عمومیکسب و کار ایرانی

مجموعه دیزل ژنراتور بالدوین

مرحله اول دیزل ژنراتور

هنگامی که دریچه ورودی باز می شود، پیستون خارج از مرکز حرکت می کند و هوا وارد سیلندر می شود. هنگامی که هوا به اندازه کافی تحت فشار باشد، دریچه مکش در پایان این مرحله بسته می شود.

پست برولو باتو

در این مرحله، سوخت وارد هوای متراکم داغ شده و شروع به سوختن می کند و فشار را حفظ می کند و زمانی که پیستون به بالای مرکز می رسد، جریان سوخت قطع می شود. این کار تا زمانی ادامه می یابد که پاشش سوخت در پایان چرخه پاشش قطع شود.

هر دو درهای ورودی و خروجی به طور همزمان بسته می شوند. سپس گاز داغ و فشرده در دیزل ژنراتور به گردش در می آید و پیستون پایین می آید.

آخرین مرحله دیزل ژنراتور

در این مرحله، پیستون دوباره بالا می آید و دریچه اگزوز باز می شود و دریچه سوخت بسته می شود. گازهای حاصل از احتراق دیزل ژنراتور از طریق مسیر انبساط و بقیه گازها از طریق دریچه اگزوز با حرکت پیستون خارج می شوند. در پایان این مرحله، دریچه اگزوز بسته می شود و چرخه به پایان می رسد.

بالدوین الکتریک

Baudouin یک برند فرانسوی از سال 1918 است. دیزل ژنراتور Badwin یک انتخاب عالی برای ژنراتورهای آماده به کار است. موتور دیزل ژنراتور Badwin قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می دهد و یک جایگزین موثر برای طیف گسترده ای از کاربردها ارائه می دهد.

مجموعه دیزل ژنراتور Badwin را می توان در ساختمان های اداری، مراکز خرید و کارخانه های تولیدی استفاده کرد. علاوه بر ژنراتورهای آماده به کار، Badwin Diesel Generator راه حل های مدیریت توان تجاری را نیز ارائه می دهد. یک قرن تجربه دیزل ژنراتور، Badwin را قادر به اختراع، طراحی و ساخت موتورهای با بالاترین کیفیت برای کاربردهای دریایی و تجاری کرده است. گروه Badwin Diesel Generator با حضور در 48 کشور، یکی از تولیدکنندگان پیشرو موتورهای دریایی در اروپا است. دیزل ژنراتور Badwin انتخاب مناسبی برای هر کسب و کاری است.

مجموعه دیزل ژنراتور بالدوین

Motors Baudouin طیف گسترده ای از دیزل ژنراتورهای Baudouin آماده به کار را تولید می کند. توان آنها بین 60 تا 883 کیلو وات است. محصولات دیزل ژنراتور Badwin با قابلیت اطمینان بالا، نیازهای نگهداری کم و هزینه های عملیاتی کم مشخص می شوند. علاوه بر سیستم های پیشرانه، مجموعه های دیزل ژنراتور کلید در دست Badwin برای همه کاربردها تولید می شوند. دیزل ژنراتورهای بادوین با آخرین مقررات زیست محیطی مطابقت دارند.

دیزل ژنراتور یدکی Badwin Cost

عمر دیزل ژنراتور در حالت آماده به کار Badwin بسیار طولانی است. به راحتی می تواند 20 سال یا بیشتر طول بکشد. خریداران دیزل ژنراتور بادوین نمی دانند چرا نیروگاه های آماده به کار حساسیت بالایی دارند. در حقیقت، مصرف کنندگان بیش از برند موتور به در دسترس بودن قطعات و کیفیت قطعات الکتریکی اهمیت می دهند.

حتی بدون در نظر گرفتن فاکتورهای فوق، دیزل ژنراتور بادوین نسبت به رقبای خود قیمت رقابتی دارد. در نتیجه این عوامل، دیزل ژنراتور Badwin بهترین ارزش برای پول موجود امروزی است.

دیزل ژنراتور ولوو

همیشه باید بتوانید به منبع تغذیه خود تکیه کنید، جایی برای خطا یا شکست وجود ندارد. دیزل ژنراتورهای ولوو نیروی صنعتی ساخته شده با راندمان قابل اعتماد و پذیرش بار ذاتی بی نظیر را ارائه می دهند. انعطاف‌پذیر، آسان برای نصب و مصرف انرژی – با پشتیبانی گسترده پس از فروش – استحکام، سهولت کار و آرامش خاطر را ارائه می‌دهند.

مجموعه ولوو پنتا در یک مرکز تولید تایید شده با استفاده از اجزای کلیدی تولید می شود. تمام بالابرهای شیر دیزل ژنراتور در فواصل بارگذاری مختلف آزمایش می شوند و قبل از حمل و نقل تحت بازرسی کامل قبل از تحویل قرار می گیرند. دیزل ژنراتورهای ولوو با دریافت آنها آماده استفاده هستند. دوام و قابلیت اطمینان ضروری است، به همین دلیل است که ژنراتورهای دیزلی ولوو ما برای دوام طراحی و ساخته شده اند.

دیزل ژنراتور ولوو مدل – AV250

دستگاه بیرون آمد

حداکثر توان (KW) – 250KVA (200KW)

قدرت آماده به کار (KW): 275KVA (220KW)

مرحله 3

ویژگی های موتور دیزل ژنراتور ولوو

ارائه دهنده – Volvo TAD734GE

تعداد سیلندر – 6

سیستم خنک کننده موتور موتور آب خنک می باشد

نوع سوخت – دیزل

نوع رگولاتور – الکترونیکی

ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو

پایه چوبی فولادی با کیفیت بالا

سیم های رنگی (برای کمک به تعمیر و نگهداری)

کیفیت بالا و کاهش نویز

پایه های لرزشگیر برای موتور دیزل ژنراتور و دینام ولوو

سنج مکانیکی سوخت برای بازرسی آسان

نقطه سوخت گیری آسان

فضای لیفتراک قوی برای پشتیبانی

پنل کنترل قفل دار دیزل ژنراتور ولوو

موتورهای دیزل ژنراتور ولوو در سوئد تولید می شوند و دارای گارانتی استاندارد 2 ساله سازنده هستند که به مشتریان برای بیش از دو سال آرامش خاطر می دهد. موتور Volvo دارای یک شبکه خدمات پس از فروش در سراسر جهان برای اطمینان از حداقل زمان خاموشی موتورهای Volvo است. موتورهای ولوو قوی هستند و برای دوام و ماندگاری ساخته شده اند.

همانطور که می دانید جایگاه آتش در زندگی متمدن انسان انکارناپذیر است و به هیچ وجه نمی توان آن را متفاوت از جوامع مدرن شهری دانست. زیرا نبود برق و برق زندگی ما را در شهر مختل می کند و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. به عبارت دیگر می توان گفت که زندگی انسان ما بسیار به برق و نور متصل است و اگر لحظه ای با نور روبرو شویم مشکلات بزرگی به وجود می آید. تمام مشکلات مربوط به کمبود برق به این دلیل است که تجهیزاتی که با این انرژی کار می کنند بسیار زیاد است. به عنوان مثال: تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها یکی از مهم ترین تجهیزات است که اگر برای چند دقیقه با مشکل قطعی برق و برق مواجه شوند، وضعیت بیماران بسیار وخیم و حتی خطر مرگ آنها خواهد بود. در معرض خطر است به همین دلیل برای مقابله با این نوع مشکلات از دستگاهی به نام دیزل ژنراتور در مواقع اضطراری استفاده می شود.

موتور دیزل چیست؟

دیزل ژنراتور که دیزل ژنراتور یا مجموعه دیزل ژنراتور نیز نامیده می شود، دستگاهی است.

برای تولید برق و برق در مواقع ضروری یا ضروری استفاده می شود. بسیاری از مشکلات با استفاده از این ابزار حل شده است و در مراکز بحرانی که حتی چند ثانیه قطع برق باعث صدمات جبران ناپذیری می شود، به اندازه کافی از این ابزار استفاده کنید تا در صورت قطع برق دچار مشکل نشوید و بیمارستان ها مهمترین آنها هستند. مراکز باید مجهز به دیزل ژنراتورهای قوی و قدرتمند باشند. یکی از بارزترین خصوصیات دیزل ژنراتور اندازه و حجم آن است، زیرا انواع دیزل ژنراتورها اندازه بزرگی دارند و به طور کلی با افزایش قدرت، اندازه و حجم آنها نیز افزایش می یابد. بنابراین دیزل ژنراتورهایی که حجم کمی دارند معمولاً برای مصارف کوچکتر و انواع بزرگتر برای مصارف صنعتی و مهمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها بر اساس توانی که تولید می کنند به 3 دسته تقسیم می شوند که این 3 دسته در واقع پرکاربردترین و مهم ترین موتور ژنراتورها محسوب می شوند و به شرح زیر می باشند:

دیزل ژنراتور اضطراری

دیزل ژنراتورهای اضطراری در واقع در مواقع اضطراری در مراکز درمانی، بیمارستان ها، کارخانه ها و … استفاده می شوند. همان نوع موتور دیزل مورد استفاده است.

دیزل ژنراتور طیور

دیزل ژنراتور دائمی

دیزل ژنراتورهای دائمی معمولاً زمانی استفاده می شوند که مکان مورد نظر به برق سراسری شهر دسترسی نداشته باشد. در این شرایط موتور دیزل دائمی به عنوان منبع اصلی تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد و به طور مداوم برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور

مبتنی بر موتور دیزل

دیزل ژنراتورهای پایه شباهت زیادی به موتورهای دیزلی دارند با این تفاوت که برای تولید برق دائمی استفاده نمی شوند بلکه برای تامین برق طولانی مدت استفاده می شوند. در واقع استفاده از این نوع دیزل ژنراتور از جمله دو مورد دیگر است.