عمومیکسب و کار ایرانی

ارتقا سیستم all in one

قبل از پاسخ به این سوال که آیا می توان آل این وان را به روز کرد، بد نیست نگاهی کوتاه به ساختار کلی این دستگاه و جایگاه آن در بازارهای جهانی داشته باشیم. از نظر سبک، می دانید، All-in-one بسیار شیک، منظم و ساختار یافته است. به همین دلیل است که آل این وان فضای کمتری را نسبت به رایانه رومیزی اشغال می کند. این ویژگی – که به معنای فشرده بودن دستگاه و حذف کابل ها و آویزهای جانبی این دستگاه است – البته یکی از دلایل ایجاد آل این وان است. این روندی است که استفاده از آن به ویژه در ادارات، سازمان ها و مکان های مشابه افزایش یافته است. از نظر موقعیت مکانی، رایانه های همه کاره توانسته اند در سال های اخیر به فروش خوبی در بازارهای بین المللی دست یابند، در حالی که فروش رایانه های شخصی کاهش یافته و کاهش یافته است. اما در رابطه با این موضوع که آیا امکان تمدید همه در یک وجود دارد، جواب خوب و بد است! به عبارت دیگر، ارتقای آل این وان تنها در برخی مناطق امکان پذیر است و در برخی دیگر امکان پذیر نیست.

درباره ارتقاء All-in-One بیاموزید

کاندیدهای این سرویس کاربرانی هستند که یکی از دستگاه های آل این وان نسبتا قدیمی را دارند و یا کاربرانی که پردازش سریع اطلاعات و اجرای برنامه های سنگین را از طریق دستگاه به دلیل محدودیت رم دستگاه غیرممکن می دانند. – همه می توانند برای دریافت ویژه ترین خدمات مرتبط با تبلیغ این محصول یک بار به نمایندگی رسمی مراجعه کنند. همانطور که می دانید، به روز رسانی های همه کاره به برنامه ها کمک می کند تا سریعتر اجرا شوند و با سرعت بیشتری سوئیچ شوند. ظرفیت بیشتر برای داده با ارتقاء رم همه در یک. اما مشکل به این سادگی نیست. زیرا رم باید کاملاً با سیستم سازگار باشد. هنگام خرید رم باید به نکات مهمی در مورد سطح سازگاری و کیفیت رم جدید توجه کنید. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات همه کاره  دیجی چه می توانید در این زمینه مشاوره تخصصی دریافت کنید.

ارتقاء همه کاره در کجا امکان پذیر است؟

اگر به تازگی All-in-One خود را خریداری کرده اید، اکنون نیازی به ارتقاء All-in-One خود ندارید و می توانید تا چند سال آینده از کار با یک دستگاه شگفت انگیز و پیشرفته لذت ببرید. اما اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که مدت زیادی است آل این وان خود را خریداری کرده اید و در تلاش برای ارتقاء آن هستید، بد نیست بدانید که ارتقای آل این وان تنها در برخی موارد امکان پذیر نیست. . این مشکل در دستگاه های آل این وان است و کارشناسان آن را به عنوان یکی از معایب آل این وان برشمرده اند. به عبارت دیگر، فقط برخی از قطعات مانند رم (در واقع ارتقای این قطعه محدودیت هایی نیز دارد) و CPU در این دستگاه امکان پذیر است. در واقع، برخی از مدل های AIO به شما اجازه می دهند رم و حافظه داخلی خود را ارتقا دهید. (متاسفانه هر دوی این ویژگی ها در تعداد محدودی همه کاره موجود هستند). متأسفانه AIO ها نسبت به مدل های سنتی زودتر پیر می شوند. شما به راحتی می توانید قطعات یک کامپیوتر معمولی را ارتقا دهید، اما AIO به طور کلی برای ارتقاء طراحی نشده است. نکته دیگر در مورد ارتقاء آل این وان این است که صفحه نمایش یا بلندگوهای دستگاه را نمی توان ارتقا داد. اگرچه این قطعات دیرتر از یک پردازنده همه کاره قدیمی می شوند، اما روزی فرا می رسد که منسوخ تلقی می شوند.

ارتقاء همه کاره در هارد دیسک و رم

اکثر این کامپیوترهای همه منظوره به گونه ای طراحی شده اند که تنها با دو رم و یک هارد دیسک امکان ارتقا و بهبود عملکرد آنها وجود دارد. اما چرا امکان بهبود همه چیز و یکی از جنبه های دیگر مربوط به این دستگاه وجود ندارد؟ دلیل این امر این است که بسیاری از این قطعات به مادربرد لحیم شده و امکان جداسازی آنها وجود ندارد. این مشکل باعث شد تا قطعات آل این وان توسط خود کاربر تعویض نشود. بنابراین، پردازنده ای که می خواهید در رایانه خود نصب کنید ممکن است با BGA سیستم شما سازگار نباشد. متاسفانه هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود در صورت تمایل به خرید آل این وان، در نظر داشته باشید که بهبود آل این وان عمدتاً در دو قسمت رم و حافظه داخلی است.

تعمیر دستگاه های همه کاره

هدف از ایجاد دفتر تعمیرات آل این وان رفع نیازها و ارائه خدمات لازم به کاربران محصول پرطرفدار بوده است زیرا آل این وان کانفینگ ویژه امکان تعمیر و نگهداری بسیاری از مراکز را نمی داد. ارائه و عدم دریافت خدمات مرتبط از تعمیر دستگاه خودداری کنید. متخصصان دفتر تعمیرات آل این وان به لطف دانش فنی و شرکت در دوره های آموزشی ویژه می توانند تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های آل این وان را برطرف کنند. کلیه تعمیرات در این مرکز بر اساس قوانین و استانداردهای منتشر شده توسط شرکت سازنده انجام می شود و در این راستا برای هر دستگاه از تجهیزات ویژه ای استفاده می شود. تمام این گزینه های تعمیر در بخش بعدی ارائه شده است.

آژانس همه کاره

نمایندگی آل این وان Asus برای پاسخگویی به نیاز کاربران این دستگاه، تیمی از بهترین و کارآمدترین مهندسان در زمینه سخت افزار و نرم افزار را گرد هم آورده و به روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار آنها قرار داده است. . همانطور که می دانید با توجه به ساختار منحصر به فرد و خاص این محصول، تعمیر آل این وان نیازمند تجهیزات ویژه ای است که با پیکربندی این دستگاه مناسب و سازگار باشد. عدم توجه به تفاوت های ساختاری و سیستمی این محصول در حین تعمیر ممکن است نیاز به عیب یابی کارشناسانه و مناسب نداشته باشد و در نتیجه اقدامات انجام شده برای تعمیر این وان نتیجه مثبتی به همراه نداشته باشد. مشتریان گرامی می توانند با تماس با نمایندگی تعمیرات آل این وان از منحصر به فردترین خدمات بهره مند شوند.