عمومیکسب و کار ایرانی

نرم افزار طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی، تصویر ذهنی خلاق طراح را از فضاسازی، طراحی سازه و دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی ایجاد می کند.

در واقع طراح و ساخت غرفه وظیفه طراحی و اندازه گیری ساختار ایجاد موقت بر اساس برند، محصولات و خدمات شرکت کنندگان نمایشگاه را بر عهده دارد.

اصول طراحی غرفه نمایشگاهی

از ابتدای طراحی دستی بدون نرم افزار، تکمیل ایده های طراحی و ایجاد مدل با نرم افزارهای تخصصی، باید اصولی رعایت شود. هر نمایشگاه حاوی دستورالعمل های خاصی برای طراحی سایت نمایشگاه و طراحی غرفه با توجه به موقعیت مکانی، بازرسی های ایمنی و بازرسی است که می توان با استفاده از معیارها و شرایط اولیه، طراحی را آغاز کرد.

مثال: حداقل فاصله بین ستون های زیر متن ساختاریافته چقدر است؟ یا ابعاد جعبه یا قاب برای پایداری دیوارهای بالای 5 متر باید ساخته شود؟ و در کل آیا نکات مهم و استانداردهای طراحی استند را می دانید؟

ساخت غرفه در نمایشگاه اروپا توسط شرکت سرو نرو انجام شده است

قرارداد طراحی اتاق

قرارداد بین یک شخص یا طراح غرفه و غرفه‌دار منعقد می‌شود. طراح غرفه می تواند مانند طراح غرفه کبیرسازان حقیقی یا حقوقی باشد.

در این قرارداد باید قبل از افتتاح نمایشگاه مورد نظر، زمان طراحی مربوطه مشخص شود، ایده و نظر کارفرما با توجه به فرمت فرم سفارش طراحی غرفه به دقت ارائه شود.

در چارچوب لوگو، کاتالوگ و فایل های بروشور باکیفیت، مسئولیت و خسارت در صورت عدم انجام تعهدات قراردادی هر یک از طرفین به تفصیل مشخص می شود. قابل پیگیری است.

نحوه طراحی غرفه نمایشگاهی

روش 1: طراحی یک مورد تجاری

طراحان نمایشگاه ها با نرم افزارهای مرتبط مقایسه می شوند که مهمترین آنها 3dmax می باشد.

رویکرد دوم: طراحی مدرن غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی مدرن شاخص های مختلفی دارد. امروزه طراحی شکسته سازه، استفاده از جعبه های تو در تو، استفاده از تجهیزات مدرن و استفاده از نورپردازی خاص از مواردی است که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد.

در روش مدرن طراحی کابینت، اصولاً با استفاده از خطوط روشن و ترکیب کوچکی از رنگ های سازمانی، قالب های رنگی سفید، مشکی یا خاکستری را مدل سازی می کنند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد استفاده از وینیل مدرن و CNC شکسته در طراحی استند است.

روش سوم: طراحی استند کلاسیک

طراحی کلاسیک کابین برای کسانی ایجاد شد که در هنگام انتخاب وسایل اداری و منزل و دکوراسیون از متریال کلاسیک و طراحی کلاسیک استفاده می کردند.

گروهی از مشتریان علاقه زیادی به سازه های کلاسیک، استفاده از نورپردازی کلاسیک در طراحی سنگ مانند لوسترهای کلاسیک، ستون های رومی و کلاسیک و چراغ های دیواری کلاسیک دارند و با انتقال آن به طراح، سبک سلیقه را انتخاب می کنند. صخره. شرکت ساختمانی.

اصولاً طراحان سالن های نمایشگاهی از عناصر مینیمالیستی و کلاسیک برای بهبود ساختار سازمانی شرکت استفاده می کنند، زیرا طراحی غرفه نمایشگاهی کلاسیک زمان بر و پرهزینه است، برخی به این فرآیند علاقه مند هستند.

شرح مختصری از مراحل ساخت غرفه پس از انتخاب طراحی غرفه

رنگ آمیزی استند با شروع مرحله مهم کنده کاری پایه شروع می شود.

ساخت رنگ مرطوب کننده بتونه و شروع بتونه کاری نقاشان ظریف، کار تیم غرفه سازی کبیرسجان در فاز اول تمام دیوارها با دقت سمباده کاری شده تا ارتفاع دیوارهای نئوپانی برداشته شود.

پس از آن تمامی درزها و شکاف های کابین گچ کاری شده و پس از بررسی و تایید بتونه کبیر سازان باید 5 ساعت صبر کرد تا بتونه کابین مورد نیاز خشک شود.

مرحله رنگ آمیزی استند شروع می شود. در این مرحله از غرفه‌دار محترمی که مراحل ساخت غرفه خود را به تیم کبیر سازان می‌سپارند می‌خواهیم رضایت نجار را با اجرای سازه و بتونه اعلام کنند. نمایشگاه غرفه انتخاب شده را می توان به صورت کتبی بر روی گواهی رنگ PAL از مشتری دریافت کرد.

سپس رنگ آمیزی اصلی غرفه با دقت کامل شده و هرگونه الحاق به غرفه در این مرحله انجام می شود.

روشنایی استند چگونه تامین می شود؟

پس از آن، کار در ایستگاه انتقال انجام می شود که طبق قوانین نمایش سیم کشی می شود.

در فضاهای لایت باکس با توجه به ابعاد لایت باکس، مهتابی در نور نصب می شود و با پیشروی مرحله رنگ آمیزی، بنرهای با کیفیت نور توسط ناظر به نجار شرکت تحویل داده می شود. در این مرحله می توان استند را با قرارگیری و دقت بیشتری ساخت

پس از نصب لایت باکس ها و نصب گرد و غبار، مراحل رنگ آمیزی روی این موضوع به پایان رسید و لکه ها به دقت اعمال شدند.

بعد از مرحله قبل استند تزیین و تمیز می شود و نصاب شرکت اصلی کبیر سازان کتیبه های استند را که به صورت استیکر پلکسی یونیلیت می باشد را نصب می کند.