عمومیکسب و کار ایرانی

پترونام سهند نامی که در ذهن شما می ماند!

امروزه تقریبا همه دارندگان خودرو به دنبال استفاده از روغن موتور نانو در موتور خودروهای خود هستند. زیرا روغن موتور نانو دارای کیفیت و کارایی بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات می باشد که باعث شده تمامی کشورهای اروپایی از روغن موتور نانو در خودروهای خود استفاده کنند. شاید امروز وقت آن باشد که مردم ایران از روغن موتور نانو استفاده کنند تا ضمن تجربه آسایش و آسایش به محیط زیست آسیب نرسانند. اما آیا چنین سازنده ای وجود دارد که روغن موتور نانو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهد؟

پترونام سهند به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ روغن موتور در ایران یکی از 4 کشور تولید کننده روغن موتور نانو در جهان است. همین امر باعث شد پترونام سهند در عرصه محصولات نانو به افتخار ملی برای ایرانیان تبدیل شود. روغن موتور پارانوکس که امروزه به صورت گسترده به کشورهای اروپایی صادر می شود، محصول شرکت پترونام سهند می باشد. اطلاع از فعالیت و نحوه عملکرد نانو پراید ایران در جهان شاید برایتان جالب باشد. بنابراین در این مقاله در مورد شرکت پترونام سهند بیشتر توضیح می دهیم.

شرکت پترونام سهند؟

شرکت پترونام سهند در سال 1396 تاسیس شد و از ابتدا هدف آن انقلابی در حوزه نفت در ایران و خاورمیانه بود. این شرکت با استفاده از افزودنی های نانو در محصولات خود قادر به تولید نمونه هایی از روغن های موتور نانو می باشد. در نهایت موفق به تولید روغن موتور پارانوکس شد. امروزه روغن موتور پارانوکس از نظر کیفیت و کارایی در سراسر خاورمیانه بی رقیب است. شرکت پترونام سهند با توجه به این موفقیت بزرگ در زمینه تولید نفت در مدت زمان کوتاهی به یکی از برترین تولیدکنندگان نفت ایران تبدیل شده است.

با توجه به اینکه ایران کشوری نفت خیز و دارای نفت خام بسیار باکیفیت است، روغن موتور ایران اغلب با استاندارد قابل قبولی تولید می شود. زیرا مواد اولیه تولید روغن موتور در نفت خام یافت می شود. از سوی دیگر پترونام سهند در محصولات خود از افزودنی نانو A9 استفاده می کند که با تکنولوژی و پیچیدگی بالا تولید می شود. محصولات پارانوکس با ترکیب استوک روغن با کیفیت بالا و فناوری A9 ساخته می شوند. این اطلاعات خلاصه ای از دلایل کیفیت بالای روغن موتور پارانوکس است و پیشنهاد می شود حتما از آن استفاده کنید.

افزودنی نانو A9 چیست؟

افزودنی A9 در واقع یک افزودنی روغن موتور است که در مقیاس وسیع در فرانسه تولید می شود. البته پترونام سهند به صورت شخصی در ایران مواد افزودنی نانو را برای محصولات خود تولید می کند. این ماده کیفیت بالایی دارد و توسط بسیاری از شرکت های بزرگ و معتبر دنیا مانند شل، کاسترول، موبیل 1 و ناسا استفاده می شود. امروزه پترونام سهند یکی دیگر از شرکت هایی است که از فناوری A9 در روغن موتورهای خود استفاده می کند. این خبر برای همه دنیا خوب است و برای ما ایرانی ها افتخار بزرگی است که یک شرکت ایرانی نام خود را در کنار این گونه شرکت ها قرار داده است.

امروزه پترونام از فناوری A9 در تمامی محصولات پارانوکس استفاده می کند. این فنر واقعا یک اضافه کوتوله است که مزایای زیادی برای موتور خودرو و سایر اجزای آن دارد. به طوری که امروزه در کشورهای بزرگ دنیا استفاده از روغن موتور نانو توصیه می شود تا کوچکترین آسیبی به محیط زیست وارد نشود. زیرا فناوری نانو A9 با محیط زیست سازگاری کامل دارد و از تولید گازهای سمی از موتور خودرو جلوگیری می کند.

ویسکوزیته روغن موتور به چه معناست؟

ویسکوزیته به ضخامت یا نازکی یک مایع اشاره دارد. مثلاً ویسکوزیته عسل زیاد و گرانروی آب آشامیدنی کم است. برای اینکه موتور خودرو به خوبی کار کند، باید از روغن موتور با ویسکوزیته مناسب استفاده کنید. بر این اساس، ما رتبه بندی SAE را داریم که از یک سری اعداد برای نشان دادن سطوح ویسکوزیته استفاده می کند. در ادامه این رتبه بندی را توضیح می دهیم.

مزایای استفاده از روغن موتور نانو

شاید شما به مزایای استفاده از روغن موتور پارانوکس برای افرادی فکر می کنید که هر کشوری مایل به دریافت آن است. در اینجا برخی از مزایای اصلی استفاده از روغن موتور نانو آورده شده است:

کاملا اکولوژیک

استفاده از روغن موتور نانو در خودرو باعث کاهش تولید گازها و بخارات سمی در موتور می شود. مهمترین نکته ای که فعالان محیط زیست همواره به آن اعتراض داشته اند گازهای سمی تولید شده توسط خودروها است. اما روغن موتور نانو از تشکیل هرگونه گاز سمی در موتور جلوگیری می کند و کاملاً دوستدار محیط زیست است. در واقع شما با استفاده از روغن موتور نانو سهم خود را در حفاظت از محیط زیست انجام می دهید.

از بین رفتن هرگونه اصطکاک در موتور

اصطکاک بین قطعات موتور خودرو می تواند صدمات زیادی به بار آورد و در دراز مدت برای صاحب خودرو بسیار گران تمام می شود. از آنجایی که روغن های موتور نانو بسیار روان کننده هستند، اصطکاک بین قطعات موتور را از بین می برند. در واقع وظیفه اصلی روغن موتور روانکاری قسمت های داخلی موتور خودرو است و روغن موتوری که بداند چگونه این کار را به بهترین نحو انجام دهد، مطمئنا بسیار ارزشمند است.

جلوگیری از خوردگی محیط داخلی موتور

پوسیدگی داخل موتور خودرو در درازمدت آسیب زیادی به خودرو وارد می کند. حتی استهلاک خودرو را نیز افزایش می دهد. اما این نانو ماده یک لایه محافظ در اطراف تمام قسمت های موتور ایجاد می کند که در برابر هرگونه زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم است.

کاهش مصرف سوخت

روغن موتورهای نانو تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت خودروها دارند. روغن کاری قطعات موتور باعث بهبود کارایی و عملکرد آن می شود، زیرا اصطکاک را از بین می برد. در نتیجه سوخت خودرو به گونه ای مصرف می شود که تمرکز کامل روی تحرک خودرو باشد. کاهش مصرف سوخت خودرو در بسیاری از موارد تا 20 درصد است و قطعا در دراز مدت باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت خواهد شد.

تعمیر و نگهداری موتور خودرو

جالب است بدانید که با وجود اینکه افزودنی های نانو تاثیر بسزایی در جلوگیری از پوسیدگی دارند، پوسیدگی قطعات موتور را نیز از بین می برند. به نوعی روغن موتور نانو برای خودروی شما دوپ است و موتور را جوان نگه می دارد. به همین دلیل حتی خودروهای بسیار قدیمی نیز می توانند از روغن موتور نانو استفاده کنند و مزایای آن را در خودروی خود ببینند.

صدای موتور را کاهش دهید

اخیراً اتومبیل های زیادی با موتورهای بسیار پر سر و صدا وجود دارند. این صداها در اثر اصطکاک و سایش بین قطعات موتور خودرو ایجاد می شود که باعث آلودگی صوتی ناخوشایندی می شود. با این حال، روغن های موتور نانو به طور کلی صدای موتور خودروها را کاهش می دهند. البته این مزیت به خاصیت روان کنندگی آن محصولات نیز برمی گردد و ارتباط مستقیمی با آن دارد. روغن موتور نانو صدای ماشین شما را به قدری کاهش می دهد که از روی صدای آن نمی توانید روشن یا خاموش بودن آن را تشخیص دهید. البته اگر مشکل فنی دیگری نداشته باشد.

درباره روغن موتور پارانوکس

پترونام سهند به عنوان مخترع روغن موتور پارانوکس از فرمول بسیار ارزشمندی در طراحی آن استفاده کرده است. بنابراین امروزه روغن موتور پارانوکس بدون شک در سراسر خاورمیانه بی رقیب بوده و بهترین روغن موتور به حساب می آید. مردم همیشه می توانند با استفاده از روغن موتور پارانوکس متوجه کیفیت آن شوند.

البته لازم به ذکر است که شرکت پترونام سهند محصولات پارانوکس را در انواع مختلف تولید و عرضه می کند. زیرا مشتریان روغن موتور پارانوکس در نقاط مختلف کشور و جهان هستند. در نتیجه محصولات پارانوکس در انواع مختلفی طراحی شده اند تا همه بتوانند بدون مشکل از محصول استفاده کنند. البته تمامی این محصولات از کیفیت یکسانی برخوردار بوده و همگی از افزودنی نانو A9 بهره می برند. تفاوت محصولات Paranox در شاخص ویسکوزیته و API آنها نهفته است.

یکی از عواملی که باعث شده روغن موتور پارانوکس در ایران بسیار محبوب شود قیمت بسیار پایین آن است. امروزه بازار روغن موتور در ایران مملو از روغن های موتوری است که هیچ کدام به کیفیت این محصول هم نمی رسند. اما قیمت آنها حتی به بیش از 1 میلیون تومان هم می رسد. اما قیمت روغن موتور پارانوکس بین 320 تا 490 هزار تومان است که قیمت بسیار مناسبی محسوب می شود. افراد می توانند از روغن موتور پارانوکس در خودروهای خود بین 5000 تا 15000 کیلومتر استفاده کنند.

چگونه روغن موتور پارانوکس بخریم؟

به گزارش آکادمی دبیر (روابط عمومی شرکت پترونام سهند)، هم اکنون می توانید روغن موتور پارانوکس را از سایت پترونام سهند خریداری کنید. برای خرید روغن موتور پارانوکس باید با پشتیبانی پترونام سهند تماس بگیرید. توصیه می کنیم ابتدا با کارشناس پترونام سهند مشورت کنید تا با اطلاعات و راهنمایی صحیح بهترین انتخاب را داشته باشید.

با روغن موتور پارانوکس بال ماشین خود را بدهید!

در این مقاله پترونام سهند و اختراع بی نظیر آن یعنی روغن موتور پارانوکس را توضیح داده ایم. با توجه به اینکه روغن موتور پارانوکس تمام انتظارات شما را در یک روغن موتور برآورده می کند و همچنین قیمتی کمتر از نصف محصولات مشابه دارد، مصرف آن را به تمامی ایرانیان توصیه می کنیم. از این رو محصولات پارانوکس در 7 مدل تولید می شوند که امکان استفاده از آن را برای افراد سراسر دنیا فراهم می کند. برای اطلاعات بیشتر و تماس با تیم پشتیبانی پترونام سهند به آدرس  https://www.petronam.co/مراجعه کنید.

روغن موتور در خودرو چه نقشی دارد؟

روغن موتور وظایف مهمی را در خودرو انجام می دهد:

اصطکاک بین قطعات را کاهش می دهد

موتورها از قطعات متحرک ساخته شده اند و همیشه بین آنها اصطکاک وجود دارد. جایی که اصطکاک وجود دارد، گرما وجود دارد. روغن موتور اصطکاک بین قطعات فلزی را از بین می برد و گرمای حاصله موتور را بیش از حد گرم نمی کند. همچنین از سایش قطعات جلوگیری می کند. می دانید که تعمیر و تعویض قطعات شکسته موتور می تواند هزینه زیادی داشته باشد. بنابراین با روغن موتور مناسب در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

گرما را از چرخه احتراق استخراج می کند

یک موتور با ایجاد انفجارهای کنترل شده یا احتراق در داخل سیلندر کار می کند. حال اگر گرمای اصطکاکی به این انفجارهای کنترل شده اضافه شود، موتور خودرو دچار مشکل می شود. روغن موتور مانند یک عایق از رسیدن گرما به این مدار جلوگیری می کند.

محصولات جانبی ناخواسته را جذب می کند

احتراق محصولات ناخواسته ای مانند اسیدها و اکسیدهای سیلیکون تولید می کند که در صورت وارد شدن به سایر قسمت های موتور می تواند به آنها آسیب برساند. روغن موتور به صورت مغناطیسی این مواد را جذب و معلق می کند.