عمومیکسب و کار ایرانی

خرید فرش نگین مشهد چرا اینقدر طرفدار دارد؟

فرش نگین مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

فرش همیشه یکی از کالای ضروری برای زندگی هر ایرانی از زمان های بسیار قدیم بوده و همچنان یکی از پر استفاده ترین کالا برا مردم است. در ادامه این مقاله به معرفی کامل فرش نگین مشهد و ویژگی های مهم آن میپردازیم.

معرفی کامل فرش ناگین در مشهد

اگر شما از آن دسته خریدارانی هستید که قبل از خرید فرش ماشینی خود به دنبال فرشی اصل و باکیفیت بوده اید، حتما نام فرش نگین مشهد را به عنوان یک برند بسیار معتبر فرش ماشینی ایرانی شنیده اید. در واقع این فرش تمامی اجزای مهم از جمله کیفیت، زیبایی و دوام بالا را داراست و تمامی انتظارات مخاطبان خود را برآورده می کند.

ناگفته نماند که علاوه بر این فرش مرغوب، فرش های دیگری از برندهای مشهد و زمرد مشهد نیز دارای این اجزا هستند و به همین دلیل این برندها جایگاه ویژه ای در بازار دارند. آخرین در دنیا و در بافندگی از نخ هایی مانند نخ پلی استر، نخ اکریلیک و نخ پلی پروپیلن استفاده می شود. این باعث می شود محصول دارای بالاترین چگالی و گره باشد.

ویژگی های بارز فرش نگین مشهد

فرش نگین مشهد زیر نظر تولیدکنندگان متخصص تولید می شود. این فرش با توجه به تعداد شانه به چند نمونه تقسیم می شود. الگوهای 500 شانه تراکم با کیفیت نسبی با الگوهای بزرگ هستند. مدل شانه 700 ساختار نسبتاً بزرگی دارد و از نظر تراکم و کیفیت ثابت است. طرح 1200 شانه به زیبایی طراحی شده و از تراکم و کیفیت بالایی برخوردار است. الگوی 1500 شانه تراکم و کیفیت بسیار بالایی دارد و نقش های موجود در آن بسیار کوچک است.

این فرش زیبا و اصیل با استفاده از با کیفیت ترین الیاف و الیاف بایر آلمان که ضد حساسیت و بدون پرز می باشد ساخته شده است. این مجموعه در طول چندین دهه تاریخ خود همواره از دو الگوی هشت و ده رنگ برای بافت ماشینی استفاده کرده است.

طرح این فرش ترکیبی از طرح های شاه عباس، لخ، گل فرنگ، افشان و ترنج است. بله، هر کدام از این طرح ها زیبایی شگفت انگیزی دارند که با توجه به نیاز شما در اندازه های مختلف قابل خریداری است. قیمت دستگاه فرش ناگین مشهد نسبت به سایر برندهای مشابه و زیبا مناسبتر است.

فرش ناگین مشهد همواره مورد توجه خریداران داخلی و خارجی بوده است زیرا این فرش دارای طرح نقش و نگار بسیار دلنشینی است و این فرش همواره در اولویت کسانی بوده که قصد خرید با کیفیت ترین فرش ماشینی ایرانی را دارند.

راحت ترین راه برای خرید فرش نگین مشهد

اگر مایل به سفارش فرش نگین مشهد هستید و به دنبال مناسب ترین راه هستید می توانید از وب سایت های آنلاین خرید کرده و با خرید از این مرکز از شرایط ویژه ای نیز برای تهیه آن برخوردار شوید. یک از این فروشگاه های آنلاین فروشگاه قالیخانه است که البته ناگفته نماند که جدا از خرید اینترنتی، می توانید به صورت حضوری از این مراکز خرید کنید.