عمومیکسب و کار ایرانی

نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال الکترواستیل و ای جی و اسنوا

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در محل کار یا منزل

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل خود را باید به تعمیرگاه تخصصی شرکت اس پی یار بسپارید؛ زیرا امری بسیار تخصصی است. در اینجا سعی کرده ایم به شما اطلاعات کافی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل بدهیم تا چنانچه فنی بودید بتوانید به راحتی به عیب یابی در محل خود بپردازید.

با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل دیگر نگران مشکلات ناشی بعد از خدمات نباشید! زیرا:

با استفاده از قطعات فابریک به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در محل می پردازیم.

تعمیرکاران مجموعه شرکت اس پی یار آموزش دیده در زمینه تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در محل می باشند.

هر خدماتی که در منزل شما ارائه می گردد دارای گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.

آماده شنیدن هرگونه انتقادی در زمینه تعمیر یخچال الکترواستیل می باشیم تا با قدرت در ادامه راه به خدمات بپردازیم.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال الکترواستیل

شرکت الکترواستیل یکی از برندهای کهنه کار در زمینه تولیدات لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر می باشد. سال ها تجربه و خدمت به مشتریان الکترواستیل را حالا یکی از تولیدکنندگان بزرگ یخچال فریزر در ایران کرده است. نمایندگی رسمی تعمیر یخچال الکترواستیل نیز بر عهده همین شرکت بوده و خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات را ضمانت تولیدات خود قرار داده است. به یاد داشته باشید با خرید از فروشگاه های معتبر سراسر کشور می توانید از خدمات تعمیر و نصب رایگان نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل بهره مند شوید.

ذکر این نکته ضروری است که باز کردن جعبه یخچال و اقدام به نصب آن بدون حضور تعمیرکار متخصص نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال الکترواستیل به معنای باطل شدن گارانتی دستگاه بوده و شرکت الکترواستیل هیچگونه ضمانتی در قبال خرابی یا آسیب به دستگاه نخواهد داشت.

شرکت اس پی یار فقط تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی می باشد که به ارائه تعمیر یخچال الکترواستیل هم می پردازد و هیچ ارتباطی با شرکت الکترواستیل ندارد.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در شرکت اس پی یار چگونه صورت می گیرد؟

از آن جایی که امروزه قیمت یک دستگاه یخچال بسیار بالا می باشد کمتر کسی را پیدا می کند که بتواند به راحتی به جایی اطمینان کند و تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل خود را به آن بسپارد، همین موضوع هم سبب شده تا زمانی که مصرف کنندگان به نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در آی پی  امداد مراجعه می کنند این پرسش را مطرح کنند که انجام این تعمیر چه مراحلی دارد و چگونه صورت می گیرد؟ اگر این موضوع برای شما هم ایجاد علامت سوال کرده است در ادامه با ما همراه باشیید تا به کمک یکدیگر به بررسی آن بپردازیم:

شما ابتدا درخواست تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی شرکت اس پی یار را ثبت خواهید کرد.

بعد از گذشت چند ساعت تعمیرکار یخچال الکترواستیل جهت ایجاد هماهنگی با شما تماس میگرد.

اولین کاری که تعمیرکار موظف است تا در زمان ورود به منزل شما انجام دهد عیب یابی و تشخیص ایرادات موجود درون دستگاه می باشد.

سپس خرابی هایی که در یخال فریزر شما وجود دارد باید به طور دقیق برای شما شرح داده شود.

بعد از انکه عیب یابی و براورد هزینه صورت گرفت فرایند تعمیر یخچال فریزر ایکلواستیل در محل انجام می شود.

در آخر پیزی که مشتریان ما را راضی نگه داشته این است که نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شرکت اس پی یار برای خدمات خود ضمانتنامه و فاکتور کتبی ارائه می دهد.

چه تفاوتی در خدمات نمایندگی یخچال الکترواستیل در شرکت اس پی یار و تعمیرکار های محلی وجود دارد؟

اگر کمی سن و سال داشته باشید قطعا روز های قدیمی را به یاد دارید که فردی در هر محله ای وجود داشت که در زمانی خرابی یخچال ها اولین گزینه برای رفع عیب هر دستگاهی بود، بدون اینکه حتی بدانیم آن فرد تخصص و توانایی تعمیر هر دستگاهی را دارد یا نه، اما مسئله ای که وجود داشت این بود که تنها گزینه برای ما همان بود و بس؛ اما امروزه اینطور نیست، مراجعه مختلف و معتبری وجود دارند که نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شرکت اس پی یار یکی از آن ها می باشد.

تعمیرکار های محلی صرفا به امور یکسان میان یخچال های متفاوت تسلط دارند و اینگونه نیست که بتوان گفت آن ها قطعا تمام چم و خم تعمیر یخچال الکترواستیل را می دانند؛ این در حالیست که تعمیرکاری که از نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل به منزل شما فرستاده می شود دوره های بسیاری را در این حوزه گذرانده و به قطع بهترین گزینه برای انجام اینکار می باشد.

علاوه بر این تعمیرکار یخچال الکترواستیل که از سوی شرکت اس پی یار اعزام می گردد موظف است تا برای تمامی خدمات فقط و فقط از قطعات فابریک و اورجینال استفاده کند.

نکته دیگری که مصرف کنندگان را به شرکت اس پی یار علاقه مند کرده است این است که با استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در این مرکز می توانید تا 75% در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

در صورت نداشتن گارانتی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل یا تعمیرگاه مجاز مرکزی شرکت اس پی یار استفاده نماییم؟

اگر گارانتی نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال الکترواستیل شما به پایان رسیده است نگران نباشید. در صورت نیاز به اعزام تعمیرکار در محل می توانید با تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل در شرکت اس پی یار تماس گرفته و از مزایا و خدمات آن بهره مند شوید. استفاده از خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران مزیت های زیر را به همراه دارد:

با استفاده از خدمات رسمی تعمیرگاه مجاز مرکزی به دلیل استفاده از قطعات فابریک و خدمات تعمیرکار آموزش دیده به حفظ کیفیت دستگاه خود کمک کرده اید.

به دلیل کیفیت در خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل در تهران به افزایش طول عمر دستگاه کمک نموده اید.

با شرح هزینه خدمات، علت ارور و راهنمای تعمیرات، دیگر استرس ناشی از هزینه ها و مشکل دستگاه را برای تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل خود نخواهید داشت.

علت یکسره کار کردن یخچال الکترواستیل

یخچال شما اتومات نمیکند یا بصورت یکسره موتور آن روشن است ! این یک مشکل است که درصورت تداوم آن میتواند باعث سوختن موتور یخچال شما و از کار افتادن آن شود .

اگر یخچال یکسره شده یا یخچال یکسره کار میکند احتمالا یکی از قطعات زیر دچار مشکل شده است .

گاز دستگاه خالی شده است

ترموستات یا سنسور های دما معیوب هستند

رله کمپرسور دچار اتصالی شده است

برد الکترونیکی معیوب و یکسره شده است

لوله مویی و فیلتر درایر گرفتگی دارد .

اگر مشکلات بالا به سرعت رفع نشوند باعث داغ شدن موتور یخچال و در نهایت سوختن آن میشود .

تعمیر روشن نشدن یخچال الکترواستیل

زمانی که یخچال شما روشن نمیشود ابتدا چند کار را انجام دهید .

دوشاخه برق را از محافظ برق جدا کنید و پریز را به برق مستقیم وصل کنید .

اگر اهم متر دارید کابل برق را تا ورودی برد اصلی چک کنید احتمال دارد کابل دچار قطعی شده باشد .

دکمه ریست را بزندید امکان دارد یخچال شما ارور داده باشد .

در غیر اینصورت با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل تماس بگیرید .

علت روشن نشدن یخچال بیشتر به علت خرابی برد الکترونیکی میباشد .

تعمیر برد الکترونیکی یخچال الکترواستیل در محل قابل انجام نمیباشد و اگر مشکل از برد یخچال باشد باید برد به تعمیرگاه یخچال الکترواستیل منتقل شود و مهندسان الکترونیک سرویس برتر آنرا بررسی و تعمیر کنند .

تعمیر یخچال و فریزر ال جی در سریع ترین زمان

یک روز عادی که از سرکار برگشته بودم و طبق معمول در فکر پختن نهار فردا بودم در یخچال را باز کردم، بوی نامطبوعی را حس کردم و متوجه شدم که همه‌ی مواد غذایی گرم شده‌اند، در کمال ناباوری درِ یخچال را گرفته بودم و انگار به او التماس می‌کردم که “نه! تو نباید این کارو با من کنی!” ولی متاسفانه کار از کار گذشته بود و این کار را با من کرده بود! و خلاصه که کلی دردسرِ جابجایی و گرسنگی و هزینه‌های سنگین روی دستمان گذاشت!

این شد که شروع کردم به تحقیق در مورد مراقبت و نگهداری تعمیر یخچال ال جی، و بعدها فهمیدم که می‌شود با رعایت یک سری نکات خیلی ساده و با دانستن اطلاعات مورد نیاز از خرابی یخچال کاملاً جلوگیری کرد. با رعایت نکات نگهداری یخچال هم طول عمر آن چند برابر شود و هم متحمل دردسر و هزینه‌های نجومی برای تعویضش نمی‌شویم. منطقی بنظر می‌رسد، نه؟ البته اگر یخچالتان فعلا در مرحله‌ای است که به جای نکات نگهداری، به درمان نیاز دارد می‌توانید رو کمک متخصصان ما حساب کنید.

به تعمیر یخچال ال جی نیاز دارید؟ از کارشناسان حرفه‌ای شرکت اس پی یارکمک بگیرید.

خطا (ارور) های ساید بای ساید و یخچال فریزر ال جی

گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر یخچال با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهنده‌ی خطا یا eror بر روی دستگاه شماست حال برای اینکه متوجه بشوید، علت پیغام، کد خطا یا ارورهای یخچال ال جی مربوط به چه مشکلی است، موارد زیر را مطالعه کنید.

E FF: فن فریزر

E RF : فن یخچال

E IF: فن یخساز

E CF: فن کندانسور

E CO: خطای ارتباطی نمایشگر

E OFF: مد نمایشگاهی

E GF: فلومتر آب

E RS: سنسور یخچال

E R2: سنسور یخچال

E FS: سنسور فریزر

E DS: سنسور دیفراست

E HS: سنسور رطوبت

E RT: سنسور محیطی

پر تکرارترین علت خرابی یخچال های ال جی چیست؟

ما به واسطه‌ی تعمیرکاران خبره‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای یخچال‌ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای یخچال شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد.

–  عدم سرمایش و سرمایش نامتعادل یخچال ال جی

یکی دیگر از مشکلات جدی که می تواند تمام عملکرد دستگاه را تحت شعاع خودش قرار دهد، مشکل در سرمایش یخچال فریزر یا ساید بای ساید می‌باشد. بهتر است ادامه مطالب را در این خصوص مطالعه کنید.

– یخچال ال جی سرمایش ندارد:

علت سرما نداشتن یخچال ال جی

دلیل اصلی عدم سرمادهی یخچال ال جی

راه‌های رفع مشکل سرد نشدن یخچال ال جی

دلیل سرد نشدن بالای فریزر

جلوگیری از خراب شدن غدا و مواد غذایی در یخچال

عدم سرمایش به عواملی زیادی مرتبط می‌باشد، از قبیل عدم دیفراست مناسب، خطای سنسورهای دمایی، مشکل در سیکل سرمایش، عدم کارکرد صحیح فن، عدم کارکرد کمپرسور.

نکته: در صورتی که یخچال پیغام OFF داده باشد، دستگاه در حالت نمایشگاهی بوده و به دلیل خاموش بودن کمپرسور دستگاه سرمایش ندارد.

جهت خارج نمودن از این حالت می‌توانید درب یخچال را باز، بر روی نمایشگر دکمه کنترل دمای یخچال ” REFRIGRATOR” را فشرده  و نگهدارید. سپس دکمه سرمایش سریع ” EXPRESS FRZ” را سه مرتبه فشاردهید. در صورتی که مشکل دستگاه برطرف نشد و داخل یخچال فریزر سرمایش نداشت جهت تشخیص و رفع ایراد یخچال و فریزر ال جی از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

– سرمایش ضعیف و سرمایش کم در یخچال ال جی

سوالات متداول در مورد سرمایش ضعیف به شکل زیر مطرح است. ما در ادامه برای رفع این ایرادها، به سوالات پاسخ خواهیم داد.

علت یخ نزدن فریزر ال جی

آیا یخچال ال جی خنک نمی‌کند؟

آیا فریزر ال جی خوب منجمد نمی‌کند؟

آیا سرمایش فریزر ال جی کم شده است؟

آیا موتور یخچال ال جی کم کار می‌کند و سرمای یخچال ال جی کم شده است؟

آیا موتور یخچال ال جی مدت زیادی کار می‌کند، سرما مناسب نیست ولی گاز یخچال ال جی کامل می‌باشد؟

آیا فریزر یخچال فریزر ال جی خوب خنک می‌شود، ولی قسمت یخچال ال جی اصلا خنک نمی‌شود؟

سرمایش یخچال و یا فریزر ال جی کم شده است.

سرمایش ضعیف و یا سرمایش کم در کابین یخچال می‌تواند به علل مختلف از قبیل تغییر رنج اهرمی سنسور‌های دما، کارکرد ضعیف فن، مسدود بودن داکت هوایی (مسیر انتقال سرما به کابین یخچال) و… رخ دهد. ولی قبل از تماس با ما بهتر است موارد زیر بررسی شود.

دمای تنظیم شده یخچال و فریزر را چک کنید که روی دمای متعادل آن باشد.

کنار یخچال دستگاه‌های گرمازا یا در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگرفته باشد.

فاصله‌های استاندارد دستگاه از دیوار رعایت شده باشد.

چیدمان مواد غذایی داخل دستگاه بررسی شود به نحوی قرار نگرفته باشند تا دریچه‌های هوای سرد (انتهای کابین) مسدود شده باشد و گردش هوا به خوبی انجام نشود.

قبل از هر چیز مقاله چرا دمای یخچال تغییرمیکند و همه چیز را بهم میریزد مطالعه کنید با بررسی مواد فوق اگر مشکل برطرف نشد جهت مراجعه تکنسین جهت تعمیرات یخچال فریزر ال جی اقدام نمایید.

چرا یخچال ال جی برفک می‌زند؟

برفک زدن داخل یخچال یکی از مشکلاتی است که اگر به درستی علت آن را تشخیص دهید می‌توانید مشکل را برطرف کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.

علت یخ زدن یخچال ساید ال جی

علت برفک زدن ساید ال جی

علت برفک زدن فریزر ساید بای ساید ال جی

علت یخ زدن داخل یخچال ساید ال جی

سوالی که مطرح می‌شود این است که مشکل برفک در دستگاه شما به چه صورت دیده می‌شود؟

  1. اگر برفک بصورت قطرات آب یخ زده یعنی مثل قندیلک، روی دیواره داخلی فریزر و سقف مشاهده کردید، این امر طبیعی است. چون با باز شدن درب فریزر، رطوبت موجود در هوا جذب فریزر شما می‌شود.
    توصیه می‌کنیم که بعد از تمیز کردن یخچال، درب یخچال و فریزر را کمتر باز و بسته کنید.
    2. اگر داخل مشمع مواد فریزر، ذرات ریز برفک مشاهده کردید، این ذرات برفک به خاطر رطوبت ماده غذایی بوده و طبیعیست.
    3. اگر یخ زدگی به صورت یک پوسته نازک بود، یعنی به اندازه‌ای که بتوانید با حوله یا دستمال آن را پاک کنید این امر نیز طبیعی می‌باشد.
    البته معمولا در فصل تابستان، به علت رطوبت زیاد هوا این مورد غیر قابل پیش بینی نخواهد بود.
    4. در مدل‌های فریزر چهار کشو  و یخچال‌های 3 فوت و 6 فوت بدلیل اینکه قابل ضد برفک ندارند، برفک زدن یخچال طبیعی می‌باشد.
    5. اگر یخزدگی بصورت یک تیکه به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر  و یا بیشتر مشاهده کردید نیاز است جهت رفع آن به تکنسین‌های متخصص ما خبر دهید.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا (snowa) توسط خدمات تعمیرات و تعمیرگاه تک سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.

متخصصین تعمیر یخچال اسنوا در تک سرویس سالها تجربه و دانش فنی اندوخته از صدها تعمیرات موفق انواع یخچال های اسنوا و نیز تسلط بر جدیدترین مدل های یخچال اسنوا را در کارنامه خود داشته و لذا بهترین انتخاب شما جهت خدمات نصب  سرویس و تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا هستند. انواع یخچال های برند اسنوا از قبیل یخچال ساده  فریزر ساده  یخچال فریزر درب از بالا و درب از پایین  ساید بای ساید و غیره توسط متخصصین مجرب ما بر طبق استانداردهای اسنوا و در کوتاهترین زمان در منزل خودتان سرویس و تعمیر می شوند.

امتیازات تعمیر یخچال اسنوا توسط تیم تک سرویس

قطعات اصلی

برای تعمیرات یخچال تکنسین های تک سرویس فقط از قطعات اصلی استفاده می‌کنند.

تکنسین های مجرب

یخچال شما توسط تکنسین های حرفه‌ای و متخصص با دقت زیاد تعمیر و سرویس می‌شود.

سرعت خدمات

تعمیر یخچال در کمترین و سریع‌ترین زمان در محل شما انجام می‌شود.

تعمیرات یخچال اسنوا چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

تعمیر برد الکترونیکی یخچال اسنوا

مشکلات در برد های الکترونیکی یخچال اسنوا بصورت های زیر نمایان میشود .

  • چشمک زدن صفحه نمایش
  • صدای بوق ممتد یا آلارم از دستگاه
  • روشن نشدن یخچال فریزر و صفحه نمایشگر
  • ظاهر شدن ارورهای مختلف مانند Fa ، H1 و …
  • قطع فرمان های موتور و دیفراست

این مشکلات بیشتر در یخچال ها و ساید بای ساید های اسنوا مشاهده شده است .

برد الکترونیکی ساید بای ساید اسنوا قابل تعمیر می باشد. و ارزش تعمیر را دارند و معمولا با یک سوم هزینه تعویض برد تعمیر خواهند شد.

شارژ گاز یخچال اسنوا در محل

یکی دیگر از خدمات پر تکرار تعمیر یخچال اسنوا ، شارژ گاز میباشد.

شارژ گاز دارای قوانین و اصول مختص به خود میباشد این اصول به ترتیب الویت های سرویس برتر به شرح زیر میباشد.

  • پیدا کردن نشتی : کم شدن یا خالی شدن گاز یخچال 100% با نشتی همراه است. و در ابتدا باید نشتی آن مشخص و برطرف شود.
  • فیلتر درایر باید تعویض شود : تعویض فیلتر درایر بسیار مهم است. و برای جلوگیری از ورود رطوبت به سیکل یخچال حتما باید تعویض شود.
  • وکیوم لوله : وکیوم هم از موارد مهم شارژ گاز میباشد. اگر یخچال شما قبل از شارژ گاز وکیوم نشود احتمال سوختن موتور بعد از گذشت مدتی میباشد.

تعمیر سیستم یخ زدایی یخچال اسنوا

از کار افتادن سیستم یخ زدایی یا دیفراست سرما در یخچال فریزر کاهش میدهد. و رفته رفته کلا سرما را از بین میبرد.

ممکن است این اختلال در اثر خرابی یک قطعه مانند سنسور ، المنت ، ترموفیوز ، درین و یا برد الکترونیکی بوجود آید.

تعمیر و تعویض فن یخچال فریزر اسنوا

فن بنظر قطعه ساده ای است. اما خرابی این قطعه میتواند مشکل بزرگی در سرما سازی دستگاه و حتی سلامتی موتور باشد.

مشکلات فن معمولا به یکی از اشکال زیر ظاهر میشود.

  • صدای زیاد یخچال فریرز: این صدا میتواند از داخل یخچال یا فریزر یا پشت دستگاه  قسمت موتور شنیده شود.
  • از کار افتادن: قطع شدن یک رشته سیم از فن میتواند باعث از کار افتادن آن شود.
  • چرخش کند: شرکت اسنوا با انجام آزمایش های متعدد به دور معینی در دقیقه برای چرخش موتور فن رسیده کم یا زیاد شدن این دور در دستگاه اختلال ایجاد میکند.
  • شکستن پروانه فن: اگر پروانه بشکند یا از جای خود به هر دلیل خارج شود. انگار فن در دستگاه شما وجود ندارد و برای یخچال مشکل بوجود می آورد.