عمومی

بررسی گوشی شیائومی در انواع برندها

انواع زیر برندهای شیائومی

کمپانی زنجیره زیست محیطی شیائومی دقیقا توسط خود شیائومی بنیان شده است. این کمپانی تابع شیائومی می باشد؛ در واقع محصولات تولید و عرضه شده به وسیله این کمپانی، توسط خود شیائومی تولید نشده است ولی سریع قضاوت نکنید؛ شیائومی فرهنگسازی، نوع طراحی محصولات،کیفیت و فروش آن را در دست دارد. همچنین شیائومی حق ثبت اختراع و بازاریابی کامل این محصولات را دارد. از این دسته می توان به شرکت های MIJIA، QCY، Yeelight ، Deerma ، Amazefit ، Haylou، و بسیاری دیگر اشاره کرد.

گوشی بلک شارک مخصوص گیمینگ

بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این برند جانبی شیائومی فقط روی گوشیهای مناسب برای بازی تمرکز کرده است.
جدیدترین گوشی های بلک شارک، گوشی های رده ی بلک شارک ۴ هستند. این گوشی ها یا مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می باشند. سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت های این گوشی ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند.
در این مقاله در رابطه با برند جوان شیائومی و گوشی های آن صحبت کردیم. گفته می شود این برند چینی، گوشی هایی ارزان قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می دهد و علاوه بر ۵ رده ی اصلی گوشی هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است.
قیمت گوشی شیائومی با وجود قابلیتهای سخت افزاری بسیار عالی و دارای سیستم دوربین بی نظیر، با قیمت بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک گوشی با مشخصات گوشی های پرچمدار ولی با قیمت پایین هستید، خرید گوشی شیائومی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بررسی قیمت پوکو ایکس 3 پرو

سنسور اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده و در سمت راست گوشی جای داده شده است. راکر تنظیم صدا نیز در بالای آنها جای گرفته است. از نظر آپشن های رنگی هم این مدل در سه رنگ مشکی، آبی و برنزی ساخته شده که با ترکیب پرداخت بکار گرفته و مواد با کیفیت ساخت جلوه بسیار عالی و چشم نوازی را برای این گوشی به ارمغان آورده است.

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو در ابعاد 165.3 × 76.8 × 9.4 میلیمتر معرفی شده و وزنی معادل 215 گرم دارد. از نظر طراحی با نسخه معمولی تفاوتی ندارد و در واقع این شرکت همان زمان طراحی را هم برای طراحی پوکو ایکس 3 پرو در نظر گرفته است.

جایگاه ماژول دوربین مدور طراحی شده و ماژول دوربین هم به صورت یک مستطیل افقی درون این ناحیه دورانی قرار گرفته که جمعاً چهار دوربین را هم در خود جای داده است. علاوه بر قیمت گوشی شیائومی پوکو x3 پرو یکی دیگر از نقاط قوتی که در کمتر گوشی خوش قیمت و یا میانرده ای یافت می شود وجود گواهینامه ضد گرد و خاک و ترشح مایعات است که این گوشی شیائومی را از برخی لحاظ به خوبی بیمه می کند.

پس اگر به دنبال یک گوشی خوش قیمتی هستید که این گواهینامه را در اختیار داشته باشد poco x3 pro قطعاً همان مدل مورد نظر شماست که فروشگاه می مالز آن را با تمام جزییات در اختیار کاربران قرار داده است.

معرفی گوشی شیائومی Mi A3

این گوشی مجهز به اندروید ۱۱ است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی ها است. تجربه ی کاربری نرم افزاری گوشیه ای شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است.
رده ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب میشود که از یک تجربه ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است.
متاسفانه، شیائومی به طور پیوسته گوشی های Mi A را وارد بازار نمی کند. جدیدترین گوشی شیائومی از این رده، گوشی شیائومی Mi A3 می باشد که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. این گوشی مجهز به اندروید ۱۱ است. با این حال، حتی در سال ۲۰۱۹، از نظر سخت افزاری چندان قوی نبود و در مقایسه با گوشیهای امروزی، یک گوشی کاملا ضعیف محسوب می شود.
اگر از نظر سخت افزاری گوشی شیائومی را می پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است. خوشبختانه، این شرکت محصولاتی جدید از این سری وارد بازار خواهد کرد.

گوشی پوکو X3 بهترین گوشی شیائومی در سال 2020

اما لوگو بزرگ پوکو کمی با نسخه استاندارد poco x3 فرق می کند. خالی از لطف نیست که بدانید این شرکت چگونه توانسته است که با وجود امکانات بسیار کاربردی که در این گوشی خود قرار داده قیمت را به نحو قابل توجهی پایین آورد.

یکی از این موارد استفاده از پنلی از جنس پلاستیک است در نتیجه علاوه بر اینکه به سبک تر شدن وزن آن کمک کرده از طرفی قیمت گوشی پوکو ایکس 3 پرو را نیز کاهش داده است. پنل برای محافظت به کورنینگ گوریلاگلس 6 مجهز شده تا از نظر مقاومت نمایشگر خیالتان را راحت کرده باشد.