عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کرم پودر برای پوست خشک و حساس

انتخاب رنگ مناسب برای کرم پودر

رنگ طبیعی و مناسب با رنگ پوست یکی از ویژگی‌های مهم کرم پودر است. مطمئناً دوست دارید کرم ‌پودری انتخاب کنید که هنگام استفاده حالت و رنگ طبیعی پوست را حفظ کند. در غیر این صورت ممکن است رنگ مصنوعی کرم پودر موجب شود آرایش شما غیر طبیعی و نامناسب جلوه دهد و زیبایی‌های طبیعی صورت شما دیگر قابل مشاهده و تشخیص نخواهد بود. پس برای این که نسبت به مناسب بودن رنگ کرم پودر مطمئن شوید حتما آن را تست کنید. توصیه می‌شود برای تست از ناحیه گردن به جای ناحیه پشت دست استفاده کنید.

بافت سبک کرم‌ پودر یکی دیگر از نکات مهم راهنمایی خرید کرم پودر برای پوست خشک است به دلیل چرب بودن کرم پودر پوست خشک خیلی‌ها هنگام استفاده از کرم پودر احساس سنگینی بر روی پوست حس می‌کنند که ممکن است شخص بعد از چند ساعت خیلی سریع از آرایش خود خسته شود. اما کرم پودری مناسب است که در کنار داشتن ترکیبات چرب، بافت سبک و راحتی داشته باشد و به راحتی بتوان برای آرایش روزانه انتخاب شود؛ بدون این که هیچ حس خستگی به فرد منتقل کند.

The best powder cream for dry and sensitive skin

برای خرید کرم پودر بهترین برندها را در نظر بگیرید

به طور کلی، ویژگی‌هایی که برای شما بیان کردیم تنها توسط بهترین برندهای کرم پودر ارائه می‌شود و هیچ نوع کرم پودری مشاهده نشده است که در صورت نداشتن اعتبار کیفیت مناسبی ارائه دهد. اگر نسبت به برندهای معتبر آشنایی کامل ندارید می‌توانید با مراجعه به فضای مجازی و وب سایت‌های مختلف در مورد انواع کرم پودرها اطلاعات کافی به دست آورید و با آگاهی لازم یک راهنمای جامع برای خرید کرم پودر برای پوست خشک در دست داشته باشید.

علاوه بر آن برای خرید یک کرم پودر اصل، باید به یک  مراجعه کرد چرا که این فروشگاه ها اجناس و لوازم با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. یکی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه، فروشگاه کاج شاپ است که با لوازم آرایشی با کیفیت و اصل را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تعداد تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالاست که همین باعث جلب نظر خیلی از مشتریان به خود شده است.

بهترین کرم پودر واسه پوست خشک چه ویژگی هایی دارد؟

اگر برایتان سوال پیش آمده که “چه کرم پودری برای پوست خشک خوبه؟” باید به شما بگوییم که یک سری ویژگی ها وجود دارند که می توانند به شما در انتخاب کرم پودر مخصوص پوست خشک کمک کنند. با توجه به نکاتی که در این بخش ذکر می کنیم می توانید بهترین کرم پودر مناسب پوست تان را انتخاب کنید.

ویژگی های مراقبتی کرم پودر

اولین و مهم ترین پارامتر در انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست خشک این است کرم پودرتان ویژگی هایی که برای پوست خشک ضروری است، مانند خواص مرطوب کنندگی یا نرم کنندگی را داشته باشد. وجود موادی مانند اسید هیالورونیک و گلیسیرین می توانند آب را به داخل پوست بکشند و پوست را حجیم تر و هیدراته تر نشان بدهند. لیپیدها نیز مانند سرامیدها می توانند رطوبت پوست را حفظ کرده و از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت کنند. البته در اینجا نکته ای هم در مورد خواص ضد آفتابی کرم پودر وجود دارد. بهتر است کرم پودر برای پوست های خشک دارای SPF بالا نباشد. متخصصان پوست پیشنهاد می کنند که بهتر است برای محافظت از اشعه های مضر خورشید از کرم ضد آفتاب به صورت جداگانه استفاده کنید. زیرا کرم پودرهای حاوی SPF بالا غالبا ویژگی های آبرسانی کمتری دارند، البته در برندهای خوب همیشه چندین استثنا نیز وجود دارد.

پوشش دهی کرم پودر

درست است که ما همواره به دنبال کرم پودری با خواص پوشانندگی بالا هستیم، اما کرم پودر مناسب برای پوست خشک عموما پوشش متوسطی دارد. زیرا کرم پودرهای با پوشش بالا خشکی پوست را بیشتر تشدید می کنند.

جلوه مناسب کرم پودر

کرم پودرها معمولا دارای جلوه مات یا درخشان هستند. کرم پودر خوب برای پوست خشک جلوه درخشان دارد. زیرا کرم پودر با جلوه مات، پوست خشک را خشک تر نشان خواهد داد.

معرفی چند محصول بهترین کرم پودر برای پوست خشک

اگر تا اینجای مقاله همراه ما بودید، حتما با ویژگی های کلی بهترین کرم پودر برای پوست خشک آشنا شده اید. در این صورت حتی اگر قرار باشد از برندی خرید کنید که اسم آن برای تان ناآشناست و یا تا به حال از محصولات آن استفاده نکرده اید، با دانستن این ویژگی ها می توانید محصولات مناسب پوست خشک را پیدا کنید. اما فراموش نکنید که همواره استثناهایی نیز وجود دارد. برای مثال درست است که گفتیم پوشش بسیار بالا می تواند خشکی پوست را تشدید کند، اما اگر فرمولاسیون آن کرم پودر به گونه ای باشد که خواص مراقبتی برای پوست تان به همراه بیاورد، دیگر نیاز نیست نگران پوشش بالای آن باشید.

مناسب ترین راه حلی که برای خرید بهترین کرم پودر برای پوست خشک به شما پیشنهاد می دهیم، خرید محصولات معتبر و معروف خارجی در این زمینه است. زیرا این برندها همواره در ارتقای محصولات خود پیشرو بوده اند. آزمایشگاه های پیشرفته ای این برندها، به راحتی می توانند چندین ویژگی خوب را کنار هم قرار دهند و یک محصول از همه نظر عالی تولید بکنند. در ادامه 11 کرم پودر از برندهای مطرح دنیا که در زمینه پوست خشک هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. کرم پودر نارس (نچرال رادیانت)، کرم پودر مناسب پوست خشک

کرم پودر نچرال رادیانت را می توان جزء گروه بهترین کرم پودر برا پوست خشک نام برد. این کرم پودر پوششی متوسط دارد که جلوه ای طبیعی و درخشان به آرایش تان می بخشد. در فرمولاسیون این کرم پودر از عصاره تمشک، سیب و هندوانه استفاده شده که به صاف شدن پوست کمک می کند.

  • این کرم پودر ماندگاری خوبی دارد و بعد از 16 ساعت به گونه ای جلوه می کند که گویی به تازگی کرم پودر زده اید.
  • در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است.
  • با اینکه این کرم یک کرم پودر خوب برای پوست خشک است، اما به گونه ای فرموله شده که باعث آکنه نشود و منافذ را مسدود نکند. بنابراین، افراد با پوست چرب و حساس نیز به راحتی می توانند از این کرم پودر استفاده کنند.

برخی از نظرات مصرف کنندگان کرم پودر نارس، به عنوان بهترین کرم پودر برای پوست خشک، به این شکل بیان شده اند:

  • من چندین سال از کرم پودر مایع مک استفاده می کردم و از آن راضی بودم. بعد تصمیم گرفتم کرم پودر نچرال رادیانت نارس را امتحان کنم. این محصول بسیار بهتر از مک است. این کرم هم سبک تر است و هم طبیعی تر.
  • این کرم پودر بدون کیکی شدن پوشش خوبی به همراه دارد. جلوه طبیعی و درخشان دارد و من از ماندگاری آن راضی هستم. من پوست مختلطی دارم، اما از آنجایی که اگزما دارم و صورتم پر از لکه های خشک است، کرم پودرهای زیادی را امتحان کرم که هیچکدام روی پوستم خوب نمی نشست. اما این کرم پودر روی پوستم عالی است و فکر می کنم برای افرادی که کرم پودر با جلوه خیلی مات نمی خواهند گزینه بسیار عالی است.
  1. کرم پودر اینفالیبل فرش وییر، ارزان ترین و بهترین کرم پودر برای پوست خشک

کرم پودر اینفالیبل فرش وییر لورال یک کرم پودر خیلی خوب برای پوست خشک است. با وجود اینکه پوششی کامل دارد، اما بسیار سبک است.

  • ماندگاری این کرم پودر بسیار بالاست و تا 32 ساعت بدون تغییر باقی می ماند.
  • یکی از ویژگی های در ترکیبات این کرم پودر ویتامین C وجود دارد.
  • این کرم پودر SPF 25 دارد و می تواند از پوست تان در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت کند.
  • پوششی کاملا مات دارد و در برابر آب و تعریض مقاوم است.

مصرف کنندگان این کرم پودر نظرات خود را درباره کرم پودر اینفالیبل فرش وییر لورال اینگونه بیان می کنند :

  • این کرم پودر واسه پوست خشک عالی و مثل یک رویاست. من برای بلند کردن آن از یک اسفنج استفاده می کنم و واقعا روی پوستم خوب می نشیند و ساعت ها دوام می آورد. واقعا شگفت انگیز است. نسبت به قیمتش کیفیت بالایی دارد.
  • امیدوارم که هیچ وقت تولید این کرم پودر متوقف نشود. صبح ها از این کرم پودر روی صورت تان بمالید، احتمالا مجبور خواهید شد نقاط تیره را دوباره کرم پودر بزنید. سپس با کمی آرایش چشم و ابروها، در تمام روز عالی به نظر خواهید رسید. من گران ترین کرم پودرها را امتحان کرده ام، اما این کرم پودر واقعا بهترین کرم پودر برای پوستهای خشک و بهتر از سایر کرم پودرها برای من بود.
  1. کرم پودر میراکل لانکوم، بهترین کرم پودر مخصوص پوست خشک

کرم پودر میراکل لانکوم بهترین کرم پودر مخصوص پوست خشک است؛ زیرا تا 18 ساعت پوست را هیدراته نگه می دارد و اثر قرمزی پوست را کاهش می دهد.

  • ماندگاری این کرم پودر بالاست و تا 12 ساعت مانند اولین لحظاتی که آرایش کرده اید روی پوست تان می ماند.
  • جلوه این کرم پودر درخشان است. این کرم پودر بهترین کرم پودر مخملی برای پوست خشک است.
  • این کرم پودر کمی رایحه دارد، اما اصلا آزار دهنده نیست.
  • با وجود SPF 15 این کرم پودر تا حدی می تواند از پوست تان در برابر اشعه مضر خورشید نیز محافظت کند.

مصرف کنندگان کرم پودر میراکل لانکوم، در توصیف این محصول نظرات زیر را ارائه داده اند:

  • این کرم پودر برای تمام گروه های سنی عالی است. جلوه درخشانی دارد. من 32 ساله هستم و در صورتم چین و چروک های ریز پیدا شده و منافذ پوستم هم بزرگتر شده اند. این کرم پودر در منافذ پوستم نفوذ نمی کند و حتی در روزهای گرم نیز روی صورتم نمی ماسد.
  • من واقعا این کرم پودر را دوست دارم. پوشش آن فوق العاده سنگین نیست و بافت خوبی دارد و شما با استفاده از آن احساس راحتی خواهید کرد. پوست من خیلی خشک است ولی با این کرم پودر بسیار عالی به نظر می رسد. به نظرم این کرم پودر بهترین کرم پودر برای پوست خشک است.
  1. کرم پودر توچ اکله ایوسن لورن، بهترین کرم پودر برا پوست خشک

یک کرم پودر عالی برای پوست خشک است. این کرم پودر بسیار سبک است و جلوه ای درخشان به آرایش شما می بخشد. با اینکه این کرم پودر پوشش بالایی دارد، اما به دلیل بافت سبکش منافذ پوست را نمی بندد.

  • این کرم پودر با عصاره Ruscus فرموله شده است که اثر ضد خستگی برای پوست تان دارد.
  • شامل ویتامین E است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.
  • به دلیل داشتن SPF 22 می تواند از پوست تان در برابر اشعه های مضر نیز محافظت کند.
  • این کرم پودر نیز دارای رایحه ملایمی است که کمی بعد از استفاده، رایحه آن ناپدید خواهد شد.

اگر قصد خرید کرم پودر خارجی مناسب پوست خشک را دارید محصولات زیادی پیش رویتان است. در نمایندگی محصولات سیمپل در اصفهان می توانید طیف وسیعی از بهترین کرم پودر خارجی برای پوست خشک را مشاهده می کنید. در این فروشگاه می توانید به راحتی قیمت بهترین کرم پودر برای پوست خشک را ببینید و خرید کنید.  همواره مجموعه ای از بهترین مارک کرم پودر و پنکیک برای پوست خشک را در لیست محصولات خود جای داده است. شما می توانید گروه متنوعی از محصولات برندهای معروف دنیا را با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا در وبسایت آرایشی بهداشتی و عطر کاج خریداری کنید و آن ها را در سریع ترین زمان ممکن و درب منزل تحویل بگیرید.