عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید پوستر دیواری

در ساختمان های لوکس امروزی به جای دیوار پوش های قدیمی از پوستر دیواری یا کاغذ دیواری آماده و سفارشی استفاده می شود. پوسترهای تصویری بسیار جذاب می باشند و جلوه ای ویژه به دیوارها می بخشند که بسیار زیباتر از دیوارپوش های قبلی می باشد. بهترین محلی که در منزل می توان این پوسترها را نصب کرد، دیوار اصلی سالن پذیرایی می باشد.

طرح پوستر دیواری اتاق خواب

طرحینه در ادامه یکسری مدل و طرح های جدید برای اتاق خواب را آورده است می توانند ایده های الهام بخشی برای شما باشند .

توجه به دکوراسیون اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که دکوراسیون داخلی شرکت ها تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. پوسترهای دیواری در ساختمان های اداری و تجاری نیز قابل استفاده می باشند. معمولا در بازسازی ساختمان اداری از طرح های مختص و پوسترهای دیواری شرکتی استفاده می شود.

طرح پوستر دیواری پذیرایی

نمونه طرح های جدید برای پذیرایی را در زیر می توانید ببینید :

پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری امروزه جزو المان های محبوب در طراحی فضای داخلی به شمار می رود. پوستر نوعی دیوارپوش است که بسیار شبیه کاغذ دیواری می باشد. یا به عبارت دیگر نوعی چاپ  کاغذ دیواری با قابلیت چاپ تصاویر سفارشی می باشد. البته  چاپ پوستر دیواری آماده با طرح های متنوع و چشم نواز در بازار موجود می باشد.

کاغذ دیواری با پوستر دیواری چه تفاوت هایی دارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که آیا پوستر دیواری همان کاغذ دیواری می باشد؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر. این دو محصول در طرح و رنگ بسیار متنوع و جدا از هم می باشندو و شما با مراجعه به یک فروشگاه می توانید تفاوت این دو را به طور کامل درک کنید.

تفاوت های ظاهری پوستر دیواری و کاغذ دیواری کدامند؟

ابعاد متفاوت

کاغذ دیواری ها به صورت رولی و در ابعاد مشخص می باشند. این در حالی است که پوستر دیواری بسیار شبیه به قطعات تکه و پازل می باشد. معمولا به صورت قطعات ۱تکه، ۲تکه، ۴تکه، ۸ تکه و ۶۴ تکه می باشد و هر تکه با بقیه طرح متفاوتی دارد.

طرح متفاوت

رول های کاغذ دیواری طرح های یکسان و بسیار مشابه هم دارند. در ظاهر نصب کاغذ دیواری شبیه پوستر دیواری می باشد، در حالی که نصب رول های کاغذ دیواری در کنار هم تکرار یک الگو می باشد. ولی هر رول از پوستر دیواری طرح خاص و منحصر به فردی دارد. و نصب رول های آن در کنار هم تصویر منحصر به فردی به وجود می آورد.

سفارشی سازی

تولید کاغذ دیواری انبوه بوده و رول ها شبیه یکدیگر می باشند. اما پوسترهای دیواری سفارشی هستند. و بنا به سلیقه و درخواست مشتری چاپ و آماده می شوند.

محل نصب پوستر دیواری

قابل نصب روی سطوح مختلف است اما نمی توان این متریال را روی سنگ و یا شیشه نصب کرد. محدودیتی در اجرای پوسترها روی سطوح با ابعاد متفاوت وجود ندارد.

تفاوت از نظرجنس و کیفیت

پوسترهای دیواری از نظر جنس، ضخامت و کیفیت ، مقاومت بسیار بهتر از کاغذ دیواری هستند. در تولید کاغذ چاپ پوسترهای دیواری از پاستل، فیبرو، چرم ، کتان و طیف وسیعی از متریال ها استفاده می شود.

پوستر دیواری چه کاربردهایی دارد؟

اهمیت استفاده از پوسترهای زیبای دیواری در دکوراسیون مدرن غیر قابل انکار می باشد. پوسترهای دیواری قابلیت نصب در فضای داخلی ساختمان ها را دارند و برای فضای بیرونی اصلا مناسب نمی باشند. معمولا پوسترها روی دیوارها نصب می شود ولی استفاده از طرح های سه بعدی و خلاقانه آن برای سقف و کف می تواند یک دکوراسیون شگفت انگیزی ایجاد کند. ویک فضای رویایی به وجود می آورد.

پوستر دیواری مختص منازل

کاربرد اصلی پوستر دیواری مختص منازل مسکونی می باشد. استفاده از پوستر برای یکی از دیوارهای اصلی در کنار کاغذ دیواری جلوه ای ویژه به منزل شما می بخشد. استفاده از پوستر دیواری برای تمام دیوارها اصلا توصیه نمی شود. از پوسترهای دیواری در دیوار هال و پذیرایی، اتاق خواب واتاق کودک نیز استفاده می شود.

پوستر دیواری مختص هتل ها

یک هتل خوب برای جذب مشتری بیشتر باید طراحی ویژه و منحصر به فردی داشته باشد. اولین مکانی که در معرض دید مشتری قرار می گیرد، لابی هتل ها می باشد. چیدمان مناسب این فضا، ابتکار و خلاقیت در دکوراسیون این قسمت از هتل تاثیر زیادی در رضایت مشتری خواهد داشت.

با یک پوستر دیواری جذاب می توان به این مکان روح تازه ای بخشید.

پوستر دیواری مختص رستوران ها

رستوران ها و سالن های غذاخوری بین المللی با یک دکوراسیون شیک و مدرن مشتری بیشتری به خود جذب می کنند. یک هتل شیک و لاکچری باید به شکلی حرفه ای و مدرن تزیین شده باشد. به عنوان مثال می توان از پوسترهای دیواری که نماد فرهنگ آن کشور را دارتدباید و رستوران های معروف می توانند با کمترین هزینه دکوراسیون شیک و مدرن را تدارک ببینند.

صرف غذا در محیطی با صفا که به زیباترین شکلی تزیین شده نیاز به طراحی حرفه ای و متریال مدرن دارد. برای مثال استفاده از طرح های ویژه برای رستوران های بین المللی که یادآور سبک زندگی مردم آن کشور باشد، انتخاب ایده آلی خواهد بود. سبک دکوراسیون بایستی با سبک دیوارها هماهنگ باشد در غیر اینصورت زیبایی خاصی نخواهد داشت.

استفاده از تصاویر سه بعدی عمق دار، برای بزرگ تر نشان دادن فضای پذیرایی عالی می باشد.

پوسترهای دیواری مختص مراکز تجاری

استفاده از پوستر دیواری تصویری برای رشد و توسعه کسب و کارها اهمیت زیادی دارد. پوسترهای دیواری قابلیت سفارشی سازی برای فروشگاه ها، ساختمان های اداری، شرکت ها و دیگر مراکز تجاری دارند. علاوه بر تصویر می توان لوگوی شرکت یا سازمان را نیز چاپ کرد. و با یک هزینه مناسب یک تبلیغ دائمی کرد. در واقع استفاده از پوستر در بازسازی ساختمان تجاری اهمیت ویژه ای دارد.

ویژگی های پوستر دیواری

پوستر دیواری جزو جدیدترین متریال ها در دکوراسیون داخلی می باشد . با این متریال می توان فضایی آرامش بخش، هیجان انگیز، رویایی، دل انگیز ایجاد کرد. پوسترهای دیواری قابلیت تصاویر دلخواه، تصاویر عزیزان و شخصیت های کارتونی را دارند. و می توانند به رویاهای شما واقعیت ببخشند.از جمله ویژگی های پوستر دیواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوستر دیواری چگونه ساخته می شود؟

پوسترها یا به صورت آماده در بازار با طرح ها و رنگ های متنوع موجود هستند یا می توان آن را سفارشی سازی کرد.

در ظاهر نصب پوستر  همانند نصب کاغذ دیواری می باشد. ولی در واقع نصب پوستر بسیار ریز و حساس می باشد. و باید توسط افراد حرفه ای در حوزه بازسازی ساختمان و نصب پوستر انجام شود. نصب درست و صحیح تایل های پوستر دیواری تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد.کوچکترین اشتباه در نصب یکی از تایل ها کل کار را خراب می کند. چرا که شما نمی توانید یک تکه را به طور جداگانه سفارش دهید و دوباره باید سفارشی سازی شود.

برآورد هزینه پوستر دیواری

پوسترهای دیواری وارداتی و ساخت کشور ایران در بازار قیمت های متفاوتی دارند، و نوع داخلی آن هزینه ی مقرون به صرفه ای دارد. قیمت پوسترها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، و هزینه ی هر سفارش جدا از دیگری می باشد.

کیفیت پوستر

قطعا جنس با کیفیت هزینه بیشتری دارد. هیچ وقت نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. پوسترهای دیواری باکیفیت دوام و ماندگاری بیشتری دارند. عواملی از جمله میزان ضخامت آن، ضد آب بودن، نوع چاپ و برند بر کیفیت و هزینه پوستر دخالت دارند.

زمان تحویل سفارش

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه پوستر ، زمان تحویل سفارش می باشد. اگر شما بخواهید سفارش خود را زودتر تحویل بگیرید، قطعا باید هزینه ی بیشتری تقبل کنید.

عرض چاپ رول ها

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه پوسترها ابعاد و بزرگی تایل ها می باشد. هر چقدر دیوار بزرگ تر باشد، ابعاد تایل ها نیز باید بزرگ می شود و هزینه ی بیشتری خواهد داشت.

طرح و رنگ نهایی پوستر

هزینه ی طرح هایی با رنگ تیره بیشتر از رنگ های روشن می باشد. در رنگ روشن محل اتصال تایل ها مشخص نیست. ولی در نصب تایل هایی با رنگ تیره احتمال دیده شدن درز بین دو تایل وجود دارد، از این رو دقت کافی در انتخاب طرح بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع پوستر دیواری در دکوراسیون داخلی

سه بعدی

پوستر سه بعدی کاملا متمایز از کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این نوع پوستر همانند یک تصویر جان دار و متحرک می باشد. طرح های مختلف پوستر از آبشار، گل، درختان جنگلی، حیوانات و … همگی برجسته بوده و کاملا متمایز از سطح به نظر می رسند. با نصب پوستر دیواری سه بعدی گویا در محیط واقعی قرار می گیرید. پوسترهای سه بعدی به هیچ عنوان همانند عکس یا کاغذ دیواری نمی باشند.

پوستر برای پذیرایی

پذیرایی یکی از بخش های مهم هر خانه ای می باشد، که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. از این رو چیدمان و تزیین این قسمت از منزل به بهترین شکل باشد. در پذیرایی منزل از روش نوین بازسازی منزل استفاده می شود. نحوه چیدمان پذیرایی یک منزل نشان دهنده ی سلیقه ی بانوی خانه می باشد . معمولا در پذیرایی بزرگ ترین دیوار برای نصب پوستر انتخاب می شود.

اگر متراژ پذیرایی شما زیاد باشد،تصاویر طبیعت، سبک گل با طرح های چشم نواز و یا هر طرح جذاب دیگری برای زیباسازی پذیرایی مناسب خواهد بود. پوسترهای سه بعدی طرح گل برای دیوار پشت تلویزیون انتخاب مناسبی خواهد بود. بهترین محل برای نصب پوستر بزرگترین دیوار در پذیرایی می باشد.

اگر فضای پذیرایی به اندازه کافی بزرگ است می توانید از تصاویر طبیعت ، سبک گل با طرح های چشم نواز و یا هر طرح جذاب دیگری برای زیبا سازی استفاده کنید. مدل گل سه بعدی برای دیوار پشت تلویزیون عالی است. در انتخاب طرح و رنگ پوستر پذیرایی هیچ محدودیتی وجود ندارد ، اما استفاده از یک سبک خاص برای ایجاد تعادل بصری ماسب خواهد بود.

پوستر اتاق کودک

اتاق کودک باید به گونه ای باشد که برایش جذاب بوده و آرامش او را در پی داشته باشد. استفاده از رنگ های روشن و لطیف تاثیر فوق العاده ای در آرامش کودک خواهد داشت. برای اتاق کودک می توان پوستر تصویری با شخصیت های کارتونی را نصب کرد. برای اتاق کودک می توانید از سبک حیوانات نیز بهره بگیرید. شما حتی می توانید عکس فرزندتان را روی طرح ها چا پ کنزد.

پوستر اتاق نوجوان

نوجوانان از انرژی بالایی برخوردارند و سراسر شور و هیجان هستند. نظر نوجوانان در دکوراسیون و نوع پوستر دیوارشان بسیار موثر می باشد. چرا که اتاق مال آن ها می باشد و زمان بیشتری در آنجا سپری می کنند. پوستر ها در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار موجود هستند. یک طرح ورزشی دخترانه یا پسرانه برای اتاق نوجوان عالی خواهد بود. این اتاق متعلق به کودک شما است و طراحی آن نباید شبیه پذیرایی باشد.

پوستر سه بعدی سقف

امروزه پوسترهای سه بعدی سقف هم در بازار موجود می باشند. که یک آسمان پر ستاره، خورشید و هوای آفتابی، ماه، ابر، آسمان آبی از داخل ساختمان تداعی می کنند. استفاده از پوستر دیواری سقف و کف جلوه ای ویژه به دکوراسیون داخلی می بخشد. که امروزه در ساختمان های مدرن و لوکس نصب می شود .

پوستر دیواری به عنوان دیوارپوش می تواند تاثیر فوق العاده ای در طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشد. نصب پوستر دیواری در پشت تلویزیون می تواند جلوه ای ویژه به منزل شما ببخشد. پوسترها به خاطر مزایای زیادی که دارد در بین مشتریان از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در واقع پوستر دیواری نوع مدرن کاغذ دیواری می باشد. با این تفاوت که طرح پوستر یکپارچه و غیر تکراری می باشد.

در ظاهر نصب پوستر بسیار شبیه می باشد. ولی بین این دو تفاوت‌های وجود دارد. در ادامه این مقاله گام به گام مراحل نصب پوستر دیواری را به شما آموزش می دهیم. پس با ما همراه باشید.

نصب پوستر دیواری در طی چه مراحلی انجام می شود ؟

گام اول : تهیه و خرید پوستر دیواری

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم، اولین مرحله از نصب پوستر دیواری خرید آن می باشد. پوسترهای دیواری با انواع مختلف سه بعدی در طرح ها و رنگ ها مختلف در بازار موجود می باشند. مزیت مهمی که پوسترها دارند این است که شما با هر سلیقه ای که دارید، می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

گام دوم: آماده‌سازی و زیرسازی دیوار قبل از نصب پوستر دیواری

در این مرحله باید سطح دیوار صاف، تمیز و یکنواخت گردد. اگر دیوار از قبل داشته باشد، باید به طور کامل آن را از دیوار جدا کرد. با استفاده از یک دستمال مرطوب، ذرات گرد و غبار، چربی ها، تکه‌های چسب، اثر جوهر یا هر چیز دیگری که مانع از چسبیدن پوستر دیواری به دیوار می شود را پاک کنید. با استفاده از بتونه ترک های ریز و درشت، زدگی ها، جای میخ و یا هرگونه فرو رفتگی را از بین ببرید . بعد از خشک شدن با استفاده از سمباده می توانید سطح بتونه‌ها و دیوار را صاف و یک دست کنید.

برای نصب پوستر دیواری، دیوار باید کاملا صاف باشد و هیچ گونه فرورفتگی یا برآمدگی نداشته باشد. از این رو استفاده از فوم و بتونه برای از بین بردن ناصافی ها ضرورت دارد. و در آخر سمباده و دستمال می تواند گرد و غبار و هرگونه ناصافی را از بین ببرد.

در صورتی که دیوار تازه گچ کاری شده باشد، باید تا خشک شدن کامل آن صبر کرد. و سپس با آستر کشی مناسب روی دیوار مراحل نصب ادامه می یابد.

گام سوم: تهیه ابزار کار مورد نیاز برای نصب پوستر دیواری

گام چهارم: آماده‌سازی پوسترهای دیواری

بعد از خرید پوسترها در داخل جعبه به شما تحویل داده می شود. پوستر ها را در خانه از جعبه بیرون آورده و با کمک شماره هایی که در قسمت پایین و سمت چپ دارند، در کنار هم پهن کنید.

گام پنجم: جانمایی پوسترهای دیواری

برای این کار ابتدا فاصله رول اول را از قسمت چپ دیوار تعیین کنید. و با استفاده از تراز خطی و یا لیزری از بالا به پایین خط عمودی رسم کنید. در نصب پوستر دیواری، رسم درست این خط عمود برای نصب صاف و مستقیم پوستر بسیار اهمیت دارد.

به همراه پوسترهای دیواری نقشه نصب آن نیز ارائه می شود. با مراجعه به این نقشه و اندازه گیری رول ها و تطبیق آن با نقشه می توانید به راحتی پوستر دیواری را نصب کنید.

گام ششم: تهیه چسب مخصوص پوستر دیواری

برای نصب پوستر دیواری به چسب مخصوص آن نیاز می باشد. چسب پوستر شبیه به پودر می باشد. پودر بعد از مخلوط شدن با آب به حالت چسب در می آید.نیاز چسب مخصوص برای چسباندن پوستر دیواری همانند پودر است، این پودر توسط آب مخلوط و به شکل چسب در‌می‌آید. برای هم زدن پودر و آب حتما از همزن مخصوص استفاده کنید تا کاملا بافتی چسبنده ایجاد شود. می توان کمی چسب چوب نیز به مخلوط اضافه کرد تا به شکل مایع ژلاتین درآید.

گام هفتم: نصب رول اول پوستر دیواری

از آنجایی که در نصب پوستر دیواری، رول اول راهنما و شاخصی برای نصب رول های بعدی می باشد، نصب آن بسیار حیاتی می باشد و باید کاملا تراز باشد. برای نصب مطابق با خط عمود پوستر را از بالا به پایین نصب می کنید. برای این کار با استفاده از کاردک مخصوص پوستر را به دیوار بچسبانید و تمامی حباب های آن را صاف کنید.

گام هشتم: نصب رول دوم پوستر دیواری

در این مرحله از نصب پوستر دیواری، رول دوم در کنار رول اول نصب می شود. نصب رول دوم به این صورت است که باید یک سانت از رول دوم بر روی رول اول قرار بگیرد. یک سانت رول دوم با استفاده از خط راهنما در زیر آن مشخص می شود. بعد از جانمایی دقیق رول ها با استفاده از کاردک های مخصوص حباب ها را بگیرید.

گام نهم: همپوشانی کردن و بریدن قسمت‌های اضافی در نصب پوستر دیواری

در این مرحله یک سانت رول های بعدی که روی رول قبلی قرار می گرفت توسط تیغ تیز باریک و خط کش بین نقاط همپوشانی برش داده می شود.

برش باید با دقت کافی و از بالا به پایین انجام شود. در حین برش به هیچ عنوان تیغ را از کاغذ برندارید. تا برش کاملا صاف و یکدست شود. با این برش یک اتصال صاف و یکدست بین کاغذ های پوستر ایجاد می شود.

لازم به ذکر است که در حین برش لبه زیرین نیز برش می خورد، که می توانید با کاردک آن را از زیر رول خارج کرده و با استفاده از دستمال مرطوب لبه ها را به هم بچسبانید.

گام آخر نصب پوستر دیواری و تکرار مراحل قبل

تمامی گام ها و مراحل تا تمام شدن رول ها تکرار می شود. و در پایان کار قسمت های اضافی از بالا به پایین برش داده می شود. در آخر می توانید با استفاده از دستمال مرطوب چسب ها را پاک کنید و از چسبیده شدن تمامی قسمت ها اطمینان حاصل کنید.

راهنما خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری

پوستر دیواری ها قابلیت چاپ و تولید در ابعاد دلخواه را دارند، حداقل اندازه سفارش 4 متر مربع می باشد ( در صورتی که ابعاد از 4 متر مربع کوچک تر باشد سفارش شما قابل انجام است ولی هزینه 4 متر مربع دریافت می شود )

برای اندازه گیری دیوار ( عرض و ارتفاع ) باید با استفاده از متر اینکار را انجام دهید، در تصویر زیر ما نحوه اندازه گیری دیوار را به صورت کامل توضیح دادیم. این نکته را درنظر داشته باشید که در زمان سفارش پوستر دیواری به عرض و ارتفاع دیوار 5 سانتی متر بیشتر اضاف کنید تا در زمان نصب مشکلی پیش نیاید.

پوستر دیواری ها به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه مشتری چاپ و تولید می شوند و به همین دلیل قابلیت استفاده در مکان دیگری را ندارند، پس باید ابعاد دیوار را با دقت اندازه گیری کنید و هم به عرض و هم به ارتفاع 5 سانتی متر بیشتر اضاف کنید. اگر اشتباه از اندازه گیری مشتری باشد بنا به دلایلی که گفته شد سفارش شما را نمی توانم پس بگیریم. اما اگر اشتباه از سمت فروشگاه منزل باشد لطفا از طریق تماس یا واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

در زمان سفارش پوستر دیواری، شما باید ابعاد دیوار را که اندازه گیری کردید وارد کنید، در قسمت مشخص شده عرض دیوار + 5 سانتی متر بیشتر و در قسمت بعدی ارتفاع دیوار + 5 سانتی متر بیشتر را وارد کنید. ( دقت کنید که ابعاد و اندازه ها را به سانتی متر وارد کنید )

پوستر دیواری ها در هر ابعادی قابل چاپ می باشند، ولی به صورت یک تکه بزرگ و کامل تولید نمی شود بلکه به صورت رول های 1 متری چاپ و تولید می شود و در زمان نصب این رول ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و یک تصویر و طرح بزرگ و کامل را شکل می دهند.

شما باید در زمان سفارش پوستر دیواری، به عرض و ارتفاع ( هر کدام جدا ) 5 سانتی متر بیشتر از ابعاد اصلی دیوار اضاف کنید، در غیر اینصورت ممکن است در زمان نصب و اجرا مشکلاتی پیش بیاید و کار نهایی شما ناقص و زیبایی خود را از دست بدهد.

نصب پوستر دیواری نیاز به مهارت و تجربه دارد، اگر تجربه و مهارت کافی را دارید می توانید خودتان نصب پوستر دیواری را انجام دهید. اما اگر مهارت کافی را ندارید و دوست دارید که کار نهایی زیبا و بدون عیب و نقص باشد باید از نصاب های حرفه ای کاغذ دیواری کمک بگیرید. (در هر شهری که باشید به راحتی می توانید نصاب کاغذ دیواری پیدا کنید.

ما تولید کننده پوستر دیواری هستیم و به سراسر کشور ارسال داریم، بعد از سفارش پوستر دیواری شما نیاز به نصاب حرفه ای و با تجربه دارید که به راحتی می توانید در هر شهری که باشید نصاب کاغذ دیواری پیدا کنید. در بعضی از شهر ها مثل تهران و … فروشگاه اینترتی منزل نصاب حرفه ای به شما معرفی خواهد کرد.

بله، پوستر دیواری بر روی سقف هم قابل نصب و اجرا می باشد اما باید طرح هایی را انتخاب کنید که مناسب سقف باشند.

هزینه نصب پوستر دیواری سقفی در مقایسه با دیوار های اتاق، به دلیلی سختی کار، گران تر می باشد. نصب پوستر سقفی آسان نیست و حتما باید از نصاب باتجربه کمک بگیرید.

در این صفحه ما به صورت ویدیو به شما توضیح دادیم که چطور دیوار های اتاق را به آسانی اندازه گیری کنید ولی اگر به هر دلیلی نتوانستید دیوار ها را اندازه گیری کنید، ما می توانیم نصاب حرفه ای به شما معرفی کنیم تا دیوار های اتاق شما را اندازه گیری کند.

( شامل هزینه می باشد )

نصب پوستر دیواری کثیفی و بریز و بپاش نداره، قبل از نصب باید فضای جلو دیوار تا 2 متر خالی باشه تا نصاب به راحتی بتواند کار خود را انجام دهد.

برای نصب پوستر دیواری جدید، ابتدا باید پوستر دیواری قدیمی را از دیوار اتاق جدا کرد. اگر مهارت و تجربه کافی را دارید می توانید با کمک آموزش هایی که در اینترنت وجود دارد این کار را خودتان انجام دهید. پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از نصاب حرفه ای و با تجربه است تا کار شما بدون عیب و نقص انجام شود.

( کافیه که با واحد فروش فروشگاه منزل در ارتباط باشید تا به شما نصاب حرفه ای معرفی کنند )

هزینه نصب پوستر دیواری در شهرستان متفاوت است و باید با نصاب کاغذ دیواری هماهنگ کنید.

هزینه نصب پوستر دیواری در تهران برای متراژ بالای 10 متر، متری 40 الی 50 هزار تومان، و برای متراژ زیر 10 متر حداقل هزینه نصب 400 هزار تومان است.

نصب پوستر دیواری و کاغذ دیواری تقریبا به یک شکل انجام می شود، و نصاب کاغذ دیواری هر دو محصول را می تواند نصب کند.

پوستر دیواری بر روی هر سطحی که صاف باشد قابل نصب است، مثلا بر روی دیوار گچی یا ام دی اف و … قابل نصب می باشد.

پوستر دیواری بعد از نصب، قابلیت جا به جایی و نصب مجدد بر روی دیوار دیگر را ندارد.

پوستر دیواری فقط مناسب فضای داخلی خانه است، و مناسب فضای بیرون (در تماس با آفتاب یا باران و …) نیست.

پوستر دیواری برای تمام مناطق چه شمال و چه جنوب هیچ مشکلی ندارد و بدون مشکل نصب می شود. توجه داشته باشید که اگر دیواری رطوبت دارد قبل از نصب پوستر دیواری باید رطوبت آن برطرف شود.

خیر، پوستر دیواری در دستشویی و محیط هایی که در تماس با آب و رطوبت هستند قابل نصب و اجرا نیست.

تعدادی محدودی از طرح های پوستر دیواری قابلیت ویرایش دارند و می توان تم رنگی یا قسمتی از طرح را حذف یا ویرایش کرد، اما تعدادی از طرح ها نیز قابلیت تغییر و ویرایش را ندارند. اگر طرحی را که انتخاب کردید نیاز به ویرایش دارد باید با واحد فروش و پشتیبانی فروشگاه منزل در ارتباط باشید تا به شما کمک کنند.

(ویرایش طرح های پوستر دیواری با توجه به حجم تغییرات ممکن است رایگان یا شامل هزینه باشد)

اگر شما طرح پوستر دیواری را در اینترنت و گوگل، یا فروشگاه های دیگر انتخاب کردید و در فروشگاه منزل وجود نداشت، در واتس اپ یا تلگرام با واحد فروش و پشتیبانی منزل در ارتباط باشید، اگر طرح شما در آرشیو ما موجود بود و یا قابل خریداری بود سفارش شما بدون هزینه اضافی انجام می شود.

اگر طرحی از سایت شاتراستوک انتخاب کردید، کافیه که کد طرح را در سایت منزل و صفحه در قسمت توضیحات وارد و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

بله، شما باید عکس با کیفیت بالا و ابعادی که می خواهید پوستر دیواری چاپ شود را برای ما در تلگرام یا واتساپ ارسال کنید، ما تصویر را از نظر کیفیت برسی میکنیم و اگر اوکی بود به شما اطلاع میدیم.

( بعضی از تصاویر ممکنه که کیفیت لازم برای چاپ پوستر دیواری نداشته باشند، اگر عکس مناسب چاپ نباشد به شما اطلاع داده خواهد شد )

از طریق واتساپ، تلگرام، یا تماس با واحد فروش ایده و طرحی که نیاز دارید را با ما در میان بگذارید، اگر طرح اختصاصی که نیاز دارید امکان پذیر باشد توسط واحد طراحی فروشگاه منزل، طراحی می شود و هزینه اضافی هم به شما اعلام می شود.

( طراحی های اختصاصی شامل هزینه جداگانه می باشند )

بله، به تمام نقاط ایران ارسال داریم

بله به خارج از کشور از طریق پست جموری اسلامی ارسال میکنیم، درصورت درخواست مشتری از طریق پست DHL اقدام میکنیم

خیر، هزینه پست رایگان نیست و با مشتری می باشد.

برای پیگیری سفارش می توانید با شماره واتساپ 09129615510 در ارتباط باشد.

بله درصورت درخواست شما، میتوانید بعد از آماده شدن سفارش با هماهنگی جهت تحویل کالای خود به صورت حضوری اقدام کنید

با تیم گرافیک ما همراه شوید.

نمونه پوستر دیواری اجرا شده