اقتصادیکسب و کار ایرانی

جای سطل زباله در کابینت فقط یکی از این 3 جا میباشد

سطل زباله مفهومی است از ترکیب چند ویژگی مانند پاکی و نظافت که با وجود سطل های زباله کابینتی ویژگی نظم و زیبایی را نیز می توان به آن اضافه نمود.زباله یکی از بد جلوه ترین ضایعات می باشد که باید آن را از راه دست بازیافت نمود.یکی از مشکلات اصلی در خانه ها نگهداری زباله می باشد چرا که علاوه بر جلوه ی زشت بوی بد آن می تواند آزار دهنده باشد.

  • از طرفی اصول نگهداری زباله ما را به تفکیک آن وادار می سازد.
  • اگر به دنبال راه حل اساسی این موضوع می گردید توضیحات محصول را تا انتها مطالعه نمایید.
  • در ادامه مطلب سطل زباله کابینتی افرنگ را به شما معرفی خواهیم کرد تا علاوه براشغال کمترین فضا بیشترین کارایی را نیز داشته باشد.
  • این محصول دارای دو مخزن بوده که پشت سر هم در فضایی تعبیه شده قرار دارند

حجم هریک از این مخزن ها 12 لیتر می باشد یعنی در مجموع 2 مخزن 12 لیتری حجم 24 لیتری را به ما می دهد که متناسب برای خانواده های 2 تاحداکثر 4 نفره است.توجه داشته باشید که عملکرد این نوع سطل ها به صورت ریلی بوده که میتوان آن را با دست بیرون کشید و یا به کابینت متصل نمود.

The trash can in the cabinet is only one of these 3 places

جنس

جنس محصول از پلاستیک و فلز ساخته شده است یعنی،فرم آن از جنس فلز می باشد و مخزن های آن پلاستیکی.علت اینگونه طراحی واضح است چرا که فرم باید قابلیت محکمی داشته و مخزن ها نیز باید قابلیت سبک بودن را داشته باشند تا هنگام جا به جا شدن باعث اذیت نشوند.قابلیت محکم بودن فرم این مزیت را نیز به همراه خواهد داشت که حتی با تعویض منزل نیز بتوانید سطل زباله را با خود به منزل جدید ببرید و فرم فلزی عمری طولانی خواهد داشت وهم چنان برای شما کاربرد دارد

رنگ

این محصول به رنگ خاکستری مایل به نقراه ای می باشد و با توجه به سر د بودن رنگ آن در هر کابینتی نمای قابل قبولی خواهد داشت.

مخازن 12 لیتری

از طرفی مخزن های این سطل زباله ها از جنس پلاستیک فشرده و مواد نو ساخته شده اند که به تبع این موضوع،طول عمر آن را به همراه خواهد داشت .جدای از این موضوع اگر به هر علتی مخزن دچار مشکلی مانند شکستگی شود شما می توانید مخزن های سطل زباله داخل کابینت را به صورت جدا تهیه کرده و جایگزین نمایید.

نوع ریل

ریل ساچمه ای سه تیکه در مدل 815

ریل ساچمه ای از معروف ترین و پر مصرف ترین ریل های موجود در بازار است که نمونه ی آن را می توانید بر روی اکثر کشو ها مشاهده نمایید.ریلی روان و با دوام که به صورت سه تیکه متصل به هم و توسط ساچمه های ریز بیرون می آید و تحمل وزن بین 10 تا 15 کیلو را دارا می باشد.

اگر ریل آرام بند (تاندم) بخواهید!!!

ریل تاندم فول یکی از جدید ترین مدل های ریل می باشد که ساختاز آن کاملا متفاوت از ریل سه تیکه می باشد در این مدل ریل پمپی در انتهای آن وجود دارد که می تواند از شدت ضربه هنگام بسته شدن جلوگیری نمایددر مدل از این نوع ریل استفاده شده است روانی ریل و عمر بالای آن شرکت را بر آن داشته تا در ساختار برخی از سطل های زباله از این نوع ریل استفاده نماید.

تفاوت اصلی سطل زباله توکار 839 و 815 افرنگ

کارایی هر دو محصول به صورت یکسان بوده جز در یک مورد و آن هم نحوه نصب آن ها بر روی درب کابینت است.چرا که در مدل 815 افرنگ یک قطعه وجود دارد تا این سطل زباله به صورت مکانیزمی بر روی درب نصب شود.

اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم که منظور از مکانیزمی چیست ؟ باید بگویم در مدل 815 افرنگ یک قطعه یراق اضافی نسبت به مدل 839 آن وجود دارد که نوسط همان قطعه به درب متصل می شود و با بازکردن درب به صورت یخچالی سطل هم بیرون می آید در این مدل درب توسط لولا به کابینت متصل می باشد و مزیت آن این است که اگر کابینت ما لولای آرام بند داشته باشد سطل زباله داخل کابینت هم به صورت کاملا آرام بسته می شود.

و اما در مدل 839 دیگر درب کابینت لولایی نیست یعنی باید درب کابینت جلوی سطل زباله نصب شود و با باز شدن درب کابینت تنها فضای آن مخصوص سطل زباله خواهد بود و می توان گفت یک یونیت کابینت به صورت کامل مخصوص سطل زباله خواهد بود. اما در مدل 839 دیگر نیلزی به لولای آرام بند نیست چرا که ریل آن به صورت تاندم می باشد و خود ریل تاندم دارای پمپ بوده و قبل از بسته شدن کامل درب شدت ضربه حاصل از نیروی وارده از طرف شما را می گیرد و باعث آرام بسته شدن درب کابینت می شود.

بسته بندی

  • بسته بندی هر محصول نسبت به ابعاد آن متغیر است و در هر کارتن آن یک فرم به همراه مخزن وجود خواهد داشت
  • کارتن توسط نایلون پوشانده شده تا در اثر رطوبت خراب نشود و کاملا سالم به دست مصرف کننده برسد
  • به درب لولایی وصل کنید

همانطور که از نام این محصول پیداست،در داخل کابینت نصب می شود و عملکرد آن به صورت ریلی است و برای بیرون کشیدن آن دیگر نیازی به خم شدن نیست. خیلی از افراد به این اعتقاد دارند که اگر کابینت  دستگیره داشته باشد بهتر است، دستگیره کابینت باعث راحتی فرد میشود.همچنین با بازنمودن درب کابینت سطل زباله متصل به درب،همراه با درب بیرون می آید و دیگر نیازی به برداشتن درب سطل زباله داخل کابینت نیست و با بستن درب کابینت ،درب سطل زباله کابینت نیز بسته شده و از خروج بوی بد جلوگیری خواهد شد.

  • پس از پر شدن مخزن ها از زباله می توان مخزن را توسط دستگیره از جای خود خارج کرد.
  • چهار پیچ برای نصب کافی است
  • نصب سطل زباله کار بسیار آسانی است و تنها نیاز به یک دریل و تعدادی پیچ ام دی اف دارد

بدین صورت که ابتدا مخزن های سطل زباله را از جای خود بیرون آورده سپس فرم آن را در کابینت خود قرار داده و با چند پیچ ساده آن را به کابینت محکم می کنیم. تنها نکته ای که در رابطه با نصب وجود دارد این است که باید دقت کنیم طول پیچ ام دی اف استاندارد باشد تا از کف کابینت بیرون نزندیکی از مهم ترین اصول برای خریداری سطل زباله داخل کابینت ابعاد دقیق آن است چرا که بسته به فضای کابینت ممکن است یک سطل زباله در زیر سیفون سینک بسیار کاربردی تر باشد و استفاده مفید از فضایی غیر قابل دسترس را به ما بدهد.

شکل کلی این سطل های زباله به صورت مکعبی بوده و ابعاد دقیق آن در مدل 839 به صورت  (47×26.5×38)(طول×عرض×ارتفاع) می باشد و در مدل 815 (47×26.5×36)(طول×عرض×ارتفاع) بوده و تنها 2 سانتی متر در ارتفاع تفاوت دارند.

مزایای این مدل

دو مخزنه بودن سطل زباله کابینتی ویژگی عالیست چرا که علاوه بر فضای کافی ،می توان با جدا نمودن زباله های تر و خشک  نگهداری بهتری در منزل داشت و به حفظ محیط زیست کمک شایانی نمود.ریلی بودن ویژگی دیگر و خاص این محصول است .فرض کنید شما در کابینت خود و در زیر سیفون فضایی خالی دارید که استفاده از آن سخت می باشد.حالا با نصب سطل زباله ریلی دیگر این فضا رو کمی جلوتر و بسیار مفید و کاربردی تر در خارج از فضای محدود زیر سیفون سینک خواهید داشت.

گارانتی

این محصول دارای 30 ماه ضمانت خرابی اعمم از خرابی ریل و خرابی فرم می باشد تا تضمین شرکت افرنگ بر کیفیت محصول خود باشد.با گذشت زمان تولید کنندگان به طراحی و ساخت سطل زباله کابینتی نیز پرداختند.سطل زباله کابینتی پلاستیکی دیجی کالا جزو با کیفیت ترین سطل های زباله کابینتی نیز می باشد که با طرح ها و رنگ های خاص خود توانسته است بهترین و بیشترین مشتریان را در بین رقبای خود کسب نماید و همین مسئله باعث شده است تا جزو بهترین تولید کنندگان در ایران شود.

اولین چیزی که اکثر مردم در دیدن سطل های زباله کابینتی دقت می کنند تعداد مخازن آن نیز می باشد که این سطل ها به سه دسته نیز تقسیم می شوند:

  • تک مخزنه
  • دو مخزنه
  • چند مخزنه

سطل های زباله تک مخزنه فقط دارای یک قسمت برای انباشت زباله ها نیز می باشد و همچنین معمولا این سطل ها کوچک می باشند.

  • سطل های زباله دو مخزنه بیشتر اوقات دو مخزن یک اندازه را نیز در خود جای می دهند.
  • به مصرف کننده این امکان را می دهند که از هر مخزن برای نوع خاصی از زباله استفاده نمایند.
  • این سطل ها به سه دسته تقسیم می شوند دو مخزنه کوچک، بزرگ و متوسط.

سطل های زباله چند مخزنه دارای 3 الی 4 تا مخزن نیز می باشد که مخازن آن ها از هم مجزا هستند و هر یک به صورت جداگانه قابلیت جا به جایی و بیرون کشیدن از سطل را دارند.مجموعه ما با تولید انواع سطل های زباله ی با کیفیت توانسته است تمامی مشتریان خود را راضی نگهدار همچنین علاوه بر کیفیت بالای این سطل ها از قیمت مناسب هم نیز برخوردار می باشند.