عمومیکسب و کار ایرانی

بررسی هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ

از دیجیتال مارکتینگ می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین حوزه‌هایی نام برد که هوش مصنوعی تحول عظیمی در آن به‌وجود آورده است. ما در این مقاله به ارتباط هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت و تاثیراتی که ترکیب هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال بر آینده حوزه بازاریابی آنلاین می‌گذارد را بررسی می‌نماییم. (چنانچه قصد یادگیری و آموزش دیجیتال مارکتینگ را دارید، می‌توانید از شرایط برگزاری دوره‌های آکادمی اطلاع کسب نمائید!)

هوش مصنوعی چیست؟

طبق گفته ویکی‌پدیا، اصطلاح «هوش مصنوعی» برای توصیف ماشین‌ها و رایانه‌هایی استفاده می‌شود که عملکردهای «شناختی» ذهن انسان‌ها، مانند یادگیری و حل مسائل را تقلید می‌کنند.

هوش مصنوعی یکی از شاخه‌های حوزه علوم رایانه‌ای است که تلاش می‌کند ماهیت هوش را درک کرده و ماشین هوشمند جدیدی تولید کند که بر اساس داده‌هایی که به آن داده می‌شود دقیقاً مانند انسان‌ها فکر کند، پاسخ دهد و وظایفی را اجرا کند. برخی از فعالیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی مانند رباتیک، تشخیص گفتار، تشخیص تصویر، پردازش زبان طبیعی و حل مسئله، بسیار فنی و تخصصی هستند.

امروزه کارایی سیستم‌های هوش مصنوعی به لطف الگوریتم‌های دقیق، سریع‌تر از هر زمان دیگری در حال پیشرفت هستند و به برداشتن گام‌های بزرگ در زمینه‌های تحقیق و توسعه در سراسر جهان کمک می‌کنند. درواقع می‌توان تصور کرد که در آینده محصولات فن‌آوری شده توسط هوش مصنوعی مانند منبعی حاوی خرد انسانی باشد. اگرچه هوش مصنوعی هوش انسانی نیست، اما می‌تواند مانند انسان فکر کند و ممکن است از هوش انسانی نیز فراتر رود.

ارتباط هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ

طی سال‌های گذشته، بازاریابان در استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی‌های بازاریابی خود مردد بودند. اما اکنون، بسیاری از برندهای موفق مانند آمازون و Spotify، این فناوری پیشرفته را پذیرفته و می‌توان گفت استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ میان بسیاری از بازاریابان و کسب‌وکارها رواج یافته است.

به عنوان مثال، آمازون بر اساس جستجوها، خریدها و بازدیدهای قبلی مخاطبان و مشتریان، از هوش مصنوعی برای نشان دادن محصولات مرتبط به خریداران استفاده می‌کند. این امر می‌تواند با ایجاد یک تجربه شخصی‌سازی شده، احتمال خرید اولیه را افزایش داده و در ادامه خریداران را به مشتریان دائمی تبدیل کند.

با تبلیغات هوشمند ریتارگتینگ، یکی از نتایج استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

درواقع امروزه هوش مصنوعی به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال، طیف وسیعی از مزایا و فرصت‌های واقعی را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهد. هوش مصنوعی مواردی مانند؛ پیش‌بینی با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجربیات بهتر برای مشتریان و بازاریابی هدفمند را امکان‌پذیر می‌کند که بدون شک افزایش بازگشت سرمایه را برای کسب‌وکارها در بر خواهد داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده باید یادآور شویم که تبلیغات یکی از روش‌های ایده‌آل برای ایجاد ارزش برندها است. بنابراین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند با توجه به علاقمندی مخاطبان، پوسترهایی از برند ایجاد کرده که این موضوع منجر به مشاهده تبلیغات بر اساس انتخاب و علاقه مخاطبان خواهد شد. درواقع ارتباط هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ، نه تنها کارها را برای برندها آسان‌تر می‌کند بلکه به حل مسائل مشتریان نیز می‌انجامد.

با توجه به آنچه ذکر شد، بیایید تاثیر هوش مصنوعی بر آینده بازار دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنیم:

تاثیر هوش مصنوعی بر آینده دیجیتال مارکتینگ

فناوری هوش مصنوعی با وجود داشتن توانایی‌هایی در جمع آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل آن‌ها، اعمال آن‌ها و سپس واکنش به آن‌ها، در حال ایجاد انقلابی در بازاریابی دیجیتال است. درواقع می‌توان گفت در آینده استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد. زیرا میزان اطلاعات در مورد مصرف‌کنندگان بالقوه در حال افزایش است و هوش مصنوعی به دلیل دارا بودن پتانسیل بالا در تصمیم‌گیری سریع و دقیق مبتنی بر داده می‌تواند کمک بزرگی برای حوزه دیجیتال مارکتینگ باشد. در ادامه چند تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر آینده بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

·         تشخیص و تجزیه و تحلیل

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به یکی از استراتژی‌های تجاری اشاره دارد که با به حداکثر رساندن جمع‌آوری اطلاعات مشتری و فیلتر کردن اطلاعات معتبر، رویکرد مشتری‌محوری را در تجارت ایجاد می‌کند. زمانی‌که CRM، فناوری AI  و فناوری داده‌های بزرگ با یکدیگر ترکیب شوند، می‌توانند مجموعه اطلاعات کاربر را از سیستم عامل‌های مختلف به حداکثر برسانند، دیدگاه‌های دقیق را برای مشتریان هدف بدست آورند و نیازهای کاربران را شناسایی کنند. در نهایت برندها قادر خواهند بود مناسب‌ترین استراتژی بازاریابی خود را تعیین کنند.

نکته اصلی این است که هرگونه اطلاعات رفتاری می‌توانند برای هوش مصنوعی به عنوان منبع تجزیه و تحلیل محسوب شود. بازاریاب‌ها با تمام این داده‌های جمع‌آوری شده می‌توانند در آینده به راحتی نیازهای مشتری بالقوه را تجزیه و تحلیل کرده و هوش مصنوعی را در جهت افزایش فروش انطباق دهند.

·         هدف قرار دادن مخاطب درست

شاید از راهنمایی و توصیه‌های پلتفرم‌هایی مانندYouTube ، Facebook، Twitter،  Amazon  و سایر سیستم‌عامل‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های تجارت الکترونیکی تعجب کرده باشید. فناوری پایه که در این قبیل پلتفرم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از شاخه‌های هوش مصنوعی به نام «یادگیری ماشین» است. ماشین بر اساس فعالیت‌های افراد آنچه را که آن‌ها به آن علاقه‌مند هستند و یا دوست ندارند را تشخیص داده و می‌خواند.

عملکرد و کارایی این حوزه با بلوغ بیشتر تکنولوژی دقیق و دقیق‌تر شده و به جذب مخاطب مورد نظر در بازاریابی دیجیتال کمک شایان ذکری می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت؛ پیشنهاد محصولات مناسب به مشتریان مناسب در زمان مناسب از طریق سیستم‌عامل‌های دیجیتالی تفاوت زیادی در فروش ایجاد می‌کند. بنابراین ورود و به‌کارگیری هوش مصنوعی در به ثمر رسیدن تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ در آینده، به شکل قابل توجهی موثر و کارآمد خواهد بود.

·         پشتیبانی از زمان واقعی

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که سرعت همه چیز به شکل قابل توجهی بالا رفته و مردم انتظار دارند که تمامی امور به سرعت به نتیجه برسند. بنابراین نمی‌توانید مشتریان خود را برای گرفتن پاسخ دو روز منتظر بگذارید. بی‌شک پاسخگویی به مشتری باید به سرعت و حتی آنلاین بوده و در عین حال نیز باید پاسخی باشد که مشتریان به دنبال آن هستند. شرکت‌ها برای ارائه پاسخ دقیق، از Chatbots هوش مصنوعی بهره می‌برند.

·         شخصی‌سازی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ

هوش مصنوعی در شخصی‌سازی ایمیل‌ها تحول چشمگیری به وجود آورده است. بازاریابان حوزه دیجیتال مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند رفتار کاربران را برای ارائه پیام درست درک کنند. برنامه‌های هوش مصنوعی به بازاریابان کمک می‌کنند تا در زمان مناسب به مشتریان مناسب دست یابند و اطمینان حاصل کنند که فعالیت‌های پیام‌رسانی آن‌ها مرتبط و جذاب بوده و احتمال تبدیل بیشتری دارد. درواقع می‌توان گفت؛ فناوری هوش مصنوعی شانس موفقیت در ایمیل مارکتینگ را به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

·         تولید محتوای هوشمند

اگرچه هوش مصنوعی قرار نیست صنعت نوشتن را به دست بگیرد، اما احتمال اینکه ماشین‌های هوش مصنوعی بتوانند به ما در نوشتن کمک کنند، واقعی است. برخی از نسخه‌هایی که تا به حال توسط ماشین نوشته شده‌اند خوب به نظر می‌رسند و در آینده بهتر نیز خواهند شد.

با این حال، تولیدکنندگان محتوا نباید از این موضوع نگران باشند. زیرا کسب‌وکارها و مدیران دیجیتال مارکتینگ می‌توانند از مزایای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تقویت نویسندگان انسانی، به ویژه در نوشتن محتواهای مبتنی بر واقعیت استفاده کنند.

·         افزایش تجربه کاربری

یک تجربه کاربری خوب، مهم‌ترین چیزی است که مخاطب را به سمت یک وب‌سایت سوق می‌دهد. با به‌کارگیری هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ مواردی هم چون؛ پیش‌بینی رفتار خریدار، شخصیت خریدار و چرخه‌های جستجو آسان‌تر خواهد شد. خدمات مشتری وChatbots  از دیگر ویژگی‌های مفید هوش مصنوعی در هنگام انتقال سریع مسائل هستند. در بخش بعدی به کسب تجربه کاربری بهتر با استفاده از هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

تجربه کاربری بهتر با استفاده از هوش مصنوعی

همانطور که می‌دانید، هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ ترکیب بسیار کارآمد و جذابی را بوجود آورده‌اند. هوش مصنوعی تجربه کاربر را در وب هدایت کرده و به موفقیت دیجیتال مارکتینگ در آینده کمک بزرگی خواهد کرد. به طور کلی، هدف نهایی هوش مصنوعی و تجربه کاربر یکسان است.

به عبارتی می‌توان گفت؛ هر دو برای تفسیر رفتار انسان و پیش بینی اقدامات بعدی کاربران طراحی شده‌اند. آنالیز پیش بینی، در پایه و اساس هر دو است و این نقطه اشتراک باعث ایجاد فرصت برای برندها و مشتریان خواهد شد. در ادامه مواردی که باعث بهتر شدن هوش مصنوعی در تجربه کاربر می‌شود را به اختصار بیان کرده‌ایم:

·         الگوریتم‌های هوشمند

روند ایجاد تجربه کاربری بهتر به الگوریتم‌های هوش مصنوعی  برمی‌گردد. این سیستم‌های هوشمند می‌توانند اطلاعات مربوط به بازدیدکنندگان سایت یا کاربران برنامه را پردازش کرده، سپس تغییرات را در مدل اعمال ‌کنند. الگوریتم‌های هوشمند با یادگیری و تنظیم مداوم، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند تا تجربه جذاب و شخصی‌تری را ارائه دهند.

·         تست قابلیت استفاده کمی

هوش مصنوعی با توجه به داشتن ظرفیت بسیار زیاد برای پردازش داده‌ها، برای هر نوع آزمایشی یک دارایی قدرتمند محسوب می‌شود. متخصصان هوش مصنوعی می‌توانند از سیستم‌های مبتنی بر ماشین یادگیری برای پیگیری و ارزیابی مجموعه وسیعی از معیارهای مهم تجربه کاربری استفاده کنند.

معیارهایی مانند لوکیشن کاربران، صفحات بازدیدشده، دسته‌ها و محصولات بازدید شده، خروج از صفحات، جریان کاربر و موارد دیگر که این معیارهای کلیدی به تحلیل‌گران کمک می‌کند تا تصویری روشن از رفتارها و علایق کاربر طراحی نمایند. این امر هنگام آزمایش ایده‌های جدید و اجرای آزمایش‌های کاربردی مفید خواهند بود.

·         انجام آزمایش­های بی‌طرفانه

یکی دیگر از مزایای هوش مصنوعی برای بهتر شدن تجربه کاربری این است که این فناوری باعث از بین رفتن هرگونه رویکرد یک طرفه برای آزمایش A / B می‌شود. درواقع بی‌طرف ماندن و داشتن بینش منصفانه از طریق آزمایش تقسیم همیشه آسان نیست. زیرا اغلب اوقات، استدلال ساخته دست بشر می‌تواند بر نتایج تأثیرگذار باشد. به همین دلیل می‌توان گفت با توجه به اینکه هوش مصنوعی صرفاً متکی به اطلاعات سنگین است، می‌تواند نتایج واقعی را با اتخاذ یک رویکرد باینری منعکس کند.

·         یادگیری عمیق

یک سیستم هوش مصنوعی می‌تواند از طریق یادگیری عمیق، صدها یا حتی هزاران تنوع طراحی مختلف را تجزیه و تحلیل کرده و سپس گزینه‌های دیگری را ایجاد کند. این موضوع را می‌توان در بسیاری از جنبه‌های تجربه کاربر مانند ایجاد دکمه‌هایی در وب سایت و یا گرافیک در یک برنامه اعمال کرد. هوش مصنوعی می‌تواند با جفت شدن فناوری یادگیری عمیق و بینش داده‌های رفتاری، تجربه کاربر را بهبود بخشد.

نتیجه‌گیری

در حال حاضر هوش مصنوعی برای اکثر مشاغل قابل دسترسی است و کنار هم قرار گرفتن هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان دیجیتال به حساب می‌آید. تاثیرات قابل ملاحظه هوش مصنوعی در مواردی مانند: انتخاب مشتریان مورد نظر، کمک به ارائه توصیه‌های مرتبط و همچنین خدمات‌رسانی سریع به مشتریان، غیر قابل انکار است. درواقع دیجیتال مارکتینگ با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان و صاحبان کسب‌وکارها را قادر می‌سازد برند خود را رشد داده و انتظارات مشتریان‌شان را برآورده نمایند.

تاثیر هوش مصنوعی بر دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱

همزمان با پیشرفت هوش مصنوعی، توانایی آن برای استفاده در استراتژی های دیجیتال روبه افزایش است زیرا برای اغلب شرکت ها دیدگاهی بسیار ارزشمند می سازد.

هوش مصنوعی توانسته است با بسیاری از قابلیت هایی که دارد استراتژی دیجیتال مارکتینگ را دچار تحولی عظیم کند. هوش مصنوعی داده هایی را جمع آوری می کند و سپس به تجزیه و تحلیل هدفمند آنها می پردازد که شاید بتوان گفت هنوز راهکار جدیدی پیدا نشده است تا بتواند بر آن غلبه کند.

هوش مصنوعی در محصولات دیجیتال آینده نقش مهمتری پیدا می کند پس بهتر است که استفاده و بهبود آن در صنعت شما به ویژه در زمینه بازاریابی دیجیتال در اولویت قرار گیرد. هوش مصنوعی آینده دیجیتال مارکتینگ را دچار یک انقلاب بزرگ خواهد کرد که زمینه های استفاده آن را می توان در فیلم ماتریکس یا حتی شرکت خودروسازی تسلا مشاهده کرد.

دیجیتال مارکتینگ چه ارتباطی با هوش مصنوعی دارد؟

برای آنکه به این رابطه عمیق پی ببریم ابتدا نیاز است که تعریف کمی درباره هوش مصنوعی بدانیم. هوش مصنوعی در حقیقت توصیفی است که برای ماشین و کامپیوتر استفاده می شود. عملکردهای شناختی انسان را یاد می گیرد و شبیه سازی می کند و چه بسا از حل مسئله ذهن انسان بهره می برد تا بهترین چیزی را بسازد که به انسان و ذهن انسان بسیار شباهت دارد.

استفاده از هوش مصنوعی در برندهای برتر دنیا

هوش مصنوعی حوزه ای از علوم کامپیوتر است که سعی می کند ماهیت هوش را درک کند و ماشین هوشمند جدیدی تولید کند. هدف این ماشین هوشمند این است که بتواند دقیقا مانند انسان داده هایی را بگیرد، بخواند، به آنها فکر کند، پاسخ دهد و کارهایی را انجام دهد که دقیقا اگر انسان بود آنها را انجام میداد.

طی سالیان گذشته دیجیتال مارکترها در استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی های دیجیتال خود مردد بودند، اما امروزه می بینیم که نه تنها اغلب آنها آن را پذیرفته اند بلکه بیشتر برندهای برتر دنیا مانند آمازون، اسپاتیفای نیز از هوش مصنوعی استفاده می کنند و در بهره مندی از آن تا الان موفق بوده اند.

مثلا  آمازون، تمام خریدها و بازدیدهایش را براساس جستجو و با استفاده از مکانیزم های هوش مصنوعی انجام می دهد و کاری می کند که به هرکس براساس علایق و جستجوهایی که انجام می دهد همان محصولات مرتبط برایش نمایش داده شود. این فرایند باعث شده است که تبدیل به مشتری برای این بیزینس افزایش پیدا کند.

هوش مصنوعی و سئو

ماشین ها در حدود سه الی ۴ دهه گذشته نمی دانستند سئو چیست و کاربرها به مرور با جستجویشان و کلیک کردن روی سایت هایی که به دنبال آنها بودند، به ماشین ها یاد دادند که باید به دنبال چه باشند و برای بهینه سازی چه کاری انجام دهند. به مرور زمان ماشین ها در فرایند سئو بیشتر به کار آمدند به طوری که یاد گرفتند که چه نتیجه ای را به هر کاربر نشان دهند.

هنگامی که ماشین ها یاد گرفتند که کدام نتیجه با هر جستجو مطابقت دارد، بازاریابان سعی کردند که در ایجاد محتوای آنها کمک کنند و آنها را بهبود ببخشند یعنی دقیقا آن محتوایی را بنویسند که کاربر می خواهد بخواند.

متخصصین سئو و موتورهای جستجو بیشتر از گذشته به SERP توجه دارند و از الگوریتم های گوگل طوری استفاده می کنند تا دقیقا به سوالات کاربران در حوزه موردنظر خود پی ببرند. به گونه ای که در گذشته با استفاده از روش های سنتی به سختی می شد به این سوالات پی برد. متخصصین سئو داده هایشان را از کلمات کلیدی متداول یا به عبارتی عنوان ها و حتی منبع لینک ها پیدا می کنند و بهترین عملکرد آنها را جمع آوری می کنند.

آنها بسته به فناروی هوش مصنوعی این اطلاعات را رتبه بندی می کنند و تصمیم می گیرند که بهینه سازی و سئو آنها به چه شکل باشد. نتیجه می گیریم که سئو نیز در این فرایند پیچیده دیجیتال مارکتینگ دچار تحول بزرگی شده است. فرایند پیچیده سئو در عین حال که ساده است می تواند در اغلب موارد بسیار دشوار باشد، چه بسا که شما قصد استفاده از فناوری هوش مصنوعی را نیز داشته باشید.

تیم ما در این مسیر می تواند راهکارهای هوشمندانه ای ارائه دهد. شما با خدمات سئو ما می توانید استراتژی موفقی را در پیش بگیرید. تیم ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که وجه تمایز آن با سایر آژانس ها، خدمات تخصصی مربوط به سئو می باشد. اگر کسب و کاری دارید که سرعت روند پیشرفت آن برای شما بسیار مهم است یا به دنبال تدوین استراتژی دقیق و در عین حال نوین هستید، ما را به خاطر بسپارید تا در فضای دیجیتال و توسط موتور جستجوی گوگل موقعیت بهتری کسب نمایید.

هوش مصنوعی در حقیقت بخشی از بازاریابی دیجیتال امروزه است که اکنون طیف وسیعی از مزایا و آپشن ها را دارد. اگر تا الان از هوش مصنوعی برای کسب و کار خود استفاده نمی کردید سال ۲۰۲۱ بهتر است زیرساخت های آن را فراهم نموده و در استفاده از آن به طور هدفمند بهره ببرید.

۲ روش استفاده از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

همانطور که بیان شد هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی دیجیتال انقلابی بزرگ ایجاد کرده است به طوری که به دلیلی توانایی تصمیم گیری سریع و دقیق مبتنی بر داده توانسته رشد چشمگیری پیدا کند. در ادامه به بررسی چند روش برای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال می پردازیم.

۱- تشخیص و تجزیه و تحلیل اطلاعات کاربر

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به استراتژی کسب و کار مرتبط است که در حقیقت با جمع آوری اطلاعات مشتریان و فیلتر کردن آنها، نوعی رویکرد مشتری مداری را در کسب و کار شما ایجاد می کند.

وقتی CRM با فناروی های هوش مصنوعی در داده های بزرگ ترکیب می شود می تواند اطلاعات کاربر را از سیستم عامل های مختلف دریافت کند، دیدگاه های دقیق را به دست آورد و نیازهای مشتریان را نیز شناسایی کند تا شرکت ها بتوانند یک استراتژی بازاریابی موفق مشخص کنند.

نکته مهم اینجاست که اطلاعات رفتاری کاربر در حقیقت منبع مهم برای تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی است. مثلا یک کاربر چه صفحاتی را جستجو می کند، چه محصولاتی می خرد یا از چه ابزارهایی استفاده می کند، اینها نمونه اطلاعاتی است که از طریق هوش مصنوعی جمع آوری می شود و به وسیله بازاریابان تجزیه و تحلیل می گردد تا بتوانند نیازهای مشتریان بالقوه خود را آنالیز کنند تا در نهایت منجر به فروش بیشتر شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ما جزو معدود آژانس های دیجیتال مارکتینگ است که به طور تخصصی به خدمات مربوط به سئو می پردازد. تیم ما در ارائه استراتژی های موفق دیجیتال مارکتینگ نتایج واقعی و موفقی را رقم زده است و سبب شده که زبانزد رقبای خود باشد.

۲- ترکیب فناوری هوش مصنوعی (AI) با فناوری بصری (VR)

وقتی AR با VR روبه رو می شود در واقع یک تجربه جدید خلق می کند. مثلا کوکا کولا را در نظر بگیرید که تصمیم گرفت این دو عنصر را با همدیگر ترکیب کند و با استفاده از عینک هدست داخل یک سری بطری این دو را جلوه دهد. این کار باعث شد که تکنسین ها را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین با این کار نوعی روش جالب برای برقراری ارتباط با برند ایجاد کرد. ترکیب هوش مصنوعی و VR باعث می شود که تجربه کاربر جدید و نو شود همچنین باعث قوی تر شدن برند می گردد و حس وفاداری بیشتری را در مشتری ایجاد می کند.

منبع این مقاله : تسمینو پلتفرم انتشار و خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های فارسی