عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین بازی فوتبال اندروید جهان ۲۰۲۳ آنلاین و آفلاین

شکی نیست که بازی فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیاست و طرفداران آن علاوه‌بر فوتبال بازی کردن و تماشای آن، به دنبال گیم‌های فوتبالی موبایل هم هستند، اما بهترین بازیهای فوتبال کدام هستند؟ آیا هر بازی فوتبالی ارزش نصب کردن دارد؟ اگر از بازی‌های تکراری فوتبال خسته شده‌اید با ما در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا همراه باشید تا بهترین بازیهای فوتبال اندروید را به همراه لینک دانلود بازی فوتبال معرفی و بررسی کنیم.

بهترین بازی فوتبال جهان

در ادامه چند مورد از بهترین بازی‌های فوتبال جهان را معرفی می‌کنیم.

از بهترین بازی فوتبال دنیا شروع می‌کنیم؛ مطمئنم که شما هم می‌دانید فیفا بهترین بازی فوتبال کنسول بوده و خوشبختانه نسخه اندروید آن نیز دردسترس است! این بازی در نسخه موبایل نیز غوغا کرده و یکی از است. برای دانلود فیفا موبایل کلیک کنید. بیش از ۱۷ هزار بازیکن و ۶۵۰ تیم واقعی برای این بازی طراحی شده است. سعی شده در این نسخه همه عوامل به فوتبال واقعی شبیه باشد و تمامی کارکترهای طراحی شده نیز واقعیست و شما به راحتی می‌توانید یک تیم فوتبال داشته باشید و بازیکن‌های مورد علاقه خود را خرید و فروش کنید تا تیم رویایی خود را بسازید.

همچنین حالت‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد و گرافیک فوق‌العاده و گیم پلی بسیار خوب این بازی فوتبال ، می‌تواند ساعت‌‎ها شما را سرگرم کند. پس اگر به دنبال دانلود بهترین بازی های فوتبال واقعی برای اندروید هستید، همین الان می‌توانید این بازی را دانلود کنید.

کلمه خارق‌العاده برای وصف این بازی واقعاً درخور است. در نسخه موبایل فیفا درست مانند کنسول، می‌توانید تمرین پنالتی کنید یا با دوستان به صورت چند نفره بازی کنید. البته تنها ایرادی که شاید بتوان به این بازی فوتبال گرفت اینست که در نسخه جدید، فقط به صورت آنلاین امکان بازی وجود دارد و درواقع اگر اینترنت نداشته باشید، نمیتوانید از این بازی زیبا لذت ببرید.

ناگفته نماند که شما مثل نسخه کنسول می‌توانید در انواع تورنومنت‌های فوتبال بازی کنید و برای کسب جوایز بجنگید. از دیگر مزیت‌های این بازی، آپدیت و اضافه کردن ویژگی‌های جدید توسط شرکت سازنده است تا کاربران همیشه به روز باشند.

گرافیکی که این بازی ارائه می‌دهد واقعاً در اندازه کنسول بوده و اجرای روان بازی هر گیمری را به وجد خواهد آورد. حتی می‌توان گفت بهترین بازی فوتبال ۲۰۲۲ برای گوشی نیز همین بازیست. ورژن جدید این بازی نیز عرضه شده، ولی طبق وب سایت سازنده، کاربران تمایل بیشتری به دانلود PES موبایل دارند . برای دانلود کلیک کنید. به دلیل محبوبیت بیشتر در لیست ما قرار دارد.

در ادامه بهترین بازیهای فوتبال اندروید و همینطور بهترین‌های آنلاین و آفلاین را بررسی می‌کنیم.

بهترین بازیهای فوتبال اندروید

در ادامه بازی فوتبال جدید برای اندروید را معرفی می‌کنیم.

بازیکنان همیشه در حال به روز رسانی هستند و رویدادهای جدید همیشه وجود دارد که این به شما امکان می‌دهد جلسات بازی چالش‌برانگیز مداوم داشته باشید و راه خود را برای تبدیل شدن به یک قهرمان فوتبال در پیش بگیرید.

این بازی فوتبال اندروید شامل صدها لیگ واقعی فوتبال از سراسر جهان و همچنین باشگاه‌های محلی و تیم‌های ملی است. با نصب بازی شما می‌توانید تیمتان را به قطر ببرید و در معتبرترین مسابقات فوتبال جهان شرکت کنید.

تیم خود را مدیریت کنید، گل بزنید، جام ببرید، باشگاه را تغییر دهید و به پیروزی برسید.

Score! Hero بازی فوتبال ۲۰۲۲

برای اینکه در زمین فوتبال تبدیل به یک ستاره شوید، می‌توانید “Score! Hero” را امتحان کنید. درست است که در این بازی فرصت ستاره شدن را دارید، اما برای رسیدن به این نقطه باید همه‌ی توانتان را بکار بگیرید به بهترین شکل ممکن بازی کنید. شاید Score! Hero بازی ساده‌ای به نظر برسد، اما حرفه‌ای شدن در آن کار هر کسی نیست.

گیمرهای زیادی Score! Hero را به عنوان بهترین بازی فوتبال جهان ۲۰۲۲ معرفی می‌کنند چرا که علاوه بر گرافیک سه بعدی خوب و سیستم صدای عالی که این بازی دارد، بسیار روان اجرا می‌شود و به سادگی می‌توان با کنترلرهای بازی ارتباط برقرار کرده و یک گیم پلی نرم و بدون وقفه و کندی را تجربه کرد. در این بازی مسابقات زیادی برگزار می‌شود و شما هم می‌توانید در آنها شرکت کنید؛ بعلاوه بیش از ۵۰۰ مرحله‌ی هیجان‌انگیز وجود دارد که قادر هستید در آنها پیش بروید و مدال، جایزه‌ و سکه پاداش بگیرید.

برای اطلاع از به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا مراجعه کنید.

این بازی هم نسخه‌ی دیگر Score! Hero است که در آن می‌توانید به صورت آنلاین و با گیمرهای دیگر فوتبال بازی کنید.

Top Eleven بازی فوتبال برای اندروید

“Top Eleven” بهترین بازی فوتبال برای گوشی است که در آن می‌توانید تیم فوتبال شکست‌ناپذیر خودتان را بسازید، به یک مربی و مدیر باشگاه فوتبال باشید، در جذاب‌ترین مسابقات آنلاین فوتبال شرکت کنید و در مقابل تیم‌های متفاوت دیگر بازی کنید تا توانایی و مهارت فوتبالتان را ارتقاء دهید.
به طور کلی قابلیت‌های شخصی‌سازی در این بازی فوق‌العاده زیاد است و حتی می‌توانید استادیوم خودتان را هم بسازید.

در Top Eleven می‌توانید کیت تیم خود را طراحی کنید، فوتبالیست‌هایتان را برگزینید، جلسات آموزشی برگزار کنید و تشکیلات خودتان را راه بیاندازید.

بازی فوتبال OSM 22/23

دانلود این بازی فوتبال برای گوشی از طریق لینک زیر امکان‌پذیرست. آن را نصب کنید و با امضاء قرارداد با تیم مورد علاقه‌یتان حرفه‌ی جدید مدیریت باشگاه فوتبال را شروع کنید.

در این بازی فوتبال ۲۰۲۲ برای تامین این هزینه‌ها علاوه بر کسب موفقیت در جام‌ها و گرفتن پاداش، باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت و بالابردن قیمت بازیکنان فعلی تیمتان انجام دهید تا بتوانید با بالاترین قیمت آن‌ها را بفروشید. در واقع این بازی فوتبال جدید تجربه‌ای عالی از مدیریت هزینه‌ها و ساخت تیمی مدعی برای کسب جام‌های فوتبال است که نیازمند تلاش و تمرکز کاربران است و فوق‌العاده می‌تواند اعتیادآور باشد.

شاید در نگاه اول فوتبال بازی کردن به این سبک، کمی ساده و خسته‌کننده به نظر برسد، اما زمانی متوجه جذابیت آن می‌شوید که ساعت‌ها خود را در موقعیت یک مربی تیم فوتبال قرار می‌دهید و کارهایی را انجام می‌دهید که برای موفقیت تیم لازم است.

برای اطلاع از به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا مراجعه کنید.

اگر به دنبال مدیریت باشگاه فوتبال هستید، یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبال اندروید که می‌توانید نصب کنید، همین بازی است.

بهترین بازی فوتبال آنلاین

اتاق‌ها و سطح‌های متفاوتی در این بازی فوتبال انلاین وجود دارد که با توجه به پول و جوایزی که کسب می‌کنید، می‌توانید وارد آن‌ها شوید. یکی از راه‌های دریافت پول و جوایز، بردن مستمر مسابقه‌هاست.

اگر به جمع‌آوری بونوس علاقه‌مند هستید یکی از بهترین بازیهای فوتبال موجود در گوگل پلی، مینی فوتبال است.

یک بخش بسیار جذاب نیز در مورد سفارشی کردن شخصیت‌ها وجود دارد که در آن چهره، رنگ پوست و استایل بازیکنان قابل تغییر است. ناگفته نماند این بازی فوتبال انلاین اندکی فانتزیست و شوت‌های خارق‌العاده و تکنیک‌های ناب و جذابی در آن وجود دارد که هیجان بازی را برای کاربران چندین برابر می‌کند.

بهترین بازی فوتبال اندروید آفلاین

همچنین آیتم‌های جالی مثل بکارگیری مربی و مدیر برنامه برای باشگاهتان وجود دارد و موسیقی‌های متن و جالبی هم روی این بازی گذاشته شده است.

همانطور که از نام این بازی پیداست، می‌توانید لذت داشتن و مدیریت کردن یک تیم رویایی را تجربه کنید، باشگاه شخصی خودتان را در یکی از بهترین بازیهای فوتبال اندروید بسازید و شناخته شده‌ترین بازیکنان جهان را بخرید و تیم قدرتمندی را پایه‌ریزی کنید. برای دانلود بازی فوتبال برای اندروید میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

در بازی خبری از شخصیت‌های معروف فوتبالی نیست و این آدمک‌ها هستند که بازی می‌کنند.

فراموش نکنید که بازی‌های فوتبالی زیادی ساخته شده و ما سعی کردیم بهترین بازیهای فوتبال را معرفی کنیم، به نظر شما بهترین بازی فوتبال جهان کدام است؟ اگر شما باشید، عنوان بهترین بازی های اندروید فوتبال را به کدام بازی می‌دهید؟ منتظر کامنت‌های ارزشمند شما هستیم.

کپی شد کپی شد https://vgto.ir/cu9

https://vgto.ir/ld1