عمومیکسب و کار ایرانی

کانال یابی تلویزیون ال جی زبان انگلیسی

تلویزیون برای بیشتر خانواده‌ها وسیله‌ی سرگرمی و به طور کلی دستگاهی است که در طول روز استفاده‌ی زیادی دارد؛ البته خیلی از افراد هم تمایلی به تماشای تلویزیون نداشته و یا اینکه زمان کافی برای آن ندارند. اما به طور کلی شاید برای بیشتر افراد پیش آمده باشد که بخواهند برخی از قسمت‌های تنظیمات تلویزیون را تغییر دهند و به دلیل اینکه زبان دستگاه فارسی نبوده، نتوانسته‌اند به سادگی گزینه‌ی مورد نظرشان را بیابند. حتی گاهی منو فارسی است اما نمی‌دانیم تنظیماتی که مد نظر داریم و می‌خواهیم تغییر دهیم را می‌بایست در کدام منو پیدا کنیم. اگر می‌خواهید در مورد کاربردی‌ترین تنظیمات تلویزیون ال جی به زبان فارسی هم مطالعه بفرمایید، می‌توانید به مراجعه کنید. و اگر منوی تلویزیون ال جی شما به زبان انگلیسی است و می‌خواهید ساده‌تر به منوی مورد نظرتان راه پیدا کنید و آن را تغییر دهید، در ادامه با ما همراه باشید. در این مقاله در مورد تنظیمات کاربردی و البته اولیه‌ی تلویزیون به زبان انگلیسی آموزشی کامل ارائه خواهیم داد.

بخش تغییر زبان تلویزیون ال جی در کدام منو است؟

شاید بخواهید زبان منو را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید و پس از آن به زبان فارسی تنظیمات لازم را انجام دهید. اگر می‌خواهید زبان منو را در تلویزیون‌های ال جی تغییر دهید، برای فارسی سازی تلویزیون ال جی به شکل زیر مراحل آن را انجام دهید:

  • سپس وارد منوی General شوید.
  • وارد بخش Language شوید.
  • در قسمت Menu Language، زبان فارسی را انتخاب نمایید.
  • اگر زبان صفحه کلید شما در قسمت‌هایی که مانند مرورگر و … باید متن تایپ کنید، نیاز است به فارسی تغییر پیدا کند، در این بخش Keyborad Language را نیز به زبان مورد نظر تغییر دهید.

جلوگیری از خاموشی خودکار تلویزیون ال جی

گاهی تلویزیون شما بدون دلیل فنی در حین کارکرد خاموش می‌شود و می‌خواهید در منوی آن که به زبان انگلیسی است، تنظیمات خاموشی دستگاه را تغییر دهید. در این مورد می‌بایست طبق مراحل زیر عمل نمایید:

البته در نظر داشته باشید چنانچه موارد گفته شده در بالا در منوی تلویزیون شما روشن نباشد، اما تلویزیون شما به صورت ناگهانی خاموش شود، لازم است برق ورودی و سیگنال دریافتی تلویزیون مورد بررسی قرار گیرد تا مشکل اصلی مشخص شده و برای رفع آن اقدام فرمایید.

بازنشانی تنظیمات صدا و تصویر تلویزیون ال جی

گاهی ممکن است تنظیمات صدا و تصویر تلویزیون شما تغییر پیدا کرده باشد و ندانید دقیقا در کدام منو باید گزینه مورد نظر را تغییر دهید. اگر ورود به منو و پیدا کردن گزینه مربوط برای شما سخت است، می‌توانید بازنشانی یا همان ریست صدا و تصویر را انجام دهید. برای راهنمای بیشتر می توانید به aparat.com مراجعه کنید.

تنظیمات تصویر تلویزیون ال جی

بخش تنظیمات تصویر تلویزیون‌ ال جی گزینه‌های زیادی دارد و در صورتی که در ارتباط با آن اطلاعات کافی داشته باشیم می‌توانیم از این امکانات به خوبی استفاده کنیم. در این مورد می‌توانید را نیز مطالعه فرمایید.

برای انجام تنظیمات تصویر به زبان انگلیسی می‌توانید طبق توضیحات زیر گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید:

با ورود به Setting و انتخاب گزینه‌ی Picture می‌توانید Picture Mode و باقی موارد را تغییر دهید. در بخشPicture Mode می‌توانید به دلخواه یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

در بخش Picture Mode Setting می‌توانید موارد زیر را طبق نظر خودتان تغییر دهید:

  • : همانطور که شاید اطلاع داشته باشید، تصویر تلویزیون از طریق نور پشت زمینه‌ی آن روشن می‌شود (البته برخی تلویزیون‌ها مانند OLED و Plasma نور پس‌زمینه ندارند و فناوری روشنایی صفحه در این نوع دستگاه‌ها به شکل دیگری است.) با تنظیم و تغییر این گزینه سطح روشنایی صفحه تغییر می‌یابد و اگر آن را پایین‌تر بیاورید، میزان مصرف انرژی تلویزیون نیز کاهش پیدا خواهد کرد. اگر می‌خواهید نور صفحه نمایش را با درصدهای از قبل تعیین‌شده کاهش دهید، در منوی تصویر گزینه‌ی Energy Saving را تنظیم کنید. در این بخش می‌توانید گزینه‌ی Maximum، Auto، Minimum و Off را انتخاب کنید.
  • Color: با تغییر این گزینه در واقع عمق رنگ صفحه نمایش تنظیم می‌شود و هرچه بالاتر باشد، عمق رنگ‌ها بیشتر خواهد بود.
  • Tint: تنظیم ته رنگ. این گزینه برای ایجاد تعادل بین رنگ قرمز و سبز در تصویر است و اگر به سمت قرمز متمایل باشد، ته رنگ تصویر متمایل به رنگ قرمز و اگر به سمت سرد متمایل باشد، ته رنگ تصویر به رنگ آبی متمایل خواهد بود.

کانال یابی تلویزیون ال جی

کانال یابی دستی تلویزیون ال جی

برای کانال یابی به شکل دستی طبق مراحل زیر می‌توانید کانال‌ها را بر روی تلویزیون دریافت نمایید:

  • وارد تنظیمات تلویزیون شوید.

 

ویرایش و مدیریت کانال تلویزیون LG

 

  • با گزینه‌ی Lock/Unlock می‌توانید کانال‌های مورد نظر را قفل یا بازگشایی کنید.
  • در قسمت Delete/Restore می‌توانید کانال‌های مورد نظر را حذف و بازیابی کنید.
  • با گزینه‌ی Move نیز می‌توانید کانال‌ها را جابجا کنید.

در این منو معمولا با انتخاب کلیدهای رنگی که عملکرد آن در صفحه‌ی تلویزیون تعیین شده است، می‌توانید ویرایش‌ها را انجام دهید. برای ویرایش و مدیریت کانال‌های تلویزیون ال جی به زبان فارسی هم می‌توانید به راهنمای مراجعه فرمایید و طبق دستورالعمل آن، کانال‌ها را مرتب کنید.

چگونه تبلیغاتی که بر روی تلویزیون نمایش داده می‌شود را حذف کنیم؟

اگر تلویزیون شما بر روی حالت نمایش فروشگاهی باشد، در حاشیه‌ی آن در مورد تلویزیون تبلیغات و قابلیت‌های تلویزیون نمایش داده می‌شود. این کارکرد به این منظور برای تلویزیون قرار داده شده است که قابلیت‌های تلویزیون در فروشگاه برای مشتریان قابل نمایش باشد و مشتریان بتوانند دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. برای خاموش کردن این عملکرد می‌توانید مسیر زیر را طی کرده و این ویژگی را غیرفعال نمایید:

روش ریست تلویزیون ال جی

پاسخگوی سوالات فنی شما هستیم

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد؛ اگر در ارتباط با دستگاه‌های لوازم خانگی خود با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با گلدیران در تماس بوده و یا اینکه در ارتباط با مشکل دستگاهتان در قسمت راهکار مربوط را مطالعه فرمایید. برای حل ایراد در این مورد حتما با اول تعمیر تماس بگیرید .

منبع: youtube.com