عمومیکسب و کار ایرانی

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از خادمی تک

داشتن شارژ مداوم و همیشگی از بزرگترین مشکلاتی است که شهروندان دیجیتال امروزی با آن روبرو هستند. 2- بلندگو های Creative Pebble Plus با داشتن توان کلی 8 وات، صدایی که از آنها شنیده میشود، بسیار با کیفیت است. کمپانی در سال ۲۰۰۵ در کشور تایوان در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتری،دیجیتال و ماژول های حافظه فعالیت خود را آغاز کرد .تین برند برای کیفیت عالی در محصولات تولیدی توجه ویژه ای میکند و این یکی از نقاط مثبت این کمپانی.است که توانسته در این بازار پر رقابت وارد شود تا یک جایگاه مناسب را بدست بیاورد . گاهی مشتری یک سیستم صوتی بلوتوث بزرگ را خریداری کرده و پس از مدتی به این نتیجه می رسد که ابعاد و وزن محصول، مطلوب نیست. کمپانی توسن سیستم شرق، نقش مهمی در پخش عمده لوازم جانبی تسکو در مناطق مختلف کشور ایران دارد. در بسیاری از مواقع استفاده از سیستم سوراند 5.1 کانال کفایت کرده و نیازی به تهیه سیستم سوراند 7.1 کانال نیست، اما برای یک سری از پروژه های حرفه ای تر که نیاز به دقت صوتی بالاتری دارند از سیستم صوتی 7.1 کانال استفاده می شود.

معادله بسیار سادهای وجود دارد که میتوانید از آن برای تحلیل بهتر استفاده کنید. پاور بانک قابلیت سفارشیسازی متنوعی هم دارد و میتوانید در رنگها وسبکهای مختلف از آنها استفاده کنید. پاور بانک را به اسمهای مختلف صدا میکنند و میتوانیم به شارژر قابل حمل، شارژر بیسیم، دستگاه شارژ پشتیبان و موارد این چنینی اشاره کنیم. خرید پاوربانک یا شارژر همراه به شما کمک میکند تا همیشه و همه جا آنلاین باقی بمانید. این پاوربانک از طریق نشانگر LED، میزان شارژ باتری را به شما نشان میدهد. برای باتریهای قابل شارژ همانند پاور بانکها، میلی آمپر ساعت میتواند نشانی برای میزان انرژی موجود در آن و تعداد دفعاتی است که میتواند یک مدل خاص از گوشی را شارژ کند. Ah به معنای میلی آمپر ساعت بوده و بهعنوان واحد اندازهگیری پاور بانکها استفاده میشود. یکی از مشکلاتی که با اسپیکر معمولی وجود دارد این است که حتماً باید با استفاده از سیم، آنها را به موبایل یا دستگاه پخش متصل کرد. مصرف انرژی بسیار پایین دارد. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که پاور بانک ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به گوشی دارد و برای شارژ، حتما باید انتظار بیشتری نسبت به یک گوشی بکشید. در حقیقت، این اسپیکر همچون شخصیت مارولی خود بسیار باکیفیت است و صدایی بسیار قوی تولید میکند.

این اسپیکرها به راحتی در کیف دستی، کوله پشتی و ساک ورزشی جای می گیرد و ساعت ها نیاز به شارژ مجدد ندارد، پس می توانید به راحتی در بیرون از منزل یا خودرو از این اسپیکر استفاده کنید و از موسیقی لذت ببرید. اگر جزو افرادی هستید که زیاد به مسافرت می روید و از گوش دادن به موسیقی لذت می برید، ما به شما اسپیکرهای بلوتوثی و قابل حمل را پیشنهاد می کنیم. دانستن ظرفیت پاور بانک به شما کمک میکند که اطمینان بیشتری از آن داشته باشید و بتوانید آن را با نیازهای خود مورد مقایسه قرار دهید. با استفاده کردن از بلندگوهای سقفی امکان کابل کشی زیباتر برای شما وجود خواهد داشت که این موضوع باعث می شود تا طراحی داخلی محیط شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. درصورتیکه بودجهی کمتری برای خرید اسپیکر مخصوص کامپیوتر در نظر گرفتهاید، پیشنهاد میکنیم از برندهای میکرولب، کیسونلی، جنیوس یا تسکو نمونهی متناسب با بودجهتان را بخرید.

البته در نظر داشته باشید که قیمت این دسته از محصولات نیز گرانتر از نمونههای عادی و سیمدار است. این اسپیکرها ظاهری زیبا همراه با نور RGB دارند که ۶ حالت مختلف نور را ارائه میدهد. همچنین میتوانید طرحهای مختلف را به پاور بانکهای خود اضافه کرده و آنها را به گزینه دلخواه خود تبدیل کنید. پاور بانک در ظرفیتهای مختلفی در بازار ارائه شده و حتی از برندهای دلخواه و معتبری هم میتوانید آنها را خریداری کنید. با خرید پاور بانک میتوانید سریعا آن را به شارژ دلخواه رسانده و نیازی به انتظار طولانی مدت نداشته باشید. آنها به راحتی به هر جایی قابل حمل هستند و دیگر نیازی هم به نگرانی از بابت اشغال فضای زیاد در کیف خود نخواهید داشت، چرا که از سال ۲۰۰۱ تا کنون، ابعاد آنها به شدت کوچکتر شده و عمر باتری بالاتری را هم ارائه میدهند. هر باتری که میلی آمپر ساعت بالایی داشته باشد، قدرت و عمر آن هم بیشتر خواهد بود. بهطور مثال، یک پاور بانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی، ممکن است که برای یک گوشی با باتری کوچک، ۵ بار شارژ کامل فراهم کند، اما برای گوشی بزرگی مانند سری نوت سامسونگ، تنها ۲ بار کافی باشد. بعضی از مدل ها اندازه ی بزرگی دارند، بنابراین سنگین تر هستند، و این سایز اسپیکر برای حمل و نقل مناسب نیست.

اطلاعات بیشتر:

https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/