عمومیکسب و کار ایرانی

آموزش ساخت ریلز های جذاب در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار موثر برای اشتراک گذاری عکس و فیلم با فالوورهای شماست. اما برای اینکه واقعاً متمایز شوید و توجه آنها را به خود جلب کنید، باید از برنامه اینشات یا Inshot برای ساخت ریلز و استوری اینستاگرام استفاده کنید.این برنامه به شما امکان می دهد تصاویری خیره کننده برای ریلز ها و استوری خود ایجاد کنید. می توان از آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود یا صرفاً برای سرگرمی استفاده کرد. اینشات یک برنامه عالی برای ایجاد تصاویری زیبا است که واقعاً محتوای شما را جذاب می کند. در این مقاله ، نحوه استفاده از برنامه اینشات برای ساخت استوری و ریلز جذاب اینستاگرام یا همان را به شما آموزش خواهیم داد، لطفا تا پایان این مقاله از سایت sanimata همراه ما باشید.

نصب برنامه اینشات

استفاده از برنامه اینشات راهی عالی برای برجسته کردن محتوا و جلب توجه فالوورها است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید قبل از ارسال آنلاین ویدیوها، موسیقی و افکت‌ها را به آن‌ها اضافه کنید و آن‌ها را جذاب‌تر کنید.هنگام ارسال پست در استوری یا ریلز اینستاگرام، می توانید از هشتگ ها برای کمک به دیگران برای یافتن محتوای خود استفاده کنید. در نهایت، اگر می خواهید استوری اینستاگرام و همچنین ویدیو ریلز ایجاد کنید، به برنامه اینشات نصب شده روی دستگاه اندرویدی خود نیاز دارید.

افزودن تصاویر و ویدیوها

می توانید با افزودن تصاویر و ویدیوها، محتوای خود را برای فالوورهای خود جذاب تر کنید. هدف یک داستان یا ریلز این است که بهترین کار شما را به شیوه ای سازمان یافته به نمایش بگذارید.اولین گام برای ایجاد ریلز با عکس این است که تصاویر و ویدیوهایی پکه می‌خواهید اضافه کنید را انتخاب کنید و بعد دستورات موجود در برنامه را دنبال کنید. همچنین می‌توانید از ریلز به‌عنوان روشی مؤثر برای تبلیغ برند خود از طریق استوری استفاده کنید. با کنار هم قرار دادن ریلزهای مختلف که داستان های متفاوتی را در مورد کاری که انجام می‌دهید یا کسی که هستید بیان می‌کنند، تأثیری ماندگار بر کسانی که آن‌ها را می‌بینند بر جای می‌گذارید.

سفارشی کردن ریلز

ایجاد ریلز یک راه عالی برای نمایش کار و مهارت های خود به کارفرمایان یا مشتریان زیادی است. می‌توانید آن را سفارشی کنید تا برای بینندگان جذاب‌تر شود و زیرنویس‌هایی اضافه کنید که توجه کسانی را که آن را مشاهده می‌کنند جلب کند.علاوه بر این، می توانید ریلز خود را با متن، عکس و ویدیو سفارشی کنید. هنگامی که از محصول نهایی راضی شدید، آن را در شبکه های اجتماعی آپلود کنید تا دیگران نظرات خود را ارائه دهند.

اشتراک گذاشتن ریلز در اینستاگرام

اگر می خواهید کار شگفت انگیز خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، استفاده از ریلز یا استوری یک راه عالی برای انجام آن است. این کار نه تنها به فالوورهای شما دیدگاهی به چیزهای شگفت انگیزی که ایجاد می کنید می دهد، بلکه باعث می شود در آینده کار شما را دنبال کنند و از آنها حمایت کنند.

ساخت استوری اینستاگرام با اینشات

با اینستاگرام، می توانید استوری خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. با برنامه اینشات می توانید به راحتی محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنید که تأثیر ماندگاری بر روی مخاطبان شما بگذارد.برای استفاده از اینشات برای ایجاد ریلز و استوری‌های اینستاگرام، لازم نیست کاربر حرفه ای باشید. همچنین می توانید از اینشات برای تبلیغ برند یا محصول خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. پس، چرا همین امروز آن را امتحان نکنید و تأثیر مثبت آن را بر فالوورهای خود نبینید؟

نوشتن کپشن برای استوری

در اینجا نحوه ایجاد یک استوری اینستاگرام است که توجه فالوورهای شما را جلب کند. اینشات همچنین یک آموزش گام به گام ارائه می دهد.

انتخاب لوکیشن برای استوری

وقتی نوبت به استوری شما می رسد، لوکیشن یا همان مکان شما واقعاً مهم نیست. با این حال، افزودن برخی لوازم و پس‌زمینه‌های سبک می‌تواند ظاهر جذاب تر به آن ببخشد و عکس بهتری را ایجاد کند. استوری را از ابتدا تا انتها فیلمبرداری کنید و آن را کامل شرح دهید! سپس با استفاده از برنامه اینشات استوری خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید – ببینید دیگران چگونه واکنش نشان دادند! در نهایت، تصمیم بگیرید که باید استوری خود را در کجا فیلمبرداری کنید – در خانه، محل کار، یا هر مکان جالب دیگری که علاقه مخاطبان شما را جلب می‌کند.

نحوه ویرایش ریلز اینستاگرام با استفاده از ویرایشگر ویدیوی اینشات

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای به اشتراک گذاری محتوای چند رسانه ای است. با استفاده از اینشات، می‌توانید ریلز و استوری‌های اینستاگرام را ایجاد کنید که جذاب و از نظر بصری دلپذیر باشند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. روی “Reels” در نوار ابزار بالا ضربه بزنید.
  2. برای ایجاد یک ریلز یا داستان با استفاده از اینشات، این مراحل را دنبال کنید:
  3. انتخاب کنید که کدام ویدیو را می‌خواهید در ریلز یا استوری خود قرار دهید (حداکثر سه تا در هر پست).
  4. برنامه را باز کنید و عکس پروفایل خود را از گوشه سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید.
  5. اینشات یک ویرایشگر ویدیویی با کاربری آسان است که می توان از آن برای ویرایش ریلز اینستاگرام و پست های استوری استفاده کرد.

نحوه استفاده از اینشات برای تعامل بهتر در اینستاگرام

اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس ها و استوری ها را با مردم در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.برای این کار می توانید از برنامه اینشات برای افزایش تعامل و دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده کنید.اینشات به طور خودکار ریلز و استوری های شما را با این برنامه همگام می کند، بنابراین می توانید همه چیز را در یک مکان نگه دارید و محتوای خود را برای تعامل بهتر بهینه کنید. پس از راه‌اندازی حساب و ورود به سیستم، به «تنظیمات» بروید و «Reel syncing» را برای استوری ها و پست‌ها روشن کنید.به این ترتیب، شما همیشه اطلاعات به‌روزرسانی در مورد محتوای خود خواهید داشت و دنبال‌کنندگان شما به راحتی سفر شما را دنبال می‌کنند.

5 مورد از بهترین کاربردهای برنامه اینشات

کاربردهای بسیار خوبی برای برنامه اینشات وجود دارد، از تحقیق محصول گرفته تا محتوای بصری الهام بخش. برخی از بهترین کاربردهای برنامه اینشات را در قسمت زیر بررسی کنید:

  1. از عکس استفاده کنید تا با عکس های محصول و عکاسی از غذا خلاق شوید!
  2. استوری های جذابی ایجاد کنید که فالوورهای شما را درگیر نگه می دارد و به شما کمک می کند تا آنها را به مشتری تبدیل کنید.
  3. تجربیات شگفت انگیز سفر را به نمایش بگذارید و حقایق جالب در مورد مقاصد را همراه با عکس های زیبا به اشتراک بگذارید.

استفاده از اینشات برای افزودن موسیقی به ویدیوی اینستاگرام

برای استفاده از اینشات برای افزودن موسیقی به ویدیوی اینستاگرام خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی آیکون موسیقی در گوشه سمت راست پایین صفحه خود کلیک کنید (به نظر می رسد یک صفحه گردان است).
  • آهنگی را از کتابخانه یا آلبومی که خریداری کرده‌اید انتخاب کنید و روی «Add» کلیک کنید.
  • اگر می‌خواهید بیش از یک آهنگ اضافه کنید، روی «Add More» کلیک کنید و آهنگ‌های بیشتری را از کتابخانه خود انتخاب کنید یا با استفاده از این لینک ها، آنها را از iTunes یا Google Play Music خریداری کنید:

نحوه ارسال یک ویدیو با چند کلیپ در اینستاگرام

  • چند کلیپ را به یک پست اینستاگرام اضافه کنید.
  • چند کلیپ را به یک استوری اینستاگرام اضافه کنید.
  • در یک کاروسل اینستاگرام چندین کلیپ روی یک ویدیو اضافه کنید.

نحوه تغییر سرعت ویدیو در اینستاگرام

  • چگونه سرعت ویدیو را در اینستاگرام کاهش دهیم یا سرعت آن را افزایش دهیم
  • نحوه تغییر سرعت ویدیو در اینستاگرام
  • چگونه یک ویدیو را سریعتر یا کندتر کنیم

نحوه برش ویدیوهای صفحه نمایش در اینستاگرام

ویدیوهای برش داده شده یک راه عالی برای نشان دادن لحظه‌های مورد علاقه‌تان در کنار هم هستند. با اینشات می‌توانید با دوستان یا خانواده خود ویدیوهای برش داده بسازید و آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

  • برنامه را باز کنید و روی دکمه “Create” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • بعد نوع ویدیویی که می‌خواهید ایجاد کنید را انتخاب کنید: «Split Screen»، «Freeform» یا «Playback». Freeform این شبیه نحوه کار اسنپ چت است. این کار به شما این امکان را می دهد که در حین ضبط هر زمان که چیزی در مقابل آن اتفاق می افتد حرکت کنید (مثل اینکه شخصی وارد کادر می شود). این به بینندگانی که دسترسی به InShot ندارند اجازه می‌دهد ببینند در هر دو طرف چه اتفاقی می‌افتد!

پست ویدیوهای متن دار در اینستاگرام با استفاده از اینشات

  • متن را به ویدیوها اضافه کنید. با اپلیکیشن اینشات می‌توانید تنها با چند کلیک متن به ویدیو اضافه کنید.
  • متن را به چندین ویدیو اضافه کنید. همچنین می‌توانید انواع مختلفی از محتوا مانند نقل قول‌ها یا ایموجی ها از دوستان خود در ویژگی استوری اینستاگرام و همچنین استیکرهای سفارشی که در فروشگاه استیکر برنامه موجود است اضافه کنید.

آیا اپلیکیشن اینشات برای اینستاگرام وجود دارد؟

برنامه اینشات راهی رایگان و آسان برای افزودن تصاویر زیبا از گوشی به اینستاگرام است، بنابراین می توانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه برای گوشی های اندروید و آیفون در دسترس است و استفاده از آن را در هر گوشی که به اینترنت دسترسی دارد آسان می کند.برنامه اینشات به طور خاص برای کاربران اینستاگرام طراحی شده است که می‌خواهند عکس‌هایشان با کیفیتی حرفه‌ای و بدون نیاز به برداشتن کامل آن‌ها از گوشی یا کامپیوتر باشد—شما به سادگی یک تصویر را از گالری خود انتخاب کنید و بعد انتخاب کنید که آن را در کدام قسمت فید قرار دهید(گوشه سمت چپ بالا معمولاً بهترین عملکرد را دارد). شما حتی می توانید اندازه آن را در صورت نیاز تغییر دهید

چه اپلیکیشنی برای ویدیوهای اینستاگرام بهتر است؟

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که به شما کمک کند ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید، اینشات بهترین انتخاب است. این برنامه همه ویژگی هایی که سایر برنامه ها ندارند را در اختیار دارد و استفاده از آن رایگان است.

اینشات دارای ویژگی های عالی زیادی است:

  • می‌توانید کیفیت ویدیوی خود را بر اساس میزان فضای ذخیره‌سازی موجود در تلفن یا تبلت خود انتخاب کنید.
  • پس از اتمام ویدیوی شما، بدون نیاز به هیچ مرحله اضافی (حتی نیازی به حساب کاربری ندارید) مستقیماً در اینستاگرام آپلود می شود.
  • این برنامه به کاربران امکان می دهد چندین ویدیو را به طور همزمان آپلود کنند تا در زمان صرفه جویی کنند و مطمئن شوند که هیچ چیز در هنگام ویرایش از بین نمی رود!

برنامه ای بهتر از اینشات هم موجود است؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “چه برنامه ای بهتر از اینشات است؟” برای پاسخ به این سوال، در مورد برخی از مزایا و معایب استفاده از اینشات صحبت خواهیم کرد.

مزایا:

استفاده از آن آسان است. رابط کاربری ساده است، بنابراین می توانید به راحتی ویدیوها را بدون سردرگمی یا نا امیدی ایجاد کنید. اگر در زمینه ویرایش ویدیو در اینستاگرام تازه کار هستید، این برنامه برای آموزش نحوه ویرایش ویدیوها در دستگاه تلفن همراه بسیار مفید خواهد بود!ویژگی‌های زیادی در این برنامه موجود است که این کار را برای افرادی که هیچ تجربه‌ای با برنامه‌های ویرایش ویدیو ندارند، قبل از شروع به کار با برنامه‌هایی مانند این آسان می‌کند (به عنوان مثال: اضافه کردن آهنگ‌های موسیقی به قالب‌ها). همچنین می‌توانید ویژگی‌های مفید دیگری مانند کوتاه کردن/بریدن کلیپ‌ها قبل از آپلود آن‌ها در اینستاگرام یا اشتراک‌گذاری آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و غیره را پیدا کنید.

نحوه ویرایش یک ویدیو برای اینستاگرام

شما می توانید قبل از ارسال ویدیو در اینستاگرام، آن را ویرایش کنید. این برنامه دارای ویژگی های زیادی است، اما مهمترین آنها عبارتند از:

  • اضافه کردن موسیقی به ویدیو
  • افزودن متن در بالای ویدیو (مانند عنوان یا توضیحات)
  • تقسیم صفحه برای دو ویدیوی مختلف به طور همزمان

نحوه ساخت ریلز با کیفیت در اینستاگرام

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ویدیوهای باکیفیت بسازید:

  • از سه پایه استفاده کنید. یک سه پایه به شما این امکان را می دهد که عکسی صاف و ثابت بگیرید که حرفه ای به نظر می رسد. همچنین در صورت در دسترس بودن می‌توانید از آن برای مصاحبه‌های ویدیویی و تایم‌لپس استفاده کنید، که به‌ویژه در این مواقع مفید خواهد بود، زیرا نیاز به صبر و حوصله بیشتری از طرف فیلم‌برداری شده (و احتمالاً برخی تجهیزات) دارد.
  • از یک دوربین با کیفیت خوب استفاده کنید. مدل‌های گران‌تر نسبت به مدل‌های ارزان‌تر نتایج بهتری ارائه می‌دهند، بنابراین نگران صرف هزینه‌های زیادی برای خرید آن نباشید! فقط مطمئن شوید که دارای تنظیمات نوردهی دستی و همچنین فوکوس خودکار است. این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که هر شات واضح و فوکوس می‌شود، بدون اینکه قسمت‌های تار به دلیل حرکت یا مسائل دیگری مانند این در طول فیلم‌برداری اتفاق می‌افتد.

سوالات متداول:

  1. آیا می توانم از برنامه اینشات برای فیلمبرداری برای وب سایت یا وبلاگ تجاری خود استفاده کنم؟

بله، می توانید از اینشات برای ایجاد ویدیو برای وب سایت یا وبلاگ تجاری خود استفاده کنید. یکی از چیزهای مهمی که بسیاری از افراد در مورد اینشات دوست دارند این است که استفاده از آن بسیار آسان است. اگر قبلاً ویدیویی ایجاد نکرده‌اید، می‌توانید در عرض چند دقیقه یاد بگیرید که چگونه آن را با اینشات انجام دهید. استفاده از اینشات رایگان است، اما می‌توانید برای ویژگی‌های بیشتر به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

  1. بهترین نکات برای ایجاد استوری های جالب و جذاب اینستاگرام چیست؟

بهترین راه برای ایجاد استوری های جذاب در اینستاگرام، ایجاد چیزی است که نه تنها از نظر بصری جذاب باشد، بلکه فرمت مناسبی نیز داشته باشد. در استوری های اینستاگرام چندین گزینه برای استفاده شما وجود دارد.

  • می توانید از یک نمایش اسلاید از دو تصویر مختلف استفاده کنید،
  • یا می توانید از یک ویدیوی ساده استفاده کنید.