طریق خود اینستاگرام قابل انجام نیست، یعنی برای دانلود از اینستاگرام باید دانلودر اینستاگرام داشته باشید یا از طریق سایت تلگرام و ربات انجام دهید.

در زیر برنامه ها و سایت هایی را به شما نشان می دهم که می توانید از اینستاگرام دانلود کنید.

سایت دانلود اینستاگرام

سایت  downloadinsta.app

این سایت به شما امکان دانلود از اینستاگرام را می دهد. خوبی این است که این سایت نیازی به مجوز یا ثبت نام ندارد و برای استفاده از این سایت فقط باید با استفاده از این لینک به آن مراجعه کنید و لینک مورد نظر را در نوار جستجو وارد کنید. این سایت به شما امکان دانلود استوری از اینستاگرام و دانلود ریل از اینستاگرام را می دهد. این وب سایت به شما امکان دانلود اینستاگرام را بدون ورود به سیستم می دهد.

شما در کنار دانلود ویدئو از این سایت می توانید به جهت دانلود instadownloader reels , insta album download هم استفاده کنید.

دانلودر اینستا

Insta Downloader اپلیکیشنی است که به شما امکان دانلود ویدیو از اینستاگرام را می دهد، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید از اینستاگرام دانلود کنید. آنها این کار را برای شما انجام می دهند. یکی از این برنامه ها Instagram Downloader برای اینستاگرام است که 10 میلیون دانلود از گوگل پلی دارد.

ربات تلگرام را از اینستاگرام دانلود کنید

ربات های دانلود اینستاگرام زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.به طور معمول این ربات های تلگرام نیازی به ورود به حساب کاربری ندارند. و شما فقط برای آنها پیوندی به ویدیو یا رویداد ارسال می کنید. مرحله بعدی بارگذاری ربات است. محتوای شما ویدیو است. با جستجوی دانلودهای اینستا در جستجوی تلگرام می توانید این ربات ها را پیدا کنید.

البته راه ساده تری هم برای شما وجود دارد! لینک ویدیو را از اینستاگرام به تلگرام بفرستید (مثلاً در قسمت تب اخبار) و روی سه نقطه نشان داده شده در ویدیو کلیک کنید. سپس روی گزینه گالری کلیک کنید تا ویدیو در ویدیوی شما ذخیره شود.