کسب و کار ایرانی

استایل های ترند و زیبا در سال 2023

استایل های ترند و زیبا در سال 2023

معمولاً با نزدیک شدن به هر سال؛ پیش بینی های مختلفی در مورد روند لباس در آن سال انجام می شود. (مانند ترند لباس 2023) این پیش بینی ها معمولا توسط منابع مختلفی مانند مجلات مد و مد، طراحان لباس، پیروان حرفه ای صنعت مد، صاحبان برندهای لباس و … انجام می شود. معمولا بر اساس این پیش بینی ها ساخته می شود. با شروع سال و بازخوردی که لباس های طراحان از مصرف کنندگان واقعی دریافت می کنند. تجزیه و تحلیل دقیق تر از روندهای اصلی هر سال را می توان به دست آورد. به همین دلیل حالا و بعد از گذشت چند ماه از آغاز سال جدید، تصمیم گرفتیم در مورد ترندهای لباس سال 2023 صحبت کنیم.

خودت را همانگونه که هستی دوست بدار.

به طور کلی موضوع اصلی طراحی لباس در سال 2023 را می توان اینگونه توضیح داد. دنیای مد تفاوت بین افراد را بیش از هر زمان دیگری می پذیرد و به آن احترام می گذارد. حتی در شکل روزافزون شرکت های بزرگ در صنعت، مدل هایی که اندام متفاوتی با سوپرمدل های کلاسیک دارند. استفاده کنید. در واقع این پیام که افراد دارای خصوصیات ظاهری و سلایق متفاوتی هستند بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود. به همین دلیل است که لباس‌های شخصی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد افراد گلدوزی و طراحی می‌شوند. روز به روز محبوب تر می شود.

در خارج از کشور محبوب می شود

نسل Z در حال کنار گذاشتن لباس های جذبی و لاغر و روی آوردن به لباس های سایز بزرگ یا به قول معروف در صنعت مد، بیش از اندازه است. کت‌ها و تی‌شرت‌های سایز بزرگ و حتی شلوار جین‌هایی که گشادتر از قبل هستند، روز به روز در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر می‌شوند. شلوار جین صاف یا گشاد که در آن فرد احساس راحتی بیشتری می کند. این یکی از ترندهای اصلی لباس در سال 2023 است.

پارچه های شفاف

یکی از ترندهای آوانگارد سال 2022؛ پارچه های شفاف و توری محبوب شدند. که در سال 2023 ادامه دارد. مد این پارچه ها باعث شده است که لباس زیر بیش از گذشته اهمیت پیدا کند. پارچه های شفاف در تولید پیراهن، لباس شب و حتی قسمتی از دامن کاربرد فراوانی دارند. در لباس های تابستانی نیز از پارچه های شفاف و سبک استفاده می شود.

برش های جدید

یکی دیگر از ترندهای محبوب لباس در سال 2023، برش های جدید و تا حدودی عجیب در لباس ها است. طراحان مد کمتر به برش های قدیمی در قسمت های مختلف لباس علاقه دارند. برای مثال در طراحی تاپ و تی شرت های جدید معمولا بریدگی های عجیبی در قسمت سینه یا کمر دیده می شود که قبلا چندان رایج نبود.

لباس های مینیمال

بسیاری از طراحان مد معتقدند که دوره لباس های پر زرق و برق به پایان رسیده است. به خصوص لباس زنانه امروزه به سمت لباس های مینیمال یا همان مینی لباس که در دنیای مد شناخته می شود، پیش می رود. محبوبیت لباس های ماکسی روز به روز در حال کاهش است و لباس های شب کوتاه، دامن های بسیار کوتاه یا دامن های میکرو از ویژگی های این ترند جدید است.

بازگشت روندهای سال 2000

روند لباس در آغاز هزاره جدید بسیار مترقی و چالش برانگیز بود. اما با گذشت زمان، این روندها با مدهای جدید جایگزین شدند. در ترندهای لباس سال 2023، بسیاری از انواع لباس هایی که در آن زمان محبوب بودند؛ دوباره به دنیای مد باز می گردد. یکی از مهمترین آنها شلوار فاق کوتاه است. شلوارهای فاق کوتاه دوباره جای شلوارهای فاق متوسط ​​و بلند را می گیرند. روند دیگری از آن دوران که در حال بازگشت است. ست های جین جین دوتایی هستند. ست هایی که شامل ساری یا پیراهن و یک شلوار جین است.

لباس های طرح نظامی

یکی دیگر از ترندهای پوشاک سال 2023، شلوارهای باربری یا به قول ما ایرانی ها بیشتر به آن عادت کرده ایم. شلوار شش جیب با الهام از لباس نظامی. که یکی از ترندهای اصلی شلوار در سال 2023 خواهد بود. اواخر سال گذشته بلا حدید بلاگر معروف دنیای مد با پوشیدن این شلوار دوباره خبرساز شد. در بهار سال 2023، بسیاری از برندها مانند دیزل شلوارهای باری را به لیست پوشاک خود بازگرداندند.

سبک کابوی

مدل لباس کابویی که ویژگی های متفاوتی از جمله چکمه های بلند و چکمه با طرح های کابویی، کلاه بزرگ، کمربندهای چرمی طرح دار و شلوارهای گشاد دارد. در سال جدید محبوب می شود. برای استفاده از این استایل، نیازی نیست که تمام عناصر پوشش کابوی را داشته باشید. خیلی اوقات می توانید این سبک را فقط با استفاده از چکمه یا کمربند تقلید کنید.

سبک بالرین

شاید بیشتر ما به اندازه بالرین ها تناسب اندام نداریم. اما ما احتمالاً لباس آنها را دوست داریم. در ترندهای لباس 2023، دو عنصر اصلی لباس بالرین دوباره محبوب می شوند. کفش های تخت: این کفش ها که از کفش های باله معروف هستند تقریباً بدون پاشنه هستند و استایل آن ها نیز بسیار ساده است. دامن های چین دار: دامن های چین دار (اگرچه به اندازه بالرین های حرفه ای نیستند) مد می شوند.

پاشنه انتقام

معمولا در دنیای مد کفش پاشنه بلند; تیز و با لبه های متقاطع به آن پاشنه انتقام می گویند. این کفش ها که معمولا برای استفاده در مهمانی ها و مجالس خاص طراحی و تولید می شوند، جزو جدیدترین ترندهای پوشاک سال 2023 هستند. همچنین این کفش ها معمولا در رنگ های تند و روشن مانند انواع رنگ های خانواده قرمز استفاده می شوند.

بازگشت باشکوه دهه 90

نگاه به گذشته و الهام گرفتن از روندهای دهه های گذشته یکی از کارهای معمول طراحان مد است. در ترندهای لباس سال 2023، طرح های دهه 90 معمولاً با استایل های چرمی (مشابه استایل های فیلم ماتریکس) و لباس های متناسب شناخته می شوند. دوباره محبوب شده است.

تم دیسکو

لباس های پر زرق و برق، بدلیجات با رنگ های براق، پارچه های شب رنگ و به طور کلی لباس هایی با المان های حداکثری زیر مجموعه تم دیسکو هستند. محبوبیت این موضوع در سال‌های اخیر افزایش یافته است و به نظر می‌رسد در سال 2023 به اوج خود برسد. حرف پایانی صنعت مد یکی از صنایعی است که با شرایط فرهنگی، اقلیمی و اقتصادی کشورهای مختلف سازگار است. همچنین سبک های مختلف شرکت های فعال در این صنعت نقش مهمی در ارائه طرح های جدید دارند. در این مقاله از شنل قشم سعی کردیم ترندهای محبوب لباس های 2023 را که عمومیت بیشتری دارند معرفی کنیم. برای اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از محصولات جدید و شیک شنل قشم میتوانید به اینجا مراجعه کنید.