عمومی

سقف ویلا و اهمیت بازسازی آن

سقف خانه یا ویلا مانند هر چیز دیگری دارای طول عمر است و پس از آن کار بازسازی یا تعویض سقف آغاز می شود. طول عمر متوسط ​​سقف حدود 20-25 سال است ، اما این عمر فرسایش با اقدامات مانند نوع مصالح استفاده شده می تواند طولانی تر شود. اما اگر به طور منظم از سقف خود مراقبت نمی کنید ، این دوره نیز ممکن است خیلی زودتر از حد متوسط ​​سقوط کند. بنابراین در این مقاله نکات مهمی را برای بازسازی ، بهسازی و نگهداری سقف ویلا برای شما آماده کرده ایم. این نکات به افزایش عمر سقف بدون داشتن هزینه زیادی برای شما پس از گذشت مدت زمانی از اجرای سقف ویلا و اردواز کمک می کند.

بازرسی حرفه ای سقف خانه یا ویلا

اولین و مهمترین مرحله این است که بدانید چه چیزی می تواند به سقف شما آسیب برساند. آن را بررسی و بازرسی کنید. بازرسی سقف به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی یا تعیین مدت ماندگاری یک ویلا با توجه به شرایط فعلی آن صورت می گیرد. به طور کلی ، شما باید یک شرکت طراحی و معماری پیدا کنید که در زمینه اجرای سقف ویلا و اردواز، بهسازی و بازسازی سقف فعالیت می کند. برای انجام یک بازرسی حرفه ای برای شما. و البته این برای مدتی است شما قبلاً عوامل تخریب سقف را با یک بازرسی کلی کشف کرده اید.

در بازرسی سقف و بازسازی سقف چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

شیارهای پشت بام اغلب توسط برگ ها ، گرد و غبار ، گرد و غبار و غیره احاطه شده اند که می تواند از عبور مناسب آب جلوگیری کند. از این رو ، آنها باعث می شوند آب به اتاق زیر شیروانی برگردد و به مرور زمان به اتاق زیر شیروانی آسیب می رساند. به همین دلیل ، توصیه می کنیم شیارها و ناودان های سقف را حداقل دوبار در سال تمیز کنید هر چیزی که مانع عبور آب از پشت بام شما می شود را رها کنید. یکی از رایج ترین مشکلات نشت سقف ، آسیب به سیستم های عایق بندی سقف و عایق است که در اثر گرفتگی شیارها ایجاد می شود.

  • سقف خود را بشویید

با گذشت زمان ، مانند هر منطقه دیگری در خانه ، سقف شما کثیف می شود و باید تمیز شود. خزه ، جلبک ، برگ ، آوار و غیره همه جمع می شوند و با گذشت زمان ، در صورت غفلت ، می توانند سقف شما را پوسیده کنند. برای از بین بردن مواد آلی مانند جلبک و خزه ، سقف خود را با 50 درصد آب و سفید کننده اسپری کنید. سفید کننده این ارگانیسم ها را به سرعت از بین می برد. هنگام بارندگی ، محلول اسپری در زیر سقف شما تبخیر شده و بقیه را از بین می برد.

  • سقف را بعد از طوفان بررسی کنید

می دانید که طوفان چقدر می تواند به سقف شما آسیب برساند. تگرگ ، باد و باران شدید می تواند خسارت زیادی به سقف شما وارد کند. پس از طوفان ، حتماً سقف خود را بازرسی کامل کنید. بررسی کنید که سقف ها تا حدی آسیب دیده اند. سقف ها معمولاً بعد از طوفان می ترکند. به همین دلیل آنها باید جایگزین شوند ، بنابراین ممکن است لازم باشد به این موضوع توجه کنید.

  • عایق کاری را فراموش نکنید

عایق کاری سقف یکی از شکننده ترین قسمت های سیستم سقف شما است. زیرا بر اثر طوفان و آب به راحتی می تواند تجمع کرده و قالب ها را یخ زده و به اتاق زیر شیروانی آسیب برساند. بنابراین ، فراموش نکنید که به طور مرتب هرگونه علائم آسیب به سیستم عایق خود را بررسی کنید. علاوه بر این ، مطمئن شوید که اتاق زیر شیروانی و تهویه به درستی نصب شده اند. همچنین داشتن فضاهای باز و تهویه مطبوع که اجازه می دهد هوا حداقل یک اینچ بین عایق و پوشش سقف عبور کند ایده آل است. شرکت ویلا سقف انواع خدمات اجرایی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی ، طراحی کلاسیک ویلا ، طراحی ویلا ، بازسازی ویلا را ارائه می دهد.