عمومیکسب و کار ایرانی

مهارتهای کاربردی برای یادگیری و اشتغال در موسسات بعد از دوران کرونا

مهارتهای حقوقی

اگر به کار حقوقی علاقه دارید اما نمی خواهید در دانشکده حقوق شرکت کنید، شغلی را به عنوان یک وکیل حقوقی در نظر بگیرید و در کنار وکلا کار کنید. به عنوان مثال، در مؤسسه شغلی بلک استون، شما می توانید مطالعات حقوقی را در کمتر از 4 تا 12 ماه تکمیل کنید. شهریه از 1214 تا 1442 دلار متغیر است. بهترین سالن زیبایی تهران

مدیریت سیستم های شبکه

آموزش مدیریت سیستم های شبکه به شما می آموزد که چگونه مشکلات را در شبکه کامپیوتری سازمان نصب، پیکربندی و عیب یابی کنید. کالج دانشگاه مریلند مدرک کارشناسی شبکه های کامپیوتری را ارائه می دهد که شامل شش کلاس است. شهریه برای هر اعتبار از 294 تا 499 دلار متغیر است.

آموزش آکادمی پلیس

آموزش آکادمی پلیس شما را برای شغلی به عنوان افسر پلیس شهری آماده می کند که می تواند برای یک شغل طولانی مدت در هر شاخه ای از اجرای قانون یا ارتش ارزشمند باشد. آموزش مقدماتی اجرای قانون حدود چهار تا شش ماه طول می کشد. همچنین دوره های مربوط به آموزش سلاح گرم، دفاع تاکتیکی و عملیات وسایل نقلیه اضطراری را خواهید دید. هزینه آموزش متفاوت است. به عنوان مثال، برنامه آموزشی آکادمی اجرای قانون دانشگاه ایالتی وبر 6582 تا 6942 دلار هزینه دارد، با گزینه طرح های پرداخت.

گواهی برنامه CADD

مهارت های طراحی پیش نویس به کمک کامپیوتر در صنایع مختلف مانند طراحی داخلی، مهندسی عمران و نقشه برداری مفید است. یک گواهینامه می تواند به شما یک شغل مقدماتی پیش نویس یا کار دستیار تهیه پیش نویس بیاورد. برنامه گواهینامه AutoCAD Essentials Penn Foster حدود دو ماه طول می کشد و 399 دلار هزینه دارد.

گواهینامه بازرسی کیفیت

کلاس های بازرس کیفیت نحوه بررسی عیوب محصولات و حفظ استانداردهای کیفیت در صنایع مختلف مانند تولید، مهندسی یا ساخت و ساز را آموزش می دهند. پس از تکمیل یک برنامه آموزشی بازرسی کیفیت تایید شده یا دریافت حداقل دو سال آموزش در حین کار، ممکن است واجد شرایط شرکت در آزمون بازرسی کیفیت باشید. دریافت گواهینامه شامل تکمیل دو امتحان است که حدوداً چهار ساعت طول می کشد و هزینه آن 268 تا 418 دلار است.

گواهینامه تکنسین EKG

تبدیل شدن به یک تکنسین EKG شما را واجد شرایط انجام الکتروکاردیوگرام در بیمارستان ها و سایر مراکز مراقبت پزشکی می کند. برخی از کارفرمایان آموزش های حین کار را ارائه می دهند که می توانید در عرض 4 تا 6 هفته تکمیل کنید، یا می توانید یک برنامه گواهینامه یک ساله داشته باشید. تکمیل یک برنامه مورد نیاز نیست، اما سودمند است زیرا برخی از امکانات پزشکی نیاز به گواهینامه دارند. طول و قیمت برنامه های صدور گواهینامه متفاوت است. به عنوان مثال، دانشکده علوم بهداشت کالیفرنیا یک کلاس گواهینامه با قیمت 290 دلار ارائه می دهد.

توسعه و برنامه نویسی برنامه

یادگیری نحوه توسعه برنامه ها به شما امکان می دهد برنامه های وب خود را از ابتدا ایجاد کنید. شما می توانید به عنوان یک پیمانکار مستقل برای توسعه برنامه های کاربردی برای شرکت ها کار کنید یا به عنوان یک توسعه دهنده برنامه شغلی پیدا کنید. می‌توانید چندین فرصت آموزش آنلاین رایگان و کم‌هزینه پیدا کنید  edX دوره‌های توسعه برنامه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که حدود شش هفته طول می‌کشند. دوره ها رایگان هستند، اما برای دریافت گواهینامه باید 99 دلار بپردازید.

تکنسین فلبوتومی

تکنسین های فلبوتومی کارکنان حیاتی در مطب های پزشک، بیمارستان ها و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی هستند آنها از بیماران خون می گیرند. تبدیل شدن به یک تکنسین فلبوتومی یک فرآیند نسبتا کوتاه است برنامه ها حدود 15 هفته یا کمتر طول می کشند. می توانید در یک مدرسه حرفه ای یا یک دانشکده فنی ثبت نام کنید. به عنوان مثال، یک دوره فلبوتومی در SUNY Orange تقریباً 1700 دلار هزینه دارد.

تکنسین اشعه ایکس

گواهی فناوری اشعه ایکس به شما امکان می دهد دستگاه های اشعه ایکس را در مراکز تصویربرداری، بیمارستان ها و مطب های پزشک کار کنید. یک برنامه پایه گواهی تکنسین اشعه ایکس حدود یک سال طول می کشد تا تکمیل شود. برنامه تکنسین دستیار پزشکی دانشکده فناوری مدرن از 44 تا 48 هفته طول می کشد و هزینه آن 19172 دلار است. آموزش آرایشگری

صورتحساب و کدگذاری بیمه

شما می توانید دوره های صورتحساب و کدگذاری پزشکی را در مدارس فنی و کالج های محلی طی 9 تا 12 ماه کامل کنید. کسب این مهارت در هنگام درخواست شغل در مطب پزشکی یک امتیاز فروش است زیرا یاد گرفته‌اید که چگونه ادعاهای بیمه را پردازش کنید و کدهای بیماری را اختصاص دهید. دوره آموزشی آنلاین صدور گواهینامه صورتحساب پزشکی مدرسه اندروز حدود چهار ماه طول می کشد و هزینه آن 900 دلار است.