عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کرم روشن کننده برای کودکان

محصولات کودک می‌توانند باعث تحریک، خشکی، پف کردن و بثورات پوستی نوزاد شوند. با این حال، کارهای زیادی می توانید برای مراقبت از پوست کودک خود در برابر این مشکلات پوستی انجام دهید.  سعی کرده است تا نکات مهم را برایتان توضیح دهد و به شما بگوید که کدام یک از موارد ذکر شده در این مقاله می تواند به شما کمک کند تا خرید بسیار بهتری را داشته باشید.

نوزاد تازه متولد شده پوشش محافظی به نام ورنیکس بر روی پوست خود دارد که به طور طبیعی هفته اول پوست می کند.نیازی به عجله کردن، مالیدن یا درمان آن با لوسیون یا کرم نیست حمام کردن بیش از سه بار در هفته در طول سال اول زندگی روغن های طبیعی محافظت کننده از پوست کودک را از بین می برد.که ممکن است پوست کودک را آسیب پذیر و خشک کند. همچنین ممکن است اگزما را تشدید کند. با این وجود خواص کرم روشن کننده گاتیو بر هیچکس پوشیده نیست .

چند نکته برای جلوگیری از خشکی و تحریک پوست و اگزما:

  • استفاده از صابون و شامپوهای ناملایم را به حداقل برسانید و از محصولات بهداشتی مخصوص کودکان استفاده کنید.
  • استفاده از محصولات پوستی معطر نوزاد را محدود کنید. اگر پوست آنها خشک است، فقط از پماد یا لوسیون در مناطق خشک پوست استفاده کنید.
  • پس ازحمام کردن کودک  از روغن بچه میتوانیداستفاده کنید تا جایگزین مناسبی برای چربی های طبیعی از دست رفته پوست کودک شود و اثرات شستشو با آب و صابون و شامپو را جبران کند.
  • حفظ رطوبت پوست کودکان در جذب و نگهداری آب بستگی دارد. روغن بچه به صورت یک لایه روی پوست قرار میگیرد و رطوبت بدن کودک را حفظ می کند.
  • PH  طبیعی پوست کودک کمی اسیدی است و حتی شستشوی مکرر با آب می تواند باعث تحریک پوستی کودکان شود. استفاده از روغن بچه می تواند از تماس مکرر پوست کودک با آب جلوگیری کند.
  • لباس نوزاد را قبل از پوشیدن بشویید. فقط از شوینده های لباس های کودک استفاده کنید که فاقد عطر و رنگ هستند. لباس‌ها، ملافه‌ها و پتوهای نوزاد را جدا از رخت‌شویی خانواده بشویید.
  • جهت پیشگیری از بروز سوختگی نیز می توان هر بار پس از شستشو و خشک کردن کودک و قبل از پوشک کردن او به مقدار کافی از این کرم استفاده کرده تا از عرق سوز شدن و حساسیت و قرمزی پوست جلوگیری شود.

بیشتر مشکلات پوستی نوزادان، مانند اگزما یا بثورات پوشک، در یکی دو ماه اول ایجاد نمی شود. اگزما به صورت بثورات قرمز و خارش دار بیشتر روی صورت و پوست سر، آرنج ها و پشت زانو ظاهر می شود.

کرم روشن کننده بدن گاتیو

یکی از کرم های خوب و پرفروشی که برند گاتیو (GATIEAU) به بازار عرضه کرده است، کرم روشن کننده بدن نام دارد که مناسب از بین بردن لک یا تیرگی های پوستی است. بطور معمول تیرگی یا لک پوستی به هر نوع تغییر رنگ ناحیه ای پوست به رنگ قهوه ای (متوسط، تیره، روشن) گفته می شود که در اثر عواملی چون آفتاب، تغییرات هورمونی، سیاهی بعد از اصلاح یا ژنتیک بر روی سطح پوست ایجاد می شوند و زیبایی و اعتماد به نفس شما را تحت شعاع قرار می دهد. جهت خرید کرم گاتیو اصل به سایت آقای بیز مراجعه کنید.

این تیرگی ها ممکن است در نواحی دست و پشت گردن بخاطر برخورد و تابش خورشید بیشتر باشند زیرا ملانین پوست، انرژی اشعه‌ی فرابنفش خورشید را جذب می‌کند. در نتیجه این لکه های پوستی وقتی ایجاد می شوند که برخی از مناطق پوست بیش از حد معمول ملانین تولید می کنند. اما جای نگرانی نیست چون کرم روشن کننده ی بدن گاتیو با فرمولاسیون ویژه ی خود این تیرگی ها را برطرف می کند و از ایجاد لکه های جدید جلوگیری می کند.

پیشنهاد می شود برای از بین بردن لک بجای رفتن سراغ روش های پرهزینه ای چون لیزر و مزوتراپی کرم روشن کننده بدن گاتیو را امتحان کنید. اثر این کرم به قدری بالاست که به عنوان کرم ضدلک گاتیو معروف شده است جالب است بدانید بدلیل وجود ویتامین های A، Eو C این کرم خاصیت رطوبت رسانی، تقویت پوست را نیز داراست و سبب درخشندگی و شفافیت پوست می شود.

موارد استفاده از کرم روشن کننده بدن گاتیو

 

روشن کننده ی بدن

رفع تیرگی بدن (زیر بغل ، زانوها ، قوزک پا ، آرنج، زیر بغل ، کشاله ها)‌

موثر در رفع لکه های ناشی از اشعه ی خورشید

رفع تیرگی نقاط حساس بدن

تقویت کننده و التیام دهنده ی پوست بدن

مانع از ایجاد لکه های پوستی در اثر افزایش سن

رطوبت رسانی و تامین ویتامین های پوست

ایجاد شفافیت و درخشندگی پوستی بالا

ترکیبات موثر موجود در کرم روشن کننده بدن گاتیو

خاصیت تقویت کنندگی و تسکین دهندگی کرم روشن کننده بدن گاتیو ناشی ازعناصری موثری همچون لیپوویت، AF Hentowhite و ویتامین‌های اصلی چون A و C ،E است. Hentowhite AF موجود در این کرم که ترکیبی بر پایه ی مشتقات رزورسینول می‌باشد دارای خاصیت ضد لک و ضدآکنه است. این ماده همچنین در مرحله اولیه سنتز ملانین، مانع تشکیل ملانین شده بنابراین از تجمع ملاتونین در پوست و ایجاد لک جدید جلوگیری کرده و مانع از انتقال ملانوزوم به سلول های کراتینوسیت خواهد شد.

سرم لیفتینگ صورت گاتیو

اگر به تازگی دارای فرزند شده اید بهتر است مراقبت از پوست خود را جدی بگیرید. لیفتینگ صورت یکی از روش های زیبایی برای سفت شدن پوست صورت، رفع چین و چروک و جوانسازی است.با استفاده از سرم لیفتینگ صورت، پوست شل و افتاده ی صورت بالا کشیده می شود تا پوست سفت و جوانی برای شما به ارمغان بیاورد

سرم لیفتینگ گاتیو بیز با محکم کردن پوست صورت قدرت اثر بالایی در رفع چین و چروک پوستی داراست. اثربخشی بالای این سرم در رفع چین و چروک پوستی بخاطر وجود ترکیب هیالورونیک اسید است، این ماده به طور طبیعی در بافت های پوست، چشم و مفاصل وجود دارد.

از خواص هیالورونیک اسید می توان به بهبود کلاژن و الاستین پوست، بهبود یکنواختی پوست، هیدراته و آبرسانی کردن پوست اشاره کرد. عملکرد مناسب کلاژن و الاستین که توسط سرم لیفتینگ صورت گاتیو تقویت می شود باعث بهبود خواص ارتجاعی پوست و افزایش استحکام بافت پوستی می شود. پوست محکم و قابل ارتجاعی به راحتی نمی شکند و چین و چروک نمی افتد.

همچنین این کرم با فرمولاسیون ویژه و دارا بودن هیدروکربن های دارای عملکرد عالی در لیفتنگ صورت است. از آنجاییکه بهبود بافت پوست و جلوگیری از بروز چین و چروک اهمیت فوق العاده ای دارد. پیشنهاد می شود این محصول را بصورت روتین امتحان کنید و اثرات فوق العاده آن را در افزایش استحکام پوست و جلوگیری از افتادگی پوست مشاهده کنید.

جمع بندی

مشکلات پوستی ( اگزما، عفونت های قارچی، جوش ها و .. ) می توانند پوست را به خطر بیاندازند بنابراین موارد و مسائل مطرح شده در این زمینه را می توانید به سادگی در همین مقاله و صرفا با صرف چند دقیقه زمان مطالعه کنید و از مشکلات پوستی جلوگیری کنید.

یکی از نمونه هایی است که می توانید خرید بهترین محصولات پوست کودک خود را با نهایت اطمینان و آرامش از آن جا انجام دهید. شاید گاهی اوقات ناچار شوید تا برای محصولات آرایشی که از داروخانه می خرید، هزینه بیشتری را پرداخت کنید اما در نهایت می توانید مطمئن باشید که محصول خریداری شده شما دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین اصالت کالا است